Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Waterlandkerkje verdeeld zijn.

Uitstekend gegeten. Prima bediening, vriendelijk en attent.

Margriet

Kees en Margreeth

Zaterdag 29 september hebben wij met 8 personen voor de eerste keer gegeten bij Bistro In den Koning in Waterlandkerkje. En dat was in een woord: TOP!
    Een enthousiaste ontvangst en een zeer goede kwaliteit eten gecombineerd met een zeer vlotte en geanimeerde bediening maakte onze avond in dit restaurant compleet.
    Bovendien blijkt dit restaurant op zeer goede wijze te kunnen inspelen op speciale dieet wensen. In ons geval betrof dat een aangepast vegetarisch diner voor een persoon van onze groep. Ook voor deze persoon was een 5 gangen vegetarisch menu bedacht door de kok.
    Van ons krijgt dit restaurant zeer verdiend een 10.
    Wij komen hier graag nog eens terug.

T. Voortman

zondag, 8 juli 2012, ons slotdiner ter afsluiting van onze vakantietrip genoten In den Koning in Waterlandkerkje.
    De wijze waarop wij in contact kwamen met Iris en Hans is al even bijzonder als de verrukkelijke maaltijd die met voortreffelijke wijnen door Iris werd begeleid. In één woord: voortreffelijk! Het is dat wij 360 kilometer verderop wonen, anders zouden we ons zeer regelmatig door Hans en Iris laten verwennen.

Tweemaal bij Hans en Iris gegeten eenmaal het jubileum menu en de andere week het 5 gangenmenu . In een woord geweldig beiden waren voortreffelijk . Als je kijkt naar de prijs/ kwaliteits verhouding is dit een topper . Het jubileum menu € 24,00 en het 5 gangenmenu € 35,00 ( dit hebben ze altijd )

De ontvangst en de bediening is uit de kunst en het blijft een mooie lokatie met een geweldige sfeer.
    Dit restaurant is echt een aanrader.

15-4-2012 met z'n vieren gegeten , voortreffelijk. Prijs/kwaliteit verhouding meer dan uitstekend. Zeker een aanrader

Familie Woodfish

Net teruggekomen uit onze vakantievilla in Toscane, besloten we met de familie nog wat na te genieten bij In Den Koning. Het was een heuglijke ontmoeting die zeker nogeens gevierd zal worden, Chefkok van Emmerik heeft onze smaakpappillen verwend met de heerlijkste creatieve gerechten, dit alles begeleid met een uitstekend betaalbare huiswijn. Gastvrouw Droogh kweet haar perfect van haar taak met voor iedereen voldoende aandacht. De familie was ons dankbaar dat wij hun hadden meegenomen naar dit pareltje in zeeuws vlaanderen!

Chapeau van Eireen & William Stockfish

Hans ten Berge

Voor de zoveelste keer hier op vrijdag 29 juli 2011 gegeten.

Wat heet gegeten, we waren met een gezelschap van dit keer slechts vijf gasten en we hebben allemaal heerlijk gesmikkeld.

Niet moeilijk gedaan, het door Iris en Hans vastgestelde menu gekozen en persoonlijk laat ik de wijnkeuze aan Iris.

Het is voor ons altijd weer een feest om hier te zijn.

Alhier te kunnen eten en drinken is bepaald geen straf.

Tsja, en dan moet je weer een cijfer geven. Voor ons bestaat er maar één getal en die bestaat uit twee cijfers, weer een tien!

Tot spoedig maar weer.

Voor de eerste keer gegeten hier in Waterlandkerkje. En het zal zeker de laatste keer niet zijn. Echt super gegeten. Prima bediening, zeer vriendelijke gastvrouw en superkwaliteit eten.

En toch voor een zeer redelijke prijs.

Een dikke pluim voor deze zaak!

Peter , Ria , Kevin & Kim

We hadden al veel goede dingen over ''in den Koning'' gehoord en hebben het nu eindelijk eens aan ''den monde'' geproefd :

Grandioos! Prettige gemoedelijke sfeer, echt goed eten en een gastvrouw die het fijntjes in de vingers heeft om op een leuke manier het een ieder naar de zin te maken.

