Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wassenaar verdeeld zijn.

1. Internationaal Wassenaar

Alles top!
    Ontvangst, sfeer, eten. En ook nog attent op de reden van ons bezoek: de verjaardag van mijn zoon!
    Nogmaals heel hartelijk dank! Wij hebben genoten!

2. Internationaal Wassenaar

Eerste keer voor ons.
    Heel gezellig restaurant, goede service, aardige bediening en goed eten.

3. 3-Gangen diner voor 32,50
    Samengevat in 3 opmerkingen:
    Super weinig, ca 50 gram vis/vlees.
    Eye rib was geen eye rib.
    Flauw en smakeloos.
    Kortom heel duur betaald!
    Drankjes ook belachelijk duur.

Je kunt beter naar een strandtent gaan!

1,9
  4. Internationaal Wassenaar

Aanrader voor lunch/diner. Kwaliteit, service en locatie fantastisch.

5. Brigitte van Deursen

Bediening was aardig.
    Maar groente was rauw. Bij de shnitzel.
    Hotel niet kunnen slapen omdat er de hele nacht heel hard een deur dicht klapt te horen op 2e etage. Heeeel vervelend.

6. Annelies

De kamer was prachtig nieuwe gedeelte.
    Diner was niets bijzonders voor en hoofdgerecht kwamen samen. Patat klein bakje voor 6 euro dat is redelijk prijzig. Hoofdgerecht had waarschijnlijk onder een warmhoud lamp gestaan.
    Ontbijt was uitstekend en veel keus.

7. Conny Cappetti

Wij gingen met 6 volwassenen en een kindje van 2 eten bij van der Valk Wassenaar. Het ziet er sfeervol uit. Bediening jong en onervaren maar wij hadden geluk.
    Het was beschamend dat de appelsap op was en dat er alleen fristie was voor ons kleintje, dat de port op was bij het kaasplankje, dat er geen appeltaart meer was op zondagavond en dat de aardbeien op waren en er dus zonder te zeggen frambozen bij zaten. Kaasplankje voor 13 euro bestaat uit 4 hele kleine stukjes kaas.
    Dan zijn de prijzen van de gerechten niet normaal hoog. Patatjes moet je er los bij bestellen en je krijgt een heel klein bakje voor 6 euro! Met 6 personen dus 18 euro patat op de rekening!
    Echt heel erg jammer. Van der Valk jullie zijn verkeerd bezig zo! Wij gaan voortaan liever ergens anders naar toe. Toch nog een positief geluid: kindermenu was nog het beste van alles.

3,3
  8. Internationaal Wassenaar

Gerda jongeneel

Prima, was erg gezellig

• Eindcijfer 10
  9. Internationaal Wassenaar

Peet Visser

Goede attente bediening, vlees supermals en de prijs is helemaal ok, en diverse bieren van de tap.
    Tafels staan ook niet op elkaar gepropt.
    Alles is er voor een gezellig avondje uit.
    Terras voor mooi weer.

10. Eerst wat gedronken en daarna wat gegeten. Het is anders dan je gewend bent, maar we zijn positief verrast. De bediening was wat jong, maar erg vriendelijk!

11. Internationaal Wassenaar

Rik en As

Fijne rustige ambiance, waar het eten van goede kwaliteit is.

12. Internationaal Wassenaar

M T Loggen

Eten en drinken was geweldig, wij komen hier echt voor de pannenkoeken.
    Sfeer: ongedwongen.
    Bediening: snel en goed.
    Prijs/kwaliteit: lage prijs, prima kwaliteit.

13. Internationaal Wassenaar

Heerlijk gegeten tijdens een bezoek aan Duinrell! Uitstekende kwaliteit en zeer betaalbaar. We komen zeker nog eens terug!

14. Internationaal Wassenaar

Karin Junggeburth

We hebben lekker gegeten en de bediening was goed. Het personeel was vriendelijk. Een aanrader dus!

15. Internationaal Wassenaar

Marion Boek

We waren er voor de 2e keer dus dat is een goed teken! We hebben weer lekker gegeten, er is een een prima sfeer, vriendelijke bediening!

16. Internationaal Wassenaar

Margret Meester

Wij hebben heerlijk en lekker gegeten en het personeel was erg vriendelijk. Zeker een aanrader.
    En dame blanche was erg lekker en zoals het hoort. Dat kom je niet vaak meer tegen.

17. Internationaal Wassenaar

We zijn hier met vier personen gaan lunchen. Op een doordeweekse dag zat het helemaal vol, dat is een goed teken. Gelukkig geserveerd, als je een bezoek overweegt is het aan te raden dit ook te doen want het is er elke dag zeer goed bezocht. Verder prima gegeten en bediening was ondanks de drukte zeer attent. Ook zijn de gerechten zeker niet te duur voor wat je krijgt. Kortom, een hele fijne middag beleefd!

