Hier zie je hoe de meningen over de Alexandros verdeeld zijn.

Vorige pagina

Volgende pagina

1. Aangetrokken door de hoge waardering toch een keer geboekt. Viel helaas tegen. De grill midden in restaurantgedeelte zorgde voor een benauwde sfeer en rooklucht. Bij uitserveren werden voor en hoofdgerechten van de verschillende tafelgenoten niet gescheiden. Mijn vrouw had alleen hoofdgerecht maar kreeg dat bij mijn voorgerecht. Dat is wellicht minor, het gaat om het eten. Dat was helaas ook niet best, Carpaccio was lauw (smaak was oke), de slakken waren bremzout (niet op alle slakken zout leggen, ik had het nog zo gezegd) en het vleesgerecht was niet sappig of smaakvol.

De rosé was wel erg lekker en de bediening deed echt haar best om met grote pepermolens en Parmezaanse kaas de smaak tot grotere hoogtes te tillen. Lukte niet helemaal en dat compenseerde de rest ook niet. Ik wist ook niet dat ze op sommige dagen een all you can eat concept hebben en dat je a la een wokrestaurant bij ieder (vlees)gerecht je eigen unieke saus mag uitkiezen.

Zout en Peper zit bijna altijd vol, ze zijn deze eerste maanden erg succesvol en bieden iets wat heel veel mensen heel erg waarderen. Gelukkig maar, want aan mij is het concept en de kwaliteit niet besteed.

6,1
  2. Buurman en buurman

Mooie ambiance, zeer hartelijke bediening.

3. Prima eten en leuke inrichting. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

4. Een bijzonder concept, geweldig uitgevoerd.
    Bijzonder plezierige ontvangst, sfeervolle ambiance (binnentuin), uitstekende bediening en heerlijk eten. En dit alles voor een zeer bescheiden prijs!
    Wat wil je nog meer?!

5. Gert Timmermans

Wij hebben gisterenavond genoten van ons avondje uit. Wij werden er zeer gastvrij ontvangen en zelfs werd er aan ons hondje gedacht. Hij kreeg vanuit hun zelf water en wat botjes, top zeer klantgericht! Het concept is leuk en voor iedereen wat wils, wij kozen echter voor 2 volle gerechten en hebben voortreffelijk gegeten. Mooie kaart en leuke snufjes worden er toegepast. Zeer sfeervol restaurant. De wijnkaart is sober maar de wijnen smaken wel goed. Ik mis daarbij wel wat luxere wijnen voor de liefhebber. Wij komen zeker terug!

6. Danielle

Heerlijk vers eten! Bediening is heel behulpzaam en sfeer is top! Zeker weten een aanrader!

7. Ongedwongen sfeer, bediening erg attent, hartelijk en vlot. Goede prijs kwaliteit verhouding, leuk concept en smakelijke presentatie. Aanrader!

8. Annemieke

Super lekker gegeten! Bediening top, gezellig en kundig. Heel leuke avond gehad.

9. René Keizer

Voor de derde keer bij Zout &Peper gegeten. Drie keer een top avond.

10. Het concept is leuk en we hebben van de avond genoten.

11. TEDE

Niet goed. Alles duurde erg lang. Bijgerechten werden vergeten te brengen ook na herhaaldelijk verzoek en uiteindelijk helemaal niet meer gehad. Dat gold ook voor de drankjes, ook vergeten of erg lang wachten. Zo lang zelfs dat we versneld het dessert moesten bestellen omdat "de laatste ronde"" inging (22.00 Uur). Een portie kippenvleugeltjes bestaat hier uit zegge en schrijve twee vleugeltjes waarvan één bruin en één nog helemaal wit en nauwelijks gaar. Verder erg vol en een ongemakkelijke (krappe) zit. Jammer want het concept is aardig maar hebben we elders veel beter (en sneller) meegemaakt.

