Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wedde verdeeld zijn.

pieternel van der kooij

Met een 'lege maag"uit de hongerige wolf.
    Gelukkig verkeerde ik in goed gezelschap en de entourage was gezellig, maar het hoofdgerecht was niet voor consumptie geschikt.
    Vlees met veel zeen, heb 5 hapjes geprobeerd waarvan 3 terug in het servet.
    De eetlust was mij vergaan.
    Ik werd bedankt voor de melding en het excuus was een andere leverancier.
    Dit probleem kreeg ik dus letterlijk op mijn bord en draaide, in de vorm van de rekening, (het volle pond), op voor het probleem van de uitbater.
    Ook anderen van het gezelschap hebben hun beklag gedaan maar het bleef de schuld van de leverancier en daar konden zij niets aan veranderen, een excuus bleef uit.
    En dan nog iets…
    -wat is er mis met groente in een schaaltje en wellicht wat minder vlees.
    -Dineren bij tl verlichting is niet echt sfeervol, meer iets voor in een snackbar.
    Nog nooit had ik zo'n ervaring, dus wat mij betreft tot nooit in de hongerige wolf.
    Beterschap!

Altijd goed geweest en hartelijk. Nu gezwicht voor klagers over honden.
    Nu niet meer toegankelijk met je hond na een wandeling. Jammer een oplossing is toch een apart gedeelte hiervoor aanhouden?
    Annette doe er wat aan!

Peertje

Wat slecht!! We hadden pizza besteld, kregen we diepvriespizza. Koud en niet lekker. Komen hier nooit meer eten!!

Met een grote groep mensen daar gegeten ivm familiefeest vandaag. In een woord geweldig. Wordt goed voor de kinderen gezorgd jong en oud. Personeel is goed en het eten perfect. Wij komen als we in de buurt zijn zeker weten terug! :-)

Slechte ervaring met het buffet.
    Glutenvrij was geen keuze uit verschillende soorten vlees
    1 soort moest je het mee doen, of je het nou lustte of niet
    Werd ook niet gevraagd of het genoeg was.
    En het toetje bestond uit bevroren aardbeien wie heel erg zuur waren.
    We hebben een klacht ingediend kregen 5 euro eraf maar daarmee is wel de avond bedorven.

We hebben deze week 2 gegeten vrijdag 19 augustus zeer slecht dik vlees veel saus. 21 augustus puur uit nood, was het wel beter, maar zoveel saus over de vis, mag en hoef niet.

Met 4 personen gegeten. De spare-ribs waren al op. De schnitzels die we bestelden dreven in het vet en de gebakken aardappelen waren lauw. Er kwam ook niemand langs voor drinken. Dit konden we nog 1 keer bijbestellen toen met 1 uur het eten kwam.

JanK

Gisteren hebben we met z'n zessen gegeten bij de Urnenhoeve. Van vrienden hadden we gehoord dat het eten hier goed is. We hebben niet deelgenomen aan het lopend buffet, maar besteld van de kaart. Op de kaart is er een ruime keus, zodat er voor elke eter wat te vinden is. De bediening is vlot en met een glimlach. Individuele wensen bij een bepaald gerecht worden zonder problemen genoteerd en correct uitgevoerd. Al met al hebben we een genoeglijke avond gehad en we hebben prima gegeten! Ook wij zullen dit restaurant bij anderen zeker aanraden!!

fam.broekema nw.pekela

Uitstekend restaurant, komen er al jaren. Goede kok, vriendelijk personeel en een mooie ambiance.

Onlangs een feestje in dit restaurant. Hoorde dat men all inclusive had geboekt, nou de bediening van de drankjes was erg traag. Het buffet werd niet goed bijgevuld. Het personeel kwam niet erg gemotiveerd over. Ik vind het zeker geen aanrader!

Van heerlijke gerechten genoten tijdens ons bezoek bij Bistro & Partyboerderij de Urnenhoeve! Bediening was attent! Tot een volgende keer.

tonnie van schaik

Geweldig lekker gegeten. Gezellig personeel. Ik ga zeker weer terug

Fantastisch gegeten en super goede bediening

Het eten was heerlijk. Ruime keuze uit het buffet.
    Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.
    Een aanrader.

I. Eefting

Je kunt er helaas niet meer eten. Het restaurant is gesloten vanwege overlijden eigenaar. Het pand heeft een ander bestemming gekregen nl als kinderhotel.

Heerlijk gegeten bij de Urnenhoeve. Voor onze kleinzoon met notenallergie hadden ze perfecte dingen en hij was dus zeer tevreden. Nog nooit meegemaakt dat er zo goed voor hem gezorgd werd.

