Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wateringen verdeeld zijn.

1. Gewoon weer heerlijk gegeten.
    En gezellig.

2. Onze bestelling bestond uit:2 bamieschijven2fricadel speciaal2 patat pinda.
    De fricadellen waren koud.
    De patat was zeer kort gebakken en bestond uit patatsnippers(zeer klein en reststukjes goedkoop ingekochte soort).
    De bamieschijf was goed van smaak en ook heet genoeg.
    Dit is al de zoveelste keer dat we hier zeer kleine patatstukjes ontvangen.
    Inkoop mag blijkbaar weinig kosten.
    Volgende keer rij ik wel elders, wel verder rijden maar goede voeding die heet genoeg is is wel belangrijk voor onze gezondheid.

1,6
  3. Een zeer gezellige plek om een lekker hapje te eten.
    Vriendelijke en vlotte bediening!
    Het was wel erg druk en iet wat krap hier en daar.

4. Lekker eten leuke sfeer en nette bediening.

5. Jan

We hebben lekker gegeten, personeel is erg klantvriendelijk.
    Er wordt veel aandacht besteed aan je wensen.

6. Peternel

Wij komen regelmatig bij Oase om te genieten van de heerlijke gerechten maar de laatste tijd valt het ons op dat het schoonmaken te wensen over laat.
    Tafels kleven, de stoelen blijven plakken aan de grond en vette vegen op de muren en in de keuken.
    Het restaurant inclusief meubilair kan wel een goeie sop beurt gebruiken

7. Evelien

Was heel druk, bediening rende langs de tafels en had niet echt tijd voor de gasten.. eten was lekker en hele ruime porties!

8. Gezellig, goed eten, bediening is top.

9. Nicoline

Met 7 personen gegeten bij Brothers. Hoofdgerechten waren erg goed m.b.t. vlees. Voor en nagerechten vielen wat tegen (carpaccio geen dressing, risotto weinig smaak, panna cotta geen smaak) m.b.t. onze keuze.

Bediening kan meer aanwezig zijn en het duurde erg lang.

10. Zeer onvriendelijk personeel. Ik bestelde via thuisbezorgd en betaalde tot mijn grote spijt vooraf. Na anderhalf uur nog heb ik maar gebeld toen zei ze ja je er is geen bezorger. Ik zeg maar ik heb wel betaalt toen zei ze ja je kan zelf halen. Nou uiteindelijk na 3 uur me eten gehad hele slechte service het was niet om te kaanen ook.

11. Zoals altijd. Heerlijk gegeten. Hele fijne sfeer. Erg vriendelijk personeel.. Dit keer hebben wij boven gegeten, wat ook erg gezellig is om daar te zitten. Niet onbelangrijk: het is betaalbaar.

12. Zondag broodjes en patat gehaald bakjes zaten half vol en niet lekker leek wel oude patat.
    Broodjes gezond waren niet te eten vieze vette ham en niet goed belegd.
    De zaak is heel erg achteruit gegaan en word steeds slechter.

13. Erg attent bij het melden allergie.
    Klant vriendelijk.
    Prima sfeer.
    Komen zeker terug.

14. Rob en Yolande Mes

We eten hier elke keer weer heerlijk. Het restaurant wordt gerund door een uiterst vriendelijk echtpaar. Er is een vaste menukaart en in het restaurant hangt een krijtbord waar elke keer weer een andere specialiteit buiten het menu om aangeboden wordt. De inrichting is gezellig, de sfeer is goed. Parkeren is even zoeken in de omgeving, maar er is altijd wel ergens een plaatsje te vinden. Bij mooi weer kan je buiten eten.

15. Het ligt er bij deze mac echt aan wie er staat eerdere bezoeken waren goede en lekker maar deze keer was het gewoon slecht en de bedienig was ook slecht

1,8
  16. fam. torn-van der ven

Alles was helemaal prima. Het enige minpuntje was dat bij het nagerecht de koffie en thee véél eerder werden gebracht dan het ijs.

17. Goed eten (maar daar betaal je ook voor). Sfeer is goed. Personeel zeer vriendelijk.

Ik mis alleen nog de optie om te bestellen via thuisbezorgd of uberhaupt bezorgmogelijkheden.

Ook mis ik een menukaart op de website.

18. Trudie kok

Zoals eerder heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk personeel. Fijne sfeer. Kortom. een aanrader.

19. Super lekker eten ,gezellig en beleefd personeel gezellige atmosfeer . Top avond gehad komen zeker terug 👍🏽

20. Net zitten eten, twee jonge meisjes staan in de zaak, geen interesse in klanten. Ik vroeg om een Wienerschnitzel een menu krijg je ook patat bij met salade... Na 10 min werd het geserveerd met alleen de Wienerschnitzel (te ver door gefrituurd) en wat frutsels op het bord, geen patat erbij met salade, heb maar opgegeten wat nog eetbaar was. Geprobeerd af te rekenen, maar de meisjes hadden blijkbaar meer oog voor elkaar met praten toen er 1 zei er staat iemand achter je.