12. Super lekker eten. Goede prijs. Ze zijn vaak volgeboekt. Reserveer ala je een plekje wil zeker als je met een grote groep bent.
    Nadeel van hun populariteit is lang wachten op een volgend gerecht.

13. Renate

Lekker gegeten op een heerlijk relaxed terras. Vooral het Citroën metingen dessert is een aanrader. Personeel was wat onervaren maar dit werd gecompenseerd doordat ze erg hun best deden.

14. Irma van Kuilenburg

We hebben lekker gegeten met z'n allen en een gezellige avond gehad.
    Het was super. Tot de volgende keer.

15. Wat een goede formule! Die kan eigenlijk alleen maar slagen met prima producten en goede service. Op beide fronten scoorde Zout&Peper tijdens een zeer drukke avond (4 mei) goed. De 'lampjes' die aangeven dat je wat wilt bestellen zijn een vondst en daardoor de bediening nooit storend. Wat het helemaal af maakte, was de melding dat er 15 minuten niet zou worden bediend in verband met Dodenherdenking. Kortom: lekker eten, goede en vriendelijke bediening voor een goede prijs. Een aanraden dus.

16. Goede sfeer, bediening goed.
    Na bellen in de ontkenningsfase: niks aan de hand met de rauwe producten, tartaar blijkt ossenworst en geregeld gecontroleerd. Aju.

1,7
  17. Andre van Bavel

Wij hebben heerlijk gegeten voor een vriendelijke prijs. Er was erg veel lawaai dat was jammer.

18. Dennis van Harreveld

Heerlijk gegeten.

19. André Ribbers

Zeer bijzondere en verrassende ervaring. Met name het onbeperkte menu. Wel even goed laten uitleggen hoe dat nu specifiek werkt. Erg leuke sfeer en opvallend vriendelijk en behulpzaam personeel. Professionele aanpak. Lekker eten voor een zeer concurrerende prijs. Een regelrechte aanrader wat mij betreft!

20. Sylvian Schuman

Heerlijk eten voor een prima prijs. Heel attente service met een glimlach, super avond gehad!

21. Horlings

Heb er nu voor de tweede keer gegeten. Vind het eten goed en de bediening ook goed word goed verteld. En vraagt ook of je al een keer hebt gegeten bij Zout&Peper zo niet dan verteld ze duidelijk hoe het de menu kaart werkt. En wat ik zelf ook heel fijn en makkelijk vind dat het lampje wat op je tafel staat kunt om draaien en word het lichtje rood en dan komen ze naar je tafel toe. Dus raad het zeker aan vrienden.

22. Korenstra

Heerlijk gegeten met het onbeperkt bestellen-concept van Zout & Peper. Vooraf waren we benieuwd hoe onbeperkt dit werkelijk zou zijn. Nou, volledig dus! De porties zijn iets meer dan de helft van een normale portie, dus in plaats van 1 voorgerecht, 1 hoofdgerecht en 1 toetje kun je 2 verschillende proeven. Meer kunnen de meeste mensen echt niet op. Alle bestelde gerechten waren heerlijk en vers. Bovendien een erg sfeervol restaurant waar je prettig zit. Fijne avond gehad en genoten!

23. Gert van Maanen

Een heel mooi en betaalbaar concept. Het was genieten. Met zorg bereid en met een glimlach geserveerd.

24. Het moet nog goed gaan draaien daar. Tafel werd niet afgeruimd. Onduidelijkheid over het concept. We zaten heerlijk buiten alleen uiteindelijk in het aarde donker. Te vroeg in het seizoen om buiten te zitten. Uiterst vriendelijke bediening. Ik had kabeljauw. Alleen een staartstuk jammer. Was wel goed van smaak. Pas op als je gaat zitten. Koolgruis en vet op de stoel. Sommige voorgaande mensen waren knoeiers.

25. mw.m.v.d.graaf

Een gezellige avond uit- uit eten.
    Enthousiaste bediening.
    Sfeervolle ambiance, maar vooral ook erg lekker gegeten.
    Originele presentatie.

