't Raadhuis in Wanroij

Komt tijd komt Raadhuis

parkeren naast het restaurant bij de kerk
    Meer dan 50 gratis parkeerplaatsen

ma lunch vanaf 11:00 diner tot 21:00
di lunch vanaf 11:00 diner tot 21:00
wo lunch vanaf 11:00 diner tot 21:00
do lunch vanaf 11:00 diner tot 21:00
vr lunch vanaf 11:00 diner tot 22:00
za lunch vanaf 11:00 diner tot 22:00
zo lunch vanaf 11:00 diner tot 22:00

Ons a la carte restaurant is van maandagdag t/m zondag geopend.

Restaurant ‘t Raadhuis in Wanroij is een regionaal zeer bekend bedrijf. Geen massa maar aandacht voor de gasten en hun wensen. Bekijk gerust eens de lovende kritieken op eet.nu. Wij werken met verse en eerlijke producten uit de regio en dit in combinatie met vakmanschap geeft het perfecte resultaat.

Wij heten U van harte welkom.

ma lunch vanaf 11:00 diner tot 21:00

1520091144 87
1524208309 87

1. Janneke

Lekker gegeten!
    Erg gezellige avond gehad met goed eten en goede, gezellige bediening!

2. Familie Jakobs

Wij hebben gisteravond bij 't Raadhuis gegeten. Wat heel erg prettig was is, dat wij lekker buiten konden zitten. De locatie ziet er gezellig uit. Het eten was goed. Het smaakte goed en het werd op een leuke manier geserveerd. Kan het personeel wel een advies geven namelijk, om je meer te verdiepen in glutenproblemen. Zo was er geen glutenvrij brood en moest ik zelf aangeven dat ik geen gebakken frietjes uit gewone frituur kan eten. Zou ik zeker iets mee doen, helaas krijgen hier steeds meer mensen last van.

3. Heerlijk gegeten. Bediening zeer correct. Prijs kwaliteit zeer netjes.
    Enig minpuntje: veel licht, iets minder maakt sfeervoller.

4. Echt superlekker gegeten! Een aanrader.

5. Joop Cornelissen

6. Gerdie van den eijnde

Het eten is heerlijk en betaalbaar. Echt de moeite waard

7. Heerlijk gegeten in dit restaurant. Super lekkere ossenhaas met port saus. We gaan zeker een keer terug.

8. Heerlijke gebonden Witlof soep.
    Overheerlijke malse sous vide spareribs.
    Super lekkere verse chocolade mousse en Italiaans walnootijs.

Eerlijke spontane bediening.

Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

9. Erg lekker gegeten hier. Het was erg rustig toen wij er waren maar dit was niet te merken aan de service en de smaak van t eten. Echt een aanrader!

10. Erg lekker gegeten, voor herhaling vatbaar.

11. We hebben fantastisch gegeten en dat terwijl het via een Wowdeal "afgerekend" werd.

12. Best place in town! The antipasti was a blast!!!

We will see us again :-)

Thank you, Frans, for hosting us.

13. Viel tegen met vergelijking eerder bezoek. Bij bijna alle gerechten dient extra betaald te worden. Komt niet bepaald vriendelijk over. Toeslag vragen voor saus en dan een druppeltje krijgen, zeer karig. Duurde erg lang tussen hoofdgerecht en dessert. Kregen meer idee dat er omzet gehaald dient te worden op de drank.

14. Janny Broekmeulen

Super gegeten!!!👍
    Eten perfect bediening vriendelijk alleen de entourage was zeer matig.

15. Het eten was heerlijk, de porties goed, en fijne bediening.

16. Vandaag gebruik gemaakt van een wandelarrangement met lunch. Ontvangst met koffie en appeltaart, ruime keuze uit wandelroutes en fietsroutes en na terugkomst een erg smakelijke lunch. Keuze uit 3 soepen en 3 salades/broodjes. Allebei gekozen voor een heerlijke pomodorisoep, daarna eenmaal broodje geitenkaas en 1 maal salade kip teriyaki. Allebei erg vers, flinke hoeveelheid en erg smakelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

17. We werden vriendelijk ontvangen met koffie en heerlijke appeltaart. Na een fietsroute van 40 kilometer hebben we ontzettend lekker gegeten. We gaan dit absoluut aanbevelen bij familie en vrienden. En we komen ZEKER een keer terug!!

