Hong-Sheng in Warffum

Bezorgrestaurants in de buurt van Hong-Sheng

1192629619 91
1199271137 65
1205912654 66
1219195689 66
1239120242 71
1352026039 78
1371950592 79

1. R Vogel

Alles wat wij verwachten van een Chinees restaurant, hadden wij hier.

2. Anny huisman

Ik ga nooit af op een eerste oordeel, gun iedereen het voordeel van de twijfel, helaas hong sheng in warffum ,afhalen geen probleem, kan wat lang duren maar daarna eet je lekker. Deelnemen aan het buffet gaan we niet meer doen, na een derde keer was het eten in de bakken matig en lauw, maar vanavond bleven de bakken leeg na een aantal keren hiervan melding te hebben gemaakt werd er niet bijgevuld. Probeer een balans te vinden tussen restaurant gasten en afhaal cliënten , mocht dit lukken komen we misschien terug.

3. Fou yong hay was niet vers bereid. Kwam waarschijnlijk uit blik of kant en klaar pak. Opgewarmd in de magnetron, van binnen was het niet helemaal warm. Er zat nauwelijks groenten in. Het was smakeloos.
    Hier ga ik niet meer heen! Misschien een andere kok?

4. Wij hebben heerlijk gegeten met z'n achten. Zeker aan te raden.

5. We hebben een heerlijk afhaalmenu opgehaald, een maandmenu met smakelijke gerechten. En een grote overvloed aan eten, 2x meer dan je op kan. Dat mensen hier klagen over te weinig kan ik niet plaatsen, of bedoelt men dat een maandmenu voldoende moet zijn voor een maand... En het is een hoog aangeschreven restaurant en dat proef je. Grote klasse.

6. Henk Idema

Heerlijk eten. Vriendelijke bediening. Redelijke prijzen.

7. Daar het erg druk was bij de afhaalbalie hebben wij 70 minuten op ons eten moeten wachten. Eindelijk kregen we ons eten op tafel. De gerechten waren lauw. Wij gaan daar niet weer eten. Waarom heeft afhaal chinees voorrang op mensen die in het restaurant eten??

8. F.E. van der Burg

De 'bekende Chinese' gerechten zijn als bij de meeste andere Chinese restaurants. De specialiteiten gerechten zijn ronduit verrukkelijk. Vooral voor de loempia rijd ik graag een paar kilometer om! De bediening wisselt wel eens maar is overigens uitstekend. Eigenaresse is zeer vriendelijk. Een echte aanrader!

9. M.E. van Woerkum

Goed en gevarieerd eten bij lopend buffet op zondag. Gezellig interieur, snelle en vriendelijke bediening. Alleen jammer van de olielampgeur toen de lampjes aan werden gestoken. Ik word misselijk van die geur. Maar ja, dit is iets persoonlijks.

10. B Oldenduin

Het eten was lauw (opgewarmd), vet en smakeloos. Bediening erg matig, niet echt gastvrij. Nooit weer!

11. Voor het eerst gegeten bij de chinees in Warffum. Kom vaak bij de verschillende chinese restaurants in Groningen. Zo lekker als in Warffum heb ik in de hele stad nog nooit gegeten. Lekkere smaak van nasi en bami, de babi pangang lekker knapperig! Vlotte bediening terwijl het redelijk druk was. Al met al zeer tevreden en voor herhaling vatbaar.

12. Ik heb zojuist een maandmenu gehaald, normaal haal ik deze in Uithuizen, maar ik dacht laat ik eens Warffum proberen. In het restaurant wordt veel gehaald dus dacht ik, dit zal wel een goed adres zijn.

Nu kom ik thuis, en moeten we er met z'n vieren van eten. Voor 1.5 persoon zou het net genoeg zijn, er zijn dermate kleine porties. 1 satestokje en 2 kleine gebakken banaantjes. Normaal zit er kroepoek bij, maar in warffum niet. Mijn kinderen hebben brood gegeten, ze vonden het niks. Het eten was lauw, de nasi was net witte rijst, het vlees was hard. Ik denk dat Rob Geus van schrik was weg gerend.