Wie hier nog nooit geweest is, heeft wat gemist en moet echt nodig eens reserveren.

Zaterdag 29 september 2010 voor het eerst hier gegeten. We waren met zijn vieren en aten allemaal iets anders. Alle gerechten waren erg lekker. Daarbij ook een heel lekkere wijn voor een schappelijke prijs. Voor nog net geen € 200,- heerlijk gegeten en gedronken. Komen zeker nog eens terug.

Vrijdag 23 juli 2010 gegeten. Het was heerlijk en de gastvrouw erg aardig. Het was geen probleem buiten of binnen te eten. Het weer was wat twijfelachtig. Ze probeert het je echt naar je zin te maken.

P&M

Esther

Heel gezellig restaurant. Kleinschalig en supersfeer.

Iris zorgt er vrijwel vanaf de drempel voor dat je een warm en welkom gevoel krijgt. Erg goede service, met erg goed eten!

Bij speciale gelegenheden gaan wij hier vaak eten!

Wat wil je nog meer, altijd alles uitstekend verzorgd zowel door de chef Hans en de altijd opgewekte gastvrouw Iris.

Zowel Hans als Iris zijn altijd bereid uitleg te geven over de hapjes, gerechten en methode van bereiding!

Het is een top restaurant in elk opzicht en wij genieten elke keer van ons bezoek, ook met vrienden. Het is onze vaste stek!

Johan en Marijke

Wij komen al meer als 20 jaar bij Hans en Iris en iedere keer zeggen wij dat het fantastisch was. Hier krijg je waar voor je geld. Of het nu met de kerst is of zo maar het is er altijd enorm goed verzorgd.

Hans en Iris ga zo door. Wij wensen jullie in ieder geval nog vele jaren te mogen zien.

Paul & Willy

Heerlijk gegeten bij Hans en Iris! Via de vernieuwde website was onze interesse gewekt voor het heerlijke maandmenu. Een echte aanrader; gezellig, gastvrij en schappelijke prijzen. We komen snel nog een keer!

Ber en Ellen Simons

Wij komen al jaren bij Hans en Iris en het is elke keer weer een feestje.

Heel verrassend. Van tapas tot Indisch eten, van Italiaans tot een eigen creatie. Hans zorgt steeds weer voor een verrassing!
    Iris zorgt, als gastvrouw, steeds voor de vrolijke noot en adviseert de goede wijnen bij de diverse gerechten.

Ook zomers is het goed toeven op het gezellige terras!

Kees en Martine

Wij komen hier al jaren. Altijd een leuke, ontspannen en gastvrije sfeer!

Kwaliteit is zeer goed!

Echt een aanrader!

Marleen en Douwe

Een leuk restaurant, gezellige sfeer en mooie ligging.
    De keuken is zeer veelzijdig, de porties meer dan voldoende.
    Aanbevelenswaardig.

Wim & Nora

Geweldig restaurant, keuken en bediening, dwz kok en gastvrouw zijn zeer goed op elkaar ingespeeld.

Al verscheidene soorten "diners" daar genoten en altijd heerlijk.

Dit restaurant "verveelt" nooit.

Mariette en Pieter Dooms

Worden vele malen uitgenodigd voor een feestje door Hans en Ella.

Het eten is er uitstekend, lekkere wijnen, gezellige gastvrouw en een leuke sfeer. zeer goede gelegenheid om een feestje te bouwen.

Hans en Ella

Al 20 jaar "ons" restaurant voor zomaar door de week en voor al onze feestjes. Een geweldige ambiance. Een uitstekende kok en geweldige gastvrouw, wat wil een mens nog meer.
    Het is altijd enorm genieten.

Johan en Marijke

Iedere keer weer een verassing.Hebben nog nooit enige opmerkingen hoeven maken.

Tonny & José de Jaeger

al zeker 15 jaar ons meest geliefde restaurant, gezellig en erg goed, zeer leuke en goede bediening en geweldige kok.

Nathalie van Jole

Zeer goede kwaliteit eten en wijnen!! Bediening door de gastvrouw is erg vlot en aangenaam. Prijs/kwaliteit prima!!
    Vooral het maandmenu is een aanrader!