Nieuwste foto's in Wassenaar

Laatste updates in Wassenaar

1. Boudewijn Muller's profielfoto
    Boudewijn Muller heeft een recensie geschreven voor Eleni

Boudewijn Muller

Prima restaurant met goed eten, uitstekende sfeer en uitmuntende bediening. De bediening is hartelijk, attent en tegelijkertijd efficient. Nog nooit een op- of aanmerking m.b.t. eten.
    Kortom, wij komen hier graag en vaak.

2. van Trigt's profielfoto
    van Trigt heeft een recensie geschreven voor 't Regthuys

van Trigt

We hebben heerlijk gegeten bij 't Regthuys.
    De bediening is informeel en ontspannen. De locatie aan het Plein in Wassenaar is natuurlijk helemaal top!

3. Mick vd Veen's profielfoto
    Mick vd Veen heeft een recensie geschreven voor Indrapura
    Indonesisch Wassenaar

Mick vd Veen

Indrapura laat vanavond een “onvergefelijke” indruk achter. Het idee van kleine hapjes spreekt tegenwoordig aan, dus gaat dit restaurant op die toer, maakt reclame via socialdeal met overigens foute “originele” prijzen, maar kan vervolgens de aanloop van een stuk of 12 tafels niet aan. Aangezien je telkens per ronde 3 kleine hapjes mag bestellen en de wachttijden oplopen van 21 tot 59 (!!) minuten tussen de rondes, loopt de irritatie bij iedereen snel op. Na 2,5 uur “tafelen”, waarbij we nauwelijks gegeten maar vooral maar wat gedronken hebben om de wachttijd te doden, besluiten we weg te lopen, net op het moment dat er hapjes voor onze tafel verschijnen. Uit beleefdheid blijven we maar zitten, maar het is een schandalige vertoning waar het bediend personeel niks aan kan doen. Machteloos kijken ze rond hoe alles in de soep loopt! De manager, die gewoon in de keuken staat, verschuilt zich en zegt dat ie slechts de kok is...Compensatie? Vergeet het maar! Dit concept werkt niet! Ogenblikkelijk mee stoppen en een andere weg inslaan. Wat kooklessen in écht Indonesisch koken zouden in combinatie met het aanbieden van 3 soorten rijsttafels de boel wellicht vlot trekken. Dit concept echter nooit weer!!! We hadden een zeer nare avond.

4. Nimenamenomi 's profielfoto
    Nimenamenomi heeft gereageerd op een recensie van Legend

Waar moet een kok volgens u dan eten? Staand achter zijn fornuis? Of buiten, tussen de kratten en het vuilnis?

5. Wilco  van. den. oever 's profielfoto
    Wilco van. den. oever heeft een recensie geschreven voor Eleni

Was er met Mn dochter. Ontvangst zoals je in Griekenland ervaart. Goed eten prima kok. Dus aanrader.

6. Da Alfio heeft een nieuwe foto
  7. Da Alfio heeft een nieuwe foto
  8. Da Alfio heeft een nieuwe foto
  9. Da Alfio heeft een nieuwe foto
  10. Albert's profielfoto
    Albert heeft een recensie geschreven voor Da Alfio
    Italiaans Wassenaar

In een supergezellige sfeer hebben we heerlijk gegeten!
    Eerder teveel dan te weinig, en iedere €€€ waard.
    Lekker vlees, vis en pizza/pasta.
    Ook het zelfgemaakte ijs is een ware aanrader!

11. S.van de Pol's profielfoto
    S.van de Pol heeft een recensie geschreven voor Eleni

S.van de Pol

Na matinee van Soldaat van Oranje hier gegeten. Ondanks het redelijk vroege tijdstip; 18:15 uur was het al flink druk. We hadden goede recensies gelezen die volledig waargemaakt werden; prima service vriendelijke bediening en een erg uitgebreide kaart. Het eten was erg lekker en meer dan voldoende. Als ik een minpunt moest noemen zou het zijn dat het dankzij de gezelligheid wel érg rumoerig was maar we zouden zeker terug gaan bij een andere gelegenheid.

12. Marc's profielfoto
    Marc heeft een recensie geschreven voor Da Alfio
    Italiaans Wassenaar

Het restaurant zat bomvol en we waren blij dat we hadden gereserveerd. Vriendelijk personeel maakte een tafeltje voor ons vrij.
    Als amuse kregen we een bruschetta, die hoge verwachtingen opwekte. Helaas was de calamari die we als voorgerecht hadden uit de diepvries en smaakte flauw. De salade caprese blonk daarentegen uit door de heerlijke mozzarella en dressing. De pizza capricioza was lekker en ook de zwaardvis smaakte. Helaas was de bijgeserveerde spaghetti aioli niet goed doorgekookt en de groenten juist weer wel. Alles bij elkaar wel lekker gegeten voor een redelijke prijs.

13. Martino's profielfoto
    Martino heeft een recensie geschreven voor Da Alfio

Aanrader!!!!
    Maak t zelf maar mee.
    Houd je van smullen en betaalbaar en parkeer je de wagen graag dichtbij dan zit je hier goed!

14. Familie Polderman's profielfoto
    Familie Polderman heeft een recensie geschreven voor Van der Valk

Familie Polderman

Als vaste klant toch behoorlijk teleurgesteld in dit restaurant. Van chagrijnige medewerker moesten we plaats nemen in donker sfeerloze hoek. Op eigen verzoek andere tafel gekregen. Tijdens ons bezoek genoeg tafels vrij, nieuwe gasten mochten zelf kiezen. Eten viel erg tegen: koude gamba's die niet te pellen waren. Die worden overal beter geserveerd! Matige chateaubriand, flauw en lauw door een te klein theelichtje verwarmd.
    Aubergine zwart gegrild = kankerverwekkend(!) bediening te druk om glazen bij te schenken. Groot verschil met van der Valk Afivauna. In Wassenaar zien ze ons niet meer.

