Nieuwste foto's in Warffum

Laatste updates in Warffum

1. Bertus Spelde's profielfoto
    Bertus Spelde heeft een recensie geschreven voor Hong-Sheng

Bertus Spelde

Zoals altijd zout, zout, zout, net zoals bij andere Chinese restaurants.
    Zijn niet met de tijd meegegaan, geen benul van gezonde voeding, vandaar dat het minder gaat met deze restaurants..

2. Kees werkman's profielfoto
    Kees werkman heeft een recensie geschreven voor Hong-Sheng

Kees werkman

Wat een vette bagger. Zeer slechte servies na klacht. Daarna onbeschoft te woord gestaan aan de telefoon, na een tweede klacht. Man man man

3. Eetgraag Chinees's profielfoto
    Eetgraag Chinees heeft een recensie geschreven voor Hong-Sheng

Eetgraag Chinees

Een paar maanden geleden hadden we voor het eerst een afhaalmaaltijd van het Chinese restaurant in Warffum. Omdat dit goed was bevallen delen we gisteren hetzelfde. Twee Indische rijsttafels. Dat was meteen de laatste keer! Het eten rook niet erg vers, was ongelooflijk vet, de porties waren slecht verdeeld. Twee kleine satéstokjes, twee kleine gebakken bananenstukjes, een kilo vlees, twee kleine stoofpotjes, heel veel Fu hung hai, die veel te stijf was, en twee keer een halve liter soep (die overigens wel smaakte)
    We hebben meer dan de helft in de groene container gedaan, zonde!

4. M. Scholte's profielfoto
    M. Scholte heeft een recensie geschreven voor Hong-Sheng
    Chinees-Indisch Warffum

Alles lekker vers, vol van smaak, maar niet zout. Snel klaar, vriendelijke bediening. Beslist een aanrader!

5. B Oldenburg's profielfoto
    B Oldenburg heeft een recensie geschreven voor Hong-Sheng

B Oldenburg

Groenten lauw en glazig. Weinig keuze voor vegetarisch eten. Niet echt bijzonder allemaal.

3,4
  6. De Keuken heeft een nieuwe foto
  7. De Keuken heeft een nieuwe foto
  8. De Keuken heeft een nieuwe foto
  9. R Vogel's profielfoto
    R Vogel heeft een recensie geschreven voor Hong-Sheng

R Vogel

Alles wat wij verwachten van een Chinees restaurant, hadden wij hier.

10. Anny huisman's profielfoto
    Anny huisman heeft een recensie geschreven voor Hong-Sheng

Anny huisman

Ik ga nooit af op een eerste oordeel, gun iedereen het voordeel van de twijfel, helaas hong sheng in warffum ,afhalen geen probleem, kan wat lang duren maar daarna eet je lekker. Deelnemen aan het buffet gaan we niet meer doen, na een derde keer was het eten in de bakken matig en lauw, maar vanavond bleven de bakken leeg na een aantal keren hiervan melding te hebben gemaakt werd er niet bijgevuld. Probeer een balans te vinden tussen restaurant gasten en afhaal cliënten , mocht dit lukken komen we misschien terug.

11. M. Scholte's profielfoto
    M. Scholte heeft een recensie geschreven voor Eten bij Moeders

We werden vriendelijk ontvangen en kregen vlot een drankje. We moesten erg lang op het eten wachten, hoewel we op dat moment de enige gasten in het restaurant waren. Toen het eten arriveerde, was een deel van de gerechten slechts lauwwarm. We spraken de bediening hierop aan, en ze reageerden met een excuus van de keuken. En hoewel de ravioli en de kipsaté buitengewoon lekker waren, bedierven de lauwwarme gerechten van de rest van het gezelschap ons plezier. Dat had beter gekund!

