Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wateringen verdeeld zijn.

1. Internationaal Wateringen

Zoals altijd. Heerlijk gegeten. Hele fijne sfeer. Erg vriendelijk personeel.. Dit keer hebben wij boven gegeten, wat ook erg gezellig is om daar te zitten. Niet onbelangrijk: het is betaalbaar.

Zondag broodjes en patat gehaald bakjes zaten half vol en niet lekker leek wel oude patat.
    Broodjes gezond waren niet te eten vieze vette ham en niet goed belegd.
    De zaak is heel erg achteruit gegaan en word steeds slechter.

3. Nederlands Wateringen

Erg attent bij het melden allergie.
    Klant vriendelijk.
    Prima sfeer.
    Komen zeker terug.

4. Italiaans Wateringen

Rob en Yolande Mes

We eten hier elke keer weer heerlijk. Het restaurant wordt gerund door een uiterst vriendelijk echtpaar. Er is een vaste menukaart en in het restaurant hangt een krijtbord waar elke keer weer een andere specialiteit buiten het menu om aangeboden wordt. De inrichting is gezellig, de sfeer is goed. Parkeren is even zoeken in de omgeving, maar er is altijd wel ergens een plaatsje te vinden. Bij mooi weer kan je buiten eten.

Het ligt er bij deze mac echt aan wie er staat eerdere bezoeken waren goede en lekker maar deze keer was het gewoon slecht en de bedienig was ook slecht

6. Internationaal Wateringen

fam. torn-van der ven

Alles was helemaal prima. Het enige minpuntje was dat bij het nagerecht de koffie en thee véél eerder werden gebracht dan het ijs.

7. Internationaal Wateringen

Goed eten (maar daar betaal je ook voor). Sfeer is goed. Personeel zeer vriendelijk.

Ik mis alleen nog de optie om te bestellen via thuisbezorgd of uberhaupt bezorgmogelijkheden.

Ook mis ik een menukaart op de website.

8. Internationaal Wateringen

Zoals eerder heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk personeel. Fijne sfeer. Kortom. een aanrader.

9. Internationaal Wateringen

Super lekker eten ,gezellig en beleefd personeel gezellige atmosfeer . Top avond gehad komen zeker terug 👍🏽

Net zitten eten, twee jonge meisjes staan in de zaak, geen interesse in klanten. Ik vroeg om een Wienerschnitzel een menu krijg je ook patat bij met salade... Na 10 min werd het geserveerd met alleen de Wienerschnitzel (te ver door gefrituurd) en wat frutsels op het bord, geen patat erbij met salade, heb maar opgegeten wat nog eetbaar was. Geprobeerd af te rekenen, maar de meisjes hadden blijkbaar meer oog voor elkaar met praten toen er 1 zei er staat iemand achter je.

Als de Vier Wieken wil blijven bestaan moet met toch meer met klanten bezig houden en meer uitvragen wat u er nog eventueel verder bij wil hebben.

Jammer dat de eigenaar er niet was, deze heeft meer hart voor zijn zaak.

11. KFC
    Snackbar Wateringen

Met mijn kleinkinderen zaterdag 12 november gegeten, was super slecht! Nog nooit in een KFC zo slecht gegeten, we komen regelmatig bij een van de restaurants, de kip was week en lauw, de frites waren bijna koud te noemen, er was niet meer de pittige krokante stukken kip, waar wij altijd voor komen. Er werd gezegd dat ze uit de formule is gehaald, jammer KFC is ons als vaste klant helaas kwijt!!

P. van Kooten

Vanavond een pizza wezen halen bij Da Matteo. Leuk en sfeervol restaurant, we kregen bijna spijt dat we alleen pizza kwamen halen. Pizza's waren bij het afhalen nu maar 8 euro per stuk, dus dat was fijn. Tijdens het wachten kregen we een heerlijke bruschetta en de pizza's waren snel klaar. Beide hadden we gekozen voor een pizza met o.a. peper. Dat hadden we beter niet kunnen doen, we denken (hopen) dat ze per ongeluk zijn uitgeschoten, maar de pizza was echt énorm heet. We zijn echt wel wat gewend, maar onze lippen staan nu nog in brand en het deed gewoon pijn. Jammer, want verder was de pizza wel echt heel lekker. Beide hebben we maar de helft op, omdat we echt niet meer konden qua pittigheid. Echt tot onze spijt, want verder zijn het heerlijke pizza's. Het is dat we niet uit de buurt komen, maar anders kwamen we zeker nog een keer terug... maar die pizza met peper bestellen we niet meer, haha (of veilig in het restaurant, we zijn er zeker van dat als ze dan weer uitschieten het keurig wordt opgelost).

Wat mij betreft zeer onvriendelijk personeel, er werd bijna geen woord met ons gewisseld. Het eten werd met weinig interesse opgediend, misschien is men niet gewend om buitenlanders te bedienen, jammer hoor. Behandel een ander hoe je zelf ook behandeld wilt worden.

