Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wapenveld verdeeld zijn.

1. We hebben een warm en koud buffet gehad voor 40 pers.
    Het was met binnenkomst als een warm onthaal, de gasten werden goed begeleid naar de aangewezen plek.
    Het drinken werd steeds goed aangevuld en het buffet was geweldig.
    Er was voldoende vis , vlees en salades keuzes en de nodige groentes.
    Het nagerechten buffet was ook prima verzorgt.
    Kortom van harte aan te bevelen.

2. Gisteravond hier met z'n tweetjes gegeten. Van binnen is het e.e.a. aangepast en het ziet er gezellig uit. Verder is er een nieuwe actie/kaart: 3 gangen keuzemenu voor maar 24,50 Euro!
    Wij namen het 'Familie Tafereel' (voor 2 personen) en daar zaten veel verschillende gerechten bij van de kaart, het voor- en nagerecht in tapasvorm, zodat je ook nog wat ruimte over houdt, het hoofdgerecht met veel vleessoorten. Het smaakte heerlijk en er was meer dan genoeg te eten. Een aanrader, want ook dit kostte maar 24,50 Euro p.p.!
    Ook het bedienend personeel krijgt een groot compliment!

3. Doordeweeks aangeschoven, toch nog redelijk wat volk aanwezig.

Snelle en vriendelijke service.

Spareribs en schnitzel waren heerlijk, de ribs goed gekruid, en de schnitzel lekker dun en mals. Groente genoeg, aardappeltjes precies goed gebakken.

Persoonlijke vraag van de kok; of het smaakte en..of er nog wat bij moest komen.

Prima benadering, heerlijk gegeten, aanrader, mede ook gezien de schappelijke prijs.

24-08-2011.

4. Ikke

Afgelopen weekend hebben wij mogen genieten van het buffet.

Dit was goed voor elkaar. Alles werd gelijk aangevuld zodra er iets op was. Het eten was lekker en genoeg keuze! De bediening was erg vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.

5. Pannenkoekenhuis Wapenveld

rivierenlander

Met het hele gezin waren we te gast bij dit toprestaurant. Wat een geweldig enthousiaste bediening! Op de knieen om op gelijke hoogte met de kids te praten. Waar zie je dat nog? Nathalie, complimenten! Fantastisch terras en leuke speelkamer en speeltuin.

En dan de pannenkoeken. We hebben vele pk-restaurants gehad maar dit slaat alles. De 'pannekoek speciaal' met biefstuk, salade en saus. Gewoonweg fabelachtig. De biefstuk was heerlijk mals en rose. Een volwaardige maaltijd met pannenkoek. Verbluffend.

Wat een heerlijk gezinsuitje. Bediening was van een buitengewone kwaliteit, eten (ook de andere pannenkoeken) erg goed, snelheid van bediening uitstekend. Een aanrader!

6. We hebben hier op 27 maart a la carte gegeten, de bediening is bijzonder vriendelijk en we hebben heerlijk gegeten, alleen de groente was voor ons een iets te kleine portie.

7. Onlangs op een zondag in de namiddag hier gegeten. Misschien zijn we te verwend, maar we vonden het niet echt bijzonder allemaal. Saaie kaart, 't was er koud en de sfeer moet er nog komen, denken we.

8. D. Mulder

Zaterdag 6 maart 2011 hier gegeten met een gezelschap van 50 personen. Buffet was erg goed verzorgd en er was veel variatie, wij hebben genoten van een gezellige en prima verzorgde avond.

9. Pannenkoekenhuis Wapenveld

Binnen 5 minuten had ik mijn "Franse Pannenkoek" al voor geschoteld? Ik schrok ervan, zo snel!

De Pannenkoek was trouwens gewoon goed te eten, maar leek uit de magnetron te komen.

Mijn tafelgenoot had een Snitzel, Friet en salade besteld en kreeg die ook binnen 5 minuten voor zijn neus.

De Friet smaakte naar pannenkoeken, de salade was oud en smaakte muffig, de snitzel was niet vers en lekker.

1,3
  10. Het is er goed!

We halen er elke week ons patatje.

11. Mijn ervaring met de Hekserie is zeer positief. Aangezien ik op een dieet ben, eet ik niet alles. Dit is geen probleem bij de Hekserie, er wordt overal rekening mee gehouden en elke keer verrassen ze me weer met de meest heerlijke gerechten.

De Hekserie is voor mij een plek om vaak naar toe te gaan. Heerlijk eten tegen een betaalbare prijs. Fijne bediening en een vriendelijke, gastvrije sfeer. Onlangs hebben ze gezellige loungebanken geplaatst en grote plantenbakken, waardoor ook de sfeer intiemer is geworden. Ga zo door Hekserie!

12. Wij hebben hier recent a la carte gegeten.

Het was een hele gezellige avond.

Ruime keuze, lekker eten en de bediening was prima!

Wij komen zeker nog een keer!

13. Wij zijn een tijdje geleden in de hekserie geweest. Voor ons was dat een hele positieve ervaring.

* mooi restaurant.

