Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wassenaar verdeeld zijn.

1. Internationaal Wassenaar

Vriendelijk en goede kwaliteit.

2. zondagse lunch

Jaar of 30 geleden voor het laatste geweest, Zandvoort is dichterbij. Leuke lokatie en door de ramen op het terras mooi uitzicht op zee. Met de hond naar binnen en oer- Hollandse uitsmijter gegeten. Goed verzorgd en service attent.
    Leuk dat ze lokaal bier schenken, meerdere varianten, en dat past helemaal bij deze tijd. Nog kunnen genieten op het ruime strand na de lunch waarbij de hond niet te houden was. Parkeerterrein(en) nabij, wel betaald.
    Aanrader.

3. Internationaal Wassenaar

Linda Plug

Kwamen hier lunchen voor mn verjaardag.
    Goeie bediening, eten ook erg lekker.
    Was gezellig met z'n vieren.

4. Internationaal Wassenaar

Toen onze moeder nog leefde kwamen we hier regelmatig. Het was altijd gezellig en de kwaliteit van het eten prima. Met name de pannekoeken zijn heerlijk met een grote keuze. Dit keer weer eens daar gegeten en het was weer als vanouds. Het is er altijd druk en er heerst een goede sfeer. Er komen veel locals. Bij mooi weer kan je gebruik maken van het mooie terras.

5. Vertaal van English naar Nederlands

We have been dining at Flamingo Paradise for about 30 years and it has always been excellent. Last night was no different.

• Eindcijfer 9,6
  6. Internationaal Wassenaar

Francien

Gezellig en gastvrij restaurant.
    Lekker gegeten.

7. Internationaal Wassenaar

J. Sluijter

De lekkerste koffie en een appeltaart om nooit te vergeten.
    Ben zelf een doorgewinterde appeltaart bakster, dus dat zegt genoeg!

8. Zeer slechte ervaring.

We komen vaak van der Valk (op andere locaties), waar we meestal zeer goede ervaringen hebben. De van der Valk in Wassenaar is net verbouwd. Het was vreselijk.

We hadden niet gereserveerd. De ‘gastvrouw’ vermaande ons in gebrekkig Nederlands dat voortaan wel te doen. Deze ‘gastvrouw’ sprak ons toe alsof we een stel kinderen waren. We waren echter vroeg en er waren tientallen tafels leeg. We werden neergezet in de aanloophal, waar ook andere zaten (die wel gereserveerd hadden). Wat een slechte inrichting. Iedereen loopt steeds op en neer.

Ik bestelde een carpaccio, daarna Angus hamburger. Die hamburger was amper te eten (een bolle hamburger in een soort van lang broodje - maar smaakte wel. Vroeg de ober wat de frietjes moesten voorstellen (zagen er bruinig rood uit, aan elkaar geklonterd). Dat waren naar zijn mening ‘zoete aardappel frietjes’. Niet te eten. Er werd geen alternatief geboden.

Drie keer moeten vragen om te kunnen betalen. Dit is eens, maar nooit meer in de Bijhorst, wat een wanprestatie.

2,4
  9. Angelina

Gisteravond gegeten, het viel behoorlijk tegen. Prijs kwaliteit verhouding is niet meer wat wij gewend zijn bij vd Valk. Bij hoofdgerecht van 60 euro voor 2 personen, zit geen patat of gebakken aardappeltjes, daarvoor moet je nog 6 euro extra bijbetalen, per bakje. Beetje aardappelpuree op het bord met wat groente dat niet gaar was. Toetjes, klein, rond de 11/ 12 euro, niet lekker. Medewerkers jong en onervaren. Was ook koud binnen. Kortom niet voor herhaling vatbaar.

10. Heerlijk genoten, wij komen hier al sinds 1979 en het interieur is gelukkig nooit veranderd, er heerst een geweldige sfeer, vriendelijk personeel en de kwaliteit top. Een aanrader 👍komen graag terug.

11. Internationaal Wassenaar

Debby Spann

Wij hebben heerlijk gegeten.
    Super service en heel vriendelijk!
    Tot volgend jaar! Dan komen wij weer gezellig eten!

12. Wat een ballentent is dit! Maar ja wie verwacht wat anders in Wassenaar! Raar personeel dat buigt als een knipmes (zeker zo geleerd op de Hotelschool) en het eten was half koud en zeer aan de prijs. Zeker niet de moeite waard!

