Ruime parkeerplaatsen op eigen terrein.

Bushaltes staan voor de deur.

Welkom bij restaurant de Hekserie

Namens het Hekserieteam heten wij u van harte welkom in ons restaurant. Een (h)eerlijk avondje vertoeven in ongedwongen sfeer. Waar wij met passie en liefde het mooie horeca vak mogen uitoefenen

• All-inclusive

1420838007 91
1440196591 92
1491819482 88

Ron Docter

1. Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant. Goede gezellige bediening.

2. Aardig/vriendelijk personeel, bediening perfect
    stokbroodje en vlees heerlijk,
    garnituur zeer matig, heel weinig sla in een heel klein bakje, nagenoeg geen werk aan besteed met alleen een komkommer en tomaat, amper genoeg voor 1 persoon,
    hetzelfde geldt voor de aardappeltjes, amper genoeg voor 1 persoon
    Het ijs achteraf, 4 hele kleine bolletjes met meer aan korst erom heen dan ijs. He ijs vond je amper terug. Jammer

3. Veel Rossum

Heerlijk gegeten. Goede bediening en een gezellige sfeer! Echt de moeite waard!

4. Eten was goed, had alleen wel het idee dat het voorgaande keren beter was. De bediening was prima en over het algemeen was het ook gewoon goed.

5. J van Dijk

Wij vonden het tegenvallen, we hadden het tafereel en wij vonden erg weinig vlees voor zoveel geld. Verder was het goed klaar gemaakt.

6. Van der Poel

Was erg lekker en een leuke avond gehad.

7. Wij hebben goed gegeten bij De Hekserie. Bediening uiterst correct, vriendelijk en oplettend. De saus bij varkenshaas / ossenhaas was minimaal, maar nadat wij er iets over hadden gezegd, kregen wij een extra gevuld bakje (bospaddestoelen)! Voor mij mag er iets meer warme groenten worden geserveerd. Ossenhaas puntjes waren van goede kwaliteit vlees, maar niet bereidt als puntjes, maar gelijk aan saté stukken aan spies, dus groot. En beetje te harde en eentonige muziek. Dat was wel een klein dompertje. Maar in 't algemeen genomen goede prijs/kwaliteitsverhouding. We komen beslist terug!

8. Fantastisch gegeten. Perfecte bediening. Jammer dat we te ver weg wonen anders ging ik er zeker terug

9. Bert van het Hul

Mijn 75e verjaardag hier gevierd. Het was echt heel erg goed. Super lekker en goed verzorgd eten. De bediening was echt heel goed.

10. h van hulst

Vier gangen tafereel. Heerlijk gegeten, ik kom zeker vaker.

11. Heerlijk eten, opmaak op het bord ziet eruit als een feestje!! Top 👍

12. Echt een aanrader, we hebben er heerlijk gegeten tijdens ons verblijf in wapenveld.
    Goede gerechten, zowel voor- hoofd- en nagerecht.
    Uit de kunst, een pluimpje.

13. Op de tweede kerstdag met mijn schoonfamilie heerlijk getafeld in dit sfeervolle restaurant. Parkeerplaats bij aankomst al goed vol, dus ze hadden een volle bak! Direct bij de deur ontvangen door één van de dames uit de bediening, die de reserveringen uit haar hoofd leek te kennen, en direct wist welke tafel voor ons gezelschap was.

Aan tafel even gewacht onder het genot van een drankje, totdat het hele gezelschap compleet was en het eten kon beginnen. Als starter een uitsmijter van gevogelte, mascarpone en mango op knipbrood. Vond het zelf qua smaak een beetje aan de milde kant, omdat ik zelf wel van een beetje pit in het eten hou.

Met een korte tussentijd werd het voorgerecht opgediend, bestaande uit huisgerookte zalmfilet met filet mouse van meervalfilet, truffelmayonaise en zalmkaviaar (te mild van smaak naar mijn mening, iets langer gerookt vind ikzelf lekkerder). Gedroogde Serranoham met broodstengel en crème van kastanje en vanille (ham was iets te droog voor mij, bijzondere maar verrassende combinatie). Rundercarpaccio met pijnboompitten, basilicum en oude kaas (een absoluut succes!). Dungesneden Wildzwijnsham met een mousse van ganzenlever en een chutney van rode ui en vijg (gezien ik niet van lever hou, wel geprobeerd maar niet mijn ding).

