Eigen parkeerplaats voor de deur

Nee

een mooi horecabedrijf in het buitengebied van het dorp Warnsveld gelegen in de buurtschap Warken, op de rand van de mooie groene Achterhoek.
’t Ooievaarsnest maakt haar naam waar voor haar gasten door de plek (rust, ruimte en natuur), de uitstraling (warmte, gezelligheid ), de prijzen betaalbaar te houden van de dranken en het eten,
Wij bieden een heerlijke lunch en een gevarieerde schnitzel kaart maar ook koffie met gebak staat op de kaart
Bij ons heeft u al een schnitzel menu
Vanaf €12,50 incl. saladebar

1488206313 84
1515471927 83
1519666637 84

1. Paul en Connie Mendels

Heerlijke malse schnitzel met knapperige frieten en salade gegeten. Prijs/kwaliteit is super.

2. mag geen naam hebben

Vanmiddag bij het Ooievaarsnest willen eten. De ontvangst was hartelijk. Hebben soep besteld. Smaak van de soep was niet om over naar huis te schrijven. Verder waren wij van plan om een schnitzel te bestellen, maar de gastvrouw was zo met kennissen aan de bar aan het praten over de meest verschrikkelijke ziekten, terwijl wij van de soep 'genoten', hebben wij het maar helaas bij de soep gelaten. Bij het afrekenen heb ik wel kenbaar gemaakt, dat wij graag nog iets wilden bestellen, maar dat het ziekenhuis verhaal 'schijnbaar' belangrijker is, dan het bedienen van de gasten.

1,7
  3. G.J. Lieferink

Bij aanvang was er een duidelijke uitleg. Het vlees was heerlijk en ruim voldoende. Ook de salades waren heerlijk alleen wat aan de krappe kant. Al met al een zeer geslaagde avond.

4. A.C. Udink

5. Goed gegeten gezellige tent, goede bediening. Voor de hongerige is er de xxl snitzel👍

6. André van der horst

Mensen supper lekker eten.
    Aan kleding van de zaak top top.

7. Onlangs hier gegeten, was teleurstellend, sfeerloos, lang wachten en er lag behoorlijk wat stof op vensterbank enz. Verder vanuit de keuken een hard blaffende Hond.Mevrouw wel vriendelijk, maar die meneer onvriendelijk, ook bij weggaan niet even gedag zeggen enz. Helaas geen tweede keer, hadden er meer van verwacht.

8. We hebben heerlijk gegeten en gedronken met een heerlijk nagerecht , het was geweldig we gaan er absoluut weer heen .

9. Rob 7 punten

Goed eten, grote schnitzels, heel vriendelijk personeel. Prijzen zijn meer dan redelijk. Snelle bediening. Geen supergelikt modern 'Grand Cafe Eetpaleis' maar gewoon een gezellige en ongedwongen sfeer. Ik eet er met enige regelmaat en elke keer bevalt het prima. Een plek waar ik graag terug kom.

10. Fam.Wielhouwer

Donderdag 23 Maart heerlijk wezen eten. De snitzels waren super en de saladebar was perfect, ook de bediening liet niets te wensen over, een vriendelijke dame die regelmatig vroeg of alles naar wens was. We kregen een Bonbon bij de koffie en snoepjes bij de afrekening Toppie en voor herhaling vatbaar.

11. Afgelopen week diverse keren in dit gemoedelijke en sfeervolle restaurant gegeten. Fantastisch eten voor een zeer schappelijke prijs.
    Uiterst vriendelijke bediening. Komen gauw weer terug.

12. Super lekker gegeten. Een goede sfeer en een super bediening

13. Jeff 15 punten

Best een leuke zaak geworden. Dame was erg vriendelijk in tegenstelling tot de heer bij binnenkomst. Hij kwam op ons erg ongeïnteresseerd over. Waren vroeg en de zaak was verder leeg. Stokbroodje vooraf was top, warm en voldoende. Saladebar was ook prima wellicht op 't oog wat weinig, maar goed beter vers aangevuld als onnodig veel op de rustige dag. Teleurstellend was de schnitzel. Hij was groot genoeg, maar aan 1 zijde net warm en daardoor eet je een meelbal. Saus was erg overheersend. Zou de saus apart serveren want de schnitzel moet 't zelf doen. Patat was ook slap. Ook de halve haan was gortdroog. Dit moet echt beter en volgende keer rijden wij door. Misschien over 2 jaar nog eens proberen.

