Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wanroij verdeeld zijn.

1. Internationaal Wanroij

Het was weer goed en gezellig.

2. Nederlands Wanroij

Viel tegen met vergelijking eerder bezoek. Bij bijna alle gerechten dient extra betaald te worden. Komt niet bepaald vriendelijk over. Toeslag vragen voor saus en dan een druppeltje krijgen, zeer karig. Duurde erg lang tussen hoofdgerecht en dessert. Kregen meer idee dat er omzet gehaald dient te worden op de drank.

3. Nederlands Wanroij

Janny Broekmeulen

Super gegeten!!!👍
    Eten perfect bediening vriendelijk alleen de entourage was zeer matig.

4. Nederlands Wanroij

Het eten was heerlijk, de porties goed, en fijne bediening.

5. Nederlands Wanroij

Vandaag gebruik gemaakt van een wandelarrangement met lunch. Ontvangst met koffie en appeltaart, ruime keuze uit wandelroutes en fietsroutes en na terugkomst een erg smakelijke lunch. Keuze uit 3 soepen en 3 salades/broodjes. Allebei gekozen voor een heerlijke pomodorisoep, daarna eenmaal broodje geitenkaas en 1 maal salade kip teriyaki. Allebei erg vers, flinke hoeveelheid en erg smakelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

6. Nederlands Wanroij

We werden vriendelijk ontvangen met koffie en heerlijke appeltaart. Na een fietsroute van 40 kilometer hebben we ontzettend lekker gegeten. We gaan dit absoluut aanbevelen bij familie en vrienden. En we komen ZEKER een keer terug!!

7. Nederlands Wanroij

We hadden een wandel arrangement, ontvangst met koffie en vlaai, lekker gewandeld, daarna 3 gangen menu, heerlijk gegeten, vriendelijke gast vrije bediening, kortom fijne zondag gehad, voor een eerlijke prijs. Toppie 👍

8. Nederlands Wanroij

Via wowdeal wandeling met diner. Ontvangst en service voor de wandeling was goed,. Diner na afloop was erg goed. Al met al mooie zondagmiddag gehad.

Anita Bussemaker

Het was geweldig het eten, de friet was heerlijk, de saus die wij hadden was satésaus en hachee. In jaren niet zo'n goede friet met satésaus gegeten. De friet stoofvlees was ook heel goed 👍. Het personeel heel vriendelijk, hard werkende mensen. Wij komen zeker vaker terug.

10. Nederlands Wanroij

Onlangs heerlijk gegeten met gezelschap van 10 personen. Heerlijk gegeten in gemoedelijke sfeer. Prijs-kwaliteit-verhouding een dikke 10!!!! We komen zeker weer terug als we in de buurt zijn.

11. Nederlands Wanroij

Dim Hegeraat

Lekker gegeten echt een aanrader.

12. Nederlands Wanroij

We waren er voor de tweede x nu op n woensdag, de eerste keer in het weekend.
    Nu was het minder druk maar zeker net zo fijn!
    We hebben weer heerlijk gegeten en we komen zeer zeker snel weer terug 👍

13. Nederlands Wanroij

Zaterdagavond met 10 personen heerlijk a la carte gegeten. Het drie-gangenmenu heeft echt een geweldige prijs-kwaliteit verhouding en er meer dan genoeg verschillende gerechten om uitvreten kiezen (ook nog naast de kaart). Ik had lekkere gamba's in knoflook vooraf en de biefstuk daarna was heerlijk mals. Ook het dessert met brownie en ijs was lekker en een mooie portie. Daarna afgesloten met goede sterke koffie. Al met al een echte aanrader!

14. Nederlands Wanroij

Lekker eten voor een aantrekkelijke prijs. Heerlijk 3-gangen menu.

15. Internationaal Wanroij

Els bsrten

Het wss super lekker. We werden op het eind nog verrast met een dessert met mooie tekst. Super

16. Nederlands Wanroij

Friet vaak slap en er word geen rekening met allergiën gehouden.

Kusters

Het is altijd super lekker je hoeft nooit lang te wachten.