Als de Vier Wieken wil blijven bestaan moet met toch meer met klanten bezig houden en meer uitvragen wat u er nog eventueel verder bij wil hebben.

Jammer dat de eigenaar er niet was, deze heeft meer hart voor zijn zaak.

3,4
  21. KFC
    Snackbar Wateringen

Met mijn kleinkinderen zaterdag 12 november gegeten, was super slecht! Nog nooit in een KFC zo slecht gegeten, we komen regelmatig bij een van de restaurants, de kip was week en lauw, de frites waren bijna koud te noemen, er was niet meer de pittige krokante stukken kip, waar wij altijd voor komen. Er werd gezegd dat ze uit de formule is gehaald, jammer KFC is ons als vaste klant helaas kwijt!!

3,7
  22. P. van Kooten

Vanavond een pizza wezen halen bij Da Matteo. Leuk en sfeervol restaurant, we kregen bijna spijt dat we alleen pizza kwamen halen. Pizza's waren bij het afhalen nu maar 8 euro per stuk, dus dat was fijn. Tijdens het wachten kregen we een heerlijke bruschetta en de pizza's waren snel klaar. Beide hadden we gekozen voor een pizza met o.a. peper. Dat hadden we beter niet kunnen doen, we denken (hopen) dat ze per ongeluk zijn uitgeschoten, maar de pizza was echt énorm heet. We zijn echt wel wat gewend, maar onze lippen staan nu nog in brand en het deed gewoon pijn. Jammer, want verder was de pizza wel echt heel lekker. Beide hebben we maar de helft op, omdat we echt niet meer konden qua pittigheid. Echt tot onze spijt, want verder zijn het heerlijke pizza's. Het is dat we niet uit de buurt komen, maar anders kwamen we zeker nog een keer terug... maar die pizza met peper bestellen we niet meer, haha (of veilig in het restaurant, we zijn er zeker van dat als ze dan weer uitschieten het keurig wordt opgelost).

23. Wat mij betreft zeer onvriendelijk personeel, er werd bijna geen woord met ons gewisseld. Het eten werd met weinig interesse opgediend, misschien is men niet gewend om buitenlanders te bedienen, jammer hoor. Behandel een ander hoe je zelf ook behandeld wilt worden.

24. Vanavond 28 december wilde ik samen met familie en vrienden hier eten voor mijn verjaardag. Gereserveerd via de website, bevestiging gekregen, dus leuk gezellig keek er naar uit! Vertelde nog aan degene die meegingen dat wij er vaker kwamen, goed eten, goede sfeer, gezellig. Helaas de zaak bleek gesloten! Troffen een medewerker met zijn hond aan buiten die dit ons mededeelde; we zijn tot nieuwjaarsdag gesloten. Daar ging mijn verjaardagsdineetje! Een goed restaurant draait niet alleen op alleen een goede kok, personeel, zaak maar ook op de mond op mond reclame van vaste klanten... ik zal mijn mond even gesloten houden want ik ben heftig teleurgesteld. En via een website reserveren zal ik nooit meer doen; niet te vertrouwen, wordt niet goed bijgehouden!
    Mirjam Valkenhoff

25. Ik vind dat de werknemers, vooral de baas en zijn vrouw, niet klantvriendelijk zijn. Ze staan met een chagrijnig gezicht uw bestelling op te nemen, en staan alleen maar chinees te praten waar de klanten bij zijn. Ik vind dit niet kunnen. Het eten is daarin tegen wel lekker en zijn ze niet al te duur.

26. Een hele terechte dikke onvoldoende van het AD! Waar was de advertentie op de voordeur met de aankondiging voor verbetering? Negeren, dat is wat jullie kunnen. Slechte patat, nagemaakte mensen, en heel weinig voor heel veel geld. Duur en slecht dus.

27. Wij kunnen wel stellen dat wij ondertussen vaste klant zijn.
    Waarom? Goede prijs, prima eten en altijd even tijd voor een praatje en altijd gezellig.

28. Eten is altijd lekker. Service goed. Prijzen zijn lager dan bij de concurrent iets verderop.

29. Scheveningse vishandel met verstand van zaken. Medewerkers zijn vriendelijk en kunnen je goed adviseren, vertellen ook graag over hun producten. Schone winkel met mooie vitrines. Nergens lekkerder kibbeling gegeten. Andere favorieten zijn de wilde zalm, kabeljauw, zeeduivel, coquilles. Allemaal supervers. Aanrader!

30. De Cas Spijkers kroket: inderdaad de lekkerste die ik ooit gegeten heb!!! En toch maar €1,95...