Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Waspik verdeeld zijn.

G prinse

Heerlijke avond gehad

Een keer geweest toen was het niet druk nadien al 5 maal geprobeerde te reserveren, maar helaas geen plaats is ook veel te klein.
    Het eten was lekker maar ik ga niet een half jaar tevoren reserveren een keer 4 weken tevoren jammer geen plaats dus wij kiezen maar voor een ander restaurant.

Corine van Strien

Erg lekker gegeten, vriendelijk personeel, net schoon restaurant.

E.vanStigt

We vinden het een goed restaurant en het is gezellig. Mooi in gericht een fijne sfeer ook. Alles staat duidelijk aangegeven wat het is, en belangrijk het is er schoon. Het restaurant is voor ons makkelijk te bereiken. Goede parkeer mogelijkheden.

We zijn met Kerst geweest met 10personen het is er uitstekend goed drank moet je wel zelf halen alleen jammer dat de toilette boven zijn is een plobleem als je wat slecht te been bent verders TOP.

Net weer afgehaald, sushi is goed maar bami, saté en andere menu’s lopen heel hard achteruit, beetje jammer van de centen!

Denk dat de kok die in het begin er was er niet meer is, of de ingrediënten niet meer mag gebruiken, bv satésaus was meer water, groentes zitten niet meer in de bami, vlees koud of aangebrand!!

Jammer hoor, leuke tent, leuk personeel, maar de bazin is een beetje appart!

We hebben genoten… wat een vriendelijke mensen super service. En HEERLIJK eten. Een top avond.
    We komen zeker terug.

Goed concept, heerlijk en klantvriendelijk!

Zondag 23 juli mijn verjaardag gevierd in Amber. Het eten was in 1 woord perfect, de keuze is reuze.
    Een heel groot minpunt is het ontbreken van toilet beneden. Een van mijn gasten kan geen trap lopen en dat is dus heel lastig en vervelend. Dat dat nog mogelijk is in 2017. Hoe gaat dat met mensen in een rolstoel?

Wat een geweldige ervaring en wat een kwaliteit van de aangeboden producten.
    Het personeel en de leiding zijn geweldig,
    De prijs van het aangeboden buffet +drank is goed
    Dank u wel en we komen weer snel
    Hgr T en j van Dishoeck
    👌👌👌

Bep van Dongen

Het was perfect, zeker voor herhaling vatbaar. Alles was helemaal naar wens, een aanrader voor iedereen.

Het is weer eens een ander concept; doordeweeks is het dat je 1 gerecht pp per ronde kan bestellen (gewoon doorgeven aan serveerster, geen aanstreeplijstjes) en daarnaast is er een buffet met koude voorgerechtjes en desserts. Zelfgemaakt ijs! Heerlijk! Het is schoon, verzorgt en verassend. Wij zullen vaker komen! Ook is het niet duur voor €70 hadden we heerlijk gegeten en gedronken.

J. Molendijk

Alles was zeer lekker en zeer goed, voldoende en zeer veel variatie. Zeker naar terug gaan. Prijs kwaliteit is zeer juist.

Doreth Berendse

Heerlijk gegeten en de sfeer en bediening was prima!

Dit is een restaurant naar onze harten, goede kwaliteit, fijne sfeer.
    Toppie

Geachte,
    Wij zijn voor de 2de maal bij Amber geweest en opnieuw hebben wij genoten van de kwaliteit van het eten en de entourage, vriendelijkheid enz.
    Wij kijken weer uit naar de volgende keer.
    Ps.: ga zo door met deze manier van het presenteren van uw eten en de hoge kwaliteit die we opnieuw mochten ervaren. Dank u wel.
    Fam Ton en Josien van Dishoeck

marianne

7 april 40 jarig jubileum gevierd van mijn man met een grote groep gegeten bij Amber iedereen was vol lof ,lekker gegeten en mooie lokatie ,een mooie herinering om op terug te kijken ,bedankt Vivien en je team.

Wereldrestaurant=wereldzaak. Geen enkel minpunt. Helemaal super! Echt nummer 1. Tot de volgende keer.

In het weekend all-inclusive gegeten. Een grote keuze aan diverse gerechten. De Aziatische invloeden zijn het meest aanwezig. Een grote hoeveelheid aan toetjes en zoete lekkernijen. Je kunt niet zelf iets laten klaarmaken, maar desondanks heerlijk gegeten. Het restaurant is niet zo groot waardoor het vreetschuur gevoel niet aanwezig was voor ons. Ik vind het niet zo fijn dat je op de klok zit te eten. De kinderhoek is boven met een steile trap. Niet handig met kleinere kinderen. Wc's zijn ook boven. Niet handig voor mensen die moeilijk te been zijn.

Alles was perfect!

Eten niet echt bijzonder en heb mijn twijfels over de kwaliteit van het eten. Personeel niet vriendelijk. Restaurant ziet er leuk uit maar dat was het dan ook. Niet voor herhaling voor mij.

Eten en drinken zijn gewoon goed. Het personeel werkt hard en alles word doorlopend vers gemaakt en aangevuld. Een tip: kijk er wat vriendelijker bij. Het personeel is zeker niet onaardig, maar een iets vriendelijker gezicht komt wat gezelliger over.

Henk Rosenbrand

Gezelschap 7 personen. Het eten was geweldig

Afgelopen zaterdag hebben we bij jullie een afhaal menu gehaald. Dit bestond uit babi pangang met witte rijst, en kantonese babi pangang met nasi en menu (a) met bami en tomaten soep. Ik was hier niet tevreden over. Het eten was lauw zeker niet voldoende op temperatuur, daarnaast trefte wij dop erwten en maïs aan in de nasi en bami waar wij erg verbaast door waren. Deze horen niet in het gerecht. Daarnaast hadden wij volgens jullie afhaal lijst in menu (a) enkele licht pittige gerechten en daar zat geen smaak aan en het is niet de bedoeling dat men zelf via sausjes het op smaak brengt. Ik ben er van overtuigd als men dit zo aanbied dat er echt klanten weg blijven.

Ook lijkt het er op dat het personeel niet weet wat deze doet ook vriendelijkheid is belangrijk. En dat straalt er ook niet van af. Ook het afhalen is een ramp. Men had beter een andere ingang kunnen maken omdat alles bij een komt en je krijgt hierdoor veel drukte. Helaas reageren ze ook niet op mail

Tip: Doe hier wat mee anders duurt het denk ik niet lang.

Jeannette

Heel vervelend vandaag van uit Dordrecht naar dit restaurant gereden bij aankomst bleek dit chinese restaurant er uit te zijn.

Beste frites van de wijde omgeving!

leuk personeel en een hele uitgebreiden kaart, ik ga er al jaren eten.

John de Ruijter

Bestek en servies NIET schoon. Ik bestelde "Peking eend" wat vakensvlees bleek te zijn. Mij zie je daar niet meer!!!

29. Nederlands Waspik

slecht eten ...hoge prijs ..dus geen aanrader

30. Nederlands Waspik

Was op doorreis met vrouw en kinderen en zo ook kwamen we in Waspik.Daar hebben wij op het terras ven cafe de ploeg een drankje genuttigd.Ik kreeg de kaart van hun keuken en daar hebben wij met z`n allen besteld.Ik heb er zeer lekker gegeten en zo ook de rest.Bediening war aardig en het was ook goed te betalen.Compliementen aan de Kok.Zeker een aanrader om daar eens te gaan eten.Gr Jos