Bij het voorgerecht werd kruidenboter en tomaten tappenade geserveerd met kleine zuurdesembroodjes (in een doggybag, leuk detail). En zoete olijven. Die combinatie kan natuurlijk altijd!

Als derde gang werd ons een dubbel getrokken ossenstaartbouillon met schuim van ‘La Trappe’ en bosui voorgezet, in een prachtig glas (heel krachtig van smaak, daar hou ik van! Viel niet bij alle tafelgenoten in de smaak, dus had er een paar extra). En een bitterbal met een vulling van spareribs geserveerd met een groene kruidenmosterd (niet allemaal even groot, dus duidelijk zelf gemaakt... en een smaaksensatie!)

Als hoofdgerecht werd geserveerd een stoofpot van Noorse zalm, zeevruchten, zeekraal en romige kreeftensaus (die was weer wat mild voor mijn smaak, en de zalm een beetje te droog). Spies van ossenhaas op een strudel van savooie kool en een krachtige kalfjus met gepofte knoflook (gewoonweg geniaal!). Hertenbiefstuk op een stamppotje zuurkool en bataat en rode wijn saus, laurier en appel (hele mooie combinatie, perfect bereid mals vlees). Een krokante kippendij met gefrituurde uienring, mousseline van aardappel (heel erg lekker). Authentiek gegaarde sukade van Drents rund, geserveerd op rösti van aardappel (zeer sterk van smaak, zoals ik het graag heb). Spareribs (waarschijnlijk in marinade gekookt, zo gaar dat het van het bot afvalt en niet ver van perfectie. Zelf heb ik het liefste de 'vellen' van de binnenkant eruit geschraapt voor gekookt wordt). Met garnituren van aardappel, stoofperencompote (heerlijk!), rode kool met appeltjes en een truffelmayonaise (heb zelf liever gewone).

Als dessert aperitief een spoon van mangosorbetijs en citroenbubbels (zeer verfrissend zoals een aperitief hoort te zijn en hele fijne smaakcombinatie). Als dessert werd ons voorgezet een ijstaart van hazelnootroomijs gepaneerd in ‘Bastogne’ koek overgoten met warme karamelsaus (perfectie). Een bavarois van mango met een jam van roodfruit, kardemon en steranijs, en een crème van vanille met een gelei van Amarula (de laatste beide hadden in vergelijking met de rest van het menu voor mij weinig bijzonders).

Als afsluiter cappuccino (of andere koffie of thee) met een huisgemaakte truffel van sinaasappel, vanille en pure chocolade (truffel gekoeld bewaren is verstandig, maar ze hadden iets eerder uit de koeling gemogen).

Al met al een zeer goede ervaring, door het uitgebreide menu verwacht je op één of andere manier ook veel meer als bij een eetcafé en daardoor ben ik waarschijnlijk extra kritisch. Het is een zeer goed georganiseerd bedrijf, waar iedereen op de hoogte is en kennis heeft genomen van de gerechten die geserveerd worden. En allemaal een actieve houding.

Als je niet houdt van gevarieerd eten, vind je hier waarschijnlijk veel gerechten die je niet kent en misschien niet lekker vindt. Maar dit restaurant onderscheidt zich in kwaliteit, kennis en gedrevenheid.

Enige verbeterpunten; De buitenkant (en entree) geeft een gedateerde indruk, parkeerplaats is niet of slecht verlicht. Maar als dat alles is, heb je nog steeds een prima restaurant!

P.s. één van de tafelgenoten had een glutenallergie, ook daarvoor hebben ze een prachtig gelijkwaardig maar aangepast menu samengesteld.

14. Benny voor de Poorte

Heerlijk genoten van het 4 gangen combinatie tafereel. Alles was meer dan voldoende. Ook goed rekening gehouden met dieet wensen. Bediening was erg vriendelijk en alert. Wij komen zeker nog eens terug om van de kunsten van de koks te genieten.

15. Jacqueline

Op 10 oktober met 8 personen heerlijk gegeten. Het tafereel is een aanrader. Uitstekende service en echt klantvriendelijk!

16. B. Steggink

Met vrienden tafereel vlees en vis gegeten, was overheerlijk en meer dan voldoende. Alleen voor de visliefhebber wat weinig vis. Super vriendelijke en prettige bediening, die alles uitlegt. Prijs/kwaliteit uitstekend! Voor herhaling vatbaar. Het mag iets minder donker binnen wat ons betreft.

