Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Weerselo verdeeld zijn.

1. Gezellige entourage, vlotte bediening, eten was in orde, alleen jammer dat warme groente niet werd geserveerd

2. Ontzettend lekker gegeten.
    De kwaliteit was erg goed.
    Komen hier zeer zeker nog een keer.

3. Gisteren met mijn dochter en schoondochter gegeten in dit restaurant. Voorgerechten en hoofdgerechten van hoge kwaliteit hebben er overheerlijk gegeten, een echte aanrader. Wij komen er zeker nog een keer, maar dan met onze echtgenoten en kleinkinderen, wij willen ze deze ervaring niet onthouden.

4. Zoals altijd gewoon erg lekker eten, vooral als je van een lekker stuk vlees houdt!

5. Menno Nijenhuis

6. Fantastisch gegeten met de hele familie, boven verwachting goed geregeld! Prachtige omgeving en een gezellige sfeer!

7. Brigit Schreuder

Wat is het prachtig mooi geworden. Heel sfeervol ingericht. Ook buiten heel gezellig om te zitten. We hebben hier wat gedronken en de zelfgebakken appeltaart was zalig. Een aanrader!

8. K.K

Hier komen we in ieder geval nooit weer.
    Er zaten maar 2 stellen. Wij en nog een ander. Toen na een half uur de ene wegging, zaten we er alleen.
    Vieze zitjes… de kussens.
    Toppunt was het hoofdgerecht.
    Een vis zo groot als een goudvis. Dat ze dat durven te serveren…
    Helaas…

Wel een super mooie locatie. Een goed restaurant zou hier geweldig lopen.

3,3
  9. Het personeel was helemaal niet zo vriendelijk en heette ons geen welkom. Eten was prima, maar niet goed. Beetje koud. Brownie was taai. In verhouding was het duur. Toen we af gerekend hadden zeiden ze geen gedag. Heel raar!

10. Annelies

Laatst wezen eten bij het de Stiftsschuur. Mooie locatie. Onhandig personeel. Vieze theezeefjes bij de thee. Tafels en stoelen die niet (goed) zijn schoongemaakt. Lunch was prima, alleen het bestek was niet goed schoon. Vieze vaat uit de keuken wordt door het restaurant naar het afwas kamertje gebracht, die via de bar te zien was en heel vuil was. Ook de wc's roken niet heel fris. Jammer van zon een mooie plek.

11. Yvonne Borghuis

Wat was het weer top 7 gangen wild eten. Heerlijk en keurig verzorgd. Alles verliep op rolletjes. Het was druk maar niet te druk. Personeel was op elkaar ingespeeld en er was nog tijd voor een belangstellend praatje.
    De ontvangst buiten met champagne en een a muse en bijpassende muziek was erg leuk.
    Kleine tip, vermeld even dat we buiten beginnen, dan kun je een jas aandoen, ik had alleen omslagdoek mee en dit was best koud.
    Wij zijn er volgend jaar weer bij👍👍👍

12. Vorige week was ik in De Stiftsschuur in Weerselo. In de idyllische omgeving wilde ik even lunchen. De kaart vermeldde:' eerlijke, verse ingrediënten'. Ik koos tomatensoep (5 euro), salade met geitenkaas (10,50) en versgeperst sinaasappelsap (3,95). Nog nooit heb ik in een restaurant zoiets slechts gekregen! De tomatensoep (in een koffiebeker) was een aangemaakte rode substantie, met daarin als enige vulling kleine snippertjes vruchtvlees van hooguit één soeptomaatje. Je proefde absoluut niets van een tomatensmaak. En in de salade zat niet bij elkaar meer dan twee afgestreken THEElepels aan geitenkaas; na lang zoeken vond ik hier en daar een kruimeltje. Er zat ook zoveel azijn op, dat ik uren later er nog last van had. Tenslotte: "er was geen versgeperst sinaasappelsap, omdat er geen sinaasappels waren". Wat ik kreeg (voor de gereduceerde prijs van 2,30) was wel oranje, maar verder niet te drinken. Het spijt me om zo negatief te moeten zijn, maar ik geef het door om anderen dezelfde teleurstelling en geldverspilling te besparen.

2,7
  13. C+M

Vanavond weer eens gegeten bij Bistro Bels in Weerselo
    Zoals altijd: grote klasse! De vitello tonato was weer heel goed evenals de carpaccio.
    Een verrassing was de vernieuwde kaart met daarop een stoofpotje Twentse lam: dat bleek geen pannetje maar een pan vol heerlijk mals vlees met veel groente en een geweldig lekkere jus. Ook de entrecote was weer perfect gebakken! Kortom heerlijk gegeten met een zeer attente en vriendelijke bediening! Tot de volgende keer!