14. We kwamen voor de schnitzel en die was TOP! Goed dik en het was heerlijk.

15. Heerlijke snitzel, goede porties en heerlijk verse saladebar. Bediening bianca vrolijk, enthousiast en gedreven.....helemaal top!

16. Ludo Boschloo

Super lekker gegeten! Bedienig was top! En veel extra toevoegingen!
    Echte aanrader!

17. Jan-Juristen van den Belt

Erg lekkere schnitzels en ook ruim van portie. Goede saladebar, veel sfeer in restaurant. Nagerecht warme griesmeel gehad... mmmmm. We komen zeker binnenkort terug!

18. C gronouwe

Zeer goede ervaring het eten is perfect alles wordt tijdig aangevuld .ruim voldoende .wij komen zeker terug.

19. Greet Abbink

Heerlijk gegeten, sfeervol en supervriendelijke bediening.

20. Jan en Dinie

We hebben steengrillen gedaan, was erg lekker en voldoende eten en drinken. Vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

21. Hele gezellige ambiance, leuk en heel vriendelijk personeel. Echt een aanrader om te gaan eten. Heerlijke schnitzels!!

22. Gisteren met een stel wezen steengrillen. De sfeer was geweldig, de gastvrijheid ook. Kortom alles, een aanrader voor iedereen. Bij mooi weer is er een mooie speeltuin en ook buiten kan je heerlijk zitten. Wij gaan er zeker weer heen.

23. Stephanie

We kwamen laat aan na een lange motortocht uit Amsterdam. Zoekend naar iets te eten kwamen we 't Ooievaarsnest tegen om 01:00 's nachts. Zeer goed ontvangen met tosti's en bier, wat precies was wat we nodig hadden! Na wat geklets weer naar het hotel. Wij komen zeker terug! Toitoi!

24. Martin & Simone

Wij gaan twee keer per jaar een weekje naar het Moezelgebied toe; wijn en schnitzels! Zoals daar vind je ze in Nederland nergens (dachten wij). Tot gisteren. Een geweldige schnitzel gegeten, lekker krokant zoals het hoort en van een formaat dat in Nederland onbekend is, kleine ronde gebakken aardappeltjes, super! De Franse schnitzel was een verrassing en de stroganoffsaus was ronduit perfect. Het saladebuffet liet niets te wensen over, heerlijk vers en van alles genoeg.
    Jammer voor de mensen die het in het verleden slechter getroffen hebben, maar ik zou zeggen: probeer het nog een keer, zeker de moeite waard!

25. Eten was goed, grote schnitzel. Saladebar een beetje karig. Muziek was erg oubollig, kwam de sfeer niet echt ten goede.

26. Wij hebben vanavond heerlijk gegeten, de schnitzels saladebar etcetera was perfect voor elkaar en het personeel was erg vriendelijk. Zeker een aanrader voor iedereen, ons gaan jullie nog vaker zien, want onze conclusie is dat wij zeker weten nog eens terug komen.

27. Jammer. Vanmiddag voor het eerst een kopje koffie gedronken om zo mogelijk te reserveren voor een avondje uit. De meneer achter de bar was zeer onvriendelijk en de tafel was zeker niet schoon. Bij vertrek kon er geen groet af. Een onplezierige ervaring en gaan zeker niet reserveren.

28. Lam en Marijke Mannessen

Was verbaast toen we binnen kwamen, had niet verwacht dat het zo'n leuke, gezellige en sfeervolle plek zou zijn. Het eten was heerlijk en genoeg. En de bediening zeer prettig. We gaan dit in onze kennissenkring aanbevelen.

29. Snap niet dat mensen het zo slecht waarderen. Het was heerlijk lekker, malse schnitzel met goede aardappeltjes en zeer verse saladebar. De bediening was erg vriendelijk.

Gezellig bruin café met gezellige muziek. Ik kom er zeker terug!!

30. Hurrelbrinck

Vol verwachting erheen, teleurgesteld weer naar huis. De schnitzel was vet en het garnituur absoluut niet vers. Champignons uit blik, super vette uienringen en niet te traceren spekjes. De bediening deed hun best maar sloegen bij ons de plank mis. De saladebar was slecht. Warme aardappelsalade, komkommer aan de bak geplakt en weinig keus. Ook was de bak niet afgedekt zodat de vliegen er vrij spel hadden.
    Wat ons verbaasde was dat je voor de fritessaus apart moet betalen. Belachelijk!!! De prijs/kwaliteit verhouding was zeer slecht. Het was nog slechter dan dat wij het halen bij een cafetaria. Wij hebben toen wij binnen kwamen zelfs geen stokbrood met kruidenboter gehad. Dit was dus eens maar nooit weer.