17. Gisteren heel lekker gegeten. Eten was heel goed, was erg veel voor een viergangen menu. Bediening was super. Hier komen we zeker nog eens terug.

18. Heerlijk gegeten van het 4 gangen Tafereel menu. Veel te veel gegeten omdat alles zo lekker was. Er werd netjes uitgelegd wat er allemaal op je bord lag, de bediening is super!

19. J.R.Luyke

Ik heb er met mijn kinderen en kleinkinderen gegeten. Het was een geweldige ervaring! Ook de kleinkinderen vonden het prachtig! Het eten was geweldig, We hebben een gemengd tafereel gegeten en iedereen vond het heerlijk! Zo hebben we van alles geproefd wat ze te bieden hadden, heel veel variaties! Voor ons staat het vast, dat we hier weer terug komen! Hele goede en prettige service, prima!!!

20. Het tafereel was de ideale proeverij. Een manier om ook eens dingen te eten die je niet zo snel zou bestellen. Het ene gerechtje was nog lekkerder dan het andere. Ondanks de vrijdagavond was het rustig in de zaak en had de serveerster alle tijd voor uitleg en een praatje. Jammer dat we zo ver weg wonen, maar een excuus om nog eens in deze buurt op vakantie te gaan.

21. Erg goed en gezellig gegeten! Komen er vast nog eens weer!

22. Familie ter Weele

Heerlijk genoten van het 4 gangen combinatie tafereel. Alles was meer dan voldoende. Bediening was erg vriendelijk en alert. Wij komen zeker nog eens terug om van de toverkunsten van de koks te genieten!! Heel erg bedankt voor deze fijne avond!

24. Schneiders

Gezellige avond gehad, eten en bediening top.

25. Wij waren met twee kinderen en twee volwassenen uiteten. Wij voelden ons erg welkom en de vrouwlijke bediende was erg goed en leuk. Voor de kinderen was er vermaak, dit vond ik heel prettig. Het eten was super lekker. Alleen 1 minpuntje was de kaart erg onduidelijk met de tafereeltjes, maar we kregen wel goede uitleg. Verder uitstekend gegeten.

26. Wij hebben met z'n allen heerlijk gegeten, komen zeker terug.

27. Wij hebben bij de houtkachel gezeten, wat zeer sfeervol was, ik vond persoonlijk de bankjes niet zo plezierig zitten, maar dat kan ook komen dat ik zo klein ben! Verder was alles uitmuntend, het aparte serveren van diverse gerechten, vond ik heel erg leuk!! Wij vonden het wel iets te donker. Wij komen binnenkort zeer zeker terug!!

28. Twee keer gegeten, beide keren helemaal fantastisch. Heel vriendelijk en gastvrij.

29. Goede produkten en de prijs is in overeenstemming met de geboden maaltijd.

30. Met familie wezen eten voor de verjaardag van Oma. We hebben gemengd tafereel gegeten het was echt heeeeerlllliijk! Er was meer dan voldoende en anders werd het wel bijgevuld. Super goede bediening! Kortom ik heb genoten een avond om je vingers bij af te likken! Ik kom hier zeker terug!

31. Het was er weer prima vertoeven. Lekker eten, prima bediening: je weet wat je eet. Het wordt keurig uitgelegd. Een echte aanrader.

32. Zaterdag met familie en vrienden zoals altijd heerlijk gegeten en genoten. Met dank aan Dick Berghorst.

Ps Dick: er was iemand in ons gezelschap die dacht dat zijn spareribs vast en zeker lekkerder waren dan die van jou, maar hij moest toch echt toegeven dat jou spareribs vele malen beter waren, en helemaal terecht. Jou spareribs zijn de beste! Team Hekserie dank weer voor de heerlijke avond tot de volgende keer!

Groetjes
    Hilbrand & Nathalie

33. Fam. Van Veldhoven - van de ven

Wat een top restaurant! Voor ons was het de derde keer dat we er zijn gaan eten en iedere keer nemen we anderen mee, maar de reactie is steeds opnieuw als we buiten staan: wanneer gaan we hier naar terug.
    Personeel is allemaal even vriendelijk en het eten kunnen we maar op 1 manier beschrijven: beter kan echt niet. Het is onbeschrijfelijk dat je dan bij het afrekenen ook nog zo schrikt omdat de rekening zo laag is. Jammer dat jullie zo ver van Eindhoven af zitten, anders kwamen we zeker vaker.

