Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1190929088 95
1356420062 73
1424120915 73
1521911036 81

1. G. Spans

Heerlijk gegeten. Gezellig gezeten. Bediening was goed. Alles verliep vlot.

2. Janet Jager

Het eten was heerlijk. De bediening ging wel.

3. Altijd lekker eten en goede bediening!
    Echt een aanrader.

4. A.T. Donker

Goede ontvangst, verzorging, prettige maar wel wat lawaaierige ruimte. Als je niet meer zo goed kunt horen kun je elkaar soms niet verstaan. Wel lekker verwend voor zo~n prijs.

5. m.van de weg

10-11-2017, Gisteravond, met 10 mensen heerlijk gegeten, was gezellig en goed, op één ding na.
    Erg jammer dat de T-bone, het duurste vlees, koud was en ook de tournedos.
    Op de vraag of het goed was, hadden we geantwoord, dat het super was, alleen het vlees was koud.
    Dit zouden ze doorgeven aan de kok, maar hebben HELAAS geen reactie er op gekregen.
    Erg jammer!

Met vr. Groet,

Martinus.

6. Bij binnenkomst weet je eigenlijk nooit waar je moet zijn, dan vraagt een kok of hij misschien kan helpen, dan krijg je een tafel van de kok.
    Het bedienend personeel loopt je 10 x voorbij, en dan komt er eindelijk 1 bij je om de kaart te brengen.
    Vanaf nu gaat het prima, lekker eten en drinken, prima sfeer tot dat een 10 tal personen te veel gedronken heeft en schreeuwend aanwezig is, hier wordt ook niets aan gedaan. Dit was de 2 de x in dit restaurant, en ik ga het zeker nog een x doen.

7. Goed en gezellig restaurant om spareribs te eten.

8. Zeer goede ervaring. Niet chique. Maar gewoon een saloon. Het eten was zeer goed. En de wachttijden is ook niks op aan te merken. Voor kinderen duurt wachten natuurlijk altijd lang. En waren er eigenlijk geen speel voorzieningen. Tip: kleurplacemat met een klein doosje kleurpotloodjes. en het kost ook geen ruimte

9. Zondag met vrouw en twee kinderen gegeten. Berichten over lang wachten herken ik niet. De bediening was vlot en vriendelijk en het eten prima. Wel veel ;-)

10. Familie van Keulen

Dit is al onze uhmmmm ontelbare keer dat we bij Silverado hebben gegeten. We eten er graag! Het is natuurlijk niet romantisch of chique maar gewoon leuk en een ongedwongen sfeer. Het eten is goed! Het duurt misschien allemaal wat lang tussen de gerechten door maar wij hebben dat niet als hinderlijk ervaren ik bedoel als het gezellig wat maakt dat dan uit! Nou er zullen er hoop ik nog wel weer ontelbare keren bij komen!😁

11. H. Westerhof

Om 18.00 uur hadden wij een tafeltje besproken. 18.10 uur is er drinken aangeboden + de menukaart.
    Om 18.20 uur is het voorgerecht geserveerd. In de tussentijd is ons gevraagd om iets te drinken en na verloop van tijd kwam de kok even om de deur post kijken wie misschien nog niets te eten had.
    Om 19.20 uur kwam het hoofdgerecht, de kip was niet gaar en de geserveerd groente was allemaal rauwkost en appelcompote.
    Wij vonden dit een slecht service en het was koud in de saloon. De bediening was ongecontroleerd.

12. Thea de Boer

We hebben er heerlijk gezeten en het eten was echt SUPER GOED en heel smaakvol! We komen zeker nog een keer terug! De bediening was ook goed/vriendelijk personeel.

13. Lekker eten. Jammer genoeg was het personeel nogal onvriendelijk en zette alles scheef op tafel wat zeer onhandig was. Tevens kreeg de helft van onze tafels geen brood met kruidenboter en zo hetzelfde bij de groenten en friet.

