Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Warmenhuizen verdeeld zijn.

Fantastisch gegeten, een echte aanrader. Prijzen staan prima in verhouding. Gewoon een heerlijk restaurant met een zeer gastvrij ontvangst.

Vanavond een heerlijk 4-gangenmenu gegeten bij D'Moriaan: de nieuwe kaart ging vandaag in en het was weer op en top genieten! Laat je vooral verrassen door de keuken qua eten en bediening qua drinken, je zal niet teleurgesteld worden! Super! Tot de volgende keer :-)!

L. Koole

Vanavond met 8 personen heerlijk gedineerd. Super relaxed, fijne bediening, en ons 6 gangen diner was super in balans en een explosie van op een volgende smaken.
    Iedereen was het er mee eens dat het geweldig was.

Das Restaurant liegt in einem sehr schönen Dorf nahe Alkmaar. Die Räumlichkeiten sind sehr geschmackvoll und harmonisch renoviert. Gleich beim Betreten fühlt man sich wohl.
    Das Essen (ein Aktionsmenü 5 Gänge/40 €) hatten wir im Vorfeld bestellt und konnten es auch nicht mehr ändern. Zum Glück! Jeder Gang (mit 2 Amuse-bouche) war gelungen, jahreszeitlich geprägt und qualitativ hervorragend.
    Wie so oft war der Hauptgang am wenigsten herausragend, aber das nur um ein bisschen negative Kritik los zu werden. (Die Entenbrust war zart, aber die Haut sehr schlabberig. Schade, weil der Rest wirklich gut war). Die Portionen ausreichend bis übergroß.
    Der Wein, ein südafrikanischer Weißer (Ladybird) klasse.
    Der Service sehr aufmerksam und freundlich.
    Ein toller Abend zu sechst. Wir wünschen viel Erfolg und haben bereits Werbung gemacht!

Vrije vertaling Eet.nu

Het restaurant ligt in een mooi dorp vlakbij Alkmaar. De ruimten zijn zeer smaakvol en goed gerenoveerd. Meteen als je binnenkomt, voel je je thuis.
    Het eten (een aktiemenu, 5 gangen/40 €) hadden wij vooraf gereserveerd en konden we ook niet meer veranderen. Gelukkig maar! Iedere gang (met 2 amuses) was heerlijk, seizoensgebonden en van uitstekende kwaliteit. Zoals zo vaak was het hoofdgerecht het minst goed, maar dat is ook maar om iets van negatieve kritiek te geven (de eendenborst was mals, maar de huid was slap, jammer want de rest was wel heel goed). De porties waren voldoende tot groot.
    De wijn, een Zuid-Afrikaanse witte (Ladybird) was zeer goed. De service was oplettend en vriendelijk. Een fijne avond op zijn zachts gezegd.
    Wij wensen jullie veel succes en hebben al reclame gemaakt.

Aad peters

Heerlijk eten op mooie locatie. Aardige mensen en correcte bediening. Aanrader.

Bijzonder en lekker gegeten. Bediening was klasse. Een erg gezellige avond gehad.

Harry kapteijn

Super super diner gehad 5 gangen was mooi op elkaar aangepadt, smaken waren perfect en mer dan genoeg.
    De opmaak van de gerechten was creatief met zeer betaalbare mooie wijn.
    De locatie was geweldig een oude herberg mooi gedekte tafels ruim uit elkaar zodat orivacy gewaarborgd is.
    Chefkok eigenaar heeft hier iets speciaals neegezet hopelijk trekt dit veel gasten en repeaters is in Warmenhuizen een aanwinst.

Super en bedankt voor de genoegelijke avond.
    Harry Kapteijn

8. Chinees-Indisch Warmenhuizen

n

leuk kneuterig restaurantje met lekker eten voor niet al teveel geld

Top en lekker.

Heerlijk gegeten bij D'Moriaan. Gelonkt door het 5-gangen culinaire welkomst menu van chef Frank zijn we blij verrast. De hele avond verwend met veel verschillende smaken. Elk gerecht was weer bijzonder, soms knapperig, soms weer romig. We dronken een goed bijpassende Libanese wijn erbij. Top.

11. Chinees-Indisch Warmenhuizen

Van der Wal

Goede ervaring met afhalen. Soms erg druk met afhalen. Dan eet heel Warmenhuizen Chinees.

Vertaal van English naar Nederlands

Great dining experience, wonderful delicious food for reasonable prices. We will absolutely come back

Alweer een paar keer te gast geweest in D'Moriaan en elke keer was het weer een culinair feestje. De sfeer is prima, fijn en warm. Mooi ingericht en die stoelen zitten heerlijk voor een avond vullend eet programma. Heerlijke menu's met goed afgestemde wijnen en vergeet ook niet 1 van de heerlijke champagnes te proeven als aperitief. Wij zullen nog vaak terug komen, heerlijk restaurant in Warmenhuizen waar je echt culinair kan genieten zoals het bedoeld is.

