Tegenover het restaurant achter Hotel De Wereld

1520667750 88
1521994288 89
1523320826 89
1531943323 87

1. Ik laat normaal nooit recensies achter maar voor dit restaurant maak ik graag een uitzondering. Mijn vriend en ik hebben een fantastische avond gehad. Het all-you-can-eat principe is erg geslaagd, terwijl dit totaal geen afbreuk doet aan de kwaliteit. Elk gerechtje was een feestje, zowel qua smaak als qua opmaak. Wij hebben de hele avond zitten tafelen. Ondanks dat het best druk was op deze vrijdagavond, kwamen de gerechtjes in een goed tempo. Ook de wijn smaakte erg goed. We hadden graag zaterdag terug willen komen, maar helaas was het al volgeboekt Jammer genoeg wonen we niet in de buurt, anders hadden we een restaurant gevonden waar we elke week wel zouden willen eten!

2. All you can eat??? Als je van 18.00 tot 00.00 uur zou kunnen blijven zitten bereik je maximaal 7 gerechtjes. Alles is bijzonder traag. Het vlees is ook niet helemaal oké en de porties zijn bijzonder klein. Spareribs bestond uit 4 botjes met erg weinig vlees. Totaal stonden we na 3,5 uur met 4 gerechtjes weer op straat.
    Absoluut geen aanrader dus.
    Een grote papiermolen boven je bord moet dit alles goedmaken.

3. We hebben een gezellige avond gehad en heerlijk gegeten. Jammer dat je soms lang moest wachten op het eten. Maar het was wel echt super lekker!

Helaas zware lucht van de kolen en briketten als je boven naar de wc gaat.

Verder adequaat personeel en leuke service lampjes!

4. We hebben met zijn vieren er gegeten en dat was TOP.
    Bediening was heel vriendelijk en legde ons alles goed uit.
    . Komen er zeker een keertje terug.

5. Vooropgesteld, de toetjes zijn voortreffelijk!

Het onbeperkt kiezen van de kaart concept is alleen wel een domper. We zijn er 3,5 uur geweest en hebben 4 gerechten gegeten. Dit komt neer op 45 minuten wachten op een gerecht. De porties vlees/vis die je krijgt zijn niet groot omdat er van uit wordt gegaan dat je meerdere porties krijgt. Tussendoor dan maar patat eten. We hebben een nieuwe portie patat besteld en jammer genoeg kon ook de patat niet binnen 45 minuten geserveerd worden. Misschien als het heel rustig is dat er dan sneller geserveerd wordt maar dit was al op een woensdagavond. Al met al teleurgesteld.

6. Johannes Smit

Eten van prima kwaliteit, royale porties, attente en aardige bediening, aangename aankleding en sfeer.

7. Heerlijk gegeten, is het geld meer dan waard, nette bediening die weten wat ze doen en erg allert zijn, 1 verbeter puntje volgens ons, het zou lekker zijn als je ook warme groente bij het vlees krijgt, desalniettemin komen wij zeker weer terug.

8. Tegenvaller. Het concept is leuk, maar de uitvoering minder. Gerechten érg zout, verder niet even goed op smaak. De biefstuk heerlijk mals, de gamba’s (8 kleintjes in een schaaltje) mochten die naam niet hebben.
    Wat het meest stoorde was de enorme rooklucht in het restaurant. Méér dan alleen de lucht van de bbq die midden in de zaak staat. Onze jassen, die in een soort nis/kast hingen, stonken de dag erna enorm naar sigaretterook. Heeft er iemand achter die nis staan roken?
    Al met al niet voor herhaling vatbaar.

9. Was weer top, goede bediening lekker eten en alle aandacht!

10. Wij zijn zeer tevreden over de ontvangst en bediening en zeker het eten perfect allemaal.

Guus v Woudenberg.

11. Ruben van Soest

Goede service, lekker eten en een heel gezellige sfeer.
    Aanrader!

12. Mirjam Visser

Was een gok, nog nooit geweest, maar was perfect avondje voor onze eetclub!

13. Heerlijk gegeten. Leuke sfeer.

14. €6,75 Voor een fles water is echt te veel. Verder lekker gegeten.

