Tegenover het restaurant achter Hotel De Wereld

Centraal station

Onbeperkt genieten van de a la carte kaart voor een vaste prijs.

Alles proeven en niet teveel betalen, dat kan bij restaurant Zout&Peper in Wageningen.

wo&do 21,50 en vrij-zo 23,50 p.p.

• All-inclusive

1520271551 88
1520728567 88
1522099617 89
1533982047 88

1. Voor de zesde keer hier gegeten. Het was weer fantastisch. Omdat het mooi weer was, hebben we lekker buiten kunnen eten op een gezellig binnenplaatsje.

2. Prima eten in goede ambiance. zeker geen al you can eat sfeer wat er prettig was.

3. Y.H. Gerritsen

Weer heerlijk gegeten met weer een 0ntzettend vriendelijke en goede bediening

4. Petra Blankenstijn

Het was echt top. Goed eten voor een aantrekkelijke prijs. Vriendelijke bediening en een gezellige sfeer!
    We hebben een hele fijne avond gehad!
    Hartelijk bedankt!

5. Heel lekker gegeten.
    Leuk concept.
    Vriendelijk personeel.
    Klein minpuntje: zaak staat erg vol dus wat krappe zitruimte.

6. Florissen

Leuk concept, onbeperkt voor € 25,50 3-gangenmenu. Het eten smaakte goed! Kwamen dan ook voor de derde keer. Helaas was bij de tweede ronde GEROOKTE ZALM VAN DE BBQ de zalm nog iets bevroren. Reactie: kon gebeuren dat het een beetje koud was. Het terras zat vol, het duurde dan ook even voor er eten en drinken geserveerd werd. Vriendelijk personeel!
    Tegenvaller was de rekening: bij aankomst werd gevraagd of we vooraf een heerlijk zomers drankje wilden, hiermee werd de indruk gewekt dat dit een drankje van het huis was. Geeft op zich niet dat je hiervoor moet betalen, maar dit drankje kostte € 6,- pp, totaal € 24,-

7. Herman van Aggelen

Wij zijn er nu voor de 2e keer geweest, en het is buiten net zo leuk als binnen.
    Super aardige bediening, de mensen zijn relaxed, en hebben alle tijd voor uitleg van het eten.
    Wat een voortreffelijke gerechten hebben jullie zeg, petje af voor zo'n concept.
    Als je voor max 35 € p/p kunt eten en drinken wat je wilt, dan hebben wij zeker niets te klagen, en wij zullen ook zeker nog een paar x verschijnen.

8. Eten was goed, duurde allemaal wel wat lang. Personeel kwam dat zelf oplossen door een drankje van het huis aan te bieden, prima!

9. Sarah1964

Hebben een hele gezellige avond gehad. Heerlijk gegeten en super aardig personeel. Voor ons geldt dat we hier zeker nog eens terug komen.
    Groetjes Sarah.

10. Heerlijk gegeten in een ongedwongen gezellige sfeer.
    Fijne bediening, zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

11. Het concept is erg leuk, je kunt van van alle gangen verschillende gerechten proeven. De sfeer was erg goed, heel ongedwongen en gezellig. Ondanks de hitte kun je buiten heerlijk zitten in de schaduw van de bomen. Erg vriendelijk personeel. Leuke presentatie van de warme gerechten: die krijg je op een klein soort bbq-tje op tafel. Gerechten worden geserveerd met heerlijke saledes en friet. Kortom: een heel gezellig restaurant met zeer vriendelijk personeel en uitstekende gerechten! Wij wensen de nieuwe eigenaar heel veel succes en komen zeker vaker eten!

12. Leuk concept. Lekker eten op mooi terras achter het restaurant. Prima bediening.

13. Met 5 personen daar buiten gegeten. Mooie ambiance; alleen de beukennootjes van de boom erboven kletterden steeds op onze borden/ hoofden. De bediening was reuze aardig, maar een aantal nog in het pre-start stadium van hun horeca carrière; heb 25 minuten met een leeg glas gezeten nadat ik om een rosé had gevraagd; glas kwam de drank niet. Gebruikte borden werden niet weggehaald, waardoor de bediening de volgende gang niet neer kon zetten. Toen wij aankwamen liep een van de mdw 3 keer langs onze tafel, zonder ook maar iets te vragen of te zeggen en wij waren toen nog de enige gasten…
    Het eten verder was prima, maar betere uitleg over kleinere porties bij onbeperkt had op zn plaats geweest.

