Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wanneperveen verdeeld zijn.

m.van de weg

10-11-2017, Gisteravond, met 10 mensen heerlijk gegeten, was gezellig en goed, op één ding na.
    Erg jammer dat de T-bone, het duurste vlees, koud was en ook de tournedos.
    Op de vraag of het goed was, hadden we geantwoord, dat het super was, alleen het vlees was koud.
    Dit zouden ze doorgeven aan de kok, maar hebben HELAAS geen reactie er op gekregen.
    Erg jammer!

Met vr. Groet,

Martinus.

Bij binnenkomst weet je eigenlijk nooit waar je moet zijn, dan vraagt een kok of hij misschien kan helpen, dan krijg je een tafel van de kok.
    Het bedienend personeel loopt je 10 x voorbij, en dan komt er eindelijk 1 bij je om de kaart te brengen.
    Vanaf nu gaat het prima, lekker eten en drinken, prima sfeer tot dat een 10 tal personen te veel gedronken heeft en schreeuwend aanwezig is, hier wordt ook niets aan gedaan. Dit was de 2 de x in dit restaurant, en ik ga het zeker nog een x doen.

H.van Breugel

Gesloten op woensdag terwijl hij vlgs de website gewoon open had moeten zijn.

Gemiste kans dus

Goed en gezellig restaurant om spareribs te eten.

Zeer goede ervaring. Niet chique. Maar gewoon een saloon. Het eten was zeer goed. En de wachttijden is ook niks op aan te merken. Voor kinderen duurt wachten natuurlijk altijd lang. En waren er eigenlijk geen speel voorzieningen. Tip: kleurplacemat met een klein doosje kleurpotloodjes. en het kost ook geen ruimte

Het was erg druk, maar het eten was geweldig.
    Ondanks de drukte was het personeel heel hartelijk.
    Jullie hebben een geweldige goede kok. Helemaal TOP.

Zondag met vrouw en twee kinderen gegeten. Berichten over lang wachten herken ik niet. De bediening was vlot en vriendelijk en het eten prima. Wel veel ;-)

Afgelopen week een week vertoefd op bungalow park en maar liefst 3x genoten van de heerlijke en met zorg bereide gerechten van dit restaurant. Super service, heerlijk muziekje en geweldige betaalbare gerechten.

Familie van Keulen

Dit is al onze uhmmmm ontelbare keer dat we bij Silverado hebben gegeten. We eten er graag! Het is natuurlijk niet romantisch of chique maar gewoon leuk en een ongedwongen sfeer. Het eten is goed! Het duurt misschien allemaal wat lang tussen de gerechten door maar wij hebben dat niet als hinderlijk ervaren ik bedoel als het gezellig wat maakt dat dan uit! Nou er zullen er hoop ik nog wel weer ontelbare keren bij komen!😁

Gerina Bos

Heerlijk gegeten, met zijn vijven. Goede service en enorm gastvrij!
    Zeker voor herhaling vatbaar. Gezellige sfeer!!
    Was gewoon goed, Aanrader!!

H. Westerhof

Om 18.00 uur hadden wij een tafeltje besproken. 18.10 uur is er drinken aangeboden + de menukaart.
    Om 18.20 uur is het voorgerecht geserveerd. In de tussentijd is ons gevraagd om iets te drinken en na verloop van tijd kwam de kok even om de deur post kijken wie misschien nog niets te eten had.
    Om 19.20 uur kwam het hoofdgerecht, de kip was niet gaar en de geserveerd groente was allemaal rauwkost en appelcompote.
    Wij vonden dit een slecht service en het was koud in de saloon. De bediening was ongecontroleerd.

Thea de Boer

We hebben er heerlijk gezeten en het eten was echt SUPER GOED en heel smaakvol! We komen zeker nog een keer terug! De bediening was ook goed/vriendelijk personeel.

1e kerstdag gebruncht met 3 gezinnen. geen volle bak.
    veel tafels leeg die wellicht wel gereserveerd waren voor het dinner.

Eten dik in orde. zeer vriendelijke en attente brigade. het brunchbuffet werd zo vaak aangevuld dat we nauwelijks merkte als er iets op was. er was een tafel met speelgoed en knutselspullen voor de kinderen. en als ze door het restaurant liepen was de brigade op hun hoede en hielden ze er rekening mee.

prima ervaring en voor herhaling vatbaar.