18. Nederlands Wanroij

14 juli 2017 gegeten, eigenlijk is alles fout gegaan.... voor 2 gangen bijna 2,5 uur aan tafel gezeten, steak koud en verkeerde saus, na opmerking meegenomen en binnen 2 min weer terug, afgespoeld en in magnetron(?) opgewarmd, dus om zeep. Frietjes veel te hard gebakken, bier sloeg gelijk kapot in glas. Tijdens afruimen en afrekenen aangegeven helemaal niet tevreden te zijn, geen enkele reactie en/of vraag gekregen van de bediening. Jammer.

19. Nederlands Wanroij

1 juli 2017 met 12 man gegeten in 't Raadhuis. Gezellige sfeer, vriendelijke bediening en heerlijk eten.
    Prijzen zijn meer dan redelijk. We wonen niet in de buurt, jammer want het is echt een fijne plek om te eten.

20. Nederlands Wanroij

leuke sfeer, vriendelijke en prettige bediening, prima eten voor een redelijke prijs

21. Nederlands Wanroij

Hans Nederbragt

Zondagavond 21 mei heerlijk gegeten met vrienden. Hoewel niet op de kaart, hebben we asperges kunnen bestellen en deze waren verrukkelijk!

Voor ons echt een verrassing: een goed restaurant in gewoon echt Brabants dorp. Klasse!

22. Nederlands Wanroij

Jacqueline Kirkels

Wij hebben lekker gegeten.
    De bediening was heel spontaan en vriendelijk.
    Als we in de buurt zijn komen we zeker nog eens terug.

23. Nederlands Wanroij

Verassend lekker gegeten. Goede sfeer, goede producten, en een heerlijk wijntje.

24. Nederlands Wanroij

Wellicht een saaie score, maar wel een dik verdiende 9.

Ondanks de wellicht rare tijd (maandagmiddag rond 13.30 uur) was deze zaak volop open. Er waren verder (nog) geen gasten aanwezig, maar alles was er wel al klaar voor om ze zo nodig te ontvangen. De terrasdeuren stonden wagenwijd open en de eigenaar nodigde ons vriendelijk uit om op het terras plaats te gaan nemen. Zijn joviale manier van doen gaf meteen een goede eerste indruk.

De keuze voor 't Raadhuis was niet zo maar een toeval. Afgekomen op de hoge scores was onze aandacht voor een kleine lunch al snel hier naar toe getrokken. En we werden in het geheel niet teleurgesteld. Het uiterst knapperige speltbroodje met kaas en diverse groente was heel goed klaargemaakt. Verrassend was de kruidenboter die we ook op het brood aantroffen op de met maar liefst 4 eitjes gemaakte uitsmijter. Een goed gebalanceerde garnituur maakte deze 'standaard lunch' dan toch opeens heel bijzonder.

Dus hier past eigenlijk alleen maar lof: Leuke plek, ook al rijdt er behoorlijk wat (landbouw)verkeer langs, leuke eigenaar, maar vooral eerlijk en lekker eten!

25. Nederlands Wanroij

Vandaag hebben wij een lunch laten bezorgen door 't Raadhuis. Die was geweldig. Het was ruim voldoende, maar vooral erg lekker!
    Een echte aanrader!!

26. Nederlands Wanroij

Willeke&derrick

Super gegeten in dit restaurant met heerlijk eten en vriendelijk personeel!! Een aanrader!!

27. Nederlands Wanroij

't Raadhuis hier zijn we al vaker geweest.
    Voorgerecht was perfect.Heerlijke hoofdgerecht, keus genoeg. Lekkere nagerecht.
    Een echte aanrader.
    Hier komen we zeker weer terug om lekker te dineren.

28. Nederlands Wanroij

Ellen vd aa

Vandaag voor de eerste keer bij dit restaurant geweest. Lekker gegeten, goede verhouding in prijs/kwaliteit en erg vriendelijke en vrolijke bediening.
    Zeker een aanrader!

29. Nederlands Wanroij

Anny Willems

Wij hebben met een grote groep heerlijk gegeten.

30. Nederlands Wanroij

Harri van de Mortel

Het eten is absoluut van zeer hoge kwaliteit. Brabantse gezelligheid.
    En de bediening zeer vriendelijk en gemoedelijk. Zoals het hoort te zijn.
    Prijs kwaliteit verhoud meer dan goed.
    Heerlijk avondje uit.
    Kortom een aanrader.