Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wanneperveen verdeeld zijn.

1. Echt heel lekker gegeten. Zeer vriendelijke bediening. En niet duur.

2. Vorige keer super uit eten geweest hier. Vandaar de keuze gemaakt om nog eens bij Silverado te gaan eten! Helaas erg tegen gevallen. We werden op een klein krap plekje gezet, moest zelf vragen om drinken en duurde verschrikkelijk lang. Ook was het vlees niet goed gaar. Volgende keer toch maar ergens anders heen!

3. Grietje Rook

We hebben zaterdagavond heerlijk gegeten. Alles was goed gaar en de smaak was prima.

Zelf heb ik een kippeneiwit allergie en dan moeten de mensen meer tijd in je steken om uit te zoeken of er geen ei in zit. Er werd met alle liefde uitgezocht wat ik kon eten, ik kan zelfs wel zeggen dat ik nog nergens zo goed gegeten heb met deze allergie, en de volgende dag nergens last van heb gehad.

Het was heerlijk, gezellig en een hele goede kok. We komen zeker weer.

Dus medewerkers: jullie kunnen ook op de site vermelden dat je ook kippeneiwitvrij eten kan bij jullie.

Bedankt en groetjes Grietje Rook.

4. familie Hammer.

Wij hebben heerlijk gegeten, super. De bediening was geweldig en vriendelijk. We hadden kleinkinderen bij ons en er was voor elk wat wils.

Dus wilt u lekker eten en gezellig ergens zitten, ga dan naar de Blauwe Hand!!

5. Hans Roozeboom

Zaterdag 11 oktober 2014. Wij hebben met 8 personen 's avonds heerlijk gegeten in Eetcafé Belterwiede. Van de kaart hebben wij verschillende keuzes kunnen maken. Alle gekozen maaltijden waren goed verzorgd en smaakten voortreffelijk. De bediening was vriendelijk en alles zag er schoon en verzorgd uit. Complimenten aan de kok zijn op zijn plaats. Zijn wij in de buurt, dan komen wij zeker terug.

6. Ik heb met mijn familie heel slecht gegeten. Het restaurant zag er op de website hartstikke gezellig uit, maar toen we binnenkwamen, was het heel rustig en niet gezellig. Toen kregen we het dramatische eten nog, een heel saai en mager buffet. We dachten allemaal: Is dit alles?! En helaas, het was alles. Een paar stukjes vieze kip en veel te gekruide spareribs. Het proefde naar opgewarmde troep van een dag geleden! Ook was het toetje alleen wat ijs wat veel te hard was en vieze watermeloen. Heel mager en slecht eten.

De borden en het bestek waren smerig, dus zéker geen aanrader! Ik had het echt veel leuker verwacht. Ook slechte bediening, twee bedieners die niet klantvriendelijk waren.

Ga hier niet eten, het is duur, vies en zonde van je geld!

7. Onderdeel van een arrangement, dat mijn vrouw en ik hadden gekregen van vrienden, was een buffet bij De Blauwe Hand. Alles klopte hier. De vriendelijke en vakkundige bediening (o.a. Melissa) en de heerlijke gerechten (te veel om op te noemen) maakten dat wij een geweldige tijd hebben gehad. Ga zo door.

8. Zondag gegeten, eten was redelijk, bediening te slecht voor woorden. Vaste gasten gaan duidelijk voor, krijgen de mooiste plekjes, en wordt gevraagd of ze misschien nog een kussentje willen. De rest word duidelijk genegeerd. Prijzen zijn hier belachelijk. Ik kom hier dus nooit weer!!

9. Zeer goede bediening en prettig personeel, het eten was uitstekend.

10. Liantha

11. Al vele jaren eten we hier met ons hele gezin en aanhang. Plezierige sfeer, vriendelijk personeel en een typische steakhouse kaart. Kwaliteit van het eten altijd goed. Voorgerecht, hoofdgerecht, toetje plus meerdere drankjes zijn we meestal maximaal € 35,00 pp kwijt en als je minder uitgebreid tafelt kan het uiteraard voor een nog vriendelijkere prijs.

12. Anne Topma

13. We zijn hier nu een keer of 4 heerlijk gegeten, elke keer weer goed.
    Vanavond weer geweest met de kinderen, zeer goede steak sirloin gehad 350 gram super mals om te zuigen.
    Het stelt hier echt nooit teleur fijne oplettende en attente bediening niks mis mee.
    Goed om te zien dat het weer vol was en toch niet het gevoel van te druk, ga zo door goed bezig.
    Wij komen zeker nog wel eens terug hier.

14. Geweldig!!! Wat een super steakhouse.... we hebben heerlijk gegeten! De carpaccio was overheerlijk, ook de Steak&Shripms was echt helemaal lekker!
    Gezellige bediening en zeer attent, we hebben echt genoten!!

15. Het eten was ronduit slecht te noemen, veel vlees was zwart en onherkenbaar. De BBQ rookte nogal en stonk aangebrand. Gekookte aardappelen waren niet gaar. Koud buffet/Vis was goed, ook de gebakken vis (zalmfilet). Kibbelingen waren moddervet en dreven in het schaaltje. Dessertbuffet was middelmatig. Al met al een stuk slechter dan vorige jaar. Bediening slecht, wel vriendelijk, maar als je iemand vraagt of hij/zij nog iets wil drinken zeg je niet: "Moet je nog wat?" En als je het verschil tussen een zoete en witte wijn niet weet, vraag dan niet aan de gast of hij/zij even wil drinken, om dan vervolgens het glas doodleuk ergens anders neer te zetten. En tijdens ons bezoek waren maar liefst 3 honden (geen geleidehonden) bij de tafel naast ons, die in het gangpad lagen te bedelen. Absoluut not done!!!

