Nieuwste foto's in Waterlandkerkje

Er zijn geen foto's gevonden.

Laatste updates in Waterlandkerkje

1. Marc Van Acker's profielfoto
    Marc Van Acker heeft een recensie geschreven voor Bistro in den Koning

Gezellig en lekker gegeten. Het dessert (vijgentaartje met blauwgeaderde kaas - vers gebakken!) was een ware ontdekking. Aanrader!

2. Bonny Gaemers's profielfoto
    Bonny Gaemers heeft een recensie geschreven voor Bistro in den Koning

Gisteravond wederom hier gegeten. Nu buiten op het terras. Het terras is knus en gezellig aangekleed. De visschotel is een aanrader. Onze buitenlandse gasten waren onder de indruk!

3. Bonny Gaemers's profielfoto
    Bonny Gaemers heeft een recensie geschreven voor Bistro in den Koning

Op uitnodiging hier gisteravond gegeten. Goed gezellig en de prijs weet Ik zit.
    Hier ook goed.

4. Bonny Gaemers's profielfoto
    Bonny Gaemers heeft een recensie geschreven voor Bistro in den Koning

Vandaag met mijn dochter en kleinzoon van 3 wezen lunchen. Zeebaars, Coroque madame en een broodje gezond. De Coroque werd met smaak opgegeten door de kleinzoon. Veel rauwkost erbij en bij het broodje gezond ook. De Zeebaars om je vingers bij af te likken. Fijne plek en komen we zeker terug.

5. J. Verhelst-de Visser's profielfoto
    J. Verhelst-de Visser heeft een recensie geschreven voor Bistro in den Koning

J. Verhelst-de Visser

Genoten van verschillende soorten thee met daarbij een passend gerecht. We zijn echt in de watten gelegd!

Nog nooit op zo'n bewuste manier mijn thee gedronken en nooit gedacht dat verschillende soorten thee zo goed bij bepaalde gerechten zouden passen!

We hebben van 12.30 tot 16.15 uur kunnen genieten van al dit lekkers. De gastvrouw en kok maakten ruim de tijd voor ons om alles uit te leggen over de 7 gangen. Echt een aanrader!

6. Bonny Gaemers's profielfoto
    Bonny Gaemers heeft een recensie geschreven voor Bistro in den Koning

Net terug van een Teesting beleving. Van 12.45 tot 16.30 in de watten gelegd door Angie en Jurrien. Een 7 gangen smaakbeleving met daarbij een passende thee van Bloomz. Niet te omschrijven hoe verrukkelijk het was. Een aanrader. Laat je verwennen en onthaast door dit te ondergaan. Een aanrader!

7. Nick's profielfoto
    Nick heeft een recensie geschreven voor Bistro in den Koning

Uitstekend gegeten. Prima bediening, vriendelijk en attent.

8. Margriet's profielfoto
    Margriet heeft Bistro in den Koning toegevoegd als favoriet restaurant
  9. Kees en Margreeth's profielfoto
    Kees en Margreeth heeft een recensie geschreven voor Bistro in den Koning

Kees en Margreeth

Zaterdag 29 september hebben wij met 8 personen voor de eerste keer gegeten bij Bistro In den Koning in Waterlandkerkje. En dat was in een woord: TOP!
    Een enthousiaste ontvangst en een zeer goede kwaliteit eten gecombineerd met een zeer vlotte en geanimeerde bediening maakte onze avond in dit restaurant compleet.
    Bovendien blijkt dit restaurant op zeer goede wijze te kunnen inspelen op speciale dieet wensen. In ons geval betrof dat een aangepast vegetarisch diner voor een persoon van onze groep. Ook voor deze persoon was een 5 gangen vegetarisch menu bedacht door de kok.
    Van ons krijgt dit restaurant zeer verdiend een 10.
    Wij komen hier graag nog eens terug.

10. T. Voortman's profielfoto
    T. Voortman heeft een recensie geschreven voor Bistro in den Koning

T. Voortman

zondag, 8 juli 2012, ons slotdiner ter afsluiting van onze vakantietrip genoten In den Koning in Waterlandkerkje.
    De wijze waarop wij in contact kwamen met Iris en Hans is al even bijzonder als de verrukkelijke maaltijd die met voortreffelijke wijnen door Iris werd begeleid. In één woord: voortreffelijk! Het is dat wij 360 kilometer verderop wonen, anders zouden we ons zeer regelmatig door Hans en Iris laten verwennen.

