Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wanssum verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Wanssum

BarbaraH

Heerlijk maanden voor 3 personen afgehaald! Ruim voldoende voor 2 volwassenen en 2 kids.

Goede cafetaria. Nette uitstraling en ruim assortiment.
    Jammer dat het personeel wat stoer overkomt. Jammer dat een bepaald personeelslid er niet meer werkt. Hij was altijd klantvriendelijk en was het echte gezicht van de zaak.

3. Chinees-Indisch Wanssum

Mark boggess

Take away menu wast good. But the loempia was burned. And double baked.

Heerlijk gegeten met mijn gezin.
    Prachtige zaak met zeer vriendelijk personeel waardoor je snel en goed geholpen wordt.

Lekker gegeten op het terras. Onze hele groep was tevreden. Met nog een lekker ijsje toe.

6. Chinees-Indisch Wanssum

afhaal chinees eten is perfect goede bediening
    altijd de zelfde kwaliteit
    de smaak is zeer goed
    echt een aanrader

Friet is volgezogen met vet. Niet de juiste bestelling meegekregen. Waardeloze tent en slechte kwaliteit.

8. Chinees-Indisch Wanssum

A. van Kleef

Menu Peking voor 4 personen: gevarieerd, alle gerechten met eigen smaak. Niet zoals bij vele Chinese restaurants alles met dezelfde saus/smaak. Vlotte, vriendelijke bediening. Knusse, Chinese ambiance. 2,5 uur dineren zijn omgevlogen!

9. Chinees-Indisch Wanssum

whpoot

10. Nederlands Wanssum

Voor de eerste en laatste keer friet gehaald bij deze snackbar. Thuis opgegeten.. Oude friet tegengekomen in het bakje satesaus (smaakt naar Wijko - zoete troep dus) -en bedankt-, een bamiblok (-blokje, welk miniatuurmerk is dit!?) zonder smaak.. Kurkdroge bleke friet, ongezouten (zal wel 'gezond' zijn maar het smaakt naar niks). Maar het ergste: zeer onvriendelijk personeel. Ik vroeg netjes of ze de frietjes wilden doorbakken. Ik werd zo ongeveer afgesnauwd. En doorbakken? Ho maar. Ik ben wel eens vaker wat minder tevreden, zoals iedereen, maar zelden voel ik de drang om een recensie te schrijven. Nu dus wel, een knap waardeloze ervaring.

12. Nederlands Wanssum

Heerlijk gegeten op het terras bij restaurant De Maashoeve. Lekker warm gezeten en super bediening.

13. Nederlands Wanssum

joey klomp

Super feest gehad, van mijn oom & tante, met de hele familie gebruncht. Super fijne bediening, want alles werd netjes aangevuld en drank werd snel gebracht, pluim aan de kok, en aan de bediening.

We komen deze vakantie zeker nog eens terug.

14. Nederlands Wanssum

Vanavond mosselen gegeten met 8 personen. Drankjes duurde 15 minuten. Maar wijn van Lidl kan toch echt niet! Schandalig. Wij komen niet meer terug

15. Chinees-Indisch Wanssum

Marilou

Heerlijk... We hadden een ti-pan gerecht besteld, en een loempia, werkelijk overheerlijk. Normaal gingen we naar Venray naar de Chinees, maar aangezien deze tijdelijk gesloten was, kwamen we hier. Ze zien ons niet meer in Venray, dit wordt onze vaste (afhaal)Chinees.

Al jaren klant en altijd tevreden! Snelle bediening, goede producten en vriendelijk. Zelden zo'n goed team gezien!

17. Nederlands Wanssum

Aalt van Norel

We hebben een fantastisch feest gehad op de Maashoeve. Het wildbuffet was overweldigend. Ook het dessert was gewaagd maar heerlijk. Wij bedanken namens onze ouders. De gastvrouw en haar medewerkers, Chapeau.

18. Nederlands Wanssum

Nimmer een recensie geschreven maar vooruit voor deze keer. Na een stuk te hebben gefietst wilden we wat gebruiken. De drankjes hadden de juiste temperatuur. De bediening was correct, de sfeer juist die past bij de mooie omgeving. De tomatensoep was er lekker en goed warm. Weet zagen een hamburger xl voorbij komen en die rook prima. Gelet op de tijd leek dat een goede keuze zeker omdat wel 50 km voor de boeg hadden. Het bleek een juiste keuze. Sausjes apart, knapperige friet, goed doorbakken uien, heerlijk broodje en een behoorlijk stuk vlees. Dat alles voor een betere prijs. Wij komen terug.

19. Nederlands Wanssum

Het was super. Een heerlijke chateaubriand gegeten. Prijs kwaliteit is boven gemiddeld. Wat een mooie locatie, wij komen beslist terug.

20. Nederlands Wanssum

Wij hebben met 4 personen gegeten bij Brasserie de Maashoeve. Achteraf hebben wij hier een behoorlijke kater van overgehouden.

