Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wassenaar verdeeld zijn.

Hier eten is echt geen feestje. Met zeven personen aan een minuscuul tafeltje. Uren wachten, dan worden er vijf voorgerechten uitgeserveerd. Zelf maar gaan vragen waar de de andere bleven. Afruimen ... O ja, dat waren ze vergeten. Sowieso het gevoel dat dit tafeltje er even tussen was gezet. Zelfs te veel werk om af te rekenen. Uiteindelijk maar naar de balie gelopen. Daar betaald, nog geen dank je wel en tot ziens gehoord. De gemiddelde snackbar geeft meer aandacht aan haar klanten.

2. Italiaans Wassenaar

Prima gegeten hier. Vooral de rijk gevulde groentesoep is een aanrader. Reserveren via de website gaat probleemloos.

3. Italiaans Wassenaar

Enthousiaste ontvangst, goede antipasti en heerlijke pizza en hoofdgerecht van entrecote met blauwe kaas en lekkere pasta. Er werd goed opgelet dat we niets te kort kwamen. Prima dus!

4. Pannenkoekenhuis Wassenaar

Altijd gezellig, fijne plek voor de kindjes en ook voor de ouders. Veel te beleven. Personeel altijd hartelijk en warm, we komen er al meer dan 20 jaar! Het nieuwe systeem is juist een uitkomst, gaat snel en kunt gewoon met de beeper aan de tafel wachten.
    In de zomer lekker buiten en in de winter rondom de fijne knusse haard met de heerlijke jagersmaal!
    Dikke aanrader!

5. Italiaans Wassenaar

Uitstekend restaurant. Mooie kaart, vriendelijk personeel, leuke locatie, zeer behulpzaam. Het enige nadeel is dat reserveren via de website niet werkt. Bellen of langsgaan zijn de enige opties! Maar als dat het enige kritiekpuntje is ... aanrader!!!

6. Pannenkoekenhuis Wassenaar

Gisteren tijdens mooie dag werd er ondanks de drukte een tafel geregeld voor onze groep van 14 personen waaronder 8 kids. Service was geweldig net als de pannenkoeken en tekeningen voor kinderen! De perfecte plek om uit te rusten na wandeling of de grote speeltuin. Bedankt!

7. Pannenkoekenhuis Wassenaar

C.a.v.werkhoven

Heerljke relakse sfeer met heerlijke gerechten. Zeker een aanrader!

8. Chinees-Indisch Wassenaar

Jan Duppen

Origineel en erg lekker Chinees eten. Je moet bij overwegend Chinese restaurants nooit Indisch eten. Dat hebben wij hier ook niet gedaan, maar misschien valt het mee.
    Uitstekende en snelle bediening. Een aanrader!

9. Chinees-Indisch Wassenaar

Ie-van Veen

Zaterdag jl at ik hier met zoon en twee kleinkinderen. Nadat de kinderen eerst cola en daarna Spa blauw hadden gedronken en nog steeds dorst hadden vroegen ik om 2 glazen kraanwater wat, met tegenzin, werd gegeven. Thuisgekomen zie ik (te laat) dat er voor 2 glazen kraanwater 1.50 euro is berekend!! We hadden uitgebreid gegeten en ik had ook nog een flinke fooi gegeven. Toen ik hierover belde werd gezegd dat dat bedrag voor de extra!! service was(??). Daar gaan we dus nooit meer eten. We komen daar al jarenlang maar het is ook niet meer zo goed als vroeger. Andere eigenaar? Kok? Tomatensoep, tomatensaus, tomaten -dip: alles smaakt precies hetzelfde. Dit restaurant is GEEN aanrader. Cijfer 4

10. Italiaans Wassenaar

Heerlijk gegeten, goede sfeer, fijn rekening gehouden met allergieën. Zeker een plek om terug te gaan!

11. Italiaans Wassenaar
    Vertaal van English naar Nederlands

Very pleasant evening, with good food and wine. All dishes were very tasty and good value. we will be back.

H.E.Teunissen

Bij mijn reservering had ik verzocht om een tafel in de serre, maar helaas had men met dit verzoek geen rekening gehouden en kregen wij een tafel achter een pilaar.

13. Italiaans Wassenaar

Jolanda en erik uit apeldoorn

Een gezellig warm en vriendelijk restaurant. Eten was top. Service was top. Bediening top. Jammer dat wij in Apeldoorn wonen.

Gr Erik en Jolanda

Net éen keer geweest: 'Ja de patat is op'.

Bij een snackbar.

Hoe vinden jullie zelf dat het gaat?

