Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wanroij verdeeld zijn.

1. Henk Netelbeek

Goed gegeten. Kwaliteit en genoeg. Helaas niet echt druk, wat een beetje ten nadelen is van de sfeer. Goede bediening. En zuiver sanitair. Aanrader.

2. Annemiek

Lekker gegeten.

3. Chinees-Indisch Wanroij

Eten erg lekker. We zijn vaste klant en nooit teleurgesteld. Eén keer waren ze iets vergeten, maar toen kregen we een nieuwe. Maar ja fouten zijn menselijk. Verder beste chinees in de buurt van Wanroij. Hierbij bedoel ik afhaal want zo'n bak bami is thuis ook nog lekker en prijs kwaliteit verhouding is heel goed. Als je rijsttafel van 2 besteld kun je met 4 volwassen 2 dagen goed van eten. Dus zeker een aanrader. Al het eten smaak ook heerlijk neem dat maar aan van een afhaal chinees kenner.

4. Het eten was heel goed, de sfeer was goed en de bediening was vriendelijk en netjes.

5. Het eten was goed evenals de bediening, het aanbevelen waard. Voor ons voor herhaling vatbaar.

6. Angelique van der Cammen

We hebben er heerlijk gegeten.
    Vriendelijk personeel fijne en gezellige sfeer.
    Echt een aanrader.

7. A de Visser

Echt gezellig en een zeer vriendelijke bediening

8. Dorothe Centen

We hebben lekker gegeten. De sfeer was rustig en fijn. Alleen jammer dat alle hoofdgerechten dezelfde prijs kosten. Bij sommige komt dan nog €2.00 bovenop. Maar een kipfiletje voor €22.00 vind ik best prijzig of een vegetarisch groente gerecht voor €22.00. En jammer dat er niet een simpele schnitzel op staat, wat ook lekker is.

9. Jan Logtens

Eten was goed, bediening top, is een aanrader

10. Leuk ontvangen, heerlijk gegeten, attent personeel. Komen zeker terug!

11. Diny van Lanen

Er was voldoende keuze voor vlees - en visgerechten. Vegetarisch hoofdgerecht beperkt maar wel lekker.

12. Werden ontvangen door een heel aardig meisje en vonden zelf 1 van de 7 tafels. Na een keuze uit het menu waarvan 1 hoofdgerecht niet geserveerd kon worden een heerlijk voorgerecht gekregen. De kipsalade was heerlijk en de kreeftensoep viel ook in de smaak.
    Nadat de serveerster ons kwam vertellen dat de biefstuk op de grond was gevallen kregen we een gratis drankje.
    Na wat langer wachten ontvingen we dan eindelijk het hoofdmenu. De kipdijbenen vsn de mixed grill was lekker maar weinig voor het geld. Weinig salade c.q. groente.
    De biefstuk was na " medium " aangegeven helemaal rauw. Dit toch maar teruggegeven.
    Na een poosje teruggekregen. Nog steeds te rauw en ook restant van het eten van het bord weg.
    Na overleg met de kok toch maar besloten te stoppen met het diner omdat dit ook betekende dat er alleen verder gegeten moest worden.
    Heel jammer dit.

13. Joop Cornelissen

14. Anita van den Hoogen

Het eten was lekker, het pesoneel heel vriendelijk. We hebben gezellig gegeten

15. Heerlijk smaakvol gegeten, vlotte bediening.

16. Het brood was heel erg lekker, behalve dat er een kies brak op een graan. De crème brule was echt perfect!!

17. Wiel de Man

Het eten en drinken en de bediening was goed de sfeer was ook goed. Wij vonden dat je er rustig van je eten kon genieten.

18. Jolanda

Heerlijk gegeten, bediening iets knullig. Wel vriendelijk. En best veel oude mensen.

19. Voorheen hadden ze lekkere friet. Gisteren ging ik friet bestellen. Er waren veel jongeren aan het werk. De friet was vreselijk. Het waren allemaal hele harde stukken. Veel te hard gebakken. Gewoon schandalig om zo'n friet te verkopen.

4,1
  20. Het eten was heerlijk. Bediening goed, maar omdat we met een ander echtpaar de enige gasten waren, (buiten seizoen, dit was het enige restaurant dat open was op maandag) was er niet zoveel sfeer.
    De achtergrondmuziek was echter prima en helemaal onze smaak. Ik weet zeker dat het in een ander seizoen en op andere avonden supergezellig is daar.

21. Hier gegeten in oktober 2021. Geen coronacheck aan de voordeur. Menu staat op een papieren placemat. Geen gedekte tafels. Het is een rechttoe-rechtaan ruimte. Omdat er geen aankleding is (plafond, muren en vloer zijn hard, geen gordijnen of zachte materialen) is de ruimte snel rumoerig. Er is een grote bar en daaromheen plek voor ongeveer 30 personen. In een naastgelegen ruimte kan een gezelschap enigszins afgescheiden zitten; een mooie oplossing.
    Bediening is vriendelijk en attent. Geen culinaire hoogstandjes, maar wel een voldoende. We begonnen met carpaccio; niet verrassend, maar zoals je die overal ziet. Deze was helaas heeeeel koud, nat en verloor daardoor aan smaak. Jammer.
    We hadden verder een zalmmoot en een mixed grill (kip, varkenshaas (prima gegaard) en diamanthaas). Beide lagen op een bedje van enkele boontjes. Verder een bakje frietjes, potje mayonaise en een bakje salade. Past bij de rest; rechttoe-rechtaan.

22. Paul Sesink

Super lekker gegeten, al duurde het wat lang. Goede sfeer en bediening.

23. We hebben een kortingsbon van Blokker gekregen en na een zoektocht o.a. op deze website, hebben we voor dit restaurant in onze regio gekozen. Heerlijk buiten gezeten op het terras. De menukaart is nu niet meer te downloaden (foutmelding), dus ik kan niet meer exact achterhalen wat we nou gegeten hebben. De burger is absoluut veel te duur betaald voor wat je ervoor krijgt. Het eten was HEEL erg goed en de voor-, na- en andere hoofdgerechten waren de prijs meer dan waard. Zeker wel een aanrader om naartoe te gaan! Kwaliteit van het eten is erg hoog.

24. Love good food

25. Prima gegeten en best een leuk restaurant. Vlotte bediening door 2 serveersters. 1 Was ook goed genoeg:-)

26. Top Restaurant.
    Eten goed en lekker van smaak.
    Drank top.
    Zou er zeker nog een keer gaan eten.

27. Jos de Groot

Op de achtergrond onvrede tussen leidinggevende en medewerker, maar wel goed hoorbaar voor ons. Niet alles op de kaart kon men serveren. Tot vervelens toe komen vragen of wij nog iets te drinken willen, terwijl wij ons glas nog niet leeg hebben.

28. Prima eten. Prettige en vlotte bediening. Een aanrader.

29. Gezien de naam ‘t Raadhuis verwachtten we een wat ouder pand. Het eten was echter prima. De Koreaanse kip met kimchi waren lekker. Persoonlijk heb ik liever een gebraden stukje kip dan gepaneerd/gefrituurd. Personeel was vriendelijk en accuraat.

6,7
  30. Het eten was heerlijk. Vriendelijke bediening. We hebben een hele gezellige avond gehad. Komen zeker nog eens terug.