26. Heerlijk gegeten, sfeervol restaurant met leuk personeel

27. Heerlijk gegeten! Mooi concept is het, dat je onbeperkt kunt bestellen en dan iets kleinere porties krijgt. Je kunt dan meer verschillende gerechten proberen. Elk gerecht was heerlijk en de service top.

28. Die was onze tweede keer daar. Wij zullen weer en weer terug eten. Echt lekker en gezellig!

29. Jeannette de Weijer

Heerlijk gegeten bij Zout & Peper! Leuke sfeer en uitstekende bediening. Hier gaan we zeker terug komen!

30. Vd Linde

Gezellig en goed eten!

31. Bas van de Glind

Ik ben uiteten geweest met mijn vriendin, op advies van mijn zusje. Leuk om te zien dat mijn oud-collega het zo goed voor elkaar heeft. Het eten was gevarieerd en lekker, en de bediening was erg gastvrij en vriendelijk. Zeker de moeite waard.

32. Paulien van Holland

Het was er echt heel gezellig en we hebben heerlijk gegeten, het was zeer de moeite waard en ik raad het iedereen aan!

33. Gezellige avond met manlief, leuke bediening en heerlijk gegeten. Komen zeker terug.

34. geerdien krijnen

Heerlijk gegeten en topbediening!

35. Peter en sharona

Gisteravond heerlijk gegeten en genoten van een onvergetelijke avond.
    Zelfs zonder te reserveren, werden we gastvrij ontvangen.
    Het concept is erg leuk en het personeel super super super vriendelijk.
    Ook de vrouwelijke bedrijfsleidster was zelfs erg betrokken bij mijn zwangerschap en zwaaide ons persoonlijk uit. Zeker een aanrader, wij komen gegarandeerd terug!

36. De voor en na gerechten waren allemaal super. De kabeljauw filet met venkel als hoofdgerecht viel tegen en de spare ribs waren droog.
    Opdiening met een kleine eigen BBQ op je tafel is leuk gedaan.

37. Naomi Hardeman

Wij hadden iets meer verwacht van de BBQ(sfeer) gezien de omschrijving op de website. Ondanks een vol restaurant was het over het algemeen heel rustig rondom de BBQ.
    Verder is het een sfeervol restaurant en proef je de liefde terug in het eten. Het kleine beetje extra aandacht bij het uitserveren maalt het plaatje compleet.
    Wij komen zeker nog eens terug.

38. Gilbert Vleeschouwer

Enorm lekker gegeten en wat een vriendelijke bediening!

39. De Genieters

Wat hebben we genoten van dit avondje uit. Hele attente bediening. Prima eten en drinken voor een leuke prijs. 1 heel klein minpuntje, alle kleding ruikt naar rook maar verder niks dan lof!

40. R.Mulder

Het was zeker een aanrader. Eten was prima.
    Wel erg jammer dat je met het zelfde bord verder gaat. Als je eerst vis hebt gehad en daarna vis is dat niet prettig.
    Verder prima.

41. Danielle

Leuk personeel, goed eten en gezellige sfeer.

42. Liesbeth

Prima eten, gezellige sfeer. Gaan we zeker nog eens heen!

43. Gisteren voor het eerst hier gegeten. Het eten was heerlijk, vriendelijk personeel, mooie ambiance en vlotte bediening! Prachtig opgemaakte borden op mooi en hip servies.

Verbeterpunt: de temperatuur van de carpaccio was te warm en de desserts waren nog deels bevroren. De rest was echter heerlijk!

44. Bas en Daniëlle

Erg gezellig! En het eten is erg goed, al duurt het wel een tijd voordat je je eten krijgt.

45. We hebben er heerlijk gegeten. De borden waren prachtig opgemaakt en wat een vriendelijk en vlot personeel. We komen hier graag terug!