Ken Uiterwijk

Van het weekend er met 6 personen en een baby gegeten. Goed gegeten. Alles vers en voldoende aanwezig. Mooi prijsje. Flexibele en meedenkende service.

Gisteren met de familie wezen eten. Had de slechte ervaringen van deze site nog in gedachten, maar wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was top, niks was te gek om te regelen of te doen. Tafeltje bijschuiven om maxi-cosy op te zetten was geen enkel probleem en verder ook prima service.

Als we weer in de buurt zijn zou ik zonder meer terug gaan naar dit restaurant. Een aanradertje...

Mina Mulder

Eltjo&Geke

Vanmiddag heerlijk gegeten. Mosterdsoep was overheerlijk. Flinke hoeveelheid.
    Ik had gekozen voor mixed grill. 3 a 4 soorten heerlijk gegrild vlees.
    Vriendin had een lekkere varkenshaas.
    Verder aangevuld met aardappelpartjes, groente, appelmoes en rauwkost. Alles ruimschoots aanwezig.
    Personeel is erg vriendelijk en attent. Zeker voor herhaling vatbaar.

Erg leuk buffetrestaurant, inmiddels meerdere keren wezen eten. Het personeel is erg vriendelijk en het eten is van goede kwaliteit. Kortom het blijft voor herhaling vatbaar!

Eerst even lekker op het terras gezeten met uitzicht op een strand en een groot meer. We hebben er lekker kunnen dineren en ook om de kinderen was gedacht.

Super gegeten. Wij hebben wederom heerlijk mogen genieten van het uitgebreid brunchbuffet, complimenten! En ja, wij waren hier ook te gast met de kerst en het was toppie mensen!

Slecht! Geen verlichting bij de aardedonkere entree en er is niemand die je ontvangt om naar de tafel te begeleiden. Klein zaaltje met 3x2 persoonstafels en 1x4 personen. Er is één 4 gangen menu van € 45,00 waarin een keuze gemaakt kan worden tussen vlees, vis en vegetarisch. Wij hebben er een wijn arrangement bij genomen. Men kent er geen amuse, ook geen brood op tafel. Het voorgerecht was een Reeboutsalade waarbij aan het eind van het gerecht een witte Sancerre gegeven werd (?). Gevraagd waarom deze keuze gemaakt is. Het blijkt fout te zijn, het moest een Cote du Rhone zijn. Bij het tussengerecht van soep werd twee broodjes op tafel gesmeten. Het hoofdgerecht was Roodbaars met veel graat en een ijskoude pastinakenpuree. Tot slot wordt er gevraagd wat we wilde drinken (wijnarrangement?...) en kwam de bijbehorende wijn weer veel te laat. Mijn man had een Rundermedaillon waar niet doorheen te komen was met het mes. We hebben de nota gevraagd om bij de receptie af te rekenen, maar na 5 minuten kwam er nog steeds niemand. We hebben er € 50,00 neergelegd, het dekt de onkosten en het was ons niet meer waard.

Heb er afgelopen 2e kerstdag gegeten (kerstbuffet) a 31,95 pp excl. de drankjes !!!
    Ik snap niet dat iedereen zulke goede scores geeft voor het eten. Misschien dat het tijdens gewone dagen beter is, maar wij komen hier nooit weer.
    Voor het bedrag wat wij moesten neerleggen hadden we beter naar KFC kunnen gaan, dan waren we veel goedkoper uit geweest en was de kwaliteit beter. Ik zal wat punten noemen.
    Aardappelpuree uit een pakje (smerig), witlof met een taai uitgedroogd plakje ham en kaas, spruitjes uit de diepvries die taai waren, vieze witte waterige garnalen, rode kool wat niet zelf vers gemaakt was, bavaroises
    die vanuit de verpakking op een bord waren gestort met een toef slagroom en besjes als versiering, ontdooide appeltaart uit de diepvries (van de groothandel waarschijnlijk) m'n man had een hap genomen en direct uitgespuugd. Appelstrüdel waar de appel doorheen gevlogen was. Kortom; zonde van m'n zuur verdiende geld. Ohja ze vermelden op de website dat er pasteibakjes met wildragout zou zijn. Dit was goedkope champignonragout (ook niet vers gemaakt). Ze hebben er zich maar makkelijk vanaf gemaakt.

Heerlijk gegeten in bijzondere en sfeervolle omgeving. Erg vriendelijke bediening. Een aanrader!

Roel Post

Roel Post

Op één van de mooiste locaties van de provincie Groningen in een unieke ambiance genoten van (h)eerlijke gastronomie en gastvrijheid. Ook opvallend hoe minder bekende//in vergetelheid geraakte ingrediënten met passie gebruikt tot nieuwe eetervaringen kan leiden...
    Bram Breet & Ans Boon