* Lekker gegeten en gedronken.

* vriendelijke en gastvrije bediening.

* goede prijs kwalitiet verhouding.

En volgens mij een echte aanrader.

14. Laatst een buffet gehad met een groep, dit buffet was alleen voor ons. Alles werd direct neergezet, voorgerechten, hoofdgerecht en toetjes! Heel apart, als het warm is, wil je niet dat je toetje een uur heeft gestaan voordat je eraan toe bent. Verder werd er niets bijgevuld, pas na 3x vragen werd de friet bijgevuld, we hadden het al opgegeven. Heel teleurstellend, wij gaan hier niet meer heen.

15. Pannenkoekenhuis Wapenveld

We eten in heel Nederland pannenkoeken en dit restaurant behoort nog steeds tot onze favorieten! De pannenkoeken zijn echt lekker (niet slap/te dun/te dik/te vet zoals op veel plekken) en de variant 'Vlijt-beslag' vinden we een smaakvolle aanvulling.

De bediening is altijd erg goed; vriendelijk, beleefd en attent.

Voor ons is het een gezellig en smakelijk uitje!

16. Deze week bij de Hekserie a la carte gegeten. Het opnemen van de bestelling duurde verschrikkelijk lang. Ik denk dat de bediening ons vergeten was want op een gegeven moment hebben we maar gevraagd of we mochten bestellen. Navraag leerde dat er geen rekening gehouden was met zoveel gasten aangezien er geen reserveringen waren voor de avond. Dat komt de bediening niet ten goede. Het eten was erg zout. Er werd niet afgeruimd tussen de gangen (bediening was slechts met 1 persoon aanwezig). Verder was het eten redelijk. Prijzen zijn dat ook, dus daar kan je niets van zeggen. Echter de trage bediening (wij moesten wel een uur wachten voor het voorgerecht) maakt dat we hier nu niet direct weer komen.

17. anoniem

Hoewel het erg warm weer was (boven 30 graden) was de frisdrank niet koud, en moest ik twee keer vragen voordat ik een ijsklontje kreeg.

De serveerster wist kennelijk niet wat er op de kaart stond, want tijdens het bestellen vroeg ze "staat dat op de kaart?" Voor het voorgegerecht "caribische heksenvleugels met caribische marinade"kreeg ik gewoon kippepootjes met een klein schaaltje rode saus. De bestelde beenham was overgoten met een vettige jus en was erg zout.

Het restaurant zit in één gebouw met een snackbar en een café/kroeg wat de herkenbaarheid van de Hekserie niet bevorderd, mede omdat het rest. in het midden zit. De parkeerplaats wordt ook gedeeld.

18. wm zernitz

Het eten is prima bij het warm en koud buffet en volop keuze.

19. Pannenkoekenhuis Wapenveld

Heerlijk gegeten hier. De bediening was vlot en spontaan. Ook de kinderen hadden het prima naar hun zin. De pannenkoeken smaakten heerlijk, zowel de speciale varianten als de 'simpele' appelpannenkoek.

20. Pannenkoekenhuis Wapenveld

De pannenkoeken waren niet super maar ook niet slecht. We hadden o.a. een abnormale pannenkoek besteld en verwachtten een pannenkoek wat goed belegd zou zijn. Maar niets is minder waar. Het smaakte aardig, maar mager belegd.

De shoarma pannenkoek en Cayun pannenkoek waren ook simpel. Het was een naturel pannenkoek met een beetje shoarma of kip. Wel veel salade erbij.

Bediening, Nathalie, was heel erg aardig en klantvriendelijk.

We hadden alleen het idee dat de chef ziek was en een stagiere de kok was, gezien de mager belegde pannenkoeken.

21. Pannenkoekenhuis Wapenveld

Roos vdB.

De pannekoeken waren plakkerig.

De tweede gang kwam heel snel na de eerste gang.

Het is wel mooi gelegen en je kan er lekker op een terrasje zitten. Het is ook geschikt voor kleine kinderen.

22. We komen er iedere week een keer en het eten is heerlijk! Je krijgt echt waar voor je geld en het is erg gezellig daar.

23. Pannenkoekenhuis Wapenveld

Helaas waren de pannenkoeken niet goed doorbakken. Misschien omdat het druk was.....????

5,3
  24. Remco van Essen

Het heeft een gezellige sfeer en je krijgt waar voor je geld. Het personeel is vriendelijk en dat zie je ook weer in het eten...

25. Pannenkoekenhuis Wapenveld

Jan Sellis

Redelijk. Stokbrood met kruidenboter is echt een schande voor die prijs.

Voor de rest is het allemaal net niet.... tafels dicht op elkaar, enz. geen aanrader

4,7
  26. Pannenkoekenhuis Wapenveld

T C Rademaker

Zaterdag j.l. met onze buren bizonder genoten in dit restaurant. Met name de foto van ons allen draagt bij aan een uitstekende service. Bedankt

27. Pannenkoekenhuis Wapenveld

Mooi gelegen.