14. Eten was erg lekker! Kon alles van de kaart proberen voor een vaste prijs. Bediening was slecht. We werden vaak niet gezien of overgeslagen, hierdoor steeds lang moeten wachten.

15. Een nieuw concept in Wageningen, waarover we al een en ander hadden gehoord.
    Met een vriendengroepje (6 pers.) gezellig bij "Zout en Peper" uit eten geweest. De bediening was uitstekend, op alle vragen werd uitgebreid en op een leuke manier gereageerd. Men was duidelijk van alles omtrent het menu goed op de hoogte. Alle gekozen gerechten vielen goed in de smaak. Presentatie, o.a. met mini-bbq'tjes op tafel, was origineel en de bediening redelijk vlot. Leuke avond gehad en uitstekend gegeten. Value for money! We gaan zeker wéér.

16. Schipper

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en weten ook uit te leggen wat precies alles is en geven goed advies.
    Eten was qua prijsverhouding goed en een leuke actie ook, onbeperkt eten voor een minimale prijs!

Zeker een aanrader om hier gegeten te hebben!

17. Mark 12 punten

Heerlijk gegeten. Afgelopen keer duurde de 1e ronde lang.

18. Heerlijk gegeten buiten in de tuin. We waren beetje bang dat het met ruim 30 gr veel te warm zou zijn om buiten te eten maar je zit daar heerlijk onder de bomen in de schaduw. Het eten was heerlijk en de bediening zeer vriendelijk. We komen er zeker nog eens terug.

19. Arjan kreuter

Ben er gister voor de tweede x geweest. En wederom TOP!! Eten is super van kwaliteit en service is top. Door de absoluut goede kwaliteit van het eten met daar tegenover echt heen hoge prijs is het super!! Kom snel weer.

20. Marloes

Lekker eten, gezellig sfeer en goede bediening. Voor herhaling vatbaar!

21. Meg van den Broek

Fantastische avond in heerlijk besloten tuin genoten met heerlijke gerechten en gerechtjes. Een echte aanrader in dit restaurant met leuk concept.

22. Tony Monserrate Carvache

Mijn vrouw werd 50 op zondag 22 juli. Het was mooi weer en we zaten buiten. Het systeem is goed geregeld en de mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. Voorgerecht brood met boter en enpanada. Ook inktvisringen smaakten goed. De spareribs waren prima maar het vlees kon meer gaar. De chickenwings waren prima. De frites waren uitgebakken en oud hard slecht onderdeel en slecht dat dit er " doorheen" is gekomen. De salades waren heerlijk! Volgende keer proberen we all we can eat optie....

23. Bart Koopman

Goed eten in een sfeervol restaurant!

24. De Jong

Heerlijk gegeten op een gezellig terras met goede bediening. Echt een aanrader. Wij komen zeker terug.

25. Jan Reuvers

Leuk concept top tuin locatie, opgewekt personeel. Lekker gegeten en apart semi all you can eat concept. Goede prijs kwaliteit verhouding.

26. Rik Muilwijk

Heerlijk kunnen genieten, de gerookte zalm vond ik echt heel goed! Als het goed druk is kan het wachten wat lang aanvoelen. Neem zoals ik dus wel goed gezelschap mee ;)

27. Zout&Peper is een geweldig restaurant. Heerlijk eten, gezellig terras, bijzonder vriendelijke én goede bediening. We voelden ons echt verwend/ een avondje uit. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
    Enige minpuntje vonden wij de muziek: vrij hard en niet onze smaak maar omdat we alleen het dessert binnen gegeten hebben, hebben we er niks van gezegd.

28. Heerlijk gegeten en gezellig op het terras!

29. Heerlijk gegeten!!! Vriendelijk personeel.

30. J.Welner

Wij waren met 10 personen en hebben weer heerlijk gegeten. Alleen duurde het wel erg lang eer je de bestelling kreeg. En als je het hoofdgerecht had besteld kreeg je de groenten en frieten niet bij, moest je om vragen en duurde dan weer lang want moest nog gebakken worden. Heel jammer. We hebben er in maart ook gegeten maar toen ging het wel goed. Erg jammer.

31. Saskia van Kesteren

Heerlijk gezeten en gegeten bij Zout en Peper in Wageningen vanavond. Onbeperkt ala carte is een geweldig leuk concept. Traditiegetrouw gestart met een heelijk en mooi opgediend voorgerecht daarna door met een keuze uit de hoofdgerechten die elke keer verassend waren en ook weer erg lekker. Alle porties waren wat kleiner zodat onbeperkt uitnodigde tot weer een nieuwe proeverij! Voor elk wat wils en desgewenst ook nog aangepast aan extra wensen. Dames en heren van de keuken, bediening en bedenkers van het concept chapeau we hadden een geweldige avond!! Tot snel ziens!

