• Catering

• Invalide parkeerplaats
    • Rolstoeltoilet
    • Hip
  6. Betalen pin Master Card Visa

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1445193630 83
1520964596 87
1537201232 86
1629208835 85
1710392013 85

1. Romy D

2. De Opschepper

3. Vanavond super lekker gegeten. Erg leuke sfeer en leuke gerechten. Een echte aanrader!

4. Ennie van den Boer

heerlijk menu van de bbq!
    vriendelijke bediening en fijne sfeer.

5. Fesevur

6. Pascal en Margriet Smeets

Verrassende gerechten, heerlijk gegeten en gedronken, in een prettige omgeving, vlotte prettige bediening, in een woord een super fijne diner gehad.

7. Voor de derde keer bij Amusant gegeten en iedere keer kunnen kiezen uit weer een ander menu.
    Nu waren we met z'n zessen en het eten kwam mooi tegelijkertijd. het was wederom een hele belevenis om hier te eten. Chapeau voor de kok en de bediening!

8. Mark

9. Voor de 2e keer bij Amusant gegeten. Eerste keer gedineerd en was helemaal top. Mooie, heerlijke en bijzondere gerechten.
    Tweede keer "Lazy Sunday" arrangement genomen. Borrelplateau was verrukkelijk, maar van de gerechten daarna vielen een paar ietwat tegen, doordat enkele warme gerechten niet heet genoeg waren en dat komt de smaak niet ten goede. We gaan er zeker nog een keer eten, maar dan zeg ik er wel wat van.

10. Marie-Louise

Het was een leuke verassende ervaring. Met 4 personen een heel gezellige avond gehad met verassende gerechtjes, super heerlijke smaken. Leuke attente bediening. Verheugen ons op de volgende kaart en komen zeker terug!

11. We hebben lekker gegeten. Warme gerechtjes zouden iets heter mogen zijn. We zullen zeker nog eens terug gaan.

12. Voor een 2e keer naar Amusant geweest, nieuwe kaart nieuwe ontdekkingstocht voor onze smaak-pupillen. Wederom een erg fijne avond beleeft, lekker eten voor een meer dan leuke prijs. Dit keer met flesje huisgemaakte Limoncello naar Brabant terug gekeerd, met het plan om ook voor een derde maal terug te keren. Dit in de zomer want het prachtige nieuwe terras lijkt ons een prima plek om ons culinair te laten verwennen op een zomeravond.

13. Ontzettend lekker gegeten. Pure smaken, verrassende combinaties. Heel leuk concept waarbij het gaat om de kwaliteit van eten ipv hoeveelheid. Voldoende keuze. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Presentatie van de gerechten mooi. Wij komen zeker terug!

14. Trees 13561 punten

Een tijd geleden zijn we hier op een zondag geweest. Deze keer was het rustig, meestal is het vol bezet hier. De bediening had meer dan een half uur nodig om een fles wijn te openen bij een tafel...

Na meer dan een half werden we geholpen, eerst wat drinken en wat te knabbelen (leek op zout met nootjes erin) en de kaart, helaas konden we niks vinden op de kaart.

De inrichting vonden we nogal kill.

Misschien over een tijdje weer als ze wat meer variatie hebben tegen normale prijzen.

15. Voor de 2e keer lekker gegeten. Charmante bediening, die trots vertelde dat ze die dinsdag zelf alles had mogen proeven. Als aanbeveling voor de vis, moesten we de rilette van tonijn eens proberen. Een koud gerecht met een smaakexplosie, erg lekker, vooral de combinatie met de creme van eigeel was heerlijk. Als aperitief een prosecco met zelf gemaakte limoncello en als afsluiter een zelf gemaakte koffielikeur.

16. Jean Paul

Verrassend, bijzonder, smakelijk, informeel, relaxed, ...

17. Sharon is bijzonder vriendelijk en gastvrij. De gerechten ogen mooi. De smaak is vooral zout, liefhebbers kunnen hun hart hieraan ophalen!

18. Weer heerlijke verrassende gerechten van de nieuwe kaart. Het was super! Sharon en Mark, ik ben trots op jullie!

19. Beenders

Verrassend en heerlijk. Kleine gerechtjes dat is erg fijn en ieder gerechtje is een een echte smaakbeleving.
    Zeer zeker de moeite waard!

