Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wapenveld verdeeld zijn.

Ron Docter

1. Pannenkoekenhuis Wapenveld

Sylvester

Vertaal van English naar Nederlands

Awesome food and awesome service.
    Well worth stopping in for a feed.👍

Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. Goede gezellige bediening.

3. Pannenkoekenhuis Wapenveld

Vandaag heerlijk onze vakantie afgesloten bij 't Mussennest. We werden zoals altijd vriendelijk ontvangen en geholpen. Lekker gegeten. Ook de kinderen hebben zich weer prima vermaakt in de speeltuin, terwijl wij heerlijk op het mooie terras zaten.
    Ga zo door!

4. Pannenkoekenhuis Wapenveld

Het was er zoals vanouds. Heerlijk gegeten! Bediening ging lekker vlot.
    Een aanrader!

Anouschka

Wat een verrassing! Het eten was uitstekend, de keuze voldoende, heerlijk rustig zitten, vlotte bediening, echt prima.
    Vooral de zalmcarpaccio uit het voorgerechten menu was werkelijk spectaculair! Alleen al daarvoor komen we zeker terug! En het was ook nog eens niet duur, kortom: een echte aanrader!

6. Pannenkoekenhuis Wapenveld

Met groep van 9 gegeten. Pannenkoeken waren wel lekker, personeel is wat (te) jong. Het komt allemaal wel wat hectisch en rommelig over.

Aardig/vriendelijk personeel, bediening perfect
    stokbroodje en vlees heerlijk,
    garnituur zeer matig, heel weinig sla in een heel klein bakje, nagenoeg geen werk aan besteed met alleen een komkommer en tomaat, amper genoeg voor 1 persoon,
    hetzelfde geldt voor de aardappeltjes, amper genoeg voor 1 persoon
    Het ijs achteraf, 4 hele kleine bolletjes met meer aan korst erom heen dan ijs. He ijs vond je amper terug. Jammer

8. Pannenkoekenhuis Wapenveld

hans van de stouwe

waarschijnlijk door de grote drukte met veel kleine kinderen heel rumoerig, het personeel en de leiding bijzonder aardig en service gericht mij n complimenten alleen de pannekoeken, matig met weinig smaak ik had wat meer verwacht van het begrip hartig, zie me ondanks de lokatie ende goede parkeergelegenheid niet zo snel terugkomen

Veel Rossum

Heerlijk gegeten. Goede bediening en een gezellige sfeer! Echt de moeite waard!

Eten was goed, had alleen wel het idee dat het voorgaande keren beter was. De bediening was prima en over het algemeen was het ook gewoon goed.

J van Dijk

Wij vonden het tegenvallen, we hadden het tafereel en wij vonden erg weinig vlees voor zoveel geld. Verder was het goed klaar gemaakt.

12. Pannenkoekenhuis Wapenveld

Wat een tegenvaller... Vieze koffie.
    Sfeerloos, personeel en kleding truttig. Trieste bedoening. Zo'n mooie locatie en pand waar zoveel moois mee kan. Kwaliteit is rampzalig. Zo zonde! 1x en nooit meer. Zonde van mijn geld.

Van der Poel

Was erg lekker en een leuke avond gehad.

Wij hebben goed gegeten bij De Hekserie. Bediening uiterst correct, vriendelijk en oplettend. De saus bij varkenshaas / ossenhaas was minimaal, maar nadat wij er iets over hadden gezegd, kregen wij een extra gevuld bakje (bospaddestoelen)! Voor mij mag er iets meer warme groenten worden geserveerd. Ossenhaas puntjes waren van goede kwaliteit vlees, maar niet bereidt als puntjes, maar gelijk aan saté stukken aan spies, dus groot. En beetje te harde en eentonige muziek. Dat was wel een klein dompertje. Maar in 't algemeen genomen goede prijs/kwaliteitsverhouding. We komen beslist terug!

15. Pannenkoekenhuis Wapenveld

Willy Wolting

Bijzonder aardig en attent personeel. Geen lange wachttijd op de pannenkoeken.

Fantastisch gegeten. Perfecte bediening. Jammer dat we te ver weg wonen anders ging ik er zeker terug

17. Pannenkoekenhuis Wapenveld

Aantal malen hier gegeten. Zeer goede pannenkoeken. Smaakten voortreffelijk. Jaren geleden waren we hier ook meerdere keren geweest. Eerst (toen) voortreffelijk, maar later minder. Nu wel weer goed. Lekkere spek, champignons, uien en eerst (ingebakken) ei , later 2 spiegeleieren er boven op. Lekker. Tussen de middag geweest. Heel rustig gezeten.

18. Pannenkoekenhuis Wapenveld

Met een verjaardag wezen eten. Mensen uit de omgeving raadde het restaurant aan. We hebben buiten gezeten, iets wat erg fijn was, maar hierdoor kon ik binnen niet echt beoordelen. We waren met een redelijke grote groep, maar wat zijn wij teleurgesteld, smakeloze pannenkoeken,het beleg ook niet zoals je zou verwachten eigenlijk. Ingrediënten die je in een pasta verwacht en niet op een pannenkoek zoals geraspte kaas? Stukjes spek zoals in een stampot hoort enz enz. Ook was de bediening vergeten de pannenkoek van iemand te bestellen, dus wij hadden alles bijna op en toen kwam die van hem pas. IJsje was wel lekker. Erg teleurgesteld al met al. Zal het restaurant niet aanraden en er ook niet meer gaan eten.

Bert van het Hul

Mijn 75e verjaardag hier gevierd. Het was echt heel erg goed. Super lekker en goed verzorgd eten. De bediening was echt heel goed.

Fam. de Lieve

Het eten is hier prima en prijs kwaliteit top. Personeel dat aanwezig was vriendelijk en attent. Eerste keer en is leuke tent die qua sfeer nog een klein zetje nodig heeft.

Als we weer eens in de buurt zijn zullen we zeker nog eens langs gaan.

joke petersen

Heerlijk gegeten! Prijsverhouding prima. Bediening prima en zeer vriendelijk. Tip zou zijn om het restaurant wat sfeervoller te maken, dan is het helemaal top! Ik zou zeggen ga er een keer eten, de moeite waard.

Afgelopen weekend voor het eerst gegeten en heb er weinig aan op te merken. Eten was smaakvol, bediening attent en allemaal niet te duur. Kortom een hele fijne avond gehad en we komen zeker een keer terug!

Ilja Bruggeman

Super lekker gegeten en zo een aardige en behulpzame service gekregen.
    Echt een aanrader.

verrasend lekker gegeten met vrienden.
    Ga gauw eens terug met de kinderen

M.Dijkhuizen

Prima Fijne bediening. Lekker gegeten. Wij kwamen hier voor het eerst, maar we komen zeer zeker terug. Sfeer is heel gezellig.

Erg lekker gegeten, gezellige sfeer en leuke bediening.

Carry voet

Restaurant was me aanbevolen en terecht!
    Heerlijk gegeten. Dit keer vis.
    Ik ga zeker nog eens.

Super lekker en gezellig gegeten! Bedankt, de bediening was heel vriendelijk en behulpzaam.

29. Pannenkoekenhuis Wapenveld

fam.Velthoen

We hebben heerlijk buiten gezeten. Onze kleindochter ging tussen de gangen door, lekker in de speeltuin spelen. Waardoor het een ontspannen etentje werd.