Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wassenaar verdeeld zijn.

1. Internationaal Wassenaar

Ik had een broodje Char Sui besteld. Wat kwam was een doorgesneden droge bol met daarop wat reepjes komkommer, ringetjes bosui en wat rauwe tauge en een kwakje Thaise chilisaus. Daarop zes plakjes gortdroog smakeloos varkensvlees. En dat voor 9,50 euro. Wat een aanfluiting.

2. Italiaans Wassenaar

Heerlijk gegeten in een goed restaurant. Vriendelijk geholpen en men vroeg ook direct of wij op een bepaalde tijd weg moesten, dat was het geval. Hierop gaf de ober enkele tips voor wat betreft de maaltijd. Wat een heerlijk voorgerecht! Combinatie van diverse voorerechten op een grote schaal waarvan we met ons 6-en heerlijk van gegeten hebben. Daarna hoofdmaaltijd: 3 pizza's gedeeld met 5 personen, was geen probleem.
    Ter afsluiting nog een lekkere limoncello van het huis mogen drinken.
    Aanrader om hier te gaan eten, zeer gastvrij en heerlijke gerechten.

3. Italiaans Wassenaar

Super lekker, goeie en vriendelijke bediening.

Lette Lange

De sfeer is altijd gezellig en de kwaliteit van het vlees is super evenals de sausjes en de bijgerechten😃

5 porties friet besteld maar het was absurd weinig, absoluut geen normale porties. Toen ik belde om wat bij te bestellen en zei dat de friet weinig was werd de hoorn erop gegooid.

6. Internationaal Wassenaar

Eten is prima gastvrijheid ver te zoeken.

7. Italiaans Wassenaar

Ginny Schenkels

Met het team van 12 personen werden we goed ontvangen en hoefden we niet lang op het eten te wachten. Er werd met alles rekening gehouden.

8. Internationaal Wassenaar

Heerlijke lunch gehad. Zeer vriendelijke bediening. Wel rumoerig maar ga hier zeker een keer dineren.

9. Chinees-Indisch Wassenaar

De laatste keer dat ik hier een afhaalmenu had gehaald was het allemaal nogal klef. Nu weer eens geprobeerd, rijsttafel met nasi. Eten was deze keer prima, echter men was mijn nasi vergeten, ook geen rijst erbij. Volgende keer dan toch maar weer naar de Hoogendorpstraat.

10. Italiaans Wassenaar

Jan Weijers

Afgelopen vrijdag hier gegeten. Wij waren niet bekend in Wassenaar en hadden op internet gereserveerd. Bij aankomst perfect een tafel voor 9 personen.
    Parkeren gratis in de parkeergarage aan de overkant van de weg.
    Heel erg lekker en goed eten. Ik kom geregeld in Italië, maar de pizza die ik hier gegeten heb doet zeker niet onder voor de Italiaanse. Ook andere gerechten volop verkrijgbaar.
    Ook de sfeer en bediening vond ik zeker prima in orde. Gezellig restaurant!

Wat een chagrijnige vrouw! Ook wij werden bij binnenkomst bijna weggekeken. Waren er vandaag met een groep van 12. Tafels aan elkaar schuiven mocht niet, apart betalen kon niet. Niet iedereen heeft cash bij zich om de boel te verdelen. Borden werden bijna op tafel gesmeten; zeer onfatsoenlijk. Service kennen ze hier niet! Kom hier nooit meer! Chagrijnige, onvriendelijke en onfatsoenlijke bende.

12. Internationaal Wassenaar

Na een gezellig dagje aan de bar moesten we plotseling het veld ruimen voor de eters want we waren na 1800 ongewenst!

13. Internationaal Wassenaar

arno

Ik ben in mijn hele leven nog zo onbeschoft behandeld geweest. Eten onsmaakvol en slecht en bij het afrekenen slaande ruzie over dat we gezamenlijk moesten afrekening, ondanks dat de meeste een betaal kaart hebben. Ga hier nooit maar dan ook nooit eten wat een slechte vijandige service je leuke dag uit nat duinrel is gelijke naar de knoppen!

arno

Mats Frederiks

Geweldig restaurant. We hebben hier een avondje gegeten en als je in de buurt van Wassenaar bent en van Grieks eten houdt? Dan is dit het perfecte restaurant.

17. Italiaans Wassenaar

Jolanda van Noorr

Vriendelijk personeel, lekker gegeten en zeker voor herhaling vatbaar!