15. Voor de tweede keer gegeten bij zout en peper. Genoeg glutenvrije opties waar ze goed rekening mee houden. Ik kan hier altijd met een gerust hart eten en het is super lekker.

16. Katinka van den Steen

Ondanks dat het helemaal vol zat werd je steeds op tijd bediend, het eten was lekker en de bediening uiterst vriendelijk. Onze tafel stond erg dicht bij een andere tafel. Dit leek eerst hinderlijk maar viel achteraf wel mee.

17. Heerlijk gegeten met een heel goede bediening. Echt een aanrader.

18. Weer heel lekker gegeten. Echt een aanrader.

19. Leuk concept en gevarieerde kaart. Snelle en vriendelijke bediening, Echt een aanrader!

20. Hans Zwartkruis

Dit was een een heel verrassende avond! Fantastische bediening, uitstekend eten en het super leuke concept "Onbeperkt genieten" heeft ons zo verrast dat we hier nog lang niet uitgegeten zijn. Kortom topavond!

21. Wij hebben heerlijk gegeten.
    En de bediening was ook goed.

22. Prima concept: onbeperkt eten. De bijbehorende zogenaamde kleinere porties zijn helemaal niet zo klein. Ideaal dat je extra gerechten kunt bestellen voor dezelfde all-in prijs.
    Het eten is lekker en genoeg keuze. Aardige bediening ook.

23. We komen graag bij Zout & Peper. Het concept is leuk. Je kiest allerlei verschillende gerechtjes. Ook leuk en lekker voor kinderen. Het is een ideale manier voor ons om uiteten te gaan. Geen kindermenu wat in 10 minuten op is, maar een gevarieerde kaart. Dat is leuk voor kinderen en houdt ze betrokken, waardoor we lekker lang en gezellig kunnen tafelen. Het eten is lekker en de sfeer is goed. We voelen ons daar wel thuis.

24. Wij hebben hier heel lekker gegeten. De service was goed. Zelfs toen het wat drukker werd, had de bediening voldoende oog voor ons. Daarnaast is de ambiance erg prettig en geeft het helemaal geen 'all you can eat' gevoel. Wij komen zeker nog een keer terug :)

25. Guus v Woudenberg

Wij hebben al in veel restaurants gegeten maar deze komt op nummer 1 op de lijst. Het was perfect van voor gerecht tot nagerecht.

26. Jacq van Rossem

Was heel gezellig en ieder deed zijn best.
    Nagerecht koffiemouse was te vast.

27. Klein Holte

Heerlijk gegeten, super bediening, alleen als er op tafel een flesje spa blauw en rood staan plus waterglazen, denk ik dat dat service is, niet dat er achteraf 3.50 voor water in rekening word gebracht. Of van te voren even melden of niet neerzetten en bv een karaf water aanbieden, wat in veel restaurants gebeurd.
    Verder top.

28. Prima.
    Héérlijk gegeten voor een vriendelijke prijs. Onbeperkt, leuk en avondvullend.
    We komen terug en zeggen het voort.

29. Voor de zesde keer hier gegeten. Het was weer fantastisch. Omdat het mooi weer was, hebben we lekker buiten kunnen eten op een gezellig binnenplaatsje.

30. Prima eten in goede ambiance. Zeker geen al you can eat sfeer wat er prettig was.

31. Y.H. Gerritsen

Weer heerlijk gegeten met weer een 0ntzettend vriendelijke en goede bediening.

32. Petra Blankenstijn

Het was echt top. Goed eten voor een aantrekkelijke prijs. Vriendelijke bediening en een gezellige sfeer!
    We hebben een hele fijne avond gehad!
    Hartelijk bedankt!

33. Heel lekker gegeten.
    Leuk concept.
    Vriendelijk personeel.
    Klein minpuntje: zaak staat erg vol dus wat krappe zitruimte.