Vanavond 28 december wilde ik samen met familie en vrienden hier eten voor mijn verjaardag. Gereserveerd via de website, bevestiging gekregen, dus leuk gezellig keek er naar uit! Vertelde nog aan degene die meegingen dat wij er vaker kwamen, goed eten, goede sfeer, gezellig. Helaas de zaak bleek gesloten! Troffen een medewerker met zijn hond aan buiten die dit ons mededeelde; we zijn tot nieuwjaarsdag gesloten. Daar ging mijn verjaardagsdineetje! Een goed restaurant draait niet alleen op alleen een goede kok, personeel, zaak maar ook op de mond op mond reclame van vaste klanten... ik zal mijn mond even gesloten houden want ik ben heftig teleurgesteld. En via een website reserveren zal ik nooit meer doen; niet te vertrouwen, wordt niet goed bijgehouden!
    Mirjam Valkenhoff

Ik vind dat de werknemers, vooral de baas en zijn vrouw, niet klantvriendelijk zijn. Ze staan met een chagrijnig gezicht uw bestelling op te nemen, en staan alleen maar chinees te praten waar de klanten bij zijn. Ik vind dit niet kunnen. Het eten is daarin tegen wel lekker en zijn ze niet al te duur.

Een hele terechte dikke onvoldoende van het AD! Waar was de advertentie op de voordeur met de aankondiging voor verbetering? Negeren, dat is wat jullie kunnen. Slechte patat, nagemaakte mensen, en heel weinig voor heel veel geld. Duur en slecht dus.

17. Internationaal Wateringen

Wij kunnen wel stellen dat wij ondertussen vaste klant zijn.
    Waarom? Goede prijs, prima eten en altijd even tijd voor een praatje en altijd gezellig.

Eten is altijd lekker. Service goed. Prijzen zijn lager dan bij de concurrent iets verderop.

Scheveningse vishandel met verstand van zaken. Medewerkers zijn vriendelijk en kunnen je goed adviseren, vertellen ook graag over hun producten. Schone winkel met mooie vitrines. Nergens lekkerder kibbeling gegeten. Andere favorieten zijn de wilde zalm, kabeljauw, zeeduivel, coquilles. Allemaal supervers. Aanrader!

De Cas Spijkers kroket: inderdaad de lekkerste die ik ooit gegeten heb!!! En toch maar €1,95...

G van Kuilenburg

Arie Storm

Zaak: prima sfeer. Persoonlijke benadering. Schoon en netjes. Meer dan goede prijs-kwaliteit verhouding.

23. Lunchroom Wateringen

Dirk

Erg goede tent, eten is lekker en sfeer is erg goed. De prijzen zijn het eten echt wel waard en ik kan niet wachten tot ik weer daar ga eten.

25. Chinees-Indisch Wateringen

Marijke Bakvis

Een nieuw restaurant in de buurt zou leuk moeten zijn om uit te proberen, helaas viel het erg tegen. De drankjes waren okay en de mixed grill was redelijk (op verkoolde groenten na). De kip tikka massala was echter ronduit slecht: de saus was extreem flauw, het geheel smakeloos. Wij hadden sterke twijfels bij de versheid van de producten, met name de groenten leken rechtstreeks uit de vriezer te komen.
    Wij hebben dit aangegeven bij de bediening, die er amper op reageerde. Uiteindelijk de kip terug gestuurd, waarna onze tafel verder voor mijn gevoel genegeerd werd. Bij vertrek werd de volle prijs in rekening gebracht, de kok was ernstig verontwaardigd vanwege onze klacht. Wellicht voor thuisbezorging of afhaal een optie, maar als restaurant vond ik het een beschamend geheel.

27. Nederlands Wateringen

Volgens Iens is Brothers een brasserie. Nu zal zo'n term multi interpretabel zijn, maar persoonlijk vind ik dat dit restaurant in alle opzichten de indicatie 'brasserie' ontstijgt.

Gelukkig weer eens zo'n gelegenheid waarbij voor de gast alles klopt: kwaliteit en hoeveelheid eten, vriendelijkheid en attentheid medewerkers, ambience (is hier een binnenhuisarchitect aan het werk geweest..), kwaliteit en hoeveelheid wijn in fraaie glazen.

Wat ik daarbuiten nog erg gezellig vind, is dat de samenstelling van de gasten net zo leuk afwisselend is als in de dochterzaak Scrumpy. Oud en jong in alle mogelijke samenstellingen door elkaar in dezelfde gemoedelijke sfeer.

En dat is knap als je zoiets weet te creëren met z'n allen.

Heeft lang geduurd voor we hier zijn gaan eten, maar zal nu zeker weer snel een vervolg krijgen.

28. Internationaal Wateringen

Jan R Blom

Vis is in orde, maar de service kan zéér slecht zijn. De eigenaar zelf is wel aardig, maar een van zijn werknemers is vreselijk asociaal.

Afgelopen zaterdag hebben we hier gegeten met collega's. Als voorafje hadden we de Chicken Samesa en Chicken Momo. Daarnaast had ik de Fish Tikka genomen als hoofdgerecht. Aparte combinatie van smaken, maar het is een smaaksensatie! Tip: Mango Lassi (gekoeld licht zoete drankje).

We komen zeker een keer terug!