20. Heerlijk gegeten. Super concept met een ware streling voor je smaakpapillen. De combinaties zijn zeer verrassend en als een kunstwerk opgediend. Gastvrouw zorgt voor een relaxte sfeer op een zeer professionele wijze!
    Een echte aanrader!

21. Emiel Raemakers

We hebben gisteren met 4 personen bij Amusant gegeten. Het concept met de kleine gerechtjes is ideaal. Lekker verschillende dingetjes gegeten.

Wij komen zeker nog een keertje terug.

22. Fam. Hulspas.

We hebben er heerlijk gegeten met al die lekkere hapjes. De bediening was ook goed.

23. Maaike Peeters

Ik heb er mogen genieten van een heerlijk Valentijns diner. De sfeer was zeer ontspannen, gezellige maar kundige bediening. De gerechten zou ik stuk voor stuk willen aanbevelen, voortreffelijk! De hele avond was een complete beleving.

24. Heerlijk gegeten! De gerookte makreel is een echte aanrader. Service ook goed, vriendelijk en snel!

25. Lies Truus en Riet

We hebben ons heerlijk laten verrassen door Mark, het was geweldig en voldoende. Super gezellige avond, voor herhaling vatbaar.

26. Marja Tobben

Het was voor mij de tweede keer eten bij Amusant. Maar het is telkens weer een leuke verrassing wat en hoe het opgemaakt en bereid is. Lekker gegeten en gezellig kunnen kletsen met mijn collega's. Voor herhaling vatbaar.

27. Zoals gewoonlijk was ons diner bij Amusant tot in de puntjes aangekleed. Mark en Sharon weten samen met hun team een uitstekende ambiance neer te zetten. Prachtige zaak met een vernieuwend concept, verrassende gerechten, perfect aangekleed. Dat is wat je kunt verwachten bij Amusant! Een absolute aanrader!

28. Mark en Sharon een gouden duo, ze vullen elkaar perfect aan. Hippe zaak met een vernieuwend concept, heerlijke verrasende gerechtjes. Aantrekkelijk buitenom aangekleed, wij hebben ervan genoten.

29. Op een zaterdagavond heerlijk gegeten met een grote groep. Concept is erg aantrekkelijk: Verschillende kleine gerechten (vergelijkbaar met een licht voorgerecht) die gekozen kunnen worden. Vier keer vlees, vis en vegetarisch en drie verschillende desserts.

Alles wat ik heb geproefd was heerlijk. De gerechten zijn prachtig opgemaakt en de smaaksensatie is verrassend. Daarnaast is de bediening ook nog erg gastvrij. Het is door dit totaalplaatje zeker de moeite waard om bij Amusant te gaan eten.

30. Leuk concept dat zorgvuldig en vooral ook smaakvol is uitgevoerd.

31. Ontzettend lekker gegeten, dankzij dit concept meerdere gerechten van de kaart kunnen kiezen. Alles zag er lekker uit, was mooi opgemaakt en smaakte heerlijk! Verrassende combinaties en texturen. Daarnaast een gezellige sfeer en prettige bediening. Alle ingrediënten voor een geslaagde avond!

Een aanrader voor ieder en wij komen hier zeker nog een keer terug!

32. Tiny Kahlert

Het eten was heerlijk en verrassend. De presentatie van de gerechten was mooi en inspirerend. Een fijne avond gehad. Het concept is prima; ga zo door.

33. Écht een aanrader! Een nieuw concept met kleine gerechten waar je naar hartelust van kunt eten. De borden zien er fantastisch en netjes afgewerkt uit. En smaken ook nog eens zo! Sfeervol, modern en gezellig. Een aanwinst voor Weert.

34. Derk Ederveeen/Lilianvan der Burgt

Wat een geweldige tent! Net nieuw en nu al de sterren van de hemel koken. Fijn concept: lekker tafelen met kleine gerechten, zoveel als je maar wil. Maar de borden zijn telkens wel compleet. Ik vind de mate van detail in de afwerking grote klasse, de kwaliteit van het gebodene top, een sterrenrestaurant niet onwaardig. Ik heb zelf drie vlees-/visgerechten geprobeerd en twee toetjes. Twee dezelfde toetjes, want dat was wel een van de lekkerste desserts die ik ooit geproefd heb, die witte chocolademousse. En ik heb in heel wat restaurants gegeten, ook in die met een ster... Een echte aanwinst voor Weert!!

