Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Warnsveld verdeeld zijn.

Onlangs hier gegeten, was teleurstellend, sfeerloos, lang wachten en er lag behoorlijk wat stof op vensterbank enz. Verder vanuit de keuken een hard blaffende Hond.Mevrouw wel vriendelijk, maar die meneer onvriendelijk, ook bij weggaan niet even gedag zeggen enz. Helaas geen tweede keer, hadden er meer van verwacht.

2. Internationaal Warnsveld

Klaas van engelen

De shoarma was lekker paar weken geleden...maar heb nu deze week paar keer besteld maar shoarma en doner was niks en broodjes weggegooid.

Ik heb hier lekker gegeten. Vrienden namen ons mee, zelf kom ik uit Groningen en heb al tientallen wok's bezocht. Deze is zeker voor herhaling vatbaar! En staat bij mij in de top 5! Prijs / kwaliteit dikke 10! De bediening was zeer vriendelijk en super zorgzaam. Gezien wij nog een jarige onder ons hadden, werd er zelfs nog gezongen incl. Een mooi cadeau! Zelfs het eten werd zorgvuldig bijgehouden. Wij waren hier lekker ontspannen te gast. Bedankt voor de gezellige avond Wok Maxis!

Zeer vriendelijk ontvangen en snel een tafel gekregen. We waren met 4 man. We waren een halfuur eerder dan we gereserveerd hadden, maar dit was geen enkel probleem.

Het eten was heerlijk en de prijs was ook goed voor all-you-can-eat-and-drink, €21,50 pp. Ook het vruchtenbuffet en het desertbuffet waren compleet en overheerlijk. Zelfs als je op een dieet bent is er genoeg keuze voor een volledig dinner.

Service was erg vriendelijk en er was geen sprake van een wachtrij bij het afrekenen (zoals andere recensies vermelden.)

de sfeer was goed, maar een beetje oubollig. Het had voor ons wel wat moderner gemogen; vooral de stoelen.

5. Chinees-Indisch Warnsveld

Zeer lang wachten terwijl je je eten op de bali ziet staan, schoot niet op,
    Eten was wel zeer lekker

Waren hier met de familie weer wezen wokken, na bijna 1 jaar. Er is enorm veel verandert, in positieve zinnen. We hadden een erg enthousiaste serveerster aan tafel, top vermaak van de gastheer en het eten was zoals wij het gewend waren, LEKKER!

Ik gun het deze mensen wel om er nog wat van te maken. Tips: Verbeter of verander van het merk van jullie satésaus. Soms hebben ze verrassend knapperige in schoon vet gebakken friet... houd dat vast, dus niet eens in de zoveel tijd. Zorg dat de mayonaise niet "over datum" is net zoals de inrichting. Verbeter jullie stoofvlees.

De nieuwgeopende kwalitaria oogt hip en is erg hygiënisch maar de patat is daar gortdroog en dik.
    Doe er jullie voordeel mee. Succes

Het was weer heerlijk bij Wok Maxis. Het eten is altijd heel goed en je proeft de kwaliteit. Verder vinden wij het ook heel fijn dat drankjes nog aan tafel geserveert wordt. Goeie service!

We hebben heerlijk gegeten en gedronken met een heerlijk nagerecht , het was geweldig we gaan er absoluut weer heen .

10. Chinees-Indisch Warnsveld

Sushiaddict

Vandaag sushi gehaald bij de Chinese muur, t is maar goed dat t een chinees is en geen Japanner want dan zou ik zwaar teleurgesteld zijn..
    De sashimi is niet lekker, je kan net zo goed bij de Ah vis halen en in stukken snijden, en dan vooral de tonijn.
    De sushi was matig.. en de prijzen van de kaart komen niet over een.. ik moest meer afrekenen dan dat er op de kaart stond.. beetje jammer..
    Je kan beter naar een echte sushitent gaan want de chinees bakt er niks van..

Rob

Goed eten, grote schnitzels, heel vriendelijk personeel. Prijzen zijn meer dan redelijk. Snelle bediening. Geen supergelikt modern 'Grand Cafe Eetpaleis' maar gewoon een gezellige en ongedwongen sfeer. Ik eet er met enige regelmaat en elke keer bevalt het prima. Een plek waar ik graag terug kom.

Fam.Wielhouwer

Donderdag 23 Maart heerlijk wezen eten. De snitzels waren super en de saladebar was perfect, ook de bediening liet niets te wensen over, een vriendelijke dame die regelmatig vroeg of alles naar wens was. We kregen een Bonbon bij de koffie en snoepjes bij de afrekening Toppie en voor herhaling vatbaar.

Afgelopen week diverse keren in dit gemoedelijke en sfeervolle restaurant gegeten. Fantastisch eten voor een zeer schappelijke prijs.
    Uiterst vriendelijke bediening. Komen gauw weer terug.

Super lekker gegeten. Een goede sfeer en een super bediening

Jeff

Best een leuke zaak geworden. Dame was erg vriendelijk in tegenstelling tot de heer bij binnenkomst. Hij kwam op ons erg ongeïnteresseerd over. Waren vroeg en de zaak was verder leeg. Stokbroodje vooraf was top, warm en voldoende. Saladebar was ook prima wellicht op 't oog wat weinig, maar goed beter vers aangevuld als onnodig veel op de rustige dag. Teleurstellend was de schnitzel. Hij was groot genoeg, maar aan 1 zijde net warm en daardoor eet je een meelbal. Saus was erg overheersend. Zou de saus apart serveren want de schnitzel moet 't zelf doen. Patat was ook slap. Ook de halve haan was gortdroog. Dit moet echt beter en volgende keer rijden wij door. Misschien over 2 jaar nog eens proberen.