14. Grote klasse!
    Lekker eten voor een zéér vriendelijke prijs: prima porties met veel aandacht bereid en geserveerd!
    De moeite van het omrijden waard!
    Tot de volgende keer!

15. Tijdje niet geweest en bleek nu verbouwd. Zeer teleurstellend dat de oude knusse sfeer plaats heeft moeten maken voor een hippe tent. Misstaat volledig bij de historische sfeer van Het Stift.

16. Met kerst gegeten bij dit restaurant. Jeetje wat schrokken we toen we binnen kwamen. We zijn in het verleden hier vaak geweest toen de vorige eigenaars nog aanwezig waren. Stijlvol en mooi ingericht toen. Nu past de inrichting totaal niet meer bij de mooie sfeervolle locatie. Lelijke stoelen en tafels en zo van de bouwmarkt geplukt, zo lijkt het (overwegend grijs ook) en dan die vreselijke bordjes met teksten aan de muur... Nee, echt een grote teleurstelling voor ons.
    Het eten was erg lekker, alleen werd een en ander in een hoog tempo opgediend terwijl je aan een kerstdiner zit, wat toch wel even wat langer mag duren.
    De gastvrouw hebben we alleen aan het begin van de avond gezien. Verder stond ze vooral achter de kassa (terwijl het toch echt niet zo druk was, dat ze daar steeds moest staan). Lijkt me dat, vooral als je "begint" als uitbater, een praatje met de gasten op zijn plaats is. Gastvrouw functie had ze dus totaal niet. Kortom we hadden er echt meer van verwacht, en heel jammer dat de inrichting van dit, voorheen, zo mooie restaurant, zo is verknoeit.

17. Geert Eberhard

Met het bestuur en partners van de vereniging (totaal 14 personen) uitstekend gegeten in prettige ambiance met een uitstekende bediening genoten van prima verrassing van de kok in 4 gangen. Smaak uitstekend, zowel vlees als vis.

Zeer zeker een aanrader en voor ons zeer zeker een reden om terug te komen.

18. Verjaardagsfeest gevierd met een koud en warm buffet + nog een ijsbuffet. Het eten was voortreffelijk. De locatie kon niet beter, erg gezellig ingericht. Een leuk jong team, complimenten voor de gastvrouw/gastheer.
    Ook onze vrienden en kennissen waren erg positief, betreffende het eten en de locatie. Al met al een geslaagde avond. Komen zeker nog een keer terug.

19. Benny en Gertie

We hadden echt nog nooit zo'n lekkere biefstuk gegeten en alles er omheen was om van te genieten.
    Je word echt goed in ongedwongen sfeer in de watten gelegd.
    Deze Bistro is een aanrader voor iedereen die een liefhebber van echt lekker eten is.

20. Ons 40 jarige huwelijksfeest gevierd met een koud en warm buffet. Het is een prachtige locatie en het buffet heel erg lekker. Het ijs en de pudding waren verrukkelijk. De gasten hebben genoten!

We komen zeker terug!

21. Gisteren heb ik op het terras samen met mijn man genoten van een zelden zo lekkere huisgemaakte appeltaart! De plek is fantastisch en het restaurant van binnen is erg leuk ingericht. Verder was onze ober Thijs erg sociaal en gastvrij! Als wij weer in de buurt zijn komen we zeker terug!

22. Geweldig restaurant, goede keuken, leuke bediening en top locatie. Komen zeker vaker eten.

23. Jennie Stella Gerrit Bert

Vanmiddag genoten van een high tea. Super voor elkaar allemaal en voldoende. Prima bediening en mooie locatie. We komen zeker terug.

24. Heerlijk gegeten, leuk vlot jong team, geweldige ambiance en een top kaart met lekkere gerechten!

25. Paul van der Tas

Verschillende keren prima gegeten in een mooie ambiance met goede bediening. Voor een goed oordeel moet je misschien net als wij vaker proeven!!

26. Henriette Barneveld

We hebben met onze familie heerlijk gegeten bij Het Stiftschuur. De bediening is erg vriendelijk en het restaurant is erg gezellig. Een aanrader!

27. Marina

28. Lekker eten, vriendelijke bediening, leuke sfeer!

29. We hebben hier heerlijk gegeten met 5 personen je hebt ruime tafel ruimte. Bediening kan goede wijn informatie geven voor die leeftijd. Het eten is super goed, vooral de crème brûlée als dessert. Mooie plek en een mooi restaurant. Dit is zo'n restaurant waar je een keer gegeten moet hebben. Wij komen hier zeker nog een keertje weer.