Lekker eten. Jammer genoeg was het personeel nogal onvriendelijk en zette alles scheef op tafel wat zeer onhandig was. Tevens kreeg de helft van onze tafels geen brood met kruidenboter en zo hetzelfde bij de groenten en friet.

Het personeel kwam tussentijds niet langs om te vragen of het eten smaakte en te vragen of wij nog wat te drinken wouden. Ook duurde het zeer lang voordat wij ons eten kregen. Uiteindelijk hebben ze ons te veel laten betalen. Toen wij hier wat over zeiden werden ze zeer onvriendelijk en boos.

Al met al geen aanrader om gezellig te gaan eten. Wij gaan hier nooit meer heen.

Belinda van eerde

Super gezellig, knus steakhouse!!
    Bediening super en ontzettend goed eten...
    Grote porties!!

Met 6 personen en 4 verschillende gerechten hebben wij heerlijk gegeten

Kim

Al vaak gegeten bij Silverado met de familie en vrijgezellenfeest. Het eten is altijd super, maar het is er vaak te druk waardoor de bediening het niet aankan.
    Lekker en niet duur!

Een zeer goed en gezellig restaurant. Klantvriendelijkheid en kwaliteit staan hier hoog in het vaandel.

Donderdagavond samen gegeten bij Rein van restaurant de Belterwiede in Wanneperveen. De Letse kok had zijn uiterste best gedaan om iets smakelijks op tafel te zetten en dat is meer dan gelukt. In een gezellige sfeer met bar, open haard en een prima gastheer genoten van een goed klaargemaakt diner. De uitstraling van het pand en de aankleding is wellicht iets gedateerd, het eten was verrassend. Enige opmerking die we kunnen plaatsen is de koffie. Dit was een stapje terug in vergelijking met het eten, maar hier heeft Rein beterschap in beloofd. Absoluut voor herhaling vatbaar.

"Gezellig, huiselijk, kindvriendelijk, klassiek en rustig" staat in de omschrijving hierboven en dat klopt allemaal. Eerst borrelen met verrassende hapjes en vervolgens lekker gegeten.
    We aten met een groep van acht mensen een surprisemenu, de variant voor de vegetariër onder ons vormde geen enkel probleem. Ook tijdens het lange natafelen goed verzorgd door het team van de Belterwiede. Je voelt je er welkom!

Martin

j de goede

Wij hebben er heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar..

Super lekker gegeten en vriendelijke bediening!

Joost de Weerd

Lekker gegeten. Erg leuke sfeer. Leuke ambiance

Neeske Simonse

Afgelopen zaterdag hier gegeten met de hele familie. Is echt een aanrader. Vriendelijk personeel, heerlijk eten, voor kinderen ook heel leuk. Niets is moeite teveel als je ergens om vraagt.

Kim

harry hees

Super goed eten. Prima gezellige hardwerkende bediening. Sfeer is uitstekend. Mooi plekje.

Echt heel lekker gegeten. Zeer vriendelijke bediening. En niet duur.

Vorige keer super uit eten geweest hier. Vandaar de keuze gemaakt om nog eens bij Silverado te gaan eten! Helaas erg tegen gevallen. We werden op een klein krap plekje gezet, moest zelf vragen om drinken en duurde verschrikkelijk lang. Ook was het vlees niet goed gaar. Volgende keer toch maar ergens anders heen!

Grietje Rook

We hebben zaterdagavond heerlijk gegeten. Alles was goed gaar en de smaak was prima.

Zelf heb ik een kippeneiwit allergie en dan moeten de mensen meer tijd in je steken om uit te zoeken of er geen ei in zit. Er werd met alle liefde uitgezocht wat ik kon eten, ik kan zelfs wel zeggen dat ik nog nergens zo goed gegeten heb met deze allergie, en de volgende dag nergens last van heb gehad.

Het was heerlijk, gezellig en een hele goede kok. We komen zeker weer.

Dus medewerkers: jullie kunnen ook op de site vermelden dat je ook kippeneiwitvrij eten kan bij jullie.

Bedankt en groetjes Grietje Rook.