46. Fijne en leuke formule. Gegeten met ons gezin waarbij heel verschillende keuzes gemaakt werden. Gerechten werden beoordeeld van superlekker tot aardig. Sfeer was prima en gezellig. Bediening was vlot en leuk.
    Fijne avond gehad en voor herhaling vatbaar.

47. Dit was ons tweede bezoek aan dit restaurant maar liep totaal anders dan het eerste; allereerst: er is niets op het eten aan te merken! Alles smaakte heerlijk en er waren mooie bordjes. Verder liep het niet zo goed… moesten lang wachten tussen de gerechten door. Bleek tot drie maal toe onze bestelling niet doorgegeven aan de keuken. Dat werd een lange zit: van 18.00-22.45 Uur! Verder werd een rode wijn in een glas (welke door ons gebruikt was voor witte wijn) geschonken en was er een twistgesprek met de serveerster over het aangeboden drankje. Onprettig allemaal!
    Uiteindelijk is alles goed gekomen: voor het ongerief kregen wij een drankje en koffie gratis en één van de meisjes kwam persoonlijk haar excuses aanbieden bij ons aan tafel (heel moedig!).
    Wij hebben een tip voor de eigenaar/manager: wanneer u jonge, onervaren mensen aanneemt is het wel handig om deze te vertellen hoe zij de werkzaamheden moeten verrichten alvorens deze los te laten op uw gasten…

48. Wat een heerlijke zondagavond gehad, leuke ongedwongen sfeer met heerlijk eten en vriendelijke bediening.
    Wij komen zeer zeker nog een keer terug.

49. Peter van Nierop

Prima gegeten met z’n tweeën hier met lekker eten en prettige attente bediening.
    Ik kom hier zeker terug.
    Veel succes,
    Bedankt voor de goede zorgen Nynke de Jong en medewerkers.

50. De sfeer was gezellig, de service en bediening zeer gastvrij en correct en tot slot het eten dat was ook subliem!

Een echte aanrader... tot snel

51. Bij Zout & Peper kun je goed eten voor een redelijke prijs! Wij hebben weer volop genoten en komen hier zeker terug 😀

52. B. Wiggelo

Heerlijk gegeten in een prachtig oud boerderijtje met een supervriendelijke bediening.
    Was niet de 1e keer hier, maar zeker weer voor herhaling vatbaar!

Ben.

53. Wea Accountants en advieurs

Donderdag 15 maart hebben we heerlijk gegeten bij jullie!

54. B. Duyvestijn

Zag er heel gezellig uit en de service was ook prima. Eten was lekker.
    Het enige minpuntje was voor mij dat er niet veel te kiezen viel. Ik ben vegetariër en kon uit twee hoofdgerechten kiezen. Dat mogen er in een stad als Wageningen best een paar meer worden.

55. Irma Leussink

Erg lekker gegeten en een hele leuke formule. 1 opmerking. Ik zou de frites vervangen voor Franse frietjes of anders gebakken aardappeltjes. Echt een aanrader om hier te gaan eten.

56. ellis van heun

Fantastisch super leuke bediening en complimenten voor de keuken. Wij komen zeker terug.

57. Het was weer super zo als het ook steeds aan geef als het niet goed en lekker is meld ik het gelijk en zien ze ons niet meer maar das zeker niet aan de order het was weer supper en bediening ook.

58. Ilona Hofstede-Verweel

Heerlijk eten, voortreffelijke service, gezellige sfeer, kortom fantastisch restaurant.

59. G.van Willigen-Houth

Heerlijk gegeten/gedronken, ruime keuze op de kaart. Prettige sfeer en fantastische bediening.
    Prima prijs/kwaliteit verhouding. Komen zeker terug.

60. Mireille

We hebben een hele gezellige avond gehad en heerlijk gegeten. Ze hebben een goed concept. Kan het iedereen aanraden.

61. Het eten was erg lekker, goed en gevarieerd. Met name de carpaccio en de steak Argentina viel bij iedereen in de smaak. Er hangt een rustige en aangename sfeer en de bediening is erg vriendelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!