32. Lekker eten voor een leuke prijs. Bediening vriendelijk en je zit er erg gezellig.

33. Familie

Wij hebben met kleine kinderen gezellig gegeten in dit restaurant. Fijn, een plek waar het niet erg is als je kinderen af en toe even een rondje willen lopen :) Er is een mooie plek om buiten te eten. De bediening is prima, heel vriendelijk en we hebben niet lang hoeven wachten op eten en drinken. De kwaliteit van het eten viel ons wat tegen. De side dish groente bestond uit bloemkool, broccoli en wortel wat waarschijnlijk uit de vriezer kwam. Het had weinig smaak. Jammer, want er is vooral nu in de zomer volop lekkere groente te krijgen. Verder was ook de bulgur en de kabeljauw erg smaakloos, de aardappelsalade vrij hard. Het vlees was wel ok. Aan de kwaliteit van het eten valt dus nog wel wat te verbeteren. Aan de andere kant, onbeperkt eten voor dit bedrag is zeer prima!

34. Lekker buiten op het terras van alle heerlijke gerechten genoten. Bediening was goed en er hing een leuk sfeertje!

35. Het was redelijk goed. Maar gezien de meeste recensies hadden wij er meer van verwacht. Rauwe gamba’s is wel netjes opgelost!!

36. Lekker buiten gezeten. Bediening top en eten was goed. Niet lang wachten op gerecht. Zeer vriendelijk personeel. Goed concept.

37. Heerlijk gegeten, vlotte en vriendelijke bediening, heerlijk mals vlees, gerechten mooi opgemaakt, super, wij komen zeker terug.

38. Michel van den Berg

Geweldige setting en heerlijk eten. Hadden wij niet verwacht voor z'n zachte prijs.

39. Eerste ervaring was beter dan tweede. Door de avondvierdaagse stond bijna al het personeel buiten( geen idee waarom) terwijl het restaurant vol zat. Duurde bijna 40 min voor de 1e gang kwam.
    Er mag ook wel een keer een raam open tegen de benauwdheid.
    Als er een grote groep zit is het meteen heel rumoerig.
    Bavarois was meer milkshake en de ossenstaartpuntjes waren koud. Verder smaakte het eten wel prima, maar wat een verschil met een maand geleden. Toen was alles echt super!

40. Messing A.H

Heerlijk gegeten vlotte en vriendelijke bediening.
    Gerechten smakelijk gemaakt.

41. M van de B

Heerlijk gegeten, fijne bediening, misschien iets kleinere porties zodat je meer verschillende gerechten kunt proeven. En misschien iets betere afzuiging was wel een beetje benauwd luchtje binnen. Maar leuk restaurant echt een aanrader!

42. Gezellig restaurant met leuk personeel. We hebben heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar!

43. M koudijs

Het was erg goed en gezellig.

44. Wat kun je daar lekker eten.
    Wat ik ook heel erg prettig vond.
    Was dat je er gewoon de hele avond erover mag doen.
    Wat het erg gezellig maakte.
    Dus lekker genieten van de heerlijke gerechten.
    Zonder aan de tijd te denken.
    Echt top.

45. Rachèl

Ik vind dat er echt een fijne sfeer hangt, gezellig en lekker knus. Ook het eten is echt super lekker en niet duur, zeker een aanrader dus!

46. Joke van hattem

We hebben heerlijk gegeten, lekker buiten kunnen zitten. Fijne bediening. Alles perfect. We gaan zeker nog een keer terug👍🍷👋

47. Marjolein Neele

Afgelopen vrijdagavond hier voor de 2e keer gegeten, nu een keer op het terras, wat er netjes uit ziet :). En net zoals de eerste keer, heerlijke gerechten, netjes opgemaakt en vriendelijk personeel. Ik kom hier graag snel weer terug!

48. We hadden voor het "all you can eat" menu gekozen. Het voorgerecht met zalm was heerlijk, maar de hoofdgerechten vielen tegen. Uiteraard krijg je kleinere porties, maar twee kippenvleugeltjes is wel erg karig. Ook de hamburger was niet bijzonder. Wij vonden de prijs/kwaliteit verhouding niet goed.