34. Florissen

Leuk concept, onbeperkt voor € 25,50 3-gangenmenu. Het eten smaakte goed! Kwamen dan ook voor de derde keer. Helaas was bij de tweede ronde GEROOKTE ZALM VAN DE BBQ de zalm nog iets bevroren. Reactie: kon gebeuren dat het een beetje koud was. Het terras zat vol, het duurde dan ook even voor er eten en drinken geserveerd werd. Vriendelijk personeel!
    Tegenvaller was de rekening: bij aankomst werd gevraagd of we vooraf een heerlijk zomers drankje wilden, hiermee werd de indruk gewekt dat dit een drankje van het huis was. Geeft op zich niet dat je hiervoor moet betalen, maar dit drankje kostte € 6,- pp, totaal € 24,-

35. Herman van Aggelen

Wij zijn er nu voor de 2e keer geweest, en het is buiten net zo leuk als binnen.
    Super aardige bediening, de mensen zijn relaxed, en hebben alle tijd voor uitleg van het eten.
    Wat een voortreffelijke gerechten hebben jullie zeg, petje af voor zo'n concept.
    Als je voor max 35 € p/p kunt eten en drinken wat je wilt, dan hebben wij zeker niets te klagen, en wij zullen ook zeker nog een paar x verschijnen.

36. Eten was goed, duurde allemaal wel wat lang. Personeel kwam dat zelf oplossen door een drankje van het huis aan te bieden, prima!

37. Sarah1964

Hebben een hele gezellige avond gehad. Heerlijk gegeten en super aardig personeel. Voor ons geldt dat we hier zeker nog eens terug komen.
    Groetjes Sarah.

38. Heerlijk gegeten in een ongedwongen gezellige sfeer.
    Fijne bediening, zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

39. Het concept is erg leuk, je kunt van van alle gangen verschillende gerechten proeven. De sfeer was erg goed, heel ongedwongen en gezellig. Ondanks de hitte kun je buiten heerlijk zitten in de schaduw van de bomen. Erg vriendelijk personeel. Leuke presentatie van de warme gerechten: die krijg je op een klein soort bbq-tje op tafel. Gerechten worden geserveerd met heerlijke saledes en friet. Kortom: een heel gezellig restaurant met zeer vriendelijk personeel en uitstekende gerechten! Wij wensen de nieuwe eigenaar heel veel succes en komen zeker vaker eten!

40. Leuk concept. Lekker eten op mooi terras achter het restaurant. Prima bediening.

41. Met 5 personen daar buiten gegeten. Mooie ambiance; alleen de beukennootjes van de boom erboven kletterden steeds op onze borden/ hoofden. De bediening was reuze aardig, maar een aantal nog in het pre-start stadium van hun horeca carrière; heb 25 minuten met een leeg glas gezeten nadat ik om een rosé had gevraagd; glas kwam de drank niet. Gebruikte borden werden niet weggehaald, waardoor de bediening de volgende gang niet neer kon zetten. Toen wij aankwamen liep een van de mdw 3 keer langs onze tafel, zonder ook maar iets te vragen of te zeggen en wij waren toen nog de enige gasten…
    Het eten verder was prima, maar betere uitleg over kleinere porties bij onbeperkt had op zn plaats geweest.

42. Eten was erg lekker! Kon alles van de kaart proberen voor een vaste prijs. Bediening was slecht. We werden vaak niet gezien of overgeslagen, hierdoor steeds lang moeten wachten.

43. Een nieuw concept in Wageningen, waarover we al een en ander hadden gehoord.
    Met een vriendengroepje (6 pers.) gezellig bij "Zout en Peper" uit eten geweest. De bediening was uitstekend, op alle vragen werd uitgebreid en op een leuke manier gereageerd. Men was duidelijk van alles omtrent het menu goed op de hoogte. Alle gekozen gerechten vielen goed in de smaak. Presentatie, o.a. met mini-bbq'tjes op tafel, was origineel en de bediening redelijk vlot. Leuke avond gehad en uitstekend gegeten. Value for money! We gaan zeker wéér.

44. Schipper

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en weten ook uit te leggen wat precies alles is en geven goed advies.
    Eten was qua prijsverhouding goed en een leuke actie ook, onbeperkt eten voor een minimale prijs!

Zeker een aanrader om hier gegeten te hebben!

45. Mark 12 punten

Heerlijk gegeten. Afgelopen keer duurde de 1e ronde lang.

46. Heerlijk gegeten buiten in de tuin. We waren beetje bang dat het met ruim 30 gr veel te warm zou zijn om buiten te eten maar je zit daar heerlijk onder de bomen in de schaduw. Het eten was heerlijk en de bediening zeer vriendelijk. We komen er zeker nog eens terug.