18. We hadden een wandel arrangement, ontvangst met koffie en vlaai, lekker gewandeld, daarna 3 gangen menu, heerlijk gegeten, vriendelijke gast vrije bediening, kortom fijne zondag gehad, voor een eerlijke prijs. Toppie 👍

19. Via wowdeal wandeling met diner. Ontvangst en service voor de wandeling was goed,. Diner na afloop was erg goed. Al met al mooie zondagmiddag gehad.

20. Onlangs heerlijk gegeten met gezelschap van 10 personen. Heerlijk gegeten in gemoedelijke sfeer. Prijs-kwaliteit-verhouding een dikke 10!!!! We komen zeker weer terug als we in de buurt zijn.

21. Dim Hegeraat

Lekker gegeten echt een aanrader.

22. We waren er voor de tweede x nu op n woensdag, de eerste keer in het weekend.
    Nu was het minder druk maar zeker net zo fijn!
    We hebben weer heerlijk gegeten en we komen zeer zeker snel weer terug 👍

23. Zaterdagavond met 10 personen heerlijk a la carte gegeten. Het drie-gangenmenu heeft echt een geweldige prijs-kwaliteit verhouding en er meer dan genoeg verschillende gerechten om uitvreten kiezen (ook nog naast de kaart). Ik had lekkere gamba's in knoflook vooraf en de biefstuk daarna was heerlijk mals. Ook het dessert met brownie en ijs was lekker en een mooie portie. Daarna afgesloten met goede sterke koffie. Al met al een echte aanrader!

24. Lekker eten voor een aantrekkelijke prijs. Heerlijk 3-gangen menu.

25. Friet vaak slap en er word geen rekening met allergiën gehouden.

26. 14 juli 2017 gegeten, eigenlijk is alles fout gegaan.... voor 2 gangen bijna 2,5 uur aan tafel gezeten, steak koud en verkeerde saus, na opmerking meegenomen en binnen 2 min weer terug, afgespoeld en in magnetron(?) opgewarmd, dus om zeep. Frietjes veel te hard gebakken, bier sloeg gelijk kapot in glas. Tijdens afruimen en afrekenen aangegeven helemaal niet tevreden te zijn, geen enkele reactie en/of vraag gekregen van de bediening. Jammer.

27. 1 juli 2017 met 12 man gegeten in 't Raadhuis. Gezellige sfeer, vriendelijke bediening en heerlijk eten.
    Prijzen zijn meer dan redelijk. We wonen niet in de buurt, jammer want het is echt een fijne plek om te eten.

28. leuke sfeer, vriendelijke en prettige bediening, prima eten voor een redelijke prijs

29. Hans Nederbragt

Zondagavond 21 mei heerlijk gegeten met vrienden. Hoewel niet op de kaart, hebben we asperges kunnen bestellen en deze waren verrukkelijk!

Voor ons echt een verrassing: een goed restaurant in gewoon echt Brabants dorp. Klasse!

30. Jacqueline Kirkels

Wij hebben lekker gegeten.
    De bediening was heel spontaan en vriendelijk.
    Als we in de buurt zijn komen we zeker nog eens terug.

31. Verassend lekker gegeten. Goede sfeer, goede producten, en een heerlijk wijntje.

32. Wellicht een saaie score, maar wel een dik verdiende 9.

Ondanks de wellicht rare tijd (maandagmiddag rond 13.30 uur) was deze zaak volop open. Er waren verder (nog) geen gasten aanwezig, maar alles was er wel al klaar voor om ze zo nodig te ontvangen. De terrasdeuren stonden wagenwijd open en de eigenaar nodigde ons vriendelijk uit om op het terras plaats te gaan nemen. Zijn joviale manier van doen gaf meteen een goede eerste indruk.

De keuze voor 't Raadhuis was niet zo maar een toeval. Afgekomen op de hoge scores was onze aandacht voor een kleine lunch al snel hier naar toe getrokken. En we werden in het geheel niet teleurgesteld. Het uiterst knapperige speltbroodje met kaas en diverse groente was heel goed klaargemaakt. Verrassend was de kruidenboter die we ook op het brood aantroffen op de met maar liefst 4 eitjes gemaakte uitsmijter. Een goed gebalanceerde garnituur maakte deze 'standaard lunch' dan toch opeens heel bijzonder.

Dus hier past eigenlijk alleen maar lof: Leuke plek, ook al rijdt er behoorlijk wat (landbouw)verkeer langs, leuke eigenaar, maar vooral eerlijk en lekker eten!