15. Italiaans Wassenaar

Heel leuk restaurant met een fantastische bediening. Wij gingen naar de soldaat van Oranje en dit was een prima tussenstop. Echt een aanrader.

Was echt super gezellig
    Vriendelijk en spontaan personeel.

17. Chinees-Indisch Wassenaar

We komen er al jaren. Eten er altijd erg lekker. Vriendelijke bediening. Ook bij ophalen is het erg goed. Nog nooit een klacht gehad.

18. Italiaans Wassenaar

Vriendelijk onthaal, goede service. Aan alles werd gedacht en op tijd geserveerd. Heerlijke ossenhaas gegeten! Mochten we nog een keer in Wassenaar zijn dan komen we zeker terug.

19. Internationaal Wassenaar

Ingrid van Gelder

Zeer slecht eten. Culinair arrangement geboekt. Geen keuze menu. Geen menukaart. Culinaire diner bestond uit gebonden groentensoep, spare ribs en dame blanche! Geen kok aanwezig. Alles zo goedkoop mogelijk. Triest.

20. Italiaans Wassenaar

Heerlijk gegeten, Emilio heeft ons verrast met allerlei lekkers als voorafje, de pizza's waren heerlijk en ook het dessert was top.. Wij komen hier zeker terug

21. Italiaans Wassenaar

Wegens veel goede reviews besloten een etentje hier te combineren met avond tikkibad. Dit viel erg tegen. Er was gereserveerd maar bij binnenkomst werden we begroet met een oh ik was jullie vergeten.. Apart want het hele restaurant was leeg. Verder was het eten niet goed, pasta erg smaakloos. De pizza was wel te doen. Bij het afrekenen hebben we verteld dat we het niet vonden smaken, hierop kwam een oh jammer. Ja zeker jammer ons zie je hier niet meer terug.

22. Italiaans Wassenaar

Bediening heeft geen frisse uitstraling en let niet goed op. Moesten vragen om wat te mogen drinken, om de kaart, etc. Eten is redelijk.

Heerlijk gegeten met groep van 8 pers. Uitgebreide kaart.
    Vlotte, vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!

De mojito miste de eerste keer een ingrediënt waardoor deze echt niet smaakte. De nieuwe smaakte gelukkig wel! De nacho's die we daarna bestelde waren taai en de kaas die erover gesmolten was was al aardig koud en ingedroogd. Heel erg jammer!

25. Italiaans Wassenaar

Mijn man en ik hebben al in veel Italiaanse restaurants in Nederland gegeten. La Scala in Wassenaar was bij uitstek de meest slechte. Bediening laat erg lang op zich wachten. Chaos op de bar binnen.
    Bruschetta vooraf was smakeloos. Spaghetti aglio olio was werkelijk vreselijk. Ook smakeloos. Niet al dente, te weinig knoflook, geen pepers te vinden. Kalfsvlees in gorgonzola met sloffe patat en onopgemaakte ijsbergsla. Kortom niet voor herhaling vatbaar en geen ster waardig!

Pepijn Doeswijk

Super goed, heerlijk getafeld! uitmuntende service en fantastische wijnen.

27. Italiaans Wassenaar

Swennen

Romantisch authentiek Italiaans restaurant.
    Heerlijk gegeten en degelijke prijzen.
    Absolute aanrader!

28. Pannenkoekenhuis Wassenaar

marijke warners

Ik herinner me dit van de jaren 50 en ben een keer terug geweest in 1994 toen ik in Nederland was.
    Zelfbediening lijkt me geen vooruitgang; pannekoeken moet vers gebakken worden en dan direkt gegeten.
    Is dit een nieuw gebouw?

29. Italiaans Wassenaar

M. Van Diggelen

Pizza op zijn Italiaans: mooie dunne bodem, dubbel te vouwen in een punt, zoals het moet. Goed op smaak! Rode wijn te warm, dan maar een ijsblokje erin. Aanrader op een leuk plekje.

30. Italiaans Wassenaar

Fred Dümpel

Twee badmintonteams - waarvan enkele leden vroeger ooit eens tegenover elkaar hebben gestaan in de badmintoncompetitie - zijn in de loop der jaren hele goede vrienden van elkaar geworden. Zó goed, dat we dit jaarlijks vieren met een gezellig etentje.

Dit keer was het team van Wassenaar aan de beurt om iets te organiseren en dat werd dan Pizzeria Da Alfio. We hebben met elkaar genoten van elkaars gezelschap, de vlotte en vooral vriendelijke bediening en van het heerlijke eten (zeer gevarieerde keuze). De Tartufo (truffelijs van chocolade) is echt een aanrader om het diner af te sluiten. Het was alleen jammer, dat ondanks de airco het erg warm was in de pizzeria.