34. fam.van der voort

Heerlijk gegeten, gezellig en vriendelijk personeel.

35. dineke tijssen

Heerlijk gegeten en omdat het zo lekker was, veel te veel gegeten. Er werd netjes uitgelegd wat er allemaal op je bord lag, het voorgerecht van de proeferij is elke keer een verassing in je mond. Heerlijk.

36. jw esselink

1 punt
  37. Wát een voortreffelijk restaurant, wat een geweldig lekker eten en wat een service, we voelden ons meer dan welkom! In de zomer van 2013 hebben wij bij de Hekserie gegeten met 7 personen.

Onze (volwassen) dochter heeft een gluten- en pinda-allergie en durft eigenlijk nergens anders te eten dan thuis. Vooraf hadden wij gebeld met de eigenaar om aan te geven dat het mogelijk zou kunnen zijn dat ze haar eigen meegenomen eten zou gebruiken als ze het niet aandurfde die avond.

De eigenaar heeft álle tijd genomen en moeite gedaan om onze dochter te betrekken bij het eten om haar op die manier gerust te stellen. De bakplaat werd speciaal voor haar schoongemaakt, de olie mocht ze zelf controleren. Er werd speciaal voor haar een aparte saus voor bij haar groente gemaakt, terwijl ze aan had gegeven dat hij geen moeite hoefde te doen omdat ze haar groente ook wel 'naturel' kon eten. Op het moment dat wij aan het ijs dessert begonnen (dit is voor onze dochter geen optie vanwege de gluten, zij had dan ook aangegeven geen dessert te willen gebruiken), werd er een speciaal voor haar gemaakt bordje met allerlei soorten fruit gebracht.. en dit alles op een zaterdagavond terwijl de héle zaak vol zat!

Toen we na afloop de eigenaar bedankten voor deze ongelofelijke ervaring was zijn reactie "wow, daar krijg ik kippenvel van, daar doe ik het voor". Het woord 'klantvriendelijkheid' hebben ze bij de Hekserie uitgevonden. Wij zijn (nog steeds) enorm onder de indruk. Overigens: het familie tafereel Visch is een echte aanrader!

38. Jammer dat de cijfers maar tot 10 gaan. Volgens mij kun je nergens in de regio zo voortreffelijk eten. Dat de koks alles zelf maken is te proeven en bewonderenswaardig! Prima service, gezellig. Hier voel je jezelf echt een gast, iedere keer weer. Kijken alweer uit naar een volgende gelegenheid om er naar toe te gaan.

Bedankt!!

39. Vanavond met 3 personen heel lekker en gezellig gegeten. Het vlees is lekker vol van smaak en lekker klaargemaakt. Lekker mals en zeer smaakvol. Ook de gezellige aankleding en de sfeer je voelt je er echt op je gemak. Ook de variatie in de menu kaart echt top! De bediening was helemaal het einde, ze zorgden dat je niets te kort kwam, was het op dan werd het weer aangevuld. En het welkomstdrankje, lekker en verrassend van smaak! De prijs is goed betaalbaar voor de kwaliteit die je krijgt, kortom dit restaurant is voor herhaling vatbaar! Tot de volgende keer!! Een echte aanrader!!

40. Vanavond gegeten met 6 volwassenen en een peuter, super restaurant, onbeperkt spare ribs is een echte aanrader. Perfect eten en leuk personeel.

41. Direkt bij binnenkomst zeer prettige ontvangst! Je voelt je welkom!
    Het eten is werkelijk top! Verrassende combinaties, smaakvol.
    De bediening is vriendelijk, oplettend en attent.
    We komen graag nog eens een keer terug, want ook de menukaart is niet elk seizoen hetzelfde. Dat houdt het spannend.
    Het team zorgt ervoor, dat het kleine Wapenveld positief op de (menu)kaart staat.

42. Het eten was "gruwelijk" lekker, we hadden het familie vlees tafereel zodat we heerlijk van alles konden proeven en genieten.
    Gezellige bediening met een goede sfeer, kortom een geslaagde avond met heeerlijk eten.
    Zeker een aanbeveling.