49. Superlekker gegeten. Leuk concept met vast bedrag. Vlees op de mini bbq was erg leuk. Goede kwaliteit zeker voor deze prijs.

50. Zeer prettig om daar te vertoeven, eerste klas bediening. Rijk gevulde menukaart, voor ieder wat wils. En we hebben er wederom heerlijk gegeten. Je moet hier gewoon terug komen. Echt voor ieder aan te bevelen. Ik kijk er al weer uit, wanneer we weer iets te vieren hebben. Toppie.

51. Nel 5 punten

Super lekker gegeten. Het was heel druk vandaar dat de keuken langer open was. Anders sluit de keuken om 21.30 Uur dat is wel heel vroeg vooral op een Zaterdagavond.

52. Anoniem

Ter gelegenheid van mijn afscheid heb ik gisteravond uitstekend gegeten en het was heel gezellig, het nagerecht werd buiten geserveerd vanwege de warmte. Iedereen was dik tevreden en de bediening was prima!

53. Heerlijk gegeten in een prettige omgeving. De wachttijd tussen de gangen was vrij lang, maar met goed gezelschap en een prettige sfeer was dit geen probleem.

54. Laurens

Kwamen redelijk laat aan, reservering niet doorgekomen… balen. Maar na kort wachten toch een mooi plekje gekregen en de keuken een uur langer open gehouden zodat iedereen zijn eten kon bestellen. Top! Klantvriendelijkheid is boven pijl, niet stijf, maar vlot en vriendelijk. Klasse gedaan! En de mry biefstuk is echt een aanrader!

55. Heerlijk gegeten, zoveel je maar wilt!
    Top avond, prachtig weer op een heerlijk terras en zo betaalbaar! Echt een aanrader.

56. Eten was prima, beetje zout alleen.
    Groot minpunt dat het 25 Gr was supermooi weer en we absoluut niet buiten mochten eten.
    Er staat Nb een bord dat ze een terras/eettuin hebben.
    Regen kwam er niet aan, maar toch namen ze geen risico. Binnen was het warm en benauwd.
    Heeft zeker ons eten deels verpest, met zo’n mooie zomerse avond binnen te moeten blijven.

57. Robbin Lensink

Het was heerlijk! Vriendelijke bediening. Lekker eten en een hele schappelijke prijs.

58. Marjolein Cohen

Super lekker gegeten ruime keuze prima bediening leuke locatie. Zeker voor herhaling vatbaar.

59. Het eten was prima, maar niet heel bijzonder. De entourage was wel heel gezellig, een leuke plek om de avond door te brengen. Het duurde echter wel heel lang voor je wat kreeg wat ervoor zorgde dat wij niet echt alles konden bestellen wat wij wilden aangezien de keuken om half 10 sloot. Al met al een prima gezellige avond gehad met ons gezelschap.

60. Anouk Keijman

Eten was lauw en sommige gerechten zelfs koud. Service was ongeregeld en soms ook erg onvriendelijk. Entourage was echter top! Leuke sfeer. Maar zeker niet voor herhaling vatbaar.

61. Heerlijk gegeten en een super goede bediening!

62. Jeannette Teunissen

Heerlijk met vrienden in de tuin gegeten. Eten was helemaal prima, goede kaart en de bediening was heel erg vriendelijk en attent!
    De rondes volgden elkaar vlot op, en borden waren mooi opgemaakt!

63. Erna de Kruyff

Voor de 2e keer bij zout & peper geweest en opnieuw genoten van de prettige ambiance en het heerlijke eten.
    Mooi is dat het ook nog prima betaalbaar is.

64. E. Wennekes

Heerlijk eten. Goede service. Een aanrader.

65. Gerrie van Binsbergen

Verrassingsdiner voor mijn broertje georganiseerd. Wij hadden zelf al eerder gegeten bij dit voortreffelijke restaurant. Alle gasten (14) waren onder de indruk van de warme aandacht, bediening, en de heerlijke gerechtjes. Echt helemaal niets op aan te merken, alle complimenten voor dit restaurant.

66. Aangetrokken door de hoge waardering toch een keer geboekt. Viel helaas tegen. De grill midden in restaurantgedeelte zorgde voor een benauwde sfeer en rooklucht. Bij uitserveren werden voor en hoofdgerechten van de verschillende tafelgenoten niet gescheiden. Mijn vrouw had alleen hoofdgerecht maar kreeg dat bij mijn voorgerecht. Dat is wellicht minor, het gaat om het eten. Dat was helaas ook niet best, Carpaccio was lauw (smaak was oke), de slakken waren bremzout (niet op alle slakken zout leggen, ik had het nog zo gezegd) en het vleesgerecht was niet sappig of smaakvol.