1,1
  31. Hermien

Wij hebben heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening. Het eten was super goed. We hebben er echt van genoten. Wij komen uit brabant en komen zeker nog een keer terug. Top👍👍

32. koldenhof

We hebben super gegeten. Bediening was goed. Alles was gewoon toppie. Zeker voor herhaling vatbaar.

33. Men mag wel wat meer doen aan de presentatie/uitstraling. Schone buiten tafels, geen hond op het buiten terras bij de gasten. Wat kleur in het geheel zal goed doen. Het kan een mooie gelegenheid worden voor fietsers, maar je moet er wel wat voor doen als uitbaters.

34. We hebben hier zaterdag gegeten, super schnitzel gehad, ook de saladebar was dik in orde. Goede en gezellige bediening, dus echt een aanrader. Een echt leuk eetcafé. We komen zeker nog een keer terug.

35. Gezellig recent gerenoveerd eetcafe aan de doorgaande weg. De bediening is vriendelijk en doen hun best iedereen het naar de zin te maken. Ongedwongen eetcafé sfeer met ruim terras. Eten was smakelijk en gecombineerd met de salade bar zeker meer dan genoeg. Wij komen nog eens weer!

36. patries

We hebben hier heerlijk gegeten. We waren met 2 volwassen en 2 kinderen. Onze kinderen vonden het geweldig. De speelplaats vonden ze het leukst.

Het eten was heerlijk, de bediening zeer gezellig en de locatie zag er super uit.

Dus al met al echt een aanrader!!

37. René Brons

Wij hebben hier heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Een vriendelijke bediening, we komen zeker terug!!

38. F 19 punten

Gemiste kans, locatie goed. Bediening goed. Waarom kies je er dan voor om schnitzels in een frituur te bereiden. Als je je een schnitzel restaurant noemt zorg dan dat je dit onder de knie krijgt. Het vlees wordt in een frituur veel te droog en ook de saus kan het dan niet meer redden.

39. Sorry maar dit was de eerste keer en tevens de laatste keer. Kaart moesten we na een half uur zelf halen. De schnitzels waren vet en de groenten niet vers. De saladebar was oke. De bediening rammelde behoorlijk, maar ze deden erg hun best. Toen we weggingen werd er niets gezegd, is dat niet een soort fatsoensregel?? Jammer hoor... maar hoop dat jullie van de kritiek leren want daarom is dit te doen.

40. We hebben hier met ons gezin heerlijk gegeten, iedereen vond het erg lekker en gezellig. Veel keus van smaken toppings en leuk dat je zelf je salades kan kiezen zoveel je wilt. Wij komen hier zeker nog eens naar terug.

41. We hebben heerlijk gegeten! Bedankt ab En Bianca, de bediening was helemaal top en de schnitzels waren echt super!! Ga zo door en ik ga het zeker vertellen aan de anderen.

42. Naomi 25 punten

Mijn vriend en ik wilde graag nog een keer lekker eten voordat we ouders zouden worden voor het eerst, we hadden ons erg verheugd om lekker schnitzels te eten.

Misschien hebben we een verkeerde dag gekozen waarop de kok ziek was want we kunnen ons absoluut niet vinden in de positieve verhalen die wij lezen of hebben gehoord.

We kregen een donkerbruine gefrituurde schnitzel met een garnituur die zeker niet vers was. De gebakken aardappels en frites waren niet gaar en waren niet gekruid. We hadden ons stokbrood kruidenboter nog niet op en toen werden de schnitzels al gebracht. We waren dus ook exact in een half uur klaar met het voorgerecht en het hoofdgerecht, dat vonden we veel te snel. Het personeel is wel vriendelijk.

De sfeer vonden we ook niet goed. Niet alleen stonden we veel te snel weer buiten, maar ook de muziek die er gedraaid werd was niet passend. Zo draaide ze skihut muziek met ongepaste teksten, terwijl er ook een kind achter ons zat.

De saus bij de schnitzel was ook niet vers. We hebben zelfs een foto van de schnitzel gemaakt omdat we zo verontwaardigd waren over het uiterlijk en dan nog niet gesproken over de smaak. Helaas lukt het me niet de foto toe te voegen.

43. Heel gastvrij ontvangen en heerlijk gegeten. Grote porties dus je gaat echt met een volle buik naar huis. Ik kan iedereen aanraden om hier te gaan eten. Goede en snelle bediening. Dus alleen maar positief wat mij betreft.