Wok Maxis in Warnsveld

Gratis en zeer ruime eigen parkeerplaatsen voor de deur.

• All-inclusive

1371201303 76
1374419097 83
1419468210 72
1441992766 63
1516002023 78
1519219817 80

1. Hier kun je heerlijk eten, een van de beste wok-restaurants die wij kennen. Als je aan komt rijden denk je, is het hier? Maar van binnen is het prachtig en het eten is super van kwaliteit! Wij waren er ook afgelopen zaterdag, het was erg druk en toch verleende onze serveerster goeie service, bleef maar lachen en was super enthousiast! Wij komen hier altijd graag weer terug!

2. Ik heb hier lekker gegeten. Vrienden namen ons mee, zelf kom ik uit Groningen en heb al tientallen wok's bezocht. Deze is zeker voor herhaling vatbaar! En staat bij mij in de top 5! Prijs / kwaliteit dikke 10! De bediening was zeer vriendelijk en super zorgzaam. Gezien wij nog een jarige onder ons hadden, werd er zelfs nog gezongen incl. Een mooi cadeau! Zelfs het eten werd zorgvuldig bijgehouden. Wij waren hier lekker ontspannen te gast. Bedankt voor de gezellige avond Wok Maxis!

3. Zeer vriendelijk ontvangen en snel een tafel gekregen. We waren met 4 man. We waren een halfuur eerder dan we gereserveerd hadden, maar dit was geen enkel probleem.

Het eten was heerlijk en de prijs was ook goed voor all-you-can-eat-and-drink, €21,50 pp. Ook het vruchtenbuffet en het desertbuffet waren compleet en overheerlijk. Zelfs als je op een dieet bent is er genoeg keuze voor een volledig dinner.

Service was erg vriendelijk en er was geen sprake van een wachtrij bij het afrekenen (zoals andere recensies vermelden.)

de sfeer was goed, maar een beetje oubollig. Het had voor ons wel wat moderner gemogen; vooral de stoelen.

4. Waren hier met de familie weer wezen wokken, na bijna 1 jaar. Er is enorm veel verandert, in positieve zinnen. We hadden een erg enthousiaste serveerster aan tafel, top vermaak van de gastheer en het eten was zoals wij het gewend waren, LEKKER!

5. Het was weer heerlijk bij Wok Maxis. Het eten is altijd heel goed en je proeft de kwaliteit. Verder vinden wij het ook heel fijn dat drankjes nog aan tafel geserveert wordt. Goeie service!

6. Eten was niet bijzonder, de gebakken banaan was hartstikke vet en bleef aan de bakken plakken. Sushi was echt niet vers, de rijst was erg hard. Het stokbrood was lekker en de soep was ook prima. Duurde soms erg lang voor iets bij gevuld werd. Het personeel was laks en vooral veel met elkaar bezig. Dit vond ik jammer en was een paar maanden geleden niet zo. Het wachten bij de kassa duurde ook erg lang. Jammer

7. Het eten was weer voortreffelijk! Prijs/kwaliteit niks mis mee, alleen zijn ze wel aan wat verandering toe. Wat de service betreft, zoals gewoonlijk super vriendelijk aan tafel begeleid en netjes gevraagd. Alleen later op de avond was het personeel in de bediening een beetje laks bezig. Borden werden niet meer zoals eerst tijdig van tafel gehaald, drankjes werden veel te laat gevraagd. Erg jammer... Dit maakte m'n avond helaas niet compleet. Dus hopelijk komt hier wel weer verandering in. Voor de rest is alles naar tevredenheid bevallen!

8. Gisteren voor het eerst hier gegeten!! Het was in 1 woord geweldig!! Alle gerechten op de juiste manier gekruid, dus zeer smaakvol! Wij gaan hier nog vele malen retour komen.

9. Stan van Breukelen

Hele goede belevenis gehad gisteren, lekker gegeten. Vorige maand al geweest en ik ga zo snel mogelijk weer. Dit keer was vooral de huisgemaakte Tonijn-dip van de voorgerechten en de eendenborst-filet van de bakplaat; echt lekker! Helaas waren deze gerechten volgens mij alleen maar met de kerst aanwezig. Alhoewel ga zo door Wok Maxis, uit eigen ervaring was niets op, echter was alles goed warm.