Wat waardeloos, deze tent nooit meer.

13. Zojuist na een lange tijd weer eens gegeten bij Hong Sheng. Het eten is prima, niet alles even vers (we deden mee aan het lopend buffet), maar dat zie je vaker bij buffetten.
    De bediening viel erg tegen. Er werken veel jonge meisjes, wat de service teniet doet. Ik heb ongeveer twintig minuten op een drankje moeten wachten en er stond een flinke stapel borden op tafel voordat deze weggehaald werden (en dan eten we echt niet snel). Erg jammer, een aantal jaar geleden was het personeel professioneler en bekwamer dan nu.

14. Ik heb al bij heel wat chinees restaurant gegeten. Sindsdien wij een aantal jaren geleden de chinees in warffum hebben ontdekt, kom ik niet meer bij een ander chinees restaurant. Ik heb daar al van alles gegeten en zijn daar vaste klant. Een echte aanrader is hun soep van het huis (soep met gamba's). Laatst nog even geweest, kantonese rijsttafel gehad, heerlijk!!! Een chinees staat bekent als je er een rijsttafel gaat eten voor 2 personen dat het altijd overdreven te veel is. Bij deze chinees heb je gewoon genoeg, maar het eten is ook gewoon veel lekkerder. De eigenaresse is een leuke vrouw, vaak als ik daar afreken vraagt ze hoe het met me moeder gaat. Ook een keer kwam ik daar chinees halen, kreeg ik een kop koffie aangeboden. Ook een keer gegeten met de familie omdat me moeder jarig was, toen chinees het hoorde kreeg me ma een bos bloemen (nou moet ik erbij zeggen we komen er regelmatig) maar toch.

Van de gehele bestellijst vind ik 1 ding minder lekker en dat is hun tomatensoep. Maar de rest daar kan ik maar 1 ding van zeggen om je vingers erbij op te eten!!! Als je er 's weekends heengaat; Reserveren! Hij zit vaak vol.

15. Raymond

Eten zou om 18.40 klaar zijn. Kregen we te horen toen we de telefonische bestelling deden. Eenmaal aangekomen bij de Chinees is het eten nog niet klaar. Mensen komen binnen lezen het menu kaartje doen hun bestelling en hebben het eerder dan ons. Na een 45 minuten wachten hebben we het restaurant verlaten met lauw eten en verkeerde inhoud dan werd omgeroepen. Al met al is het een trieste zaak. Kwam hier al 1 jaar 2 x in de maand. Nu rijd ik door naar uithuizen om mijn Chinees op te halen.

16. Om er helemaal voor uit Groningen naar Warffum af te reizen, nee dat misschien niet. Maar voor eventjes tafelen vlak om de hoek doen ze het daar best aardig. De frisse blommen die er bedienen zijn vriendelijk en attent. Het restaurant is proper en de tafels zijn netjes gedekt. Qua inrichting ademt het restaurant nog de sfeer van de zestiger jaren. Maar daar zal de doorsnee bezoeker niet over vallen. Die komt voor goed eten zonder poespas en ook nog voor een redelijke prijs. En zo is het!

17. Als het niet druk is goed maar bij drukte hoopeloos.
    Nieuwjaarsdag na de visites wil je vrouw het ook wel rustig aan doen.
    Afhalen dan maar.
    De witte rijst kon je er uithalen met een vork was de bak gelijk leeg(een grote klont) extra bamie was lauw, de fou yong hai groote stukken kip er in, babi pangang een kant heel flauw en andere kant barste van de pepers!
    Gebeld (we wonen niet in Warffum) oh eh ik geef u even aan de baas, volgende keer gratis rijst!
    Hoezo, die hadden we toch al zelf betaald!
    Over de rest werd niet gesproken!
    Is gezakt en een zaak in stadskanaal is beste van Groningen, kan heel snel gaan!

18. Heel lekker. Het mist alleen dat kleine beetje wat het een speciale ervaring maakt. Heb alleen maar goede ervaringen hier.