43. We hebben gisteren gevierd dat we allebei 65 jaar zijn geworden.
    We hebben het gevierd met een combi van Veluws tafereel en Fingerfood tafereel.
    De ontvangst was gastvrij. We waren met 21 volwassenen en 6 kleine kinderen. Iedereen heeft zich prima vermaakt. Kinderen konden fijn hun gang gaan, kregen o.a. patat en ijs.
    Bediening was prima. Kortom een fijne middag gehad.
    Dank jullie wel!

44. Jan Visscher

Prima avond gehad met ruim 10 pers. lekker gegeten van div. heerlijke geregechten van het Familie tafereel
    aanrader

45. Janny Liefers

Heerlijk gegeten bij de hekserie, de bediening was zeer correct, geen enkel min puntje te noemen.
    Kortom, een echte aanrader.
    Ook was er een ruime keuse wat betreft menu's.

46. carlo veldhuis

Super lekker gegeten vanmiddag bij restaurant de hekserie. En een super bediening en het veluwse lunchtafereel is echt een aanrader. En dat voor het kleine wapenveld...

47. Bertine veldhuis

Heerlijk gegeten, we hadden het veluws lunch tafereel. In 1 woord heerlijk, we werden warm onthaald, de bediening is vriendelijk, zeker voor herhaling vatbaar. Top mensen, bedankt.

48. Afgelopen weekend een etentje gehouden bij De Hekserie ter ere van ons 25-jarig huwelijk. Het was gezellig, lekker en meer dan voldoende! Het hele plaatje klopte en we willen Dick en Anouschka en het personeel dan ook nogmaals bedanken voor een geslaagde avond!

49. Het was heerlijk, gezellig en sfeervol.
    En ik ben ten huwelijk gevraagd, dus mijn avond was compleet! En daar was de Hekserie het juiste restaurant voor.

50. 27-04-2013 voor de eerste keer hier gegeten met twee personen het familie tafereel van vlees besteld. Een ware ervaring, het was zeer gevarieerd en ruim voldoende. De bediening was vriendelijk en beleefd, dit restaurant is een echte aanrader, en wij komen zeker nog een keertje terug.

51. fam ter stege

Met 6 personen vanavond 27-4-2013 hier gegeten. Over jullie alleen maar lof.
    Het eten was geweldig, de bediening super en wat waren ze allemaal vriendelijk.
    We komen hier zeker weer terug.
    Ik wil dit restaurant zeker aanbevelen.

52. Bessel en Tineke Regterschot

We komen als sinds de opening met grote regelmaat hier eten, maar altijd weer met heel veel plezier.
    De gerechten zijn werkelijk om te smullen. Al het personeel is zeer kundig, vriendelijk en gastvrij.
    Onze favorieten zijn de drie biggetjes (spareribs), het kruidenvrouwtje en het familietafereel!
    Team Hekserie.... alvast tot de volgende keer.

53. Ria van Dommelen-Augustinus

Gisteravond met 10 vrienden gegeten bij de hekserie was gezellig.
    En het eten was helemaal TOP en dat vond ik niet alleen,. maar iedereen was dik tevreden. .
    De bediening was ook goed en vriendelijk,daarom van mij een 10 voor de Hekserie
    Wapenveld en hartelijk dank voor de fijne avond!!!

Tot ziens
    Ria

54. Een warme ontvangst en hele goede service.
    Het eten was goed. We hebben het familietafereel van vis gehad. Ik vond het niet heel bijzonder, maar ik proefde wel af en toe een verassend sausje hier en daar.
    Lekkere wijnselectie.

55. Gisteren met vier personen gegeten bij de Hekserie. Vlees was erg lekker, wij vonden alleen de bijgerechten erg sumier. Geweldig lekker nagerecht. Prima betaalbaar. Wij raden het aan!

56. Wat hebben we in Wapenveld een top tent! Heerlijk gegeten met de de familie. Bediening zeer vriendelijk en Dick (kok) weet wat lekker eten is. Perfecte (tover)kaart en heerlijke wijnen. Hekserie blijft je verassen.We hebben genoten en we komen zoals gewoonlijk, zeker weer terug.