Margretha Wijbregt

Samen met vrienden voor een culinaire avond naar D'Moriaan. Dit bleek een uitstekende keuze! Ontspannen sfeer met vriendelijke bediening, heerlijk eten en prachtige wijnen. Ieder gerecht een feestje voor het oog en alle smaakpapillen werden getest. Kortom, een culinair avontuur zoals dit behoord te zijn!

P. van Oevelen

Ik ben al meerdere keren in D'Moriaan geweest. Iedere keer was het genieten. De sfeer in het restaurant is ontspannen en gezellig. Het is mooi ingericht en de stoelen zitten heerlijk. Het personeel is kundig en zeer vriendelijk. De menu's zijn zorgvuldig samengesteld en de á la carte gerechten zijn exclusief en de keuze is ruim voldoende. Het Dry-aged vlees is een absolute aanrader. Met een wijnarrangement erbij maakt het de avond compleet. We komen zeker vaker terug!

Als je in alle rust wil genieten van voortreffelijk eten is D'Moriaan zeker een aanbeveling. Het restaurant ademt sfeer en de bediening is hartelijk en professioneel. Verfijnde gerechten worden geserveerd met heerlijke wijnen, avondvullend dineren! Ben er al meerdere keren geweest en zeker voor herhaling vatbaar.

G van Soest

Wat een geweldig restaurant. Uitzonderlijk lekker gegeten, dat kan ook niet anders bij een Chef die een Ster heeft gekookt! Porties meer dan voldoende en precies passende wijn, heerlijk. Lekkere sfeer, vriendelijke bediening, wij komen hier zeker vaker!

Als vleesliefhebber heerlijk gegeten bij D'Moriaan. Bediening erg vriendelijk en ben niks tekort gekomen.

19. Chinees-Indisch Warmenhuizen

Afgelopen vrijdag met de Schaakvereniging hier gegeten. Het eten van het buffet was zeer matig. De soep was erg waterig. De nasi en bami waren niet warm en smakeloos. Sate was koud en hier is de medewerker op aangesproken, het kippenvlees was ook nog taai en smakeloos. Hier zijn de allergoedkoopste ingrediënten gebruikt.

TanyaHoogervorst

Onze trouwdag hebben we gevierd met een heerlijk diner bij Brasserie Radboud. De bediening, gastvrijheid en de kennis van zaken was super. Bij ons toetje werden we verrast met mooi vuurwerk! Top!

Super lekker eten voor een redelijke prijs.

Ronald Kruijer

Heerlijk gegeten in een leuke atmosfeer. Zeker voor herhaling wat ons betreft.

Heerlijk genoten van een 4 gangen ooievaars 'verrassings' menu! Fijne bediening en verrassende gerechten die met zorg zijn bereid. Een echte aanrader!

Heel goed, gezellig, prima attente bediening. Leuke gerechten, goede prijs/kwaliteitsverhouding. Een aanrader.

Leoni Nuijens

Kende de Mondriaan van een paar jaar geleden (gezellig lekker eten voor goede prijs). Nou, dit is even wat anders; weinig eten voor belachelijk hoge prijs.
    + als je een sterren restaurant wilt en een bestaand restaurant overneemt en daarnaast ook nog een brasserie hebt naast de Mondriaan, geef dit dan aan je gasten aan, dan hebben ze zelf de keus wat ze willen eten. Want ik betaal liever geen 29 euro voor een snoekbaars die bijna van je bord waait zonder salade of wat dan ook erbij!!
    Ik wens ze heel veel succes maar met deze communicatie gaat het hem niet worden.

Het was erg goed tweede kerstdag, een menu waar een sterrenzaak een kijkje voor moet komen nemen in jullie keuken. Veel succes verder en tot de volgende keer.

Fam Janmaat.

Zaterdagavond een 4 gangen verrassingsmenu gegeten met bijpassende wijnen die er prima bij pasten. De eerste gang: heerlijke salade met zalm, kabeljauw en garnalen. Tweede gang zachtgegaarde sucade. Top! Daarna het hoofdgerecht met kabeljauw en schol. Wat smaak betreft iets te vlak en tot slot een grand dessert. Wij komen zeker terug.

Marianne van der Laan

Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke en correcte bediening. Gezellige rustige sfeer. Wijn was ook goed. Porties waren groot genoeg. Voor herhaling vatbaar!!

henriette S. van bruggen

Heel erg lekkere, verse en frisse producten. Bijzonder goed bereid. Een echte aanrader. We komen vaker. Geweldig. Henriette en Roel