10. Op 2e kerstdag hier gegeten, bediening heel vriendelijk.. Helaas de kwaliteit van het vlees en de vis slecht ( vis bevroren geweest..lag in veel vocht) De wok sauzen erg zout.. Prijs kwaliteit verhouding € 41,50 pp te veel ..

11. Afgelopen weekend wezen eten bij wok maxis. Het eten was oke van smaak maar duurde erg lang. Service was erg matig, personeel wist totaal niet waar ze mee bezig waren. Stonden vaak met elkaar te praten met ze allen bij een computer. Ben blij dat ik daar niet vlakbij zat. Service ver achter uit gegaan de laatste tijd.

12. Ik ga altijd graag uit eten bij Wok Maxis. Het eten is heerlijk en vooral vers. De keuze is heel uitgebreid. Voor iedereen wat wils. Ook mijn kinderen vinden het geweldig en willen elke keer weer bij de wok gaan eten. Het personeel is zeer service gericht en vooral heel vriendelijk. De drankjes worden snel gebracht en de vieze borden gauw afgeruimd. Zelfs als het heel druk is. Ik kom elke keer weer met plezier terug. Verder zo Wok Maxis!!!

13. P.J.Dijkhuizen

In eerste instantie een goede ontvangst met correcte uitleg over de diverse mogelijkheden binnen dit restaurant. Aperitiefje correct en zeer snel geserveerd. De koude voorafjes zoals sushi's e.d. zijn door de zelfbediening gemakkelijk te vinden. Daarna echter een wachtrij van minimaal 15 man om iets aan tepanjaki of sukujaki of takenpakket bereid te krijgen. Enige persoonlijke behandeling kan niet worden verwacht; "een klant dient er tenslotte begrip voor te hebben dat het druk is". Hier glijden we voor het eerst uit. De klant hoeft nooit begrip te hebben, de uitbater en het personeel hebben begrip.

Na wachttijd ziet de kok kans de ingrediënten een verbrandingssmaak te geven. Niet getreurd, het is all-in dus een ander gerecht. Een fu-jong- hi, die lauw is, met een saté in gestolde pindasaus. Ok misschien was het water van de bain-mari afgekoeld. De garnalen moet je zelf van schild ontdoen, niet erg als ze goed bereid zijn, maar een ramp voor je nagels en het servet als dat niet zo gelukt is. Het moet gezegd, de kruidenboter en het stokbrood waren verrukkelijk. Bij het afrekenen weer een wachtrij.

Waarschuwing: de vraag "heeft het gesmaakt?" Mag u alleen met "ja" beantwoorden. Een "nee" wordt eerst niet geloofd (men denkt dat u een grapje maakt), maar als het doordringt en u het onderbouwd, wordt u, tegen de horeca-regels in, de zaak uit gewenst. Samenvattend: alleen gaan eten als je je kunt beheersen.

14. Agnes de Kat

Smakeloos, en als je wat proeft dan smaakt het eentonig aangebrand. Bedienend personeel beledigt klanten door hen niet serieus te nemen als er eerlijke kritiek gegeven wordt. Stokbrood was lekker knapperig en kruidenboter redelijk smakelijk.

1,7
  15. Dit is niet mijn wok. Bij binnenkomst direct het idee bij een "vreetschuur" te zijn. Je bent een nummertje en dat merk je. De uitbater is nou niet het meest gastvrij. Kwaliteit van de gerechten zijn gewoon niet goed. Vaak lauwe of koude bijgerechten, jammer. Ook de producten die vers bereid worden van de teppan yaki en wok zijn kwalitatief niet hoogstaand. Ik ben bij andere Wok restaurants geweest die beduidend beter zijn voor hetzelfde geld. Wat ik wel een voordeel vind is dat je met een grote groep (+20 personen) hier terecht kunt en ze Warsteiner bier schenken bij het arrangement.