18. Mirtte Matheson

Gisteren Valentijns diner gehad. Het eten was weer geweldig en het personeel super vriendelijk niets was teveel. Leuke decoratie met rode balonnen en een roos.

19. Helaas had ik een vervelende avond. Het voorgerecht bevatte garnalen. Die waren smakeloos en leken uit de vriezer te komen. Het duurde erg lang voordat er drankjes kwamen. Zelfs zo lang dat ik water ben gaan halen in het toilet. Hiervan iets gezegd. De drankjes kregen we gratis om ons tegemoet te komen. Netjes. Het duurde erg lang voordat de lege borden werden weggehaald.

Het hoofdgerecht was lekker. De ibericowangetjes waren mals en de hoeveelheid was goed. De sorbet was ronduit smerig. Er zat een bittere mousserende wijn in. Hierdoor was het fruit dat erin zat ook bitter. De combinatie met watermeloen in de sorbet vind ik persoonlijk sowieso niet lekker. In het ijs zaten veel ijskristallen. Alsof het lang in de vriezer had gelegen. Geen koffie meer genomen, maar teleurgesteld vertrokken. Personeel oogt jong en onervaren en niet service gericht.

De horeca rekent tegenwoordig hoge prijzen. Dan mag daar ook iets tegenover staan. Lekker eten en prettig personeel is toch wel het minst. Dat is hier helaas niet het geval. Van der Valk Wassenaar: geen aanrader helaas.

3,4
  20. Internationaal Wassenaar

Marjan Heemskerk

Wij hebben een gezellige lunch gehad voor de verjaardag van onze moeder.
    Het eten was goed en lekker, de bediening was flexibel en gezellig.
    Fijne ervaring met Zonnehof en voor herhaling vatbaar.

21. Internationaal Wassenaar

Hebben met grote groep heerlijk gegeten.
    Iedereen had ook tegelijk zijn bestelde maaltijd.
    Vriendelijke mensen

22. Internationaal Wassenaar

mary beuk

Lunch gereserveerd om 12.30 uur. Makkelijk parkeren met parkeerkaart. Veel bezoekers, heel gezellig, maar daardoor veel geroezemoes. De gereserveerde tafel stond vlak bij de buitendeur. Onder de deur kwam een koude luchtstroom binnen; ook als bezoekers de deur openden. Bediening heel vriendelijk en de gerechten smakelijk. De volgende keer vragen we een betere plek.

23. Internationaal Wassenaar

Leuke en eenvoudige gelegenheid. Goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker niet te duur.

24. Internationaal Wassenaar

Conny Molema

Heerlijk gegeten samen met mijn vriendin in een huiselijke sfeer, goed eten en vriendelijke bediening!
    Was top en we komen zeker nog een keer.

25. Internationaal Wassenaar

Was weer heerlijk en gezellig zoals altijd bij Zonnehof.

26. Internationaal Wassenaar

Het eten was super lekker, bord mooi opgemaakt en het vlees zo mals.
    De bediening was top en blij verrast door de ode aan mijn zoon voor zijn verjaardag.

27. De snitsel was niet te eten, was gefrituurd. Toen we dit aangaven kregen we als antwoord. Ms kan ik u wat appelmoes of truffel mayonaise brengen. Dit is niet vd Valk waardig.

28. Letty van Goor

29. Fred Steensma

Bestelde ribeye, daar zat aardappelpuree bij. Toen vroeg ik of er gebakken aardappelen of frites bij kon, maar dat kon niet. Ze voerden een nieuw concept en kon niet veranderd worden. 🤔. Ik kon wel frites erbij bestellen. Het eten bij vd Valk is verre van wat het geweest is qua keuze en absurde prijs voor zulke kleine beetjes. Misschien omdat het aan Wassenaar grenst.

Helaas was dit de laatste keer

3,2
  30. Ingrid Toonen

Na enthousiaste verhalen van verschillende kanten ook maar eens gereserveerd bij Eleni. Daar hebben we absoluut geen spijt van. Allereerst is daar de oprechte, hartelijke ontvangst en aandacht van alle medewerkers die we hebben gezien. Een ongedwongen sfeer omdat er duidelijk veel stamgasten zijn. Altijd een goed teken! De kaart is uitgebreid, alles was je bij een Grieks restaurant verwacht en meer. Het eten werd vlot geserveerd en was echt heerlijk.
    De prijzen zijn wat hoog, maar dat zijn de prijzen in de supermarkt ook. In ieder geval hadden we het er dik voor over. We hebben onze vaste Griek gevonden!