De rosé was wel erg lekker en de bediening deed echt haar best om met grote pepermolens en Parmezaanse kaas de smaak tot grotere hoogtes te tillen. Lukte niet helemaal en dat compenseerde de rest ook niet. Ik wist ook niet dat ze op sommige dagen een all you can eat concept hebben en dat je a la een wokrestaurant bij ieder (vlees)gerecht je eigen unieke saus mag uitkiezen.

Zout en Peper zit bijna altijd vol, ze zijn deze eerste maanden erg succesvol en bieden iets wat heel veel mensen heel erg waarderen. Gelukkig maar, want aan mij is het concept en de kwaliteit niet besteed.

67. Buurman en buurman

Mooie ambiance, zeer hartelijke bediening.

68. Prima eten en leuke inrichting. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

69. Een bijzonder concept, geweldig uitgevoerd.
    Bijzonder plezierige ontvangst, sfeervolle ambiance (binnentuin), uitstekende bediening en heerlijk eten. En dit alles voor een zeer bescheiden prijs!
    Wat wil je nog meer?!

70. Gert Timmermans

Wij hebben gisterenavond genoten van ons avondje uit. Wij werden er zeer gastvrij ontvangen en zelfs werd er aan ons hondje gedacht. Hij kreeg vanuit hun zelf water en wat botjes, top zeer klantgericht! Het concept is leuk en voor iedereen wat wils, wij kozen echter voor 2 volle gerechten en hebben voortreffelijk gegeten. Mooie kaart en leuke snufjes worden er toegepast. Zeer sfeervol restaurant. De wijnkaart is sober maar de wijnen smaken wel goed. Ik mis daarbij wel wat luxere wijnen voor de liefhebber. Wij komen zeker terug!

71. Danielle

Heerlijk vers eten! Bediening is heel behulpzaam en sfeer is top! Zeker weten een aanrader!

72. Ongedwongen sfeer, bediening erg attent, hartelijk en vlot. Goede prijs kwaliteit verhouding, leuk concept en smakelijke presentatie. Aanrader!

73. Annemieke

Super lekker gegeten! Bediening top, gezellig en kundig. Heel leuke avond gehad.

74. René Keizer

Voor de derde keer bij Zout &Peper gegeten. Drie keer een top avond.

75. Het concept is leuk en we hebben van de avond genoten.

76. TEDE 15 punten

Niet goed. Alles duurde erg lang. Bijgerechten werden vergeten te brengen ook na herhaaldelijk verzoek en uiteindelijk helemaal niet meer gehad. Dat gold ook voor de drankjes, ook vergeten of erg lang wachten. Zo lang zelfs dat we versneld het dessert moesten bestellen omdat "de laatste ronde"" inging (22.00 Uur). Een portie kippenvleugeltjes bestaat hier uit zegge en schrijve twee vleugeltjes waarvan één bruin en één nog helemaal wit en nauwelijks gaar. Verder erg vol en een ongemakkelijke (krappe) zit. Jammer want het concept is aardig maar hebben we elders veel beter (en sneller) meegemaakt.

77. Super lekker eten. Goede prijs. Ze zijn vaak volgeboekt. Reserveer ala je een plekje wil zeker als je met een grote groep bent.
    Nadeel van hun populariteit is lang wachten op een volgend gerecht.

78. Renate

Lekker gegeten op een heerlijk relaxed terras. Vooral het Citroën metingen dessert is een aanrader. Personeel was wat onervaren maar dit werd gecompenseerd doordat ze erg hun best deden.

79. Irma van Kuilenburg

We hebben lekker gegeten met z'n allen en een gezellige avond gehad.
    Het was super. Tot de volgende keer.

80. Wat een goede formule! Die kan eigenlijk alleen maar slagen met prima producten en goede service. Op beide fronten scoorde Zout&Peper tijdens een zeer drukke avond (4 mei) goed. De 'lampjes' die aangeven dat je wat wilt bestellen zijn een vondst en daardoor de bediening nooit storend. Wat het helemaal af maakte, was de melding dat er 15 minuten niet zou worden bediend in verband met Dodenherdenking. Kortom: lekker eten, goede en vriendelijke bediening voor een goede prijs. Een aanraden dus.

81. Goede sfeer, bediening goed.
    Na bellen in de ontkenningsfase: niks aan de hand met de rauwe producten, tartaar blijkt ossenworst en geregeld gecontroleerd. Aju.

