Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Warffum verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Warffum

R Vogel

Alles wat wij verwachten van een Chinees restaurant, hadden wij hier.

2. Chinees-Indisch Warffum

Anny huisman

Ik ga nooit af op een eerste oordeel, gun iedereen het voordeel van de twijfel, helaas hong sheng in warffum ,afhalen geen probleem, kan wat lang duren maar daarna eet je lekker. Deelnemen aan het buffet gaan we niet meer doen, na een derde keer was het eten in de bakken matig en lauw, maar vanavond bleven de bakken leeg na een aantal keren hiervan melding te hebben gemaakt werd er niet bijgevuld. Probeer een balans te vinden tussen restaurant gasten en afhaal cliënten , mocht dit lukken komen we misschien terug.

3. Chinees-Indisch Warffum

Fou yong hay was niet vers bereid. Kwam waarschijnlijk uit blik of kant en klaar pak. Opgewarmd in de magnetron, van binnen was het niet helemaal warm. Er zat nauwelijks groenten in. Het was smakeloos.
    Hier ga ik niet meer heen! Misschien een andere kok?

4. Chinees-Indisch Warffum

Wij hebben heerlijk gegeten met z'n achten. Zeker aan te raden.

We werden vriendelijk ontvangen en kregen vlot een drankje. We moesten erg lang op het eten wachten, hoewel we op dat moment de enige gasten in het restaurant waren. Toen het eten arriveerde, was een deel van de gerechten slechts lauwwarm. We spraken de bediening hierop aan, en ze reageerden met een excuus van de keuken. En hoewel de ravioli en de kipsaté buitengewoon lekker waren, bedierven de lauwwarme gerechten van de rest van het gezelschap ons plezier. Dat had beter gekund!

6. Chinees-Indisch Warffum

We hebben een heerlijk afhaalmenu opgehaald, een maandmenu met smakelijke gerechten. En een grote overvloed aan eten, 2x meer dan je op kan. Dat mensen hier klagen over te weinig kan ik niet plaatsen, of bedoelt men dat een maandmenu voldoende moet zijn voor een maand... En het is een hoog aangeschreven restaurant en dat proef je. Grote klasse.

7. Chinees-Indisch Warffum

Henk Idema

Heerlijk eten. Vriendelijke bediening. Redelijke prijzen.

8. Chinees-Indisch Warffum

Daar het erg druk was bij de afhaalbalie hebben wij 70 minuten op ons eten moeten wachten. Eindelijk kregen we ons eten op tafel. De gerechten waren lauw. Wij gaan daar niet weer eten. Waarom heeft afhaal chinees voorrang op mensen die in het restaurant eten??

9. Chinees-Indisch Warffum

F.E. van der Burg

De 'bekende Chinese' gerechten zijn als bij de meeste andere Chinese restaurants. De specialiteiten gerechten zijn ronduit verrukkelijk. Vooral voor de loempia rijd ik graag een paar kilometer om! De bediening wisselt wel eens maar is overigens uitstekend. Eigenaresse is zeer vriendelijk. Een echte aanrader!

Bij binnenkomst uitbundig ontvangen door de gastheer. Het menu kwam helaas niet meer overeen met wat er op internet stond, jammer. Het hele menu stond op een schoolbordje en werd door de bediening ook nog eens helemaal voorgelezen. Leuk hoor, maar ik lees het liever van de kaart en overleg in alle rust met degenen met wie ik uit ben. Wat ik graag wilde eten was er niet en een ander menu was na mijn keuze ook niet meer voor handen. Teleurstelling, ondanks dat de kok het menu naar keuze wilde aanpassen. Tussen het voor- en hoofdgerecht zat zo'n 3 kwartier. Het eetplezier was aardig geluwd en er werd ook te vaak geinformeerd of alles naar wens was, zit je natuurlijk net met je mond vol. De ruimte is op zich mooi, alleen het is er erg hol, waardoor het erg lawaaierig was. Jammer, de verwachtingen waren te hoog gespannen en werden niet waargemaakt.

11. Chinees-Indisch Warffum

M.E. van Woerkum

Goed en gevarieerd eten bij lopend buffet op zondag. Gezellig interieur, snelle en vriendelijke bediening. Alleen jammer van de olielampgeur toen de lampjes aan werden gestoken. Ik word misselijk van die geur. Maar ja, dit is iets persoonlijks.

12. Chinees-Indisch Warffum

B Oldenduin

Het eten was lauw (opgewarmd), vet en smakeloos. Bediening erg matig, niet echt gastvrij. Nooit weer!