33. Vandaag hebben wij een lunch laten bezorgen door 't Raadhuis. Die was geweldig. Het was ruim voldoende, maar vooral erg lekker!
    Een echte aanrader!!

34. Willeke&derrick

Super gegeten in dit restaurant met heerlijk eten en vriendelijk personeel!! Een aanrader!!

35. 't Raadhuis hier zijn we al vaker geweest.
    Voorgerecht was perfect.Heerlijke hoofdgerecht, keus genoeg. Lekkere nagerecht.
    Een echte aanrader.
    Hier komen we zeker weer terug om lekker te dineren.

36. Ellen vd aa

Vandaag voor de eerste keer bij dit restaurant geweest. Lekker gegeten, goede verhouding in prijs/kwaliteit en erg vriendelijke en vrolijke bediening.
    Zeker een aanrader!

37. Anny Willems

Wij hebben met een grote groep heerlijk gegeten.

38. Harri van de Mortel

Het eten is absoluut van zeer hoge kwaliteit. Brabantse gezelligheid.
    En de bediening zeer vriendelijk en gemoedelijk. Zoals het hoort te zijn.
    Prijs kwaliteit verhoud meer dan goed.
    Heerlijk avondje uit.
    Kortom een aanrader.

39. Jolanda van Outvorst

Heerlijk gegeten in 'n fijne, gemoedelijke sfeer! De kok had zich extra ingezet op ons toetje, 't was geweldig, niks dan lof!! Wij komen zeker nog eens terug!

40. Er twee personen Super gegeten was erg goed ook de bediening was vriendelijk heerlijk voorgerecht eend en hoofdgerect tarbot en de appelcrumble
    Mijn partner had ossenhaaspuntjes als voorgerecht boerderijhoen en na een kaasplankje erg goed

Een puntje de verlichting was een beetje veel zou dit iets temperen en wat kaarsen toevoegen

41. We hebben met drie personen gegeten en ons is opgevallen dat het Raadhuis Wanroij een verrassend goede keuken heeft. De bediening was erg goed en hartelijk. Bovendien werd op een heel goede en creatieve manier rekening gehouden met de dieetwensen van een van de gasten.
    Kortom, een aanrader op een onverwachte plek.

42. Het eten was geweldig en de bediening super. Zeer aan te bevelen

43. Wensen telefonisch doorgegeven i.v.m. vegetarisch eten...
    Hartelijk ontvangst!
    We hadden een familie-uitje dus de sfeer al meegebracht. Mooi opgemaakte borden. Heerlijke frietjes en mals vlees.
    Dat er een bar met stamgasten was... Geen probleem, is gezelligheid op de achtergrond. Mooie muziek.
    Heerlijk gegeten en rekening gehouden met wensen.
    Kortom een geslaagde avond!
    Bedankt!

44. Heerlijk black angus steak gehad, goed bediend komen zeker terug!

45. Hans en Hannie Galle

Gegeten op vrijdag 6 januari. Wij hadden voor vroeg in de avond gereserveerd en wij werden heel hartelijk ontvangen. Heerlijk gegeten met een prettige bediening. Een aanrader.
    Hannie Galle-Arts

46. Heerlijk gegeten! Goede kwaliteit, goede service. Drankjes zijn vriendelijk geprijsd.

47. H. de Klein

Een warm welkom door de ervaren gastheer die de hele avond erg goed voor ons heeft gezorgd. Het eten was bijzonder smakelijk, goed van kwaliteit en mooi opgemaakte borden. Prima garnituren. Het restaurant is prettig ingericht en je zat ruim en op je gemak. En zeer vriendelijk geprijsd. Voor herhaling vatbaar!

48. Eric en Claudia

Heerlijk gegeten, tournedos en spareribs uitgekozen.
    De spareribs zijn inderdaad supermals en vallen inderdaad van het bot! Aanrader dus. Zeer vriendelijke meneer/ bediening.

49. Gereserveerd via Social Deal en konden een keuze maken uit de nieuwe kaart voor de herfst/winter.
    Smakelijke gerechten van een uitstekende kwaliteit.

50. M. Janssen

We zijn erg gastvrij en vriendelijk ontvangen en hebben heerlijk gegeten.