16. Chinees-Indisch Warnsveld

Eten is van zeer goede kwaliteit, alles vers en dat proef je zeker. Ook een goed uitgebreide kaart. Vriendelijke en spontane bediening. De aankleding van het restaurant is erg mooi. Favoriete restaurant

We kwamen voor de schnitzel en die was TOP! Goed dik en het was heerlijk.

Eten was niet bijzonder, de gebakken banaan was hartstikke vet en bleef aan de bakken plakken. Sushi was echt niet vers, de rijst was erg hard. Het stokbrood was lekker en de soep was ook prima. Duurde soms erg lang voor iets bij gevuld werd. Het personeel was laks en vooral veel met elkaar bezig. Dit vond ik jammer en was een paar maanden geleden niet zo. Het wachten bij de kassa duurde ook erg lang. Jammer

19. Chinees-Indisch Warnsveld

Een keer of 5 hier gegeten. Geef iedereen het voordeel van de twijfel... De keuken is niet goed georganiseerd. Lange wachttijden... Rijst en vlees samen besteld... Rijst eerst en een half uur later vlees. Een stukje panga filet had een uur nodig om te arriveren... Het bananen soesje uit de desertvitrine kwam hardbevroren zo uit de diepvries... Gelukkig eerst doormidden gesneden... Wij houden het hier voor gezien... de Chinese mijnheer die er werkt, is erg aardig en probeert goede service te geven... Maar ja, als de keuken niet meewerkt... De eigenaars staan achter de bar... Die zouden eens moeten gaan kijken wat zich in het restaurant afspeelt en zelf de klachten in ontvangst nemen...

Heerlijke snitzel, goede porties en heerlijk verse saladebar. Bediening bianca vrolijk, enthousiast en gedreven.....helemaal top!

Ludo Boschloo

Super lekker gegeten! Bedienig was top! En veel extra toevoegingen!
    Echte aanrader!

Het eten was weer voortreffelijk! Prijs/kwaliteit niks mis mee, alleen zijn ze wel aan wat verandering toe. Wat de service betreft, zoals gewoonlijk super vriendelijk aan tafel begeleid en netjes gevraagd. Alleen later op de avond was het personeel in de bediening een beetje laks bezig. Borden werden niet meer zoals eerst tijdig van tafel gehaald, drankjes werden veel te laat gevraagd. Erg jammer... Dit maakte m'n avond helaas niet compleet. Dus hopelijk komt hier wel weer verandering in. Voor de rest is alles naar tevredenheid bevallen!

23. Chinees-Indisch Warnsveld

Wij kiezen altijd voor het all you can eat concept. Heerlijke gerechtjes die men aan tafel komt brengen. Dus niet continue moeten lopen met je eten en in de rij hoeven staan. De bediening is top en het ontvangst erg gastvrij. Onze vaste stek! Ga zo door en tot snel!

Jan-Juristen van den Belt

Erg lekkere schnitzels en ook ruim van portie. Goede saladebar, veel sfeer in restaurant. Nagerecht warme griesmeel gehad... mmmmm. We komen zeker binnenkort terug!

25. Chinees-Indisch Warnsveld

Ellen Bethlehem

Wat een slechte zaak, er waren slechts 3 tafels bezet, maar ondanks dat heel lang moeten wachten op onze bestelling. We kregen eerst de nasi en 30 minuten later de toebehoren, alles koud! En wat gebracht werd was verkeerd!! Dit was ons laatste bezoek aan hier en zullen zeker het delen met iedereen die we kennen!!

Gisteren voor het eerst hier gegeten!! Het was in 1 woord geweldig!! Alle gerechten op de juiste manier gekruid, dus zeer smaakvol! Wij gaan hier nog vele malen retour komen.

Stan van Breukelen

Hele goede belevenis gehad gisteren, lekker gegeten. Vorige maand al geweest en ik ga zo snel mogelijk weer. Dit keer was vooral de huisgemaakte Tonijn-dip van de voorgerechten en de eendenborst-filet van de bakplaat; echt lekker! Helaas waren deze gerechten volgens mij alleen maar met de kerst aanwezig. Alhoewel ga zo door Wok Maxis, uit eigen ervaring was niets op, echter was alles goed warm.

Op 2e kerstdag hier gegeten, bediening heel vriendelijk.. Helaas de kwaliteit van het vlees en de vis slecht ( vis bevroren geweest..lag in veel vocht) De wok sauzen erg zout.. Prijs kwaliteit verhouding € 41,50 pp te veel ..

Gisteren met 1e kerstdag gebruik gemaakt van't royale kerstbuffet. Het was uit de kunst! Mij is niet duidelijk waarom hier zo veel negativiteit heerst qua service e.d... ik was er met de hele familie en we mochten totaal niet klagen over alles. Erg klantvriendelijk en service gericht. Bij de entree werden de jassen aangenomen, welkomstdrankjes, zeer enthousiaste gastheer (waarschijnlijk eigenaar). Ze maakten het erg spectaculair m.b.t. het vermaak van de goochelaar.

Vanwege drukte en bepaalde omstandigheden bij ons, waren we al een tijdje niet meer geweest. Maar na gisteren zien jullie ons zeker weer verschijnen!! Chapeau Wok Maxis, verder zo.

C gronouwe

Zeer goede ervaring het eten is perfect alles wordt tijdig aangevuld .ruim voldoende .wij komen zeker terug.