13. Chinees-Indisch Warffum

Voor het eerst gegeten bij de chinees in Warffum. Kom vaak bij de verschillende chinese restaurants in Groningen. Zo lekker als in Warffum heb ik in de hele stad nog nooit gegeten. Lekkere smaak van nasi en bami, de babi pangang lekker knapperig! Vlotte bediening terwijl het redelijk druk was. Al met al zeer tevreden en voor herhaling vatbaar.

14. Chinees-Indisch Warffum

Ik heb zojuist een maandmenu gehaald, normaal haal ik deze in Uithuizen, maar ik dacht laat ik eens Warffum proberen. In het restaurant wordt veel gehaald dus dacht ik, dit zal wel een goed adres zijn.

Nu kom ik thuis, en moeten we er met z'n vieren van eten. Voor 1.5 persoon zou het net genoeg zijn, er zijn dermate kleine porties. 1 satestokje en 2 kleine gebakken banaantjes. Normaal zit er kroepoek bij, maar in warffum niet. Mijn kinderen hebben brood gegeten, ze vonden het niks. Het eten was lauw, de nasi was net witte rijst, het vlees was hard. Ik denk dat Rob Geus van schrik was weg gerend.

Wat waardeloos, deze tent nooit meer.

15. Chinees-Indisch Warffum
  16. Chinees-Indisch Warffum

Zojuist na een lange tijd weer eens gegeten bij Hong Sheng. Het eten is prima, niet alles even vers (we deden mee aan het lopend buffet), maar dat zie je vaker bij buffetten.
    De bediening viel erg tegen. Er werken veel jonge meisjes, wat de service teniet doet. Ik heb ongeveer twintig minuten op een drankje moeten wachten en er stond een flinke stapel borden op tafel voordat deze weggehaald werden (en dan eten we echt niet snel). Erg jammer, een aantal jaar geleden was het personeel professioneler en bekwamer dan nu.

17. Chinees-Indisch Warffum

Ik heb al bij heel wat chinees restaurant gegeten. Sindsdien wij een aantal jaren geleden de chinees in warffum hebben ontdekt, kom ik niet meer bij een ander chinees restaurant. Ik heb daar al van alles gegeten en zijn daar vaste klant. Een echte aanrader is hun soep van het huis (soep met gamba's). Laatst nog even geweest, kantonese rijsttafel gehad, heerlijk!!! Een chinees staat bekent als je er een rijsttafel gaat eten voor 2 personen dat het altijd overdreven te veel is. Bij deze chinees heb je gewoon genoeg, maar het eten is ook gewoon veel lekkerder. De eigenaresse is een leuke vrouw, vaak als ik daar afreken vraagt ze hoe het met me moeder gaat. Ook een keer kwam ik daar chinees halen, kreeg ik een kop koffie aangeboden. Ook een keer gegeten met de familie omdat me moeder jarig was, toen chinees het hoorde kreeg me ma een bos bloemen (nou moet ik erbij zeggen we komen er regelmatig) maar toch.

Van de gehele bestellijst vind ik 1 ding minder lekker en dat is hun tomatensoep. Maar de rest daar kan ik maar 1 ding van zeggen om je vingers erbij op te eten!!! Als je er 's weekends heengaat; Reserveren! Hij zit vaak vol.

18. Chinees-Indisch Warffum

Raymond

Eten zou om 18.40 klaar zijn. Kregen we te horen toen we de telefonische bestelling deden. Eenmaal aangekomen bij de Chinees is het eten nog niet klaar. Mensen komen binnen lezen het menu kaartje doen hun bestelling en hebben het eerder dan ons. Na een 45 minuten wachten hebben we het restaurant verlaten met lauw eten en verkeerde inhoud dan werd omgeroepen. Al met al is het een trieste zaak. Kwam hier al 1 jaar 2 x in de maand. Nu rijd ik door naar uithuizen om mijn Chinees op te halen.

19. Chinees-Indisch Warffum

Om er helemaal voor uit Groningen naar Warffum af te reizen, nee dat misschien niet. Maar voor eventjes tafelen vlak om de hoek doen ze het daar best aardig. De frisse blommen die er bedienen zijn vriendelijk en attent. Het restaurant is proper en de tafels zijn netjes gedekt. Qua inrichting ademt het restaurant nog de sfeer van de zestiger jaren. Maar daar zal de doorsnee bezoeker niet over vallen. Die komt voor goed eten zonder poespas en ook nog voor een redelijke prijs. En zo is het!

20. Chinees-Indisch Warffum

Als het niet druk is goed maar bij drukte hoopeloos.
    Nieuwjaarsdag na de visites wil je vrouw het ook wel rustig aan doen.
    Afhalen dan maar.
    De witte rijst kon je er uithalen met een vork was de bak gelijk leeg(een grote klont) extra bamie was lauw, de fou yong hai groote stukken kip er in, babi pangang een kant heel flauw en andere kant barste van de pepers!
    Gebeld (we wonen niet in Warffum) oh eh ik geef u even aan de baas, volgende keer gratis rijst!
    Hoezo, die hadden we toch al zelf betaald!
    Over de rest werd niet gesproken!
    Is gezakt en een zaak in stadskanaal is beste van Groningen, kan heel snel gaan!

