Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Weerselo verdeeld zijn.

Grote klasse!
    Lekker eten voor een zéér vriendelijke prijs: prima porties met veel aandacht bereid en geserveerd!
    De moeite van het omrijden waard!
    Tot de volgende keer!

Tijdje niet geweest en bleek nu verbouwd. Zeer teleurstellend dat de oude knusse sfeer plaats heeft moeten maken voor een hippe tent. Misstaat volledig bij de historische sfeer van Het Stift.

Met kerst gegeten bij dit restaurant. Jeetje wat schrokken we toen we binnen kwamen. We zijn in het verleden hier vaak geweest toen de vorige eigenaars nog aanwezig waren. Stijlvol en mooi ingericht toen. Nu past de inrichting totaal niet meer bij de mooie sfeervolle locatie. Lelijke stoelen en tafels en zo van de bouwmarkt geplukt, zo lijkt het (overwegend grijs ook) en dan die vreselijke bordjes met teksten aan de muur... Nee, echt een grote teleurstelling voor ons.
    Het eten was erg lekker, alleen werd een en ander in een hoog tempo opgediend terwijl je aan een kerstdiner zit, wat toch wel even wat langer mag duren.
    De gastvrouw hebben we alleen aan het begin van de avond gezien. Verder stond ze vooral achter de kassa (terwijl het toch echt niet zo druk was, dat ze daar steeds moest staan). Lijkt me dat, vooral als je "begint" als uitbater, een praatje met de gasten op zijn plaats is. Gastvrouw functie had ze dus totaal niet. Kortom we hadden er echt meer van verwacht, en heel jammer dat de inrichting van dit, voorheen, zo mooie restaurant, zo is verknoeit.

Geert Eberhard

Met het bestuur en partners van de vereniging (totaal 14 personen) uitstekend gegeten in prettige ambiance met een uitstekende bediening genoten van prima verrassing van de kok in 4 gangen. Smaak uitstekend, zowel vlees als vis.

Zeer zeker een aanrader en voor ons zeer zeker een reden om terug te komen.

Verjaardagsfeest gevierd met een koud en warm buffet + nog een ijsbuffet. Het eten was voortreffelijk. De locatie kon niet beter, erg gezellig ingericht. Een leuk jong team, complimenten voor de gastvrouw/gastheer.
    Ook onze vrienden en kennissen waren erg positief, betreffende het eten en de locatie. Al met al een geslaagde avond. Komen zeker nog een keer terug.

Benny en Gertie

We hadden echt nog nooit zo'n lekkere biefstuk gegeten en alles er omheen was om van te genieten.
    Je word echt goed in ongedwongen sfeer in de watten gelegd.
    Deze Bistro is een aanrader voor iedereen die een liefhebber van echt lekker eten is.

Ons 40 jarige huwelijksfeest gevierd met een koud en warm buffet. Het is een prachtige locatie en het buffet heel erg lekker. Het ijs en de pudding waren verrukkelijk. De gasten hebben genoten!

We komen zeker terug!

Gisteren heb ik op het terras samen met mijn man genoten van een zelden zo lekkere huisgemaakte appeltaart! De plek is fantastisch en het restaurant van binnen is erg leuk ingericht. Verder was onze ober Thijs erg sociaal en gastvrij! Als wij weer in de buurt zijn komen we zeker terug!

Geweldig restaurant, goede keuken, leuke bediening en top locatie. Komen zeker vaker eten.

Jennie Stella Gerrit Bert

Vanmiddag genoten van een high tea. Super voor elkaar allemaal en voldoende. Prima bediening en mooie locatie. We komen zeker terug.

Heerlijk gegeten, leuk vlot jong team, geweldige ambiance en een top kaart met lekkere gerechten!

Paul van der Tas

Verschillende keren prima gegeten in een mooie ambiance met goede bediening. Voor een goed oordeel moet je misschien net als wij vaker proeven!!

Henriette Barneveld

We hebben met onze familie heerlijk gegeten bij Het Stiftschuur. De bediening is erg vriendelijk en het restaurant is erg gezellig. Een aanrader!

Marina

Lekker eten, vriendelijke bediening, leuke sfeer!

We hebben hier heerlijk gegeten met 5 personen je hebt ruime tafel ruimte. Bediening kan goede wijn informatie geven voor die leeftijd. Het eten is super goed, vooral de crème brûlée als dessert. Mooie plek en een mooi restaurant. Dit is zo'n restaurant waar je een keer gegeten moet hebben. Wij komen hier zeker nog een keertje weer.

Simone van der Heide

Met een Groupon bon hier gaan eten, zelf kiezen van de kaart, fantastisch gegeten! Wildzwijn gehad, echt erg lekker. Leuke jonge bediening! Gezellige sfeer, kortom een aanrader.

Eten was erg lekker, voor elk wat wils. Personeel erg vriendelijk. Goede verse producten.

Samen met 2 vriendinnen een gezellig middag high-tea'en Vooraf kregen we een tomatensoep wat ik niet kan verdragen, maar er was geen vervangend gerechtje. Dit vond ik jammer.