51. Het restaurant bleek aan de achterzijde van de cafetaria te zitten. Het was een grote hoge vierkante ruimte met kale cafe tafeltjes. Het oogde als 'n sportkantine. Verder kregen we de indruk dat ze liever geen Socialdeal gebruikers hebben, ik zou zeggen 'doe er dan ook niet aan mee'.
    Bij de uitleg van de menukaart was het belangrijkste waar je allemaal voor bij moest betalen. Water bij de wijn kon niet dat moest 'n fles mineraal water zijn. De soep was goed maar 'n stukje brood erbij dat kon er voor die prijs niet vanaf.
    Het hoofdgerecht was lauw maar dat kwam door het steenkoude bord. De mee geleverde frietjes leken wel opgewarmd of veel te lang gefrituurd ze waren donker oranje van kleur.
    Het nagerecht was lekker.

52. Heerlijke lunch genoten en leuk wandelarrangement. Top geregeld.

53. Fam Vd Velden

Teruggekomen van vakantie en wilden even nog wat eten bij toeval bij het Raadhuis in Wanroij. Met zijn 8e het zomermenu genomen. Allemaal hadden we verschillende keuzes gemaakt qua hoofdgerechten en we waren allemaal heel tevreden. Kwaliteit heel goed en prijs kwaliteit super.

54. Jan en Anita van den Berkmortel

Heerlijk gegeten op zaterdag 20 augustus 2016. Kwalitatief goed eten. Voldoende eten en een super heerlijk nagerecht als afsluiter! Het idee van de twijfelaer ga ik hier niet verklappen, maar is ook een leuke bijkomstigheid

55. Henri & Marianne

Lekker gegeten, genoten van huiswijnen en speciale biertjes. Personeel was erg vriendelijk en alert. Dit is een plek waar we zeker nog eens terug komen want de prijs kwaliteit is super!!

56. annie en toon

Een aanrader, top gegeten!

57. Strijbosch

Zeer lekker gegeten. De bediening was ook goed. Gewoon weg super.

58. Peter jacobs

Heerlijk gegeten bij Raadhuis. De sfeer was goed en personeel vriendelijk en aardig. Eten was prima en zeker voor herhaling vatbaar.

Met vriendelijke groet Peter jacobs

59. Familie Eghuizen

De buitenkant van het restaurant laat niet zien hoe leuk en prettig de sfeer is binnen. Weer hebben heerlijk gegeten en het personeel was zeer klantvriendelijk.
    Voor herhaling vatbaar.

60. Petra van Groenestijn

Afgelopen vrijdag weer bij het Raadhuis in Wanroij gegeten. Dit keer samen met mijn zussen. De bediening was uiterst vriendelijk en het eten heerlijk! Ik ben hier verschillende keren geweest, ook met Social Deal acties en het was steeds perfect. We kregen ruim voldoende en gingen met een heel voldaan gevoel weer hier weg. Hier kom ik (en mijn familie en vrienden) zeker weer terug.

61. Gerard Kuijpers

Vanavond heerlijk gegeten in het Raadhuis, asperges menu.
    Leuk ruim restaurant goede bediening en heerlijk eten !

62. Marianne

Een 4 gangenmenu van asperges, echt een wow deal, lekker eten, goede en attente bediening, fijne pauzes tussen de gangen. Heerlijk genoten. Helaas geen foto van het heerlijke voorgerecht.

63. Wesley Welvaart

Met 5 personen gegeten. Vriendelijke ontvangst. Geen volgepropt restaurant, je kunt hier lekker rustig eten! Allemaal een 3-gangenmenu op en het was heerlijk! Nette en vriendelijke bediening. We komen zeker nog een keer terug.

64. Henk Lucas

Vriendelijke ontvangst en bediening, genegen om gesprek te voeren. Prima eten en drinken. Ruimte aan tafel is prima, aantal tafels is gering. Achtergrond muziek is duidelijk, maar niet storend. We komen terug.

65. Jammer dat ondanks de gemaakte afspraken over het arrangement steaks & ribs het vlees niet voor een tweede keer besteld kon worden. Dit had ik van te voren nadrukkelijk gevraagd en zou mogelijk zijn. Echter toen ik nog een ronde wilde bestellen bleek dat ineens niet te kunnen. Beetje teleurstellend!

66. Heerlijk genoten van een wowdeal Asperge menu. Zeer zeker de moeite waard.

67. heerlijk gegeten, leuk personeel, goede bediening
    voor ons was het voor herhaling vatbaar.

68. De eerste keer bij het Raadhuis. Was heel goed.

69. Theunissen

Heel lekker gegeten in een gezellige ambiance, met muziek uit de 60-er jaren. Met een vriendelijke bediening.