57. Gisteravond gingen mijn man en ik met de 'kinderen' eten bij 'de Hekserie'. Eten? Het was met recht dineren. Weken van te voren had ik mijn wensen al met eigenaar en kok Dick besproken. We hadden iets te vieren, dus graag iets speciaals. En dat werd het. Zoals altijd werden we hartelijk verwelkomd, nu door de vrouw des 'huizes' Annuska. Samen met gastheer Gerben werden we door een 6-gangen diner met een heerlijk wijnarrangement geleid wat door Dick en zijn rechterhand Bas was bereid. Ook voor mij -als glutenvrije vegetariër- hadden ze zich enorm uitgesloofd. Het was een feest om samen iets te vieren, maar ons inwendige mens heeft ook zeker van dit feest genoten! Als jullie dit lezen: Heksenteam, bedankt voor jullie goede zorg en toverkunsten!

58. Gerrit Jan van de Beek

20-1-2013 met kinderen en onze kleindochter gegeten in jullie restaurant. Keurige ontvangst en bediening uitstekend, Het eten was erg lekker. Alles bij elkaar geweldig en we hebben genoten hetgeen jullie ons hebben geboden. Fijn om op deze manier te kunnen dineren. Dit vraagt alleen maar om herhaling want wij zijn dik tevreden.

59. Heerlijk gegeten met 2 personen, we hadden het familie tafereel gekozen en dat was heerlijk.
    Allemaal verschillende voor-, hoofd- en nagerechten, het een nog lekkerder dan het ander.
    Hele goede bediening die er alles aan doet om het naar je zin te maken.
    Echt een aanrader!

60. Goede service,sfeervol en betaalbaar

61. Fam dokter

Wat kun je hier heerlijk eten !! Komen elke 2 maand wel een keer aan om te genieten van het familiediner of de onbeperkte sparreribs en snitzels!! Echt een aanrader!!

62. Onlangs hebben we bij de Hekserie gegeten. Op aanraden van vrienden zijn we hier terecht gekomen. Gelukkig hebben we deze raad opgevolgd want het was in een woord helemaal top!! We hadden het family tafereel genomen en dat was echt optimaal genieten. De bediening was ook zeer vriendelijk. Wie lekker en betaalbaar uit eten wil, moet zeker een bezoek aan de Hekserie brengen. Wij komen zeker nog een keer terug!

63. Fam.Visser – gisteren met de familie deelgenomen aan het Family tafereel, een uitgebreide manier om alle keuzes van de kaart te kunnen proeven en het was heerlijk. Mooi opgediend. Een aanrader! Complimenten voor de kok.

64. Fam. Heerenveen

Op 8 sept 2012 familiedag gehouden bij De Hekserie.
    De beoordelingscijfers spreken voor zich.
    Bijzondere, leuke en accurate bediening.
    Voor herhaling vatbaar, ook gezien de centrale ligging.

65. Mijn ervaring is altijd al goed geweest bij het Spookhuis en hadden dus ook grote verwachtingen van hun tweede restaurant, de Hekserie. We werden meteen vriendelijk ontvangen. Het eten is er heerlijk!!! Als je een goed restaurant zoekt is dit een echte aanrader!! Wij gaan hier zeker nog heeeeeel vaak eten!

66. Het eten zowel vlees als vis uitstekend,de bediening grandioos goed,vriendelijk en attent.
    Een echte aanrader!

67. Teunis en Diana

Wij mochten hier afgelopen zaterdag ons 25-jarig huwelijksfeest vieren. Het was in 1 woord geweldig. Meteen bij binnenkomst was er het gevoel van een meer dan welkom zijn. Het eten (gedeeltelijk uitgeserveerd en gedeeltelijk buffet) was echt super. Al onze gasten waren lovend over het eten. Maar ook de bediening was top. Persoonlijk en erg warm naar iedereen toe. Voor iedereen die een feest wil geven met eten en drinken of alleen wil eten is dit restaurant echt een aanrader. Wij willen de fam. Berghorst en al hun personeel heel erg bedanken voor een super dag.

68. Fam. Heerde

Op vrijdagavond hier gegeten na alle goede berichten.
    Het vlees was matig, de groente was waterig, heel weinig en de aardappeltjes vet.

69. Ans Helmink

We waren met 10 personen eerste kerstdag en hebben heerlijk gegeten
    Mijn schoondochter heeft een speciaal dieet en er werden voor haar speciale gerechten klaar gemaakt
    Kerst was voor haar ook heel bijzonder.
    Fam. Berghorst bedankt en we komen zeker vaker eten, want het was top!