Het personeel kwam tussentijds niet langs om te vragen of het eten smaakte en te vragen of wij nog wat te drinken wouden. Ook duurde het zeer lang voordat wij ons eten kregen. Uiteindelijk hebben ze ons te veel laten betalen. Toen wij hier wat over zeiden werden ze zeer onvriendelijk en boos.

Al met al geen aanrader om gezellig te gaan eten. Wij gaan hier nooit meer heen.

14. Belinda van eerde

Super gezellig, knus steakhouse!!
    Bediening super en ontzettend goed eten...
    Grote porties!!

15. Met 6 personen en 4 verschillende gerechten hebben wij heerlijk gegeten

16. Kim 15 punten

Al vaak gegeten bij Silverado met de familie en vrijgezellenfeest. Het eten is altijd super, maar het is er vaak te druk waardoor de bediening het niet aankan.
    Lekker en niet duur!

17. Martin

18. Super lekker gegeten en vriendelijke bediening!

19. Joost de Weerd

Lekker gegeten. Erg leuke sfeer. Leuke ambiance

20. Echt heel lekker gegeten. Zeer vriendelijke bediening. En niet duur.

21. Vorige keer super uit eten geweest hier. Vandaar de keuze gemaakt om nog eens bij Silverado te gaan eten! Helaas erg tegen gevallen. We werden op een klein krap plekje gezet, moest zelf vragen om drinken en duurde verschrikkelijk lang. Ook was het vlees niet goed gaar. Volgende keer toch maar ergens anders heen!

22. Liantha

23. Al vele jaren eten we hier met ons hele gezin en aanhang. Plezierige sfeer, vriendelijk personeel en een typische steakhouse kaart. Kwaliteit van het eten altijd goed. Voorgerecht, hoofdgerecht, toetje plus meerdere drankjes zijn we meestal maximaal € 35,00 pp kwijt en als je minder uitgebreid tafelt kan het uiteraard voor een nog vriendelijkere prijs.

24. We zijn hier nu een keer of 4 heerlijk gegeten, elke keer weer goed.
    Vanavond weer geweest met de kinderen, zeer goede steak sirloin gehad 350 gram super mals om te zuigen.
    Het stelt hier echt nooit teleur fijne oplettende en attente bediening niks mis mee.
    Goed om te zien dat het weer vol was en toch niet het gevoel van te druk, ga zo door goed bezig.
    Wij komen zeker nog wel eens terug hier.

25. De lady steak was perfect gebakken, hulde!
    Helaas was dat ook het enige positieve, de champignons in knoflooksaus was niet meer dan een slap champignonsoepje.

De irish koffie was echt bedroevend, zo slap is zelfs de sensor van mijn schoonmoeder niet.
    Het enige antwoord wat ik kreeg na mijn beklaagt was: o ja joh!

Het stukje glas in mijn drinken was goed opgelost met een gratis drankje.

26. Gisteravond hier wezen eten. Het eten was erg goed. Het drinken ook wel, al moet je wel 3 keer bestelen voor je na ongeveer een kwartier een pilsje krijgt. Ik vond de bediening maar een beetje slapjes, er gaat weinig van uit.

27. Enkele dagen geleden hier wezen eten. Open keuken is geen goed idee. Bloederig vlees op hompen in de keuken, dressing uit een maatbeker die over de salade wordt gegoten. Vis wordt ontdooit in de magnetron. De kok goot saus over een bord terwijk hij zijn duim in het bord had. Hij kreeg blijkbaar saus over zijn vinger en likte deze vervolgens af om vervolgens het bord weer terug te pakken.

Het eten was matig. Kip was niet goed doorbakken en de friet was slap.