62. R Wormgoor

Beste ,

Fantastich lekker gegeten goede en vlotte bediening, komen zeker weer een keer eten.

met vriendelijke groet,

Ronald.

63. Priscilla Brom

Het was heerlijk. Sommige gerechten waren een beetje klein dat was jammer want je moest best lang wachten tot je volgende gerecht op tafel kwam. Naar wat we hebben gegeten was heerlijk.

64. Wouter Balk

Fantastisch gegeten bij zout en peper. Goede gerechten, behoorlijke keus en een zeer goede prijs. Zeker voor herhaling vatbaar.

65. Riejanne

Dit restaurant verdiend van mij een dikke 10! De sfeer was super en het eten was heerlijk. De bediening top. En dat voor die prijs. Ik kom hier zeker een keer terug en beveel het iedereen aan in mijn omgeving.

66. Roelofsen

Het eten was smaakte zeer goed.
    We hebben een gezellige avond uit gehad.

67. Lizanne

Leuk concept waarbij je onbeperkt van de kaart kunt kiezen. De porties waren redelijk groot waardoor we niet veel verschillende dingen hebben geproefd. Kwaliteit was goed, zeker voor die prijs. Vooral de toetjes waren erg lekker. Leuke sfeer, niet te vol gezet met tafels ten opzichte van andere all you can eat concepten. Aardige en vlotte bediening.

68. Na een prima ontvangst, waarbij onze jassen in de garderobe werden gehangen viel ons meteen de gezellige sfeer op door interieur en barbeque. De gerechten waren echt lekker en door het concept dat je ergens een tweede van mag krijg je een ongedwongen sfeer. Je hoeft namelijk niet perse synchroon te lopen met je tafelgenoten met voor- en hoofdgerecht. Overigens had het personeel al snel door dat we een jarige onder ons hadden door de pakjes die wij bij ons hadden en dat zagen we later terug bij het dessert van de jarige waar vrolijke sterretjes op brandden. Uiteraard ontlokte dit bij de overige zaalgenoten een "lang zal ze leven" en zelfs op de rekening bleek een drankje voor de jarige van het huis te zijn geweest, wat ik zeer attent vond. We hebben voor een hele leuke prijs gegeten, waarbij niemand van ons nog honger had bij vertrek. We komen hier zeker nog terug, terwijl we toch gemiddeld 50km van Wageningen woonachtig zijn.

69. Voor de1e keer geweest, en komen graag terug, goed eten en vriendelijk personeel.

70. Wij hebben heerlijk gegeten en alles was super. De bediening kon ook alles perfect uitleggen of adviseren. Wij komen zeker nog een keer terug.

71. Met zijn vieren heerlijk genoten, goeie kwaliteit, gezellige sfeer, goeie service, helemaal top! Tot de volgende keer!

72. Wij hebben hier heerlijk gegeten. Leuk concept, de hoofdgerechten worden gebakken op een grote bbq in het restaurant en het wordt geserveerd op een mini-bbq aan tafel. De bediening was erg vriendelijk en stond meteen voor je klaar. Leuke ambiance, kortom een aanrader!

73. Heel gezellig restaurant. Leuk concept van onbeperkt a la carte eten met mini barbecue op tafel. Goede kaart met lekkere gerechten, goed bereid. Prima bediening. Aanrader!

74. Het was top.
    Bij de deur werden we vriendelijk ontvangen, en onze jassen werden netjes opgehangen.
    Aan het tafeltje werd goed en helder uitgelegd hoe het in zn werk gaat, en de drankjes lieten ook niet lang op zich wachten.
    Alle gerechten smaakten heerlijk en het was dus ook moeilijk kiezen wat je volgende gang zou worden.
    Hier heb je een gezellige avond met heerlijk eten voor een prima prijs!
    Het enige minpuntje vonden we dat er af en toe een koude vlaag ergens vandaan kwam, en we het daardoor soms ff fris hadden.
    Wij komen hier zeker nog eens terug!