12. jet's profielfoto
    jet heeft een recensie geschreven voor Hong-Sheng
    Chinees-Indisch Warffum

Fou yong hay was niet vers bereid. Kwam waarschijnlijk uit blik of kant en klaar pak. Opgewarmd in de magnetron, van binnen was het niet helemaal warm. Er zat nauwelijks groenten in. Het was smakeloos.
    Hier ga ik niet meer heen! Misschien een andere kok?

13. Luitjens's profielfoto
    Luitjens heeft een recensie geschreven voor Hong-Sheng
    Chinees-Indisch Warffum

Wij hebben heerlijk gegeten met z'n achten. Zeker aan te raden.

14. Bert's profielfoto
    Bert heeft een recensie geschreven voor Hong-Sheng
    Chinees-Indisch Warffum

We hebben een heerlijk afhaalmenu opgehaald, een maandmenu met smakelijke gerechten. En een grote overvloed aan eten, 2x meer dan je op kan. Dat mensen hier klagen over te weinig kan ik niet plaatsen, of bedoelt men dat een maandmenu voldoende moet zijn voor een maand... En het is een hoog aangeschreven restaurant en dat proef je. Grote klasse.

15. Henk Idema's profielfoto
    Henk Idema heeft een recensie geschreven voor Hong-Sheng

Henk Idema

Heerlijk eten. Vriendelijke bediening. Redelijke prijzen.

16. r's profielfoto
    r heeft een recensie geschreven voor Hong-Sheng
    Chinees-Indisch Warffum

Daar het erg druk was bij de afhaalbalie hebben wij 70 minuten op ons eten moeten wachten. Eindelijk kregen we ons eten op tafel. De gerechten waren lauw. Wij gaan daar niet weer eten. Waarom heeft afhaal chinees voorrang op mensen die in het restaurant eten??

17. F.E. van der Burg's profielfoto
    F.E. van der Burg heeft een recensie geschreven voor Hong-Sheng

F.E. van der Burg

De 'bekende Chinese' gerechten zijn als bij de meeste andere Chinese restaurants. De specialiteiten gerechten zijn ronduit verrukkelijk. Vooral voor de loempia rijd ik graag een paar kilometer om! De bediening wisselt wel eens maar is overigens uitstekend. Eigenaresse is zeer vriendelijk. Een echte aanrader!

18. YMH Bakker's profielfoto
    YMH Bakker heeft een recensie geschreven voor Eten bij Moeders

Bij binnenkomst uitbundig ontvangen door de gastheer. Het menu kwam helaas niet meer overeen met wat er op internet stond, jammer. Het hele menu stond op een schoolbordje en werd door de bediening ook nog eens helemaal voorgelezen. Leuk hoor, maar ik lees het liever van de kaart en overleg in alle rust met degenen met wie ik uit ben. Wat ik graag wilde eten was er niet en een ander menu was na mijn keuze ook niet meer voor handen. Teleurstelling, ondanks dat de kok het menu naar keuze wilde aanpassen. Tussen het voor- en hoofdgerecht zat zo'n 3 kwartier. Het eetplezier was aardig geluwd en er werd ook te vaak geinformeerd of alles naar wens was, zit je natuurlijk net met je mond vol. De ruimte is op zich mooi, alleen het is er erg hol, waardoor het erg lawaaierig was. Jammer, de verwachtingen waren te hoog gespannen en werden niet waargemaakt.

5,7
  19. M.E. van  Woerkum's profielfoto
    M.E. van Woerkum heeft een recensie geschreven voor Hong-Sheng

M.E. van Woerkum

Goed en gevarieerd eten bij lopend buffet op zondag. Gezellig interieur, snelle en vriendelijke bediening. Alleen jammer van de olielampgeur toen de lampjes aan werden gestoken. Ik word misselijk van die geur. Maar ja, dit is iets persoonlijks.

20. B Oldenduin's profielfoto
    B Oldenduin heeft een recensie geschreven voor Hong-Sheng

B Oldenduin

Het eten was lauw (opgewarmd), vet en smakeloos. Bediening erg matig, niet echt gastvrij. Nooit weer!