70. Hendrik van Zuthem

Tijdje geleden hier met m'n ouders gegeten.

Het was echt allemaal goed. Ik kan me niet voorstellen dat er iemand ontevreden zou zijn over de werkzaamheden van Dick en z'n crew! En het is er ook nog eens erg gezellig ingericht!

Enneh... wat een leuke dames in de bediening! :P

71. Mirja Stijf

Zeer goede en vriendelijke bediening! De spareribs zijn een aanrader!!

72. Gisteravond hier gegeten met 6 personen waaronder 2 kinderen. Allemaal heerlijk gegeten, er was meer dan genoeg. Het restaurant zat erg vol en zowel de koks als de bediening draaiden op volle toeren om het iedereen naar de zin te maken, wat goed gelukt is. Helemaal top en we blijven hier terug komen!

73. Prima service. Overvloed aan eten. Lekker nostalgisch. Wij vinden het een aanrader.

74. Gisteravond hier met 3 personen gegeten. Het Familie Tafereel. In 1 woord: voortreffelijk. Alles even lekker en mals.

75. Op een doordeweekse avond hier gegeten met z'n tweeën. Rustig, maar alsnog gezellig. Het eten was werkelijk voortreffelijk! Lekker mals vlees, goedgevulde en smakelijke (champignon)saus, heerlijke aardappeltjes en ook de gegrilde maiskolf erbij smaakte voortreffelijk! Bij het dessert was afwijken van de menukaart geen probleem. Gezellige en beleefde service en ook de open keuken oogt gezellig en netjes! Al met al: Een echte aanrader!!

76. We hebben een warm en koud buffet gehad voor 40 pers.
    Het was met binnenkomst als een warm onthaal, de gasten werden goed begeleid naar de aangewezen plek.
    Het drinken werd steeds goed aangevuld en het buffet was geweldig.
    Er was voldoende vis , vlees en salades keuzes en de nodige groentes.
    Het nagerechten buffet was ook prima verzorgt.
    Kortom van harte aan te bevelen.

77. Gisteravond hier met z'n tweetjes gegeten. Van binnen is het e.e.a. aangepast en het ziet er gezellig uit. Verder is er een nieuwe actie/kaart: 3 gangen keuzemenu voor maar 24,50 Euro!
    Wij namen het 'Familie Tafereel' (voor 2 personen) en daar zaten veel verschillende gerechten bij van de kaart, het voor- en nagerecht in tapasvorm, zodat je ook nog wat ruimte over houdt, het hoofdgerecht met veel vleessoorten. Het smaakte heerlijk en er was meer dan genoeg te eten. Een aanrader, want ook dit kostte maar 24,50 Euro p.p.!
    Ook het bedienend personeel krijgt een groot compliment!

78. Doordeweeks aangeschoven, toch nog redelijk wat volk aanwezig.

Snelle en vriendelijke service.

Spareribs en schnitzel waren heerlijk, de ribs goed gekruid, en de schnitzel lekker dun en mals. Groente genoeg, aardappeltjes precies goed gebakken.

Persoonlijke vraag van de kok; of het smaakte en..of er nog wat bij moest komen.

Prima benadering, heerlijk gegeten, aanrader, mede ook gezien de schappelijke prijs.

24-08-2011.

79. Ikke 24 punten

Afgelopen weekend hebben wij mogen genieten van het buffet.

Dit was goed voor elkaar. Alles werd gelijk aangevuld zodra er iets op was. Het eten was lekker en genoeg keuze! De bediening was erg vriendelijk. Voor herhaling vatbaar.

80. Restaurant waar je geweldig lekker kunt eten. En inderdaad alles is hier mogelijk. We hadden gevraagd of er voor 5 personen een proeverij van voorgerechten gemaakt kon worden. (dit stond niet op de kaart) Het was geen probleem en we kregen een bord met 2 glaasjes met garnalen en zalm, een hoopje zelfgemaakte walldorfsalade en een klein hoopje carpaccio, een schaaltje met spare-ribs en een schaaltje met kippenpootjes. Dit was een erg leuke binnenkomer. Ook de andere gerechten waren prima. Het dessert was ook zalig. Al met al een restaurant wat veel aandacht aan het eten besteedt. Je moet natuurlijk toch wat te klagen hebben: de ruimte is iets te eetzaal-achtig en niet echt gezellig. Hier kan nog iets aan gedaan worden.