11. J de rechter's profielfoto
    J de rechter heeft een recensie geschreven voor Bistro in den Koning

Tweemaal bij Hans en Iris gegeten eenmaal het jubileum menu en de andere week het 5 gangenmenu . In een woord geweldig beiden waren voortreffelijk . Als je kijkt naar de prijs/ kwaliteits verhouding is dit een topper . Het jubileum menu € 24,00 en het 5 gangenmenu € 35,00 ( dit hebben ze altijd )

De ontvangst en de bediening is uit de kunst en het blijft een mooie lokatie met een geweldige sfeer.
    Dit restaurant is echt een aanrader.

12. J de rechter's profielfoto
    J de rechter heeft een recensie geschreven voor Bistro in den Koning

15-4-2012 met z'n vieren gegeten , voortreffelijk. Prijs/kwaliteit verhouding meer dan uitstekend. Zeker een aanrader

13. Familie Woodfish's profielfoto
    Familie Woodfish heeft een recensie geschreven voor Bistro in den Koning

Familie Woodfish

Net teruggekomen uit onze vakantievilla in Toscane, besloten we met de familie nog wat na te genieten bij In Den Koning. Het was een heuglijke ontmoeting die zeker nogeens gevierd zal worden, Chefkok van Emmerik heeft onze smaakpappillen verwend met de heerlijkste creatieve gerechten, dit alles begeleid met een uitstekend betaalbare huiswijn. Gastvrouw Droogh kweet haar perfect van haar taak met voor iedereen voldoende aandacht. De familie was ons dankbaar dat wij hun hadden meegenomen naar dit pareltje in zeeuws vlaanderen!

Chapeau van Eireen & William Stockfish

14. Hans ten Berge's profielfoto
    Hans ten Berge heeft Bistro in den Koning toegevoegd als favoriet restaurant
  15. Dick Himpers's profielfoto
    Dick Himpers heeft een recensie geschreven voor Bistro in den Koning

Voor de zoveelste keer hier op vrijdag 29 juli 2011 gegeten.

Wat heet gegeten, we waren met een gezelschap van dit keer slechts vijf gasten en we hebben allemaal heerlijk gesmikkeld.

Niet moeilijk gedaan, het door Iris en Hans vastgestelde menu gekozen en persoonlijk laat ik de wijnkeuze aan Iris.

Het is voor ons altijd weer een feest om hier te zijn.

Alhier te kunnen eten en drinken is bepaald geen straf.

Tsja, en dan moet je weer een cijfer geven. Voor ons bestaat er maar één getal en die bestaat uit twee cijfers, weer een tien!

Tot spoedig maar weer.

16. Marc en Bego's profielfoto
    Marc en Bego heeft een recensie geschreven voor Bistro in den Koning

Voor de eerste keer gegeten hier in Waterlandkerkje. En het zal zeker de laatste keer niet zijn. Echt super gegeten. Prima bediening, zeer vriendelijke gastvrouw en superkwaliteit eten.

En toch voor een zeer redelijke prijs.

Een dikke pluim voor deze zaak!

17. Peter , Ria , Kevin & Kim's profielfoto
    Peter , Ria , Kevin & Kim heeft een recensie geschreven voor Bistro in den Koning

Peter , Ria , Kevin & Kim

We hadden al veel goede dingen over ''in den Koning'' gehoord en hebben het nu eindelijk eens aan ''den monde'' geproefd :

Grandioos! Prettige gemoedelijke sfeer, echt goed eten en een gastvrouw die het fijntjes in de vingers heeft om op een leuke manier het een ieder naar de zin te maken.

Wie hier nog nooit geweest is, heeft wat gemist en moet echt nodig eens reserveren.

18. Hanneke's profielfoto
    Hanneke heeft een recensie geschreven voor Bistro in den Koning

Zaterdag 29 september 2010 voor het eerst hier gegeten. We waren met zijn vieren en aten allemaal iets anders. Alle gerechten waren erg lekker. Daarbij ook een heel lekkere wijn voor een schappelijke prijs. Voor nog net geen € 200,- heerlijk gegeten en gedronken. Komen zeker nog eens terug.

19. Piet en Elly's profielfoto
    Piet en Elly heeft een recensie geschreven voor Bistro in den Koning

Vrijdag 23 juli 2010 gegeten. Het was heerlijk en de gastvrouw erg aardig. Het was geen probleem buiten of binnen te eten. Het weer was wat twijfelachtig. Ze probeert het je echt naar je zin te maken.

20. P&M's profielfoto
    P&M heeft Bistro in den Koning toegevoegd als favoriet restaurant