1,7
  82. Andre van Bavel

Wij hebben heerlijk gegeten voor een vriendelijke prijs. Er was erg veel lawaai dat was jammer.

83. Dennis van Harreveld

Heerlijk gegeten.

84. André Ribbers

Zeer bijzondere en verrassende ervaring. Met name het onbeperkte menu. Wel even goed laten uitleggen hoe dat nu specifiek werkt. Erg leuke sfeer en opvallend vriendelijk en behulpzaam personeel. Professionele aanpak. Lekker eten voor een zeer concurrerende prijs. Een regelrechte aanrader wat mij betreft!

85. Sylvian Schuman

Heerlijk eten voor een prima prijs. Heel attente service met een glimlach, super avond gehad!

86. Horlings

Heb er nu voor de tweede keer gegeten. Vind het eten goed en de bediening ook goed word goed verteld. En vraagt ook of je al een keer hebt gegeten bij Zout&Peper zo niet dan verteld ze duidelijk hoe het de menu kaart werkt. En wat ik zelf ook heel fijn en makkelijk vind dat het lampje wat op je tafel staat kunt om draaien en word het lichtje rood en dan komen ze naar je tafel toe. Dus raad het zeker aan vrienden.

87. Korenstra

Heerlijk gegeten met het onbeperkt bestellen-concept van Zout & Peper. Vooraf waren we benieuwd hoe onbeperkt dit werkelijk zou zijn. Nou, volledig dus! De porties zijn iets meer dan de helft van een normale portie, dus in plaats van 1 voorgerecht, 1 hoofdgerecht en 1 toetje kun je 2 verschillende proeven. Meer kunnen de meeste mensen echt niet op. Alle bestelde gerechten waren heerlijk en vers. Bovendien een erg sfeervol restaurant waar je prettig zit. Fijne avond gehad en genoten!

88. Gert van Maanen

Een heel mooi en betaalbaar concept. Het was genieten. Met zorg bereid en met een glimlach geserveerd.

89. Het moet nog goed gaan draaien daar. Tafel werd niet afgeruimd. Onduidelijkheid over het concept. We zaten heerlijk buiten alleen uiteindelijk in het aarde donker. Te vroeg in het seizoen om buiten te zitten. Uiterst vriendelijke bediening. Ik had kabeljauw. Alleen een staartstuk jammer. Was wel goed van smaak. Pas op als je gaat zitten. Koolgruis en vet op de stoel. Sommige voorgaande mensen waren knoeiers.

90. mw.m.v.d.graaf

Een gezellige avond uit- uit eten.
    Enthousiaste bediening.
    Sfeervolle ambiance, maar vooral ook erg lekker gegeten.
    Originele presentatie.

91. Heerlijk gegeten, sfeervol restaurant met leuk personeel

92. Heerlijk gegeten! Mooi concept is het, dat je onbeperkt kunt bestellen en dan iets kleinere porties krijgt. Je kunt dan meer verschillende gerechten proberen. Elk gerecht was heerlijk en de service top.

93. Die was onze tweede keer daar. Wij zullen weer en weer terug eten. Echt lekker en gezellig!

94. Jeannette de Weijer

Heerlijk gegeten bij Zout & Peper! Leuke sfeer en uitstekende bediening. Hier gaan we zeker terug komen!

95. Vd Linde

Gezellig en goed eten!

96. Bas van de Glind

Ik ben uiteten geweest met mijn vriendin, op advies van mijn zusje. Leuk om te zien dat mijn oud-collega het zo goed voor elkaar heeft. Het eten was gevarieerd en lekker, en de bediening was erg gastvrij en vriendelijk. Zeker de moeite waard.

97. Paulien van Holland

Het was er echt heel gezellig en we hebben heerlijk gegeten, het was zeer de moeite waard en ik raad het iedereen aan!

98. Gezellige avond met manlief, leuke bediening en heerlijk gegeten. Komen zeker terug.

99. geerdien krijnen

Heerlijk gegeten en topbediening!

100. Peter en sharona

Gisteravond heerlijk gegeten en genoten van een onvergetelijke avond.
    Zelfs zonder te reserveren, werden we gastvrij ontvangen.
    Het concept is erg leuk en het personeel super super super vriendelijk.
    Ook de vrouwelijke bedrijfsleidster was zelfs erg betrokken bij mijn zwangerschap en zwaaide ons persoonlijk uit. Zeker een aanrader, wij komen gegarandeerd terug!

Volgende pagina