35. Petra Geuns

Super!

36. Marlie Gudden

Heerlijk eten, zeer gastvrij (mijn moeder, 81 jaar, werd meteen gevraagd of ze een kussentje achter haar rug wilde), eerlijke prijs!

37. Eric Mertens

Leuk restaurant! Leuke bediening! Mag wat sfeervoller! Eten is goed en je kunt zelf bepalen hoeveel je wilt eten! Goede formule!!

38. Super lekker gegeten. Goede kok en zeer vriendelijke bediening. Het concept is goed bevallen, je bepaalt zelf je tempo en kijkt per keer waar je zin in hebt. Voor herhaling vatbaar.

39. Een heerlijke smaak sensatie. Verrassende en geduwde combinaties, absoluut een aanwinst voor Weert.

40. Heel erg sfeervol, warm, vriendelijk en gastvrij. Maar vooral heerlijk gegeten. Je kiest iedere keer een gerechtje tot je genoeg hebt. Lekkere lichte gerechtjes en voor ieder wat wils.

41. Geweldig concept om aanvullend te tafelen met heerlijke gerechten die op een originele wijze worden gepresenteerd. Zeker weer voor herhaling vatbaar. Voor wie het niet kent: een echte aanrader!

42. Heerlijke avond met allemaal kleine kookkunstwerkjes.
    Echt super lekker! Als ik iets te zeggen had bij Michelin kregen ze meteen een ⭐

43. Roy Schouten

Leuk concept om te eten, lekker eten en drinken in een gemoedelijke sfeer.

44. Een speciale kerstkaart heeft ons erg verrast. Heel positief.
    Het uitzoeken werd daardoor erg moeilijk. Het was voor iedereen elke keer een aangename verrassing om zijn bordje te zien en op te eten. Heerlijk!

45. Christianne

Mooi concept, zeer lekkere smaak sensatie, verliep soepel, gastvrouw & personeel zeer vriendelijk!!👍

46. Een heel positieve ervaring met een leuk concept. Je krijgt steeds mooie en lekkere kunstwerkjes op je bord. Het personeel was heel vriendelijk. Een aanrader zou zijn om per gerechtje ook een wijn te kunnen adviseren. De zelfgemaakte cava met limoncello en de koffielikeur vielen erg in de smaak. De entourage bij binnenkomst in de hal van het stadhuis is nog kaal, ik hoop dat de gemeente of gezamelijke ondernemers dit nog sfeervol kunnen aankleden. Zeker voor herhaling vatbaar als je iets bijzonders wilt eten.

47. Een hele aparte ervaring, maar niet positief. De entourage is mooi, de bediening heel vriendelijk, maar de gerechten waren vooral erg apart en dan op een manier die door ons alle zes niet gewaardeerd kon worden, terwijl wij wel echt wat gewend zijn mbt culinair eten. De smaken waren wat ons betreft te verrassend en te apart, jammer, ik weet niet of dit past in ons Weert.

4,3
  48. Goede sfeer, lekkere gerechten, goede bediening! Ga zo door!

49. Het eten bij Amusant is heel bijzonder. De gerookte zalm bijvoorbeeld wordt aan tafel gerookt. Elk gerecht heeft iets aparte en het blijft allemaal even lekker. De eigenaresse is heel vriendelijk en geeft de gasten voldoende aandacht. Deze avond was een heerlijke ervaring.

50. Leuke jonge mensen met bijpassende inrichting. Verrassende gerechtjes, voldoende voor een lekkere lunch. Goed bevallen dus.

51. H. van Wegberg

Het is even wennen als je kunt kiezen uit een aantal koude en warme gerechten die samen eten voor de avond bepalen. We hebben besloten dit concept eens te proberen en het beviel ons uitstekend.
    Al onze keuzes waren zeer de moeite waard qua smaak en presentatie. We hebben ervan genoten. Ook de bediening beviel uitstekend.
    De wijnen die we dronken waren van uitstekende kwaliteit. Geen speciale wijnen. Dat hoefde ook niet, want de huiswijnen waren prima.
    Resumerend kunnen we zeggen dat we erg genoten hebben van een heerlijk avondje uit voor een mooie prijs.