Groetjes Sarina.

75. Van Oostenbrugge

We hebben heerlijk gegeten. Leuke en vlotte bediening. Concept is erg leuk.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

76. Een erg gezellig restaurant! Het eten is prima en de formule all you can eat van de a la Carte maakt t nog mooier! Boven alles echt een superbediening. Vriendelijk, Attent en zeer gastvrij! Echt een aanrader!

77. Roefje timmer

Een mooie, en sfeervolle restaurant. Vlotte en vriendelijke bediening en het eten werd mooi en heerlijk opgediend.

78. Mevr. R van der Velde

Wij vonden het een gezellig en sfeervol restaurant. De bediening erg vriendelijk.
    Maar wel traag en geen ervaring.
    Wij moesten erg lang op de gerechten wachten. En met kleine kinderen is dat vervelend. De voorgerechten vond ik echt super. De hoofdgerechten van iets mindere kwaliteit. We proberen het over een jaartje nog eens als de bediening ingewerkt is.

79. J.R.E. de Kruiff - van Emst

Eerste ervaring bij Zout en Peper was positief: goede gerechten, gezellige sfeer, vriendelijke bediening en prijs/kwaliteitverhouding ook oké. Wij komen zeker terug.

80. Al 2 keer inmiddels gegeten bij Zout & Peper en enorm genoten!

Het is een supergezellig restaurant met een mooi concept, je kunt de hele avond tafelen. Het eten is bijzonder goed/smaakvol en we hopen zeker vaker te komen!

Ga zo door!

81. Was erg leuk maar het duurde erg lang iedere keer voor wij nieuw eten kregen

82. Carla van der wal

Erg leuk, vriendelijk personeel. Opdienen gerechten apart. Wachttijd tussen de gerechten wat te lang maar dat zullen wel opstartproblemen zijn. Heel gezellig verder. Wel jammer dat ik bij de reservering had vermeld gebruik te willen maken van de openingskorting en er toch de normale prijs in rekening is gebracht. Scheelde toch 16 Euro. Kwam er thuis pas achter heb erover gebeld en toen bleek dat ik de flyer had moeten inleveren. Dit had ik zo niet begrepen en er is ook niet naar gevraagd.

83. Uitgenodigd door mijn broer en schoonzus hebben we hier met veel plezier en zeer smaakvol gegeten.
    Ondanks de drukte wegens Valentijnsdag was de bediening zeer vriendelijk en klantgericht.
    De gerechten en dranken waren uitstekend van kwaliteit en de keuze ruim voldoende. Wij gingen als laatste naar huis maar wat wil je ook: gezelligheid kent geen tijd.
    We komen hier zeker terug.

84. Het eten en de service waren uitstekend!

85. Het was heerlijk, gezellig en betaalbaar.

86. Tesja Pater

Een erg gezellig en sfeervol restaurant. Bediening is vriendelijk en laat zien voldoende tijd te hebben om je van dienst te zijn. Het werken m.b.v. het lampje als je een vraag hebt, vind ik erg goed. Daarentegen vond ik wel dat ze vrij snel kwamen vragen naar een volgend gerecht i.p.v. wat meer tijd te krijgen voordat de bediening weer langs kwam. Het eten was erg lekker en het systeem van meerdere voor-/hoofd- en nagerechten kunnen bestellen is origineel en goed! Kortom een echte aanrader om gezellig te gaan eten!

87. Wij waren Zaterdag 10 Feb. Bij Zout&Peper in Wageningen.
    Het eten was zeer goed dat was ook zo voor de bediening.
    Wij komen hier zeker nog een keertje terug.

88. We werden gastvrij ontvangen. De bediening is erg vriendelijk. Iedereen doet zijn best om het je naar de zin te maken. Kwalitatief goed eten voor een redelijke prijs. Voor mij als vegetariër was er voor extra keuze gezorgd. Het is een erg gezellig en sfeervol restaurant waar je je meteen op je gemak voelt. We zijn hier nu op vakantie maar als we in de buurt zijn komen we zeker nog een keer terug. Ga zo door!

