Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Warns verdeeld zijn.

Gewone kost. Maar van goede kwaliteit. Ze zijn niet van de kleine porties... Ik had een gewone schnitzel en ben blij dat ik niet voor de grote ben gegaan.

Henk Smit

We komen elk jaar wel een paar keer eten omdat onze boot in warns ligt het is er altijd gezellig en de prijs kwaliteit verhouding is prima en zoals altijd krijg je te veel en Wil en Afke zijn gezellige mensen 👍

3. Nederlands Warns

Adriënne

Echt lekker eten van een top kok met dag verse ingrediënten. Nieuwe terras aan het water is zeer fraai.

Kennen deze mensen al echt jaaaaaaren. Eerst altijd eten op jachthaven en later op andere jachthaven. Probeer eens de beroemde auflauf!! Of de zuurkool met hammetje!! Heerlijk. Ook verschrikkelijke lieve mensen in de omgang. Nu einde boot! En in 2017 weer terug? Aan het kijken voor huisje kopen in de buurt want dat wordt zeker 2x in de week smullen!

5. Snackbar Warns

Er een heerlijk bakje kibbeling gegeten. Goed gekruid en voldoende saus. Terras is een bonte verzameling van verschillende tafels en stoelen, wat mij wel aanspreekt..
    Met pin betalen kan niet, maar met je bank- app kun je het ter plekke overboeken..
    Prettige ongedwongen sfeer.
    Toiletten zouden wel een opknapbeurt kunnen gebruiken, maar ze waren verder schoon. Handdoek bij t fonteintje zou ik dan ookvervangen voor papieren (wegwerp-) doekjes.
    Ook bij minder mooi weer kun je er prima binnen zitten om van het prachtige uitzicht over het IJsselmeer te genieten.

6. Nederlands Warns

Super lekker gegeten! Heerlijk terras aan het water, erg prettige bediening. Absolute aanrader!!!

7. Snackbar Warns

Flowery Blue

8. Snackbar Warns

Gezellig visrestaurant met snacks aan een prachtige haven met fantastisch uitzicht. Heeerlijke vis!! Het is zo'n plek waar je zelf heen zou moeten gaan om te ontdekken wat je er van vind. Ik zou zeggen; dat is zéker een aanrader.

Eten is hier altijd geweldig lekker!!

10. Snackbar Warns

Van horen zeggen: ga eens naar Laaksum, kun je heerlijk vis eten. En zo gingen we via de rode klif naar het kleinste haventje van Nederland. Er hing onweer in de lucht en ook daar was de reddingsbrigade paraat.
    Een vergadering van bouwsels met een groot terras met allerhande tafels en stoelen. Een snackomgeving, maar ook met vis. Zelden zo'n heerlijk broodje paling gegeten en de witte wijn wordt geschonken in longdrinkglazen en niet eens gek. Er is een binnenterrein en een bar.
    Eigenlijk is het een ervaring daar te zijn geweest. Het hele gezin runt de nering en met succes. We komen terug.

11. Nederlands Warns

Heerlijk aan het water uit de wind genoten van een heerlijke maaltijd! Een plaats om terug te komen. Hartelijk dank.

Dit is een fantastisch Restaurant, opgetrokken in het oer-oude dorpscafe van Warns. De sfeer, de gastvrije persoonlijke bediening met veel historische informatie, het echt lekkere eten. Hier proef je de smaak en sfeer van Warns.

Alles je in de buurt van Warns bent.Dan kan je daar lekker eten.Je krijgt echt waar voor je geld en veel.

Uitstekend eten, voor een scherpe prijs, verse producten en grote hoeveelheid, kortom: een aanrader!

Goede sfeer en prettige bediening. Wij komen zeker terug!

De gezelligste huiskamer van de zuid west hoek.

Als je echt lekker wilt eten en een gezellige avond wil beleven is dit het adres.

Vandaag heerlijk gegeten bij Wil en Afke. Het is ongelooflijk, maar hoe druk het ook is, het eten komt altijd super op tafel te staan. Elke keer is het eten weer een feest. Ook Wil brengt gezelligheid met een grapje en een grol.

Dit zijn mensen met liefde voor hun vak dat zie je, dat voel je en dat proef je zeker!

Deze tent is top!

17. Nederlands Warns

Heerlijk genoten van het prachtige terras aan het water, de erg prettige bediening maar bovenal van de heerlijke gerechten die voorgeschoteld werden. Absoluut een aanrader!

Hinke Mulder

Bij Wil en Afke kun je heerlijk eten!
    Er hangt een gezellige sfeer en het eten is werkelijk erg goed! Groenten en friet/aardappeltjes worden ruim op tafel gezet en ook het hoofdgerecht is goed van formaat en kwaliteit.

Je zit erg gezellig in het cafe/restaurant en de bediening is super goed.

Wat ook erg fijn is, is dat hondjes ook mee naar binnen mogen. Nu kunnen we Luna (ons hondje) altijd meenemen als we uit eten gaan.

Er wordt altijd netjes gevraagd of er voldoende op tafel staat en bijbestellen is geen enkel probleem.

Ruim te eten dus en een goede sfeer.

Prijs/kwaliteitsverhouding is ook prima!

andre

20. Nederlands Warns

Gezellig restataurant aan de jachthaven van Warns. Vanaf de weg wel even zoeken, maar de moeite waard om er wat tijd aan te besteden