16. Fam 55 punten

Wij hebben hier altijd met plezier gegeten! Het eten is altijd prima. Maar voor het personeel van tegenwoordig hoef je er niet meer te komen! Hangen aan de bar, overal zie je chagrijnige blikken, (op 1 meisje na), verontwaardigd kijken wanneer je netjes vraagt of je er langs mag. En wat erg vervelend was, was dat het leek alsof ze niks te doen hadden, terwijl het hele restaurant bijna vol zat!
    1 vrouwtje was druk met drankjes serveren, terwijl de rest op een kluitje stond te kletsen vlak langs tafeltjes waar gasten zaten (blij dat wij daar niet zaten!). Af en toe zag je een jongeman lopen om je bord af te halen, maar wanneer je hem om nog wat te drinken vroeg kreeg je een mompelend antwoord. Ik heb dit nooit eerder meegemaakt bij Wok Maxis.
    Ging er graag heen, maar voor deze prijs zijn er een heleboel andere leuke wok restaurants in de omgeving waar de bediening wel haar best doet om het de gast naar haar zin te maken! Bij vertrek werd alleen de prijs opgenoemd, geen 'is alles naar wens geweest?' geen tot ziens, niks.. Laat het ooit weer worden zoals het was!

17. Erg lekker, veel keuze, snel klaar. Lege bordjes worden al snel afgeruimt, wat vooral aan een klein tafeltje héél fijn is! Echt top: kijk er iedere x naar uit als we gaan. Enige nadeel is dat je nogal snel geneigd bent teveel te eten... maar dat ligt natuurlijk meer aan ons dan aan de Wok Maxis!

18. Jeroen Schuurman

Kom hier met de familie geregeld lekker eten. Gisteren uitgenodigd op een verjaardagsfeestje en weer vonden we het geweldig! Kregen zelf een persoonlijke uitleg van de gastheer, voor die mensen die nog nooit hadden gewokt. Ook was het personeel heel service gericht aan tafel. Het eten was weer voortreffelijk! Eind deze maand gaan we hier weer lekker wokken. Iedereen op de verjaardag was er erg enthousiast over!

19. Jan van Koos

Gisteravond wezen eten, service gaat er flink op achteruit! Eerder altijd goede service en nu een grote chaos.. Ook het eten word er niet beter op!! Helaas, maar wij komen niet meer terug.

20. Wij zijn hier meerdere malen geweest en toen was het voor een Wok restaurant prima. Nu was het kwalitatief allemaal minder. Sushi veel te klef en slecht gevuld. Geen soja saus maar Maggi bij de sushi. Ook de ketjap saus bij het wokken is geen ketjap maar Maggi.

Bij het afrekenen stond een chef kok (wellicht de eigenaar) bij de kassa en toen ik bovenstaand aangaf was zijn antwoord dat hij de kok was en ik er geen verstand van had. M.a.w. geen discussie mogelijk, ik had het mis. Ik gaf aan dat ik door dit antwoord nu waarschijnlijk niet meer zou komen. Het enige antwoord dat ik kreeg is dat dat helemaal niet erg was. Geen tot ziens, geen excuus, niets. Het is een druk bezocht restaurant en kennelijk kan men zich dit veroorloven. Slechte zaak!

1,3
  21. Keurige ontvangst en begeleiding naar de tafel na de telefonische reservering.

Het buffet viel wat keus betreft wat tegen, maar was wel erg lekker. De service aan tafel vonden wij erg netjes en vriendelijk en een compliment waard!

Wat ons betreft komen wij hier nog vaker.