70. Via social deal hier terecht gekomen. Hele fijne avond gehad. Vriendelijke gastheer en het eten was heerlijk.

71. Arian van Delft

Een heerlijk 3 gangendiner via social deal geboekt. Echt een aanrader! Goede producten. Mooie compositie op het bord en een heerlijke smaak. We hebben een hele gezellige avond gehad. Met dank!

72. Pieter en Marianne

Gisteren ons 25 jarig huwelijk en 50ste verjaardag gevierd bij 't Raadhuis in Wanroij. Het was voortreffelijk verzorgd met een hele beste feestsfeer.

73. Ton en Maria

Wat een mooie menukaart. Hebben van een overheerlijk 4 gangen menu genoten. Alles heel mooi op het bord en afgewerkt gepresenteerd.

74. We hebben eerste kerstdag heerlijk gegeten bij 't Raadhuis in Wanroij. Het eten was overheerlijk en de sfeer en bediening perfect. De Proeverijtjes was een zeer goed idee. Wij gaan hier zeker binnenkort weer eten. Bedankt voor de mooie avond.

75. Fam. Kersten

Prima restaurant. Gezellig en lekker eten!

76. Was lekker en leuk! Thanks Frans en complimenten aan de kok! En wat een mooie kerstbomen :)

77. Vriendelijke ontvangst, attente bediening en we hebben heerlijk gegeten. Bedankt! Zeker een aanrader aan vrienden.

78. Jeannie de Vries

Ontzettend vriendelijke, gezellige mensen.
    Heerlijk gegeten! Het maakte niet uit dat we via social deal daar kwamen.
    Een aanrader!

79. Een aanbieding van social deal: Na koffie met lekker appelgebak en een mooie wandeling hebben wij genoten van een heerlijke twee-gangen lunch. Een aanrader!!

80. Heerlijk gegeten! De gerechten werden mooi opgediend met een perfecte combi van smaken. Bediening was super, we kwamen niks tekort en de gastheer weet waar hij over praat.. Wildzwijnbiefstuk is aanrader, evenals de roodbaarsfilet! We komen zeker nog een keer terug de komende tijd.

81. Wat een (h)eerlijk restaurant. No nonsense, puur, vriendelijke gastheer. Voortreffelijk gegeten, kleine kaart maar alles omvattend. Hoeft niet groter te zijn. Een uitdaging voor fijnproevers. Top!!!

82. Heerlijk gegeten, bediening voortreffelijk, voor herhaling vatbaar.

83. De ontvangst door de gastheer was vriendelijk en gastvrij. Hij had de tijd voor een gesprek en toonde echte interesse. Hij kwam niet met een fles wijn en schonk deze in, nee hij liet diverse wijnen proeven en gaf advies. Dat kwam zeer prettig over.

Het vegetarisch menu was een lust voor het oog en smaakte goed, jammer dat er schimmelkaas op zat, daar gaat niet ieders voorkeur naar uit... Verder uitstekend. Het wildmenu smaakte heerlijk, alleen jammer dat er frietjes bij geserveerd werden, een gebakken aardappeltje had beter geweest en er zat weinig jus bij/over het vlees. Maar dat zijn persoonlijke voorkeuren.

Het is zeker voor herhaling vatbaar. Helaas hebben we geen foto's gemaakt, zeker het vegetarisch gerecht was oogstrelend opgemaakt.

84. Via social deal een wandeling en 2 gangen diner gereserveerd. Leuke wandeling en daarna heerlijk gegeten. Zeker een aanrader.

85. jacqueline wijga

Zaterdag bij het Raadhuis gegeten. Het eten was heerlijk en de bediening was perfect. Kan het iedereen aanraden en ga zelf zeker nog een keertje terug. Wat mij betreft een dikke 10.

86. Familie P

We hebben met 4 personen heerlijk gegeten bij het Raadhuis. Vanwege een feestje zaten we in een andere zaal, de voormalige raadzaal. Het eten was zeer goed en de gastheer zorgde voor een goede sfeer.

Al bij al het aanraden waard.