15. Mark van der Molen's profielfoto
    Mark van der Molen heeft gereageerd op een recensie van De Landbouw

Helemaal mee eens. Het is geen bushalte waar je kan hangen heel de middag.

16. Pietet's profielfoto
    Pietet heeft een recensie geschreven voor De Landbouw
    Internationaal Wassenaar

Weinig gastvrij. Op volledig leeg terras na plaatsnemen aan vierpersoonstafel gemaand om aan twee persoonstafel te gaan zitten.
    Er was verder niets gereserveerd🙃

Toeristen zullen zich hier niet welkom voelen. Communicatie mag veel vriendelijker.

17. Meta's profielfoto
    Meta heeft een recensie geschreven voor Indrapura
    Indonesisch Wassenaar

Dinsdag j.l. met zus gerechtjes besteld, niet wat wij van authentiek Indonesisch konden verwachten. De lodeh was pap, de cendol te veel kokosmelk, de soto te zout, zoetzuur, te zuur. Nooit meer naar Indrapura.

18. Dorien's profielfoto
    Dorien heeft een recensie geschreven voor Beachclub de Golfslag

Gegeten bij de golfslag. Het was echt een flinke tegenvaller. Slecht eten en heel “makkelijk”. Een hamburger en een pasta, toch iets heel makkelijks? Deel van het gerecht was koud en gewoon niet netjes opgelost. Ik zou volgende keer een ander tentje pakken!!

19. madelon's profielfoto
    madelon heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Sport

Ballen tent. Personeel totaal ongeïnteresseerd. Tot 2× toe weggelopen. Men vond het prima. Nooit meer!

20. Rosanna's profielfoto
    Rosanna heeft een recensie geschreven voor Paviljoen Zonnehof

Rosanna

The old lady who owns this restaurant is the rudest person I have ever met. My family and I walked in and were ignored for 15 minutes despite us calling out to let them know we were there… I then went to look for a menu as no one had acknowledged us and took one for my family to look at. The old lady then came out of the kitchen and started shouting at me for taking the menu! She was rude, unfriendly, ignorant and appears to spend most of her time sitting outside chainsmoking. Appaling service, my family and I walked out in disgust. Would NOT recommend.

21. Ben & Marijke's profielfoto
    Ben & Marijke heeft een recensie geschreven voor Van der Valk

Wat een schitterend mooi hotel / restaurant! Op de dinsdagavond voor het eerst naar het live grill buffet, voor de prijs van maar €.17,50 is het zeer goed bevallen. Er is een ruime keuze: saladebar, alles mooi vers, vooraf een overheerlijke huis gemaakte soep met stokbrood. Een ruim aanbod van gerechten bij het grillbuffet met diverse vissoorten o.a. zalm en kabeljauw, een 8 tal vleesgerechten met o.a. een heerlijk stukje biefstuk met diverse sausjes, zelfs een mooie romige pepersaus onbrak niet. En tot slot een ijsdessert. De service was de gehele avond zeer goed; regelmatig kwam er een vriendelijke serveerster langs om de glazen te vullen.
    Wij vertrokken als zeer tevreden gasten en komen graag nog eens terug. Onze complimenten, Ben en Marijke.

22. Da Italo heeft een nieuwe foto
  23. R.G.Smant's profielfoto
    R.G.Smant heeft een recensie geschreven voor De Landbouw
    Internationaal Wassenaar

Ik had een broodje Char Sui besteld. Wat kwam was een doorgesneden droge bol met daarop wat reepjes komkommer, ringetjes bosui en wat rauwe tauge en een kwakje Thaise chilisaus. Daarop zes plakjes gortdroog smakeloos varkensvlees. En dat voor 9,50 euro. Wat een aanfluiting.

24. Henry's profielfoto
    Henry heeft een recensie geschreven voor Da Alfio
    Italiaans Wassenaar

Heerlijk gegeten in een goed restaurant. Vriendelijk geholpen en men vroeg ook direct of wij op een bepaalde tijd weg moesten, dat was het geval. Hierop gaf de ober enkele tips voor wat betreft de maaltijd. Wat een heerlijk voorgerecht! Combinatie van diverse voorerechten op een grote schaal waarvan we met ons 6-en heerlijk van gegeten hebben. Daarna hoofdmaaltijd: 3 pizza's gedeeld met 5 personen, was geen probleem.
    Ter afsluiting nog een lekkere limoncello van het huis mogen drinken.
    Aanrader om hier te gaan eten, zeer gastvrij en heerlijke gerechten.

25. Gino's profielfoto
    Gino heeft een recensie geschreven voor Da Alfio
    Italiaans Wassenaar

Super lekker, goeie en vriendelijke bediening.

26. Lette Lange's profielfoto
    Lette Lange heeft een recensie geschreven voor Bodega 't Schouwtje

Lette Lange

De sfeer is altijd gezellig en de kwaliteit van het vlees is super evenals de sausjes en de bijgerechten😃

27. Cela's profielfoto
    Cela heeft een recensie geschreven voor Cafetaria 't Tonnetje

5 porties friet besteld maar het was absurd weinig, absoluut geen normale porties. Toen ik belde om wat bij te bestellen en zei dat de friet weinig was werd de hoorn erop gegooid.

28. bas's profielfoto
    bas heeft een recensie geschreven voor De Landbouw
    Internationaal Wassenaar

Eten is prima gastvrijheid ver te zoeken.