22. Vanavond heb ik, samen met twee vriendinnen, gegeten bij Wok Maxis in Vorden. Aangezien wij niet gereserveerd hadden en er op dat moment geen plek vrij was, werden we verzocht om ongeveer een kwartiertje beneden in de kelder te wachten. Dit deden wij. Hier kregen wij van een medewerkster een drankje van het huis aangeboden. En wij, als echte Hollanders, namen dit natuurlijk aan. Een paar slokken verder kwam er een tweede medewerkster (volgens mij een rang hoger) naar ons toe of wij gereserveerd hadden. Het antwoord was nee, waarop er een lichte paniek ontstond. De dame van de rang hoger vertelde ons dat het drankje alleen van het huis was als je gereserveerd had. Aangezien dit niet het geval was werd ons medegedeeld dat wij het drankje toch moesten betalen. Wij waren verbaasd door de reactie en voor we het wisten was de dame in kwestie alweer vertrokken. Na een half uur zijn we toch maar naar boven gelopen of er inmiddels een plekje vrij was, aangezien we de dubbele minuten van de wachttijd hadden uitgezeten.
    Dit was gelukkig het geval. Na een avondje lekker eten en veel gezelligheid liepen we naar de kassa om de schade op te nemen. Hier kaarten we het misverstand tussen het personeel aan, vol ongeloof werd ons vijf maal verteld dat wij het drankje gewoon erbij moesten betalen. Terwijl we de uren tijdens het eten genoten hadden van het all-in pakket. Daarnaast voelden wij ons niet gehoord en zijn wij (na het betalen van de drankjes) vertrokken. Hoe ga je om met je klanten na een zelfgemaakte fout? Nou, niet zo dus! En de klant er voor laten boeten. Wij hebben ons koninklijk gedragen als klant en keurig afgerekend. Ondanks een leuke avond overheerst toch een negatief gevoel over Wok Maxis!

23. Na een aantal goede ervaringen hebben wij voor een familie bijeenkomst een tafel gereserveerd voor 8 personen. We hadden netjes gereserveerd voor op een zondag. Bij aankomst was de parkeerplek afgeladen vol, met moeite vonden we een plekje. Dit kan natuurlijk gebeuren op een zondag. We hadden gereserveerd dus wij maakten ons geen zorgen.

We waren mooi op tijd binnen, de serveerster wilde ons naar een tafel nemen maar de manager riep haar terug omdat de tafel al vergeven zou zijn. Ons werd gevraagd beneden te wachten, onze tafel moest namelijk nog schoongemaakt worden, dit zou een paar minuutjes duren.

Na ongeveer 10 minuten kwam er een andere serveerster die ons wat drinken aanbood (op kosten van de zaak) voor het wachten. Nadat we ons drinken (15 minuten later) op hadden zijn we nogmaals gaan informeren hoe het met de tafel stond, nu bleek ineens dat er nog gasten aan onze gereserveerde tafel zaten die nog met de koffie bezig waren, ze konden niet zeggen hoelang het nog ging duren.

We hebben nogmaals een paar minuten gewacht, er kwam geen verbetering, ze konden nog steeds niet zeggen hoe lang het zou gaan duren. Na een dik half uur te hebben gewacht zijn we vertrokken naar een andere eet gelegenheid.

Gezien we een reservering hadden, er ons voorgelogen is over de tafel (eerst alleen afruimen en opdekken, daarna zaten er ineens nog gasten aan onze tafel) geven wij een 2 voor de service.

24. Heerlijk om hier te eten. Door de weeks is het rustig, waardoor je niet lang hoeft te wachten als ze het eten voor je aan het maken zijn. We zijn ook weleens in het weekend geweest, dan duurt het iets langer. Ik vind dit toch de beste wok die er is. Dit komt ook door de enorme keuze, die steeds wordt bijgevuld. En de nette uitstraling van deze wok. Ik kom er zeker nog vaker!

25. Fam Bruin

Prima restaurant met heerlijke gerechten voor een leuke all in prijs van 25 euro.
    Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.
    In het weekend zal het waarschijnlijk wel drukker zijn waardoor je wat lang moet wachten.
    Wij hebben hier geen probleem mee gehad.

26. Jammer dat wokken en eten direct bijelkaar is gelegen. Hierdoor is het erg benauwd.
    Lange wachtrij voor het eten.
    Aardige eigenaar, die je netjes te woord staat bij binnenkomst.
    Wokken en op de plaat is prima, maar reeds klaar eten is niet lekker.