19. Bedoeld als speciaal etentje naar aanleiding van het commentaar van Hermus en Zandstra. Meer dan een uur voor gereden. Bij aankomst doet de buitenkant en parkeerplaats armoedig aan. We krijgen een plaats achteraan in het restaurant. Klem tussen de vensterbank, de nooduitgang en strak tegen mijn achterbuurvrouw. De afhaal afdeling is druk. We moeten erg lang wachten op de gerechten, moeten vragen om nieuwe glazen voor de frisdrank (de vuile bierglazen bleven staan). Er komen wijnglazen voor de frisdrank (??). De glazen zijn smoezelig (niet schoon genoeg of te vaak in de vaatwasser??). Moeten ook vragen om bestek, er was niet volledig gedekt. Het eten was redelijk. Twee gerechten vonden wij te zout. We moesten vragen om de mihoen terwijl de rest van de gerechten al een tijdje op tafel stond. De bediening komt wat onervaren over. De eigenaresse komt halverwege de avond een klein excuusje maken voor het lange wachten en that's it. Al met al een tegenvaller. Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Jammer.

20. Oscar de Haan

Prettig restaurant met goede en vlotte bediening vooral bij afhalen erg vlot. Waar voor je geld. Ik kom er geregeld en zal het zeker blijven doen.

21. Het eten was wel lekker, voor de rest er was totaal geen sfeer, echt jammer! De lampen branden er volop, niet gezellig!! Het interieur is nog uit het jaar nul ..De bediening is nog erg jong en onervaren maar wel vriendelijk. Verder moesten we veel te lang wachten op het hoofdgerecht toen het eerste schaaltje op tafel kwam moesten we weer heel lang wachten op het andere eten. Ik moest ook steeds zelf weer om drinken vragen. Ik denk dat het een prima afhaalchinees is!

22. Dit restaurant zit om de hoek, dus we halen regelmatig wat op. Prima eten, vriendelijke bediening, we hoeven nooit lang te wachten en het is altijd ruim voldoende om er nog een tweede keer van te eten! En het is verkozen tot beste Chinees restaurant van de provincie!

23. Anna Veldhuis

Heerlijk gegeten, echt een aanrader.

Anna

24. Fokko & Tatiana

Altijd super gezellig en heerlijk eten. Altijd super vriendelijke bediening, een echte aanrader.

25. janet smit

Een zeer goed Chinees restaurant.

Bediening goed en het eten is heerlijk, beter kan haast niet.
    Een aanrader voor anderen.

26. birgitte en jan dopma

Een goed chinees restaurant met een uitstekende bediening.
    Een goede kaart en prima service en mooie maaltijdschotels.
    Houden zo,

27. Top, eten is zo heerlijk daar! Echt een aanrader.

28. Zeer goed eten en prijs is normaal. Vriendelijke mensen en voor afhaal ook goed. Meer dan genoeg eten en heb zelf nog niet meegemaakt dat het langer dan 15 minuten duurde.

29. Een heerlijke ontdekking, prima eten en zo dicht in de buurt.

Goede, attente bediening.

Zal hier vaker komen.

Andries.

30. Een goed en gezellig restaurant.

En een gemoedelijke sfeer.

En de kwaliteit van het eten is prima.

En de prijs is goed betaalbaar.

Een aanrader.

31. Vrij duur al dat eten, wel heel erg lekker!

32. Postema

Wel goed te eten, we hebben ons huwelijksfeest daar gevierd, niet al té duur, wel oke :)

33. Heb lekker gegeten dit is een echte aanrader kom zeker nog een keer te eten

34. Eten prima! Vlotte en vriendelijke bediening, uitstekende service. Minpunt: ingang niet geschikt voor rolstoelgebruikers.

35. Jaap Kolder

Slecht restaurant ook al proberen ze goed te zijn. mij betreft weg met die hap

1,1
  36. Louise & Rolf

Heerlijk gegeten.. Met een leuke bediening, alles zag er keurig uit. Niet al te duur..

37. erg lekker en gezellig!