De thee was een tegenvaller, je kreeg gewoon een pot met heet water en moest zelf aan de slag met theezakjes die je in de supermarkt kunt halen. Ook de clotted cream leek meer op slagroom dan wat anders.

Voor de rest was het wat je van een high tea kan verwachten en de omgeving is rustgevend.

Een prachtige zomeravond, fijn gezelschap, heerlijk gegeten buiten op het terras onder de bomen in een schitterende omgeving. Perfect.

We hebben hier enkele weken geleden een high tea gehad. De locatie is geweldig, en het restaurant is sfeervol ingericht. De bediening is alleen erg onervaren / niet professioneel. De jongen die ons bediende vroeg bijvoorbeeld: wil je nog een colaatje? Ipv had u nog wat te drinken gewenst oid... En toen we vroegen om een extra bakje clotted cream, en we op het oog duidelijk slagroom kregen, en we dus zeiden: is dit geen slagroom? Kregen we als antwoord dat hij het ook niet wist en we het maar even moesten proeven.... En 2 minuten nadat de high tea opgediend was, kregen we het verzoek om ergens anders te gaan zitten omdat de desbetreffende tafel toch gereserveerd bleek. Geen probleem uiteraard, we kregen een andere tafel aangewezen, maar moesten blijkbaar zelf alles (thee, kopjes, bordjes, bestek, etageres, etc) naar de andere tafel verhuizen. Niet heel klantvriendelijk.
    De hapjes bij de high tea waren lekker. Niet heel bijzonder, maar prima. Alleen de thee vind ik echt een gemiste kans. we hadden de keus uit 8 verschillende pick-wick zakjes. Mijns inziens is de thee waar het om draait bij een high tea. Dan moet je toch op z'n minst heel veel verschillende soorten verse thee(blaadjes) in huis hebben. Concept is echt leuk, maar er zijn zeker nog wat verbeterpunten.

Minoes

Wij hebben hier gisterenavond met ons gezin gegeten. We waren vol lof. Een gezellig restaurant. Leuk aangekleed. Het eten was voortreffelijk. Een compliment voor de keuken. Wij komen hier zekers nog eens weer.

Heerlijk goed en ontspannen gegeten tijdens de restaurantweek. Echt een aanrader om een keer te gaan eten, het eten wordt ook leuk opgediend. Op de gewone kaart staat ook voor ieders wil wat op. Vriendelijk personeel.

Heerlijk gegeten! Echt een aanrader. Lekker eten en ontspannen omgeving.

Prachtige plek om te lunchen. Schitterend beschermd dorpsgezicht. Helaas geen goede service. Zeer onervaren bediening, koffie in voetenbadje (er wordt een nieuw schoteltje beloofd, maar die arriveert nooit) en koude tosti's die, zo zagen wij in onze ooghoeken, eerst op een andere tafel terecht komen (en zelfs aangeraakt worden) om vervolgens bij ons neergezet te worden, bestek wordt vergeten. De sfeer maakt veel goed, maar wij zouden huiverig zijn om hier te dineren.

Heerlijk en gezellig gegeten bij Bistro 'n Bels. Gastvrij ontvangen en we hebben met zijn allen een gezellige avond gehad met lekker en voldoende eten.
    Gastheer kwam regelmatig langs om te vragen of alles voldoende was, maar was niet opdringerig.
    Aanrader.

Vandaag heerlijke paasbrunch gehad met onze familie. Heel veel keus en voor elk wat wils. Wij konden met de volwassenen heerlijk rustig eten en de kinderen konden ondertussen lekker spelen in een aparte kinderhoek onder begeleiding, top! Wij komen met Kerst zeker weer!

Gisteren heerlijk gegeten bij Bar Bistro Bels. Gastvrije bediening en de biefstuk is echt een aanrader! Mijn man had een heerlijk duo van zalm en kabeljauw met risotto, hij had zelden zo goed gegeten. Al met al een goede sfeer en lekker eten, ik kom zeker een keer terug!

Hele slechte ervaring in deze bistro. Kerstmenu met rotte vis. De bediening gelooft me niet: "Ach mevrouw, dat kan niet, we hebben deze vis gisteren vers aangevoerd gekregen". Pas nadat de kok geproefd heeft en bevestigt dat de vis niet goed is word ik geloofd. Ik heb het aanbod van een nieuwe portie vis afgeslagen, de eetlust was me vergaan.
    Geen aanbod van gratis koffie of i.d. om dit goed te maken. Als de rekening komt blijkt dat we het volle pond moeten betalen!
    Hier kom ik nooit weer!

Super goed en gezellig restaurant. Het eten is fantastisch en de gastheer en gastvrouw geweldig. Ook de entourage is zeer sfeervol en gezellig. We zijn al meermaals in dit restaurant wezen eten en hebben altijd het gevoel van echt een avondje uit.
    We hopen dat dit echtpaar nog lang op deze locatie door mag gaan. De gerechten zijn goed en niet duur. Daar kan menig restaurant een voorbeeld aan nemen.