52. Verrassend! Erg lekkere gerechten, veel keuze en leuke bediening. De ruimte vind ik door het 'kantoorachtige', het systeemplafond, wat minder. Maar dit wordt door het eten ruimschoots gecompenseerd!

53. Wij hebben er geluncht. Eten: verrassende smaak en structuur. Bediening: met oog voor de gasten.

54. Familie wessels

Heerlijk gegeten, bijzondere smaaksensaties.

55. Mijn collega en ik hebben heerlijk geluncht bij jullie. Mooie locatie en inrichting. We komen zeker terug.

56. Het menu heeft wat weg van tapas, namelijk het steeds bestellen van kleine gerechtjes. De gerechtjes zijn wel heel klein, wat naar mijn mening jammer is want het is echt lekker! Verder mooie, rustige locatie en vriendelijk personeel.

57. Margo jenniskens

Heerlijk geluncht! Ik kom zeker een keer terug om het diner te proberen!

58. Teunissen jos

Heel erg lekker gegeten en alles mooi op het bord opgemaakt. Uitstekende kok en gastvrouw. Zeker een aanrader als je van lekker eten houdt.

59. Als je geen vis/vega liefhebber bent is er te weinig keus. Wij wisten van tevoren niet dat de vleesgerechten koud of lauw zouden zijn. Beetje een tegenvaller.. Na 3 uur pas 5 gerechten gehad, terwijl het niet druk was. Ben benieuwd of de mensen die om 20:00 nog binnenkwamen genoeg gegeten hebben (sluit om 21:00).

60. Gezellige ambiance, trendy, vriendelijke bediening, en het eten was heerlijk! Dit gaat zeker een toppertje worden in Weert. Wij waren met 6 dames en hebben een erg leuke avond gehad. Aanrader!

61. Ontzettend lekker gegeten bij restaurant Amusant. De bediening en de sfeer waren geweldig. De klantvriendelijkheid is uitmuntend. Wij hadden een lekkere lunch gehad. Allemaal lekkere kleine gerechtjes die je zelf kunt samenstellen. Voor ieder wat wils. Zeker weten voor herhaling vatbaar. Een aanrader!!

62. Amuses waren bijna allemaal lekker, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar. Miste toch een warm hoofdgerecht, bv draadjes vlees stoofpotje was lauw, vind toch echt lekkerder als het goed warm is zeker voor de smaak. De bediening deed echt hun best en legde ook uit dat het allemaal kleine gerechten waren koud of lauw. Was dus eigenlijk een luxe tapasavond.

63. We hadden een topavond. Alles klopte. Ambiance, bediening en niet in de laatste plaats het werk van de de kok. Wat een talent! Weert is een culinair restaurant op hoog niveau rijker. De avond bij Amusant was een belevenis. Dank! We komen graag terug.

64. Gerechtjes zijn precies dat: mini! Wel smaakvol, maar je moet er veel nemen en het tempo ligt veel te hoog! We stonden na 2 uur en 5 gangen plus koffie alweer buiten!

65. Het eten was echt heel erg lekker. Bijzonder smaakvol. Heel prettig dat er ook ruime vegetarische keus aanwezig is. Zeker de moeite waard om te gaan eten. Nadeel is dat de porties erg klein zijn. Je moet best veel gangen nemen om genoeg gegeten te hebben en dat maakt het behoorlijk duur.

66. Het eten was helemaal super, echt een aanrader. Complimenten aan de kok. De bediening vrij jong en nog een beetje onervaren. Wij vroegen om een portje maar dat hadden ze niet en er werd geen alternatief geboden, wat bleek toen we afgerekend hadden zagen we bij de bar een grote glazen pot met kraantje staan. We vroegen wat dat was en dat bleek een eigen gemaakte limoncello te zijn, hadden ze ons dat in het begin van de avond gezegd hadden wij deze zeker geprobeerd. Komen wel zeker nog eens terug.