Margareth Eugster

Uitstekende High tea wordt er geserveerd, lekker gesmikkeld. Groetjes Margareth Eugster.

19. Italiaans Wassenaar

Lekker eten, lieve gastvrije mensen. Echte Italiaanse sfeer. We hadden ons geen betere plek kunnen wensen om met zijn vijven te eten voor de voorstelling van Soldaat van Oranje. Het is een beetje uit de buurt, anders gingen we er zeker regelmatig eten!
    We hebben genoten, dank jullie wel!

20. Italiaans Wassenaar

Was lekker.

21. Mediterraans Wassenaar

Rietje en Hilda

Vriendelijke ontvangst, lekkere wijn en verrukkelijke tapas. Een aanrader.

Hier eten is echt geen feestje. Met zeven personen aan een minuscuul tafeltje. Uren wachten, dan worden er vijf voorgerechten uitgeserveerd. Zelf maar gaan vragen waar de de andere bleven. Afruimen ... O ja, dat waren ze vergeten. Sowieso het gevoel dat dit tafeltje er even tussen was gezet. Zelfs te veel werk om af te rekenen. Uiteindelijk maar naar de balie gelopen. Daar betaald, nog geen dank je wel en tot ziens gehoord. De gemiddelde snackbar geeft meer aandacht aan haar klanten.

23. Italiaans Wassenaar

Prima gegeten hier. Vooral de rijk gevulde groentesoep is een aanrader. Reserveren via de website gaat probleemloos.

24. Italiaans Wassenaar

Enthousiaste ontvangst, goede antipasti en heerlijke pizza en hoofdgerecht van entrecote met blauwe kaas en lekkere pasta. Er werd goed opgelet dat we niets te kort kwamen. Prima dus!

25. Pannenkoekenhuis Wassenaar

Altijd gezellig, fijne plek voor de kindjes en ook voor de ouders. Veel te beleven. Personeel altijd hartelijk en warm, we komen er al meer dan 20 jaar! Het nieuwe systeem is juist een uitkomst, gaat snel en kunt gewoon met de beeper aan de tafel wachten.
    In de zomer lekker buiten en in de winter rondom de fijne knusse haard met de heerlijke jagersmaal!
    Dikke aanrader!

26. Italiaans Wassenaar

Uitstekend restaurant. Mooie kaart, vriendelijk personeel, leuke locatie, zeer behulpzaam. Het enige nadeel is dat reserveren via de website niet werkt. Bellen of langsgaan zijn de enige opties! Maar als dat het enige kritiekpuntje is ... aanrader!!!

27. Pannenkoekenhuis Wassenaar

Gisteren tijdens mooie dag werd er ondanks de drukte een tafel geregeld voor onze groep van 14 personen waaronder 8 kids. Service was geweldig net als de pannenkoeken en tekeningen voor kinderen! De perfecte plek om uit te rusten na wandeling of de grote speeltuin. Bedankt!

28. Pannenkoekenhuis Wassenaar

C.a.v.werkhoven

Heerljke relakse sfeer met heerlijke gerechten. Zeker een aanrader!

29. Chinees-Indisch Wassenaar

Jan Duppen

Origineel en erg lekker Chinees eten. Je moet bij overwegend Chinese restaurants nooit Indisch eten. Dat hebben wij hier ook niet gedaan, maar misschien valt het mee.
    Uitstekende en snelle bediening. Een aanrader!

30. Chinees-Indisch Wassenaar

Ie-van Veen

Zaterdag jl at ik hier met zoon en twee kleinkinderen. Nadat de kinderen eerst cola en daarna Spa blauw hadden gedronken en nog steeds dorst hadden vroegen ik om 2 glazen kraanwater wat, met tegenzin, werd gegeven. Thuisgekomen zie ik (te laat) dat er voor 2 glazen kraanwater 1.50 euro is berekend!! We hadden uitgebreid gegeten en ik had ook nog een flinke fooi gegeven. Toen ik hierover belde werd gezegd dat dat bedrag voor de extra!! service was(??). Daar gaan we dus nooit meer eten. We komen daar al jarenlang maar het is ook niet meer zo goed als vroeger. Andere eigenaar? Kok? Tomatensoep, tomatensaus, tomaten -dip: alles smaakt precies hetzelfde. Dit restaurant is GEEN aanrader. Cijfer 4