47. Arjan kreuter

Ben er gister voor de tweede x geweest. En wederom TOP!! Eten is super van kwaliteit en service is top. Door de absoluut goede kwaliteit van het eten met daar tegenover echt heen hoge prijs is het super!! Kom snel weer.

48. Marloes

Lekker eten, gezellig sfeer en goede bediening. Voor herhaling vatbaar!

49. Meg van den Broek

Fantastische avond in heerlijk besloten tuin genoten met heerlijke gerechten en gerechtjes. Een echte aanrader in dit restaurant met leuk concept.

50. Tony Monserrate Carvache

Mijn vrouw werd 50 op zondag 22 juli. Het was mooi weer en we zaten buiten. Het systeem is goed geregeld en de mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. Voorgerecht brood met boter en enpanada. Ook inktvisringen smaakten goed. De spareribs waren prima maar het vlees kon meer gaar. De chickenwings waren prima. De frites waren uitgebakken en oud hard slecht onderdeel en slecht dat dit er " doorheen" is gekomen. De salades waren heerlijk! Volgende keer proberen we all we can eat optie....

51. Bart Koopman

Goed eten in een sfeervol restaurant!

52. De Jong

Heerlijk gegeten op een gezellig terras met goede bediening. Echt een aanrader. Wij komen zeker terug.

53. Jan Reuvers

Leuk concept top tuin locatie, opgewekt personeel. Lekker gegeten en apart semi all you can eat concept. Goede prijs kwaliteit verhouding.

54. Rik Muilwijk

Heerlijk kunnen genieten, de gerookte zalm vond ik echt heel goed! Als het goed druk is kan het wachten wat lang aanvoelen. Neem zoals ik dus wel goed gezelschap mee ;)

55. Zout&Peper is een geweldig restaurant. Heerlijk eten, gezellig terras, bijzonder vriendelijke én goede bediening. We voelden ons echt verwend/ een avondje uit. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
    Enige minpuntje vonden wij de muziek: vrij hard en niet onze smaak maar omdat we alleen het dessert binnen gegeten hebben, hebben we er niks van gezegd.

56. Heerlijk gegeten en gezellig op het terras!

57. Heerlijk gegeten!!! Vriendelijk personeel.

58. J.Welner

Wij waren met 10 personen en hebben weer heerlijk gegeten. Alleen duurde het wel erg lang eer je de bestelling kreeg. En als je het hoofdgerecht had besteld kreeg je de groenten en frieten niet bij, moest je om vragen en duurde dan weer lang want moest nog gebakken worden. Heel jammer. We hebben er in maart ook gegeten maar toen ging het wel goed. Erg jammer.

59. Saskia van Kesteren

Heerlijk gezeten en gegeten bij Zout en Peper in Wageningen vanavond. Onbeperkt ala carte is een geweldig leuk concept. Traditiegetrouw gestart met een heelijk en mooi opgediend voorgerecht daarna door met een keuze uit de hoofdgerechten die elke keer verassend waren en ook weer erg lekker. Alle porties waren wat kleiner zodat onbeperkt uitnodigde tot weer een nieuwe proeverij! Voor elk wat wils en desgewenst ook nog aangepast aan extra wensen. Dames en heren van de keuken, bediening en bedenkers van het concept chapeau we hadden een geweldige avond!! Tot snel ziens!

60. Lekker eten voor een leuke prijs. Bediening vriendelijk en je zit er erg gezellig.

61. Familie

Wij hebben met kleine kinderen gezellig gegeten in dit restaurant. Fijn, een plek waar het niet erg is als je kinderen af en toe even een rondje willen lopen :) Er is een mooie plek om buiten te eten. De bediening is prima, heel vriendelijk en we hebben niet lang hoeven wachten op eten en drinken. De kwaliteit van het eten viel ons wat tegen. De side dish groente bestond uit bloemkool, broccoli en wortel wat waarschijnlijk uit de vriezer kwam. Het had weinig smaak. Jammer, want er is vooral nu in de zomer volop lekkere groente te krijgen. Verder was ook de bulgur en de kabeljauw erg smaakloos, de aardappelsalade vrij hard. Het vlees was wel ok. Aan de kwaliteit van het eten valt dus nog wel wat te verbeteren. Aan de andere kant, onbeperkt eten voor dit bedrag is zeer prima!