21. Chinees-Indisch Warffum

Heel lekker. Het mist alleen dat kleine beetje wat het een speciale ervaring maakt. Heb alleen maar goede ervaringen hier.

22. Chinees-Indisch Warffum

Bedoeld als speciaal etentje naar aanleiding van het commentaar van Hermus en Zandstra. Meer dan een uur voor gereden. Bij aankomst doet de buitenkant en parkeerplaats armoedig aan. We krijgen een plaats achteraan in het restaurant. Klem tussen de vensterbank, de nooduitgang en strak tegen mijn achterbuurvrouw. De afhaal afdeling is druk. We moeten erg lang wachten op de gerechten, moeten vragen om nieuwe glazen voor de frisdrank (de vuile bierglazen bleven staan). Er komen wijnglazen voor de frisdrank (??). De glazen zijn smoezelig (niet schoon genoeg of te vaak in de vaatwasser??). Moeten ook vragen om bestek, er was niet volledig gedekt. Het eten was redelijk. Twee gerechten vonden wij te zout. We moesten vragen om de mihoen terwijl de rest van de gerechten al een tijdje op tafel stond. De bediening komt wat onervaren over. De eigenaresse komt halverwege de avond een klein excuusje maken voor het lange wachten en that's it. Al met al een tegenvaller. Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Jammer.

23. Chinees-Indisch Warffum

Oscar de Haan

Prettig restaurant met goede en vlotte bediening vooral bij afhalen erg vlot. Waar voor je geld. Ik kom er geregeld en zal het zeker blijven doen.

24. Nederlands Warffum

Een mooie menu kaart, enthousiaste kokkin, iets minder enthousiaste ober.
    Het 5 gangen menu van 39,50.
    Entree een salade met wat garnalen en wat flauwe dressing mag geen garnalen cocktail heten, evenzo een aardige salade.
    Duivenborst op een hoop droge couscous was bijna niet lekker.
    De duivenborst mag best iets met een saus, bv getrokken van het karkas van die duif, afgemaakt worden.
    Snoekbaars, een heerlijk stukje vis en erg royaal geserveerd, maar smaak om zeep geholpen door er een kerrieachtige mayonaise overheen te smeren, erg jammer.
    De verse spinazie, waar de vis op lag smaakte meer dan uitstekend.
    Nagerecht met wat mousse en stukje gebak was wel een aardige afsluiting.
    Op de kaart staat wel een ijs keuze, jammer, niet aanwezig.
    Dit alles opgediend door een wat gehaast lijkende ober, die geen enkele behoeft had om te vertellen wat je op je bord kreeg.
    Toch waren wij maar met drie personen in het hele restaurant.
    Wijn werd geserveerd, na de vraag of je rode of witte wilde, zonder een keuze mogelijkheid, de geserveerde was slobberwijn.

25. Chinees-Indisch Warffum

Het eten was wel lekker, voor de rest er was totaal geen sfeer, echt jammer! De lampen branden er volop, niet gezellig!! Het interieur is nog uit het jaar nul ..De bediening is nog erg jong en onervaren maar wel vriendelijk. Verder moesten we veel te lang wachten op het hoofdgerecht toen het eerste schaaltje op tafel kwam moesten we weer heel lang wachten op het andere eten. Ik moest ook steeds zelf weer om drinken vragen. Ik denk dat het een prima afhaalchinees is!

26. Chinees-Indisch Warffum

Dit restaurant zit om de hoek, dus we halen regelmatig wat op. Prima eten, vriendelijke bediening, we hoeven nooit lang te wachten en het is altijd ruim voldoende om er nog een tweede keer van te eten! En het is verkozen tot beste Chinees restaurant van de provincie!

27. Chinees-Indisch Warffum

Anna Veldhuis

Heerlijk gegeten, echt een aanrader.

Anna

28. Chinees-Indisch Warffum

Fokko & Tatiana

Altijd super gezellig en heerlijk eten. Altijd super vriendelijke bediening, een echte aanrader.

29. Chinees-Indisch Warffum

janet smit

Een zeer goed Chinees restaurant.

Bediening goed en het eten is heerlijk, beter kan haast niet.
    Een aanrader voor anderen.

30. Chinees-Indisch Warffum

birgitte en jan dopma

Een goed chinees restaurant met een uitstekende bediening.
    Een goede kaart en prima service en mooie maaltijdschotels.
    Houden zo,