De bediening was allervriendelijkst. Alleen kregen twee van ons niet het gerecht dat we besteld hadden. Kalfslever met uien en champignons was een stuk (kalfs)vlees met een smakeloze pepersaus. Na navraag bij de bediening hierover liet de kok weten dat het toch echt kalfslever was maar dat hij er een verkeerde saus bij had gedaan. De bestelde zalmforel was een moot zalm en geen forel. De sla was niet gewassen en zat vol zand. De grillschotel was goed.

Bij betaling vroeg de nieuwe eigenares of alles naar wens was geweest. Toen we klaagden over de kalfslever ging zij navragen bij de kok die vol hield dat het vlees toch echt lever was geweest. Alleen de saus was verkeerd.

Toen we opperden dat zalmforel als een vis geserveerd hoort en niet in een moot zodat duidelijk is dat het om forel gaat, beaamde de eigenares dat. De kok zei echter dat zalmforellen ook in moten worden geserveerd. Hier konden we het mee doen. We hebben geen fooi gegeven.

Hoewel de ambiance en de ligging van de brasserie prima in orde zijn, zullen ze ons daar niet meer zien.

21. Nederlands Wanssum

Laatst hebben we een feest gehad bij "Brasserie De Maashoeve".
    Het was uitstekend verzorgd, we hebben een heerlijk buffet gehad en de bediening heeft goed voor de gasten gezorgd. We kunnen met erg veel plezier terugkijken op het feest.

22. Nederlands Wanssum

Samen met mijn man heerlijk gegeten bij de maashoeve. We hadden eten zoveel dat er nog iemand aan had kunnen schuiven. Erg lekker, met de nieuwe wowdeal zijn we er zeker weer bij!!

23. Nederlands Wanssum

Afgelopen zaterdag gegeten bij Brasserie de Maashoeve, heerlijke gerechtjes en een gezellige sfeer, voor herhaling vatbaar.

24. Nederlands Wanssum

Afgelopen week een heerlijk diner gehad aan de Maas, wat een prachtig uitzicht! Alle gerechten waren erg mooi opgemaakt en het smaakte zoals het opgemaakt was: TOP!! Porties waren voldoende en de bediening maakte het plaatje compleet. Ze straalden uit dat ze plezier in hun werk hadden wat zeker zo belangrijk is.
    Al met al gaan we de Maashoeve zeker vaker aandoen in de toekomst. Gezellig, gemoedelijk, lekker en niet duur!! Een echte aanrader.

25. Nederlands Wanssum

Ger Verheijen

Vanavond bij de maashoeve met WOW deal gegeten. Had de recensies gelezen dus wisten niet goed wat te verwachten. Maar we hebben heerlijk gegeten. Alles was smaakvol en lekker en alles was vers. We kregen verschillende soorten groenten bij het hoofdgerecht. De bediening was ook goed en netjes, werd meerdere malen gevraagd of we genoeg hadden, dat was wel ok aangezien we erg veel te eten kregen, meer als in ieder ander restaurant. Dit restaurant is zeker een aanrader.

26. Nederlands Wanssum

Afgelopen weekend samen met mijn schoonfamilie met een wow deal menu bij de Maashoeve gegeten. Door de negatieve recensies waren onze verwachtingen niet heel hoog maar het is ons 100% meegevallen. We hebben heerlijk gegeten! Het waren inderdaad geen ster-restaurant-gerechten maar als je dat wilt dan moet je ook ergens anders naar toe gaan. Het eten bij De Maashoeve is gewoon prima, lekker en ook zeker genoeg. Bovenal was de service super en dat vind ik vaak nog belangrijker dan het eten zelf.

Mijn advies: ga gewoon lekker bij De Maashoeve eten!

27. Nederlands Wanssum

Ik heb hier samen met mijn dochter gegeten.
    Een goede sfeer en lekker eten.
    Echt een aanrader !!

28. Nederlands Wanssum

Vandaag met een wow deal menu gegeten. Het voorgerecht was simpel, de zalmcocktail,was niet vers en had dezelfde saus als de kipcocktail. De runderbouillion vervolgens was erg waterig met wat groente en enkele soepballetjes, was erg smaakloos. Het hoofdgerecht, zalm met een wijnsaus, werd eenvoudig opgediend met een sausje uit een pakje, dit was echt geen wijnsaus. De aardappelen waren niet gaar en waren niet smaakvol. De warme groente waren erg aan de maat en zagen er niet vers uit. Het nagerecht was prima. Wat ik erg kan waarderen is het aangeboden drankje van het huis als goedmaker voor .....? Al met al te veel van het genre: uit het blik, uit het potje of pakje kortom kant en klaar. Erg jammer omdat vooral de entourage, bediening en vooral de ligging uitstekend zijn. Op deze manier nodigt het niet uit om hier nog vaker terug te komen.

29. Nederlands Wanssum

Vanavond hier gegeten met wow deal. Super simpel eten zoals een bbqworst bij mixed grill, doorgebakken stukje biefstuk en een kipfiletje. Kwalitatief alles zeer matig.

Ga er altijd heen voor een broodje hamburger die is hier het lekkerste van alle cafetaria's.