16. De lady steak was perfect gebakken, hulde!

Het enige antwoord wat ik kreeg na mijn beklaagt was: o ja joh!

Het stukje glas in mijn drinken was goed opgelost met een gratis drankje.

4,7
  17. De lady steak was perfect gebakken, hulde! Helaas was dat ook het enige positieve, de champignons in knoflooksaus was niet meer dan een slap champignonsoepje. De irish koffie was echt bedroevend, zo slap is zelfs de sensor van mijn schoonmoeder niet. Het enige antwoord wat ik kreeg na mijn beklaagt was: o ja joh! Het stukje glas in mijn drinken was goed opgelost met een gratis drankje.

4,7
  18. Gisteravond hier wezen eten. Het eten was erg goed. Het drinken ook wel, al moet je wel 3 keer bestelen voor je na ongeveer een kwartier een pilsje krijgt. Ik vond de bediening maar een beetje slapjes, er gaat weinig van uit.

19. Enkele dagen geleden hier wezen eten. Open keuken is geen goed idee. Bloederig vlees op hompen in de keuken, dressing uit een maatbeker die over de salade wordt gegoten. Vis wordt ontdooit in de magnetron. De kok goot saus over een bord terwijk hij zijn duim in het bord had. Hij kreeg blijkbaar saus over zijn vinger en likte deze vervolgens af om vervolgens het bord weer terug te pakken.

Het eten was matig. Kip was niet goed doorbakken en de friet was slap.

Bediening serveerde niet maar dumpte het eten op tafel. Er wordt tussendoor niet gevraagd alles naar wens was en of we nog iets te drinken wilde. Bij het afrekenen ging het alleen om het afrekenen. Niet op een vriendelijke toon of het gesmaakt heeft etc etc. Zeer restaurant onwaardig en zeker af te raden om hier te gaan eten. Zeer zeer grote teleurstelling!!

20. Vlees erg goed, al duurde de bereiding wat aan de lange kant.. Maar dat was het wachten meer dan waard, uitstekend gebakken rib eye en ook de anderen in onze groep (8 personen) hadden prima vlees.
    Service kan wel iets beter, drinken bestellen duurde soms wat lang..

21. Marianne

Wat een geweldige gastvrije mensen.
    Het eten was heerlijk, en de bediening was echt TOP.
    Bedankt allemaal!!

22. frits walhof

Je kunt er heerlijk en goed verzorgd eten in een fijne admosfeer, erg leuk om wéér heen te gaan.

23. Vanavond hebben wij hier heerlijke spareribs gegeten, tapas met brood en een maaltijdsalade. Alles was weer heerlijk!

24. elsbeth

Heerlijke plek met mooi weer, strandje, ondiep water, genoeg zon en schaduw. Heerlijke high tea en zeer verzorgd glutenvrije variant daarop! Bediening is heel vriendelijk en behulpzaam. Ik kom zeker terug!!

25. Echt een aanrader, ook leuk met kinderen ivm strandje. Er wordt veel met verse producten gewerkt en dat is heerlijk!

26. Martin

27. Een maand geleden hier wezen eten met ongeveer 20 personen. Vooraf carpaccio besteld, deze was nog half bevroren. Als hoofdgerecht gamba's met een biefstuk. Biefstuk was erg lekker, garnalen helaas niet. Ze waren droog en je kon ze nauwelijks pellen. De heren werden goed verzorgd met bier, helaas werden de dames van de tafel erg vaak 'vergeten'. 3 keer ons drinken besteld en nog steeds kwam het niet. Ik naar het personeel toe om te vragen of ik het drinken mee kon krijgen. Ze kwamen eraan zeiden ze. Weer 15 minuten gewacht, toen kwamen ze onze bestelling WEER opnemen. Aangegeven dat we al besteld hadden, kwam ze er na 10 minuten weer aan met de helft van onze drankjes. Erg jammer.

Toch nog maar een nagerecht besteld. Cappuccino, nou die heb ik laten staan, deze was koud.
    Al met al geen lekker eten gehad, heb ik hier toch maar even gezegd tegen het personeel (die reageerde er niet op, ze vond het jammer).

Ik was hier al een tijdje niet meer geweest, maar daarvoor kwam ik er wel eens en dat was altijd heerlijk!! Deze keer helaas niet. Ga hier zeker niet weer heen.

2,2
  28. Afgelopen zondag hier gegeten op de terugreis terug naar het Noorden. We hebben heerlijk gegeten en iedereen was tevreden. Goede bediening en leuke sfeer.
    Wij komen zeker nog eens terug, ook al is het voor ons 3 kwartier rijden.

29. Wij hebben er dit weekend gegeten en alles was gewoon hartstikke goed en lekker.
    Zelf had ik de "las vegas" het stoofpotje van varkenshaas, helemaal niks mis mee, een stoofpotje hoort nu eenmaal gaar te zijn anders is het ook geen stoofpotje naar mijn mening.
    Dus wij komen zeker weer, het is bij Silverado gewoon goed, gezellig en goedkoop