Bediening serveerde niet maar dumpte het eten op tafel. Er wordt tussendoor niet gevraagd alles naar wens was en of we nog iets te drinken wilde. Bij het afrekenen ging het alleen om het afrekenen. Niet op een vriendelijke toon of het gesmaakt heeft etc etc. Zeer restaurant onwaardig en zeker af te raden om hier te gaan eten. Zeer zeer grote teleurstelling!!

28. Vlees erg goed, al duurde de bereiding wat aan de lange kant.. Maar dat was het wachten meer dan waard, uitstekend gebakken rib eye en ook de anderen in onze groep (8 personen) hadden prima vlees.
    Service kan wel iets beter, drinken bestellen duurde soms wat lang..

29. Een maand geleden hier wezen eten met ongeveer 20 personen. Vooraf carpaccio besteld, deze was nog half bevroren. Als hoofdgerecht gamba's met een biefstuk. Biefstuk was erg lekker, garnalen helaas niet. Ze waren droog en je kon ze nauwelijks pellen. De heren werden goed verzorgd met bier, helaas werden de dames van de tafel erg vaak 'vergeten'. 3 keer ons drinken besteld en nog steeds kwam het niet. Ik naar het personeel toe om te vragen of ik het drinken mee kon krijgen. Ze kwamen eraan zeiden ze. Weer 15 minuten gewacht, toen kwamen ze onze bestelling WEER opnemen. Aangegeven dat we al besteld hadden, kwam ze er na 10 minuten weer aan met de helft van onze drankjes. Erg jammer.

Toch nog maar een nagerecht besteld. Cappuccino, nou die heb ik laten staan, deze was koud.
    Al met al geen lekker eten gehad, heb ik hier toch maar even gezegd tegen het personeel (die reageerde er niet op, ze vond het jammer).

Ik was hier al een tijdje niet meer geweest, maar daarvoor kwam ik er wel eens en dat was altijd heerlijk!! Deze keer helaas niet. Ga hier zeker niet weer heen.

30. Afgelopen zondag hier gegeten op de terugreis terug naar het Noorden. We hebben heerlijk gegeten en iedereen was tevreden. Goede bediening en leuke sfeer.
    Wij komen zeker nog eens terug, ook al is het voor ons 3 kwartier rijden.

31. Wij hebben er dit weekend gegeten en alles was gewoon hartstikke goed en lekker.
    Zelf had ik de "las vegas" het stoofpotje van varkenshaas, helemaal niks mis mee, een stoofpotje hoort nu eenmaal gaar te zijn anders is het ook geen stoofpotje naar mijn mening.
    Dus wij komen zeker weer, het is bij Silverado gewoon goed, gezellig en goedkoop

32. Heb er jaren geleden eerder gegeten en het was toen goed. Nu kreeg ik varkenshaas stoofpotje die volgens mij geen varkenshaas was, of zover gegaard dat het gewoon verpest was. Vriend van me had een spies van ossehaas, ene deel was te ver gebakken andere deel bijna rauw!
    Heb aangegeven dat ik er niet tevreden mee was en de kok vertelde via de bediening dat ik het eerder had moeten aangeven dan had hij er wat aan kunnen doen. Daar kon ik het mee doen. Ben dus erg ontevreden en kom zeker niet weer!

33. Prima restaurant waar we regelmatig met de kinderen naar toe gaan, eten is van goede kwaliteit en de sfeer is ontspannen. Geen topding maar wel prima voor de door-de-weekse 'we gaan niet koken'-avond. Vooral de spare ribs zijn een aanrader!

34. Ontvangst was onder de maat de kok wees ons tussen neus en lippen na 5 minuten wachten een tafeltje terwijl we hadden gereserveerd.

Carpaccio is een kant en klaar product, Maar de taco als voorgerecht was super.

Bij de hoofdgerechten was de mixed grill taai.

Bediening zag ons steeds over het hoofd daardoor geen tijd meer voordessert gaven aan dat we nog ergens heen moesten, de rekening was er binnen 1 minuut de tegelijk bestelde koffie pas na 10 min en lauw!