81. We hebben hier op 27 maart a la carte gegeten, de bediening is bijzonder vriendelijk en we hebben heerlijk gegeten, alleen de groente was voor ons een iets te kleine portie.

82. Onlangs op een zondag in de namiddag hier gegeten. Misschien zijn we te verwend, maar we vonden het niet echt bijzonder allemaal. Saaie kaart, 't was er koud en de sfeer moet er nog komen, denken we.

83. D. Mulder

Zaterdag 6 maart 2011 hier gegeten met een gezelschap van 50 personen. Buffet was erg goed verzorgd en er was veel variatie, wij hebben genoten van een gezellige en prima verzorgde avond.

84. Het is er goed!

We halen er elke week ons patatje.

85. Mijn ervaring met de Hekserie is zeer positief. Aangezien ik op een dieet ben, eet ik niet alles. Dit is geen probleem bij de Hekserie, er wordt overal rekening mee gehouden en elke keer verrassen ze me weer met de meest heerlijke gerechten.

De Hekserie is voor mij een plek om vaak naar toe te gaan. Heerlijk eten tegen een betaalbare prijs. Fijne bediening en een vriendelijke, gastvrije sfeer. Onlangs hebben ze gezellige loungebanken geplaatst en grote plantenbakken, waardoor ook de sfeer intiemer is geworden. Ga zo door Hekserie!

86. Wij hebben hier recent a la carte gegeten.

Het was een hele gezellige avond.

Ruime keuze, lekker eten en de bediening was prima!

Wij komen zeker nog een keer!

87. Wij zijn een tijdje geleden in de hekserie geweest. Voor ons was dat een hele positieve ervaring.

* mooi restaurant.

* Lekker gegeten en gedronken.

* vriendelijke en gastvrije bediening.

* goede prijs kwalitiet verhouding.

En volgens mij een echte aanrader.

88. Laatst een buffet gehad met een groep, dit buffet was alleen voor ons. Alles werd direct neergezet, voorgerechten, hoofdgerecht en toetjes! Heel apart, als het warm is, wil je niet dat je toetje een uur heeft gestaan voordat je eraan toe bent. Verder werd er niets bijgevuld, pas na 3x vragen werd de friet bijgevuld, we hadden het al opgegeven. Heel teleurstellend, wij gaan hier niet meer heen.

89. Deze week bij de Hekserie a la carte gegeten. Het opnemen van de bestelling duurde verschrikkelijk lang. Ik denk dat de bediening ons vergeten was want op een gegeven moment hebben we maar gevraagd of we mochten bestellen. Navraag leerde dat er geen rekening gehouden was met zoveel gasten aangezien er geen reserveringen waren voor de avond. Dat komt de bediening niet ten goede. Het eten was erg zout. Er werd niet afgeruimd tussen de gangen (bediening was slechts met 1 persoon aanwezig). Verder was het eten redelijk. Prijzen zijn dat ook, dus daar kan je niets van zeggen. Echter de trage bediening (wij moesten wel een uur wachten voor het voorgerecht) maakt dat we hier nu niet direct weer komen.

90. anoniem

Hoewel het erg warm weer was (boven 30 graden) was de frisdrank niet koud, en moest ik twee keer vragen voordat ik een ijsklontje kreeg.

De serveerster wist kennelijk niet wat er op de kaart stond, want tijdens het bestellen vroeg ze "staat dat op de kaart?" Voor het voorgegerecht "caribische heksenvleugels met caribische marinade"kreeg ik gewoon kippepootjes met een klein schaaltje rode saus. De bestelde beenham was overgoten met een vettige jus en was erg zout.

Het restaurant zit in één gebouw met een snackbar en een café/kroeg wat de herkenbaarheid van de Hekserie niet bevorderd, mede omdat het rest. in het midden zit. De parkeerplaats wordt ook gedeeld.

91. wm zernitz

Het eten is prima bij het warm en koud buffet en volop keuze.

92. We komen er iedere week een keer en het eten is heerlijk! Je krijgt echt waar voor je geld en het is erg gezellig daar.

93. Remco van Essen

Het heeft een gezellige sfeer en je krijgt waar voor je geld. Het personeel is vriendelijk en dat zie je ook weer in het eten...