87. Olga Jacobs

Wij kwamen met 4 personen gisteravond om 18.30u bij jullie eten via social deal. Ondanks dat jullie 't restaurant niet voor bezoekers open hadden. En social deal jullie de reservering niet had doorgegeven. En ik de vouchers niet bij me had. Konden wij gewoon voor de dealprijs eten.
    Een geweldig 3 gangenmenu. Met 'n superkok en 'n gastvrije bediening. Goede uitleg over de gerechten. Alles werd mooi opgediend, prachtig opgemaakte borden. De porties waren voldoende. Wij komen zeker nog eens terug. Wij kunnen dit restaurant zeker aanraden.
    Groetjes, Olga en Jan Jacobs

88. 4 dagen geleden bij Grandcafé 't Raadhuis wezen eten. Een verrassende ontdekking in Wanroij!! Toppertje!! Verassende en mooie gerechten, een heerlijk glaasje op fraai gedekte tafels. Aanrader en dus om te onthouden.

89. Het eten en de service waren geweldig. Helemaal als je bedenkt dat ze eigenlijk gesloten waren en wij toch mochten komen met een wow deal, echt super.

90. Fam. van Haare

Zojuist thuis gekomen van een heerlijk diner! Erg lekker gegeten en super bediend! Het weer was lekker dus was er een gezellige tafel voor ons buiten klaargemaakt. Leuke avond gehad en via Social Deal gereserveerd, waardoor de prijs al helemaal goed was.

91. Ad en Gerry van Dooren

Het eten was er heerlijk en het was er heel gezellig. Voor herhaling vatbaar!!

92. Recent een feest gehad i.v.m. een verjaardag. Het eten was top een warm en koud buffet. Met ijs toe. Heerlijk

93. Ivon Broeren

Wat een geweldige verrassing! Een Tip! Raadhuis in Wanroy

Met een Social Deal aanbieding naar Wanroy getogen.
    Van de naam Raadhuis verwachtte ik een -uitnodigend- jaren 50/60 gebouw, maar niet aarzelend naar binnen.

Entree van restaurantgedeelte via het Grand Cafe. Restaurant uitnodigend keurig -met linnengoed- gedekte tafels. Een klein aantal, niet overdreven groot.

Gastvrije professionele ontvangst en begeleiding naar de gereserveerde tafel. Keurig. Gedurende de avond voortdurende aandacht voor de gasten en info over spijs en drank. Chapeau 'jongeman'.

Verschillende heerlijke bieren van de tap, goed glas wijn, fles water werd in de koeler gezet. Alles tegen zeer redelijke prijzen.

Wij hadden een driegangen-keuzemenu. Aanbod prima en verscheiden, sommige voorgerechten (minieme toeslag) fonkelden ons toe. Eensgezind zijn wij voor de escargots gegaan... een Toppertje!

Het hoofdgerecht wederom prima verscheidenheid,
    een prachtig plaatje en top van smaak en kwaliteit.

Om deze indruk vast te houden zijn wij niet voor de derde gang gegaan maar in plaats hiervan voor een Irish en een 'gewone' (Nespresso) koffie. Het voorstel was gelijk oké.

Voortreffelijke keuken, goede, prima en professionele aandacht, lekker glaasje bier, heerlijk glas wijn, een rekening die zeer acceptabel is... wat wens je nog meer?

Weer een locatie erbij... wij komen zeker weer terug!
    Chapeau en houd dit vol!

94. Super heerlijk gegeten! Goede service en uitleg over de gerechten. Gezellige muziek op de achtergrond.

We hadden een 4 gangen verassingsdiner, en het was echt de moeite waard. Top gerechten!

95. van de Wal

We hebben genoten van de service, bediening en de kwaliteiten van de kok. Op een heel prettige, ongedwongen, rustige en familiaire manier werden de gerechten uitgelegd en de bediening was idem.
    We hebben van de ambiance en de gerechten genoten.

96. Hans van der Kroon

Lekker gegeten en goede bediening.

97. Lekker en gezellig à la carte gegeten. Zeer vriendelijke bediening.

98. Geweldige ervaring! Subliem eten en drinken met super bediening. Via een website een aanbod voor een 4-gangen verrassingsmenu besteld en nog nooit zo'n goede ervaring gehad met een deal als deze. Een absolute aanrader voor iedereen die een hoogstaande maaltijd in een gezellig restaurant met goede service wilt hebben!

99. Heerlijk eten, goede en vriendelijke bediening, lekker bier en leuke muziek! Een absolute aanrader dus!

100. mienke ten broeke

Eten was lekker... Rekening gehouden met dieet. Goed overlegd! Sfeer was minder omdat er bij de koffie geen andere gasten waren en het restaurant groot is. Service; bediening wist niet van het WOWDeal arrangement.. groot minpunt! Bediening deed wel d'r best om info te krijgen. Lief, maar geen pittig meisje.

Volgende pagina