89. Astrid Smith

We hebben een geweldige avond gehad! Leuk concept, prima service, lekker eten en gezellige ambiance. Top!

90. Frederike

Ons eerste bezoek aan zout en peper is een doorslaand succes geworden. Leuk concept waardoor je meerdere gerechten van de kaart kunt proberen. Oprecht vriendelijke bediening. Leuk idee om met een omkeerbaar lampje op tafel te werken waardoor je aandacht van de bediening vraagt. Dat voorkomt dat je steeds moet kijken of je de aandacht van de bediening kn trekken. Eten was goed, zeer smakelijk en overvloedig. Binnenkort komen we terug met groot gezelschap om verjaardag te vieren. Blij met deze ontdekking op een historisch belangrijke plek in Wageningen!

91. Erica van Enk

Heerlijk gegeten! Gevarieerde menukaart.
    Bediening vlot en behulpzaam.
    Omdat één van ons slechthorend is en er in de grote ruimte voor haar te veel ruis was, hebben ze speciaal voor ons vooraan, waar het rustiger was, een plekje gecreëerd waar we konden eten. Dat is service!

92. Jacqueline

Heerlijk gegeten in een prettige omgeving geholpen door heel vriendelijk personeel. Absoluut een aanrader!

93. Leuk personeel, enorm lekker eten en sfeervol restaurant!

94. Yntze Steenbergen

Gebruik gemaakt van de openingsactie. Boven verwachting lekker gegeten,
    Prima ontvangst, goede uitleg van de mogelijkheden.
    Prettige bediening, het gebruik van het ‘bestellampje’ werkt prima. Je hoeft niet steeds te kijken of je contact kunt maken met iemand van de bediening.
    Mooi geserveerde gerechten.
    Ook speciaal tegenwoordig: het water is gratis!!! Gewoon kraanwater met een paar schijfjes limoen, super.
    En je kunt vrijuit kiezen en bestellen. Een aanrader.
    Wij komen zeker terug.

95. Vriendelijke service

Met een groep van 9 gegeten. 1 Iemand met een notenallergie was een beetje moeilijk voor ze. Geen allergiekaart en serveerster moest alles navragen, wat vervolgens vrij lang duurde.
    Verder was de bediening vriendelijk en snel. Eten was goed en concept van onbeperkt bestellen leuk! Ga er zeker nog eens eten!

96. Topervaring! Het eten was heerlijk en de prijs/kwaliteit was zeer goed wanneer je kiest voor onbeperkt a la carte (erg leuk concept). Vooral de bastogne parfait is een aanrader als afsluiter!

97. Familie Amsen

We merken dat het nog in de opstartfase zit. Dat resulteerde in soms lange wachttijden. Zodra ze dat geregeld hebben is het een prima restaurant waar we ook naar terug willen komen.
    Als ze de snelheid erin hebben dan zal dat er ook voor zorgen dat ze een tafel 2 keer per avond bezet kunnen hebben, tegen nu 1 keer.

98. Wauw..!! Echt een aanrader!! Heerlijk gegeten, gezellige sfeer mooie inrichting en super vriendelijk personeel!!

99. Gezellig en mooi ingericht, concept van onbeperkt genieten van de a la carte kaart werd goed en duidelijk uitgelegd.
    De gerechten die wij hebben genuttigd waren zeer lekker en goed bereid en niet te duur!
    Wij komen zeker nog eens terug!

100. Quenny van Dijk

Wij hebben heerlijk gegeten!! Het restaurant straalt een gezellige sfeer uit met goede, vriendelijke bediening. De prijs / kwaliteit verhouding is mbt de formule van het ‘onbeperkt eten van de a la carte kaart’ heel goed!!

Vorige pagina

Volgende pagina