35. Het eten was goed, de service was super. De sfeer kon ietsje Amerikaanser, maar het was redelijk.

36. Dennis Wessels

Heerlijk eten voor een redelijke prijs. Vooral de spare-ribs zijn overheerlijk, ik denk de beste van Nederland. De bediening is vriendelijk. Als je van gezellig tafelen houdt dan kun je hier goed terecht.

37. Meerdere malen hier gegeten, en de meeste keren was het goed. De laatste keer was helaas een klein drama, toen we met een wat grotere groep waren (7 pers.). Het duurde allemaal héél erg lang. Toen eindelijk ons hoofdgerecht kwam, werd één persoon vergeten. De bediening merkte dit zelf niet op en kwam ook niet op ons gezwaai af. Toen richting de keuken gelopen en gevraagd of de laatste persoon ook z'n hoofdgerecht mocht. Ook de aardappelpartjes werden vergeten. Al met al was het een avond waarop iedereen nogal gefrustreerd aan de tafel zat. Erg jammer, want het had een feestelijk uitje moeten worden.

38. Wij eten hier regelmatig en vinden het heerlijk ontspannen eten.

Personeel over het algemeen prima en het eten is lekker.

Zelfs met de kinderen kun je hier prima terecht!

39. Mauzer 2623 punten

Gegeten met een groep van 19 personen in de saloon...

Eten was erg goed, wat schijnbaar ook wel eens anders is als er een andere kok in de keuken staat... bediening was vlot en ondanks de behoorlijk omvang van onze tafel konden we aardig tegelijk eten.

Sfeervol, geen gezeur en gemekker, humor, helemaal goed!

40. Cor 61 punten

Afgelopen donderdag als afsluiting van onze vakantie bij dit steakhouse gegeten. Mijn vriendin en ik hebben heerlijk gegeten. Mijn steak was precies goed en de saté schotel van mijn vriendin was heerlijk mals van smaak. Bediening was vriendelijk en het is een leuke ambiance.

Kom hier graag nog eens terug.

41. Het was weer geweldig, wij komen hier al 10 jaar geregeld eten en het is altijd weer een genot. Ze hebben nog steeds de lekkerste spare-ribs van nederland! De bediening is ook altijd zeer attent en vlot. En aanrader voor iedereen die lekker uit eten wil.

42. We hebben hier al een aantal keren gegeten.

Het eten is er heerlijk, de sfeer informeel.

De laatste keer een minder leuke ervaring. Eerst kreeg ik koud vlees en vervolgens aangebrand, warm vlees met erg veel saus.

Desondanks zullen we hier hopelijk nog een keer aanschuiven!

43. We hebben bijna 2 uur op ons eten moeten wachten, ook werd het stokbrood en de drankjes vergeten.

Na 2 uur was het eten er. Goed wat we kregen, alleen kregen we de nabestelde frietjes helaas ook niet, jammer.

44. We hebben er nu 2 keer gegeten en we zullen er zeker nog vaker eten. Het vlees is geweldig! Ik ben helemaal niet zo weg van steaks, maar hier zijn ze geweldig! Mals, heerlijk van smaak en de prijs kwaliteit is echt goed!
    Echt genieten:D

45. Pieter en Judith

We komen gedurende een jaar hier zeer regelmatig smullen. Het eten smaakt altijd bijzonder goed en de sfeer is heel bijzonder. De bediening is vlot en informeel en prijs/kwaliteit verhouding is prima in orde. Een echte aanrader!

46. Fam. v.d. Laan

Precies zoals een steakhouse hoort te zijn, heerlijke steaks .... super leuke bediening en zeker niet te duur. Echt aan te raden voor iedereen die van lekkere steaks en een ongedwongen sfeer houden.

47. Wat een heerlijke mals steaks, en ook geweldig zijn de spare-ribs echt de beste van Nederland!!!!!!