13. Uitstekend gegeten in authentieke ambiance. Attente bediening.

14. Wij hadden een caesar salade besteld voor €16, - wij kregen veel sla met stronken een bord vol een half ei 4 stukjes kip met de nadruk op stukjes, we vonden onder aan het bord hele kleine stukjes spek mss een kleine lepel en 2 stukjes geroosterd brood in de vorm van patat.
    Schandalig, toen we klaar waren met eten hadden we eigenlijk een bord vol met stronken van de sla.

15. Internationaal Wassenaar

Alles top!
    Ontvangst, sfeer, eten. En ook nog attent op de reden van ons bezoek: de verjaardag van mijn zoon!
    Nogmaals heel hartelijk dank! Wij hebben genoten!

16. Internationaal Wassenaar

Eerste keer voor ons.
    Heel gezellig restaurant, goede service, aardige bediening en goed eten.

17. 3-Gangen diner voor 32,50
    Samengevat in 3 opmerkingen:
    Super weinig, ca 50 gram vis/vlees.
    Eye rib was geen eye rib.
    Flauw en smakeloos.
    Kortom heel duur betaald!
    Drankjes ook belachelijk duur.

Je kunt beter naar een strandtent gaan!

1,9
  18. Internationaal Wassenaar

Aanrader voor lunch/diner. Kwaliteit, service en locatie fantastisch.

19. Brigitte van Deursen

Bediening was aardig.
    Maar groente was rauw. Bij de shnitzel.
    Hotel niet kunnen slapen omdat er de hele nacht heel hard een deur dicht klapt te horen op 2e etage. Heeeel vervelend.

20. Annelies

De kamer was prachtig nieuwe gedeelte.
    Diner was niets bijzonders voor en hoofdgerecht kwamen samen. Patat klein bakje voor 6 euro dat is redelijk prijzig. Hoofdgerecht had waarschijnlijk onder een warmhoud lamp gestaan.
    Ontbijt was uitstekend en veel keus.

21. Conny Cappetti

Wij gingen met 6 volwassenen en een kindje van 2 eten bij van der Valk Wassenaar. Het ziet er sfeervol uit. Bediening jong en onervaren maar wij hadden geluk.
    Het was beschamend dat de appelsap op was en dat er alleen fristie was voor ons kleintje, dat de port op was bij het kaasplankje, dat er geen appeltaart meer was op zondagavond en dat de aardbeien op waren en er dus zonder te zeggen frambozen bij zaten. Kaasplankje voor 13 euro bestaat uit 4 hele kleine stukjes kaas.
    Dan zijn de prijzen van de gerechten niet normaal hoog. Patatjes moet je er los bij bestellen en je krijgt een heel klein bakje voor 6 euro! Met 6 personen dus 18 euro patat op de rekening!
    Echt heel erg jammer. Van der Valk jullie zijn verkeerd bezig zo! Wij gaan voortaan liever ergens anders naar toe. Toch nog een positief geluid: kindermenu was nog het beste van alles.

3,3
  22. Internationaal Wassenaar

Gerda jongeneel

Prima, was erg gezellig

• Eindcijfer 10
  23. Internationaal Wassenaar

Peet Visser

Goede attente bediening, vlees supermals en de prijs is helemaal ok, en diverse bieren van de tap.
    Tafels staan ook niet op elkaar gepropt.
    Alles is er voor een gezellig avondje uit.
    Terras voor mooi weer.

24. Eerst wat gedronken en daarna wat gegeten. Het is anders dan je gewend bent, maar we zijn positief verrast. De bediening was wat jong, maar erg vriendelijk!

25. Internationaal Wassenaar

Rik en As

Fijne rustige ambiance, waar het eten van goede kwaliteit is.

26. Internationaal Wassenaar

M T Loggen

Eten en drinken was geweldig, wij komen hier echt voor de pannenkoeken.
    Sfeer: ongedwongen.
    Bediening: snel en goed.
    Prijs/kwaliteit: lage prijs, prima kwaliteit.

27. Internationaal Wassenaar

Heerlijk gegeten tijdens een bezoek aan Duinrell! Uitstekende kwaliteit en zeer betaalbaar. We komen zeker nog eens terug!

28. Internationaal Wassenaar

Karin Junggeburth

We hebben lekker gegeten en de bediening was goed. Het personeel was vriendelijk. Een aanrader dus!

29. Internationaal Wassenaar

Marion Boek

We waren er voor de 2e keer dus dat is een goed teken! We hebben weer lekker gegeten, er is een een prima sfeer, vriendelijke bediening!

30. Internationaal Wassenaar

Margret Meester

Wij hebben heerlijk en lekker gegeten en het personeel was erg vriendelijk. Zeker een aanrader.
    En dame blanche was erg lekker en zoals het hoort. Dat kom je niet vaak meer tegen.