62. Lekker buiten op het terras van alle heerlijke gerechten genoten. Bediening was goed en er hing een leuk sfeertje!

63. Het was redelijk goed. Maar gezien de meeste recensies hadden wij er meer van verwacht. Rauwe gamba’s is wel netjes opgelost!!

64. Lekker buiten gezeten. Bediening top en eten was goed. Niet lang wachten op gerecht. Zeer vriendelijk personeel. Goed concept.

65. Michel van den Berg

Geweldige setting en heerlijk eten. Hadden wij niet verwacht voor z'n zachte prijs.

66. Eerste ervaring was beter dan tweede. Door de avondvierdaagse stond bijna al het personeel buiten( geen idee waarom) terwijl het restaurant vol zat. Duurde bijna 40 min voor de 1e gang kwam.
    Er mag ook wel een keer een raam open tegen de benauwdheid.
    Als er een grote groep zit is het meteen heel rumoerig.
    Bavarois was meer milkshake en de ossenstaartpuntjes waren koud. Verder smaakte het eten wel prima, maar wat een verschil met een maand geleden. Toen was alles echt super!

67. Messing A.H

Heerlijk gegeten vlotte en vriendelijke bediening.
    Gerechten smakelijk gemaakt.

68. M van de B

Heerlijk gegeten, fijne bediening, misschien iets kleinere porties zodat je meer verschillende gerechten kunt proeven. En misschien iets betere afzuiging was wel een beetje benauwd luchtje binnen. Maar leuk restaurant echt een aanrader!

69. Gezellig restaurant met leuk personeel. We hebben heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar!

70. M koudijs

Het was erg goed en gezellig.

71. Wat kun je daar lekker eten.
    Wat ik ook heel erg prettig vond.
    Was dat je er gewoon de hele avond erover mag doen.
    Wat het erg gezellig maakte.
    Dus lekker genieten van de heerlijke gerechten.
    Zonder aan de tijd te denken.
    Echt top.

72. Rachèl

Ik vind dat er echt een fijne sfeer hangt, gezellig en lekker knus. Ook het eten is echt super lekker en niet duur, zeker een aanrader dus!

73. Joke van hattem

We hebben heerlijk gegeten, lekker buiten kunnen zitten. Fijne bediening. Alles perfect. We gaan zeker nog een keer terug👍🍷👋

74. Marjolein Neele

Afgelopen vrijdagavond hier voor de 2e keer gegeten, nu een keer op het terras, wat er netjes uit ziet :). En net zoals de eerste keer, heerlijke gerechten, netjes opgemaakt en vriendelijk personeel. Ik kom hier graag snel weer terug!

75. We hadden voor het "all you can eat" menu gekozen. Het voorgerecht met zalm was heerlijk, maar de hoofdgerechten vielen tegen. Uiteraard krijg je kleinere porties, maar twee kippenvleugeltjes is wel erg karig. Ook de hamburger was niet bijzonder. Wij vonden de prijs/kwaliteit verhouding niet goed.

76. Superlekker gegeten. Leuk concept met vast bedrag. Vlees op de mini bbq was erg leuk. Goede kwaliteit zeker voor deze prijs.

77. Zeer prettig om daar te vertoeven, eerste klas bediening. Rijk gevulde menukaart, voor ieder wat wils. En we hebben er wederom heerlijk gegeten. Je moet hier gewoon terug komen. Echt voor ieder aan te bevelen. Ik kijk er al weer uit, wanneer we weer iets te vieren hebben. Toppie.

78. Nel 5 punten

Super lekker gegeten. Het was heel druk vandaar dat de keuken langer open was. Anders sluit de keuken om 21.30 Uur dat is wel heel vroeg vooral op een Zaterdagavond.

79. Anoniem

Ter gelegenheid van mijn afscheid heb ik gisteravond uitstekend gegeten en het was heel gezellig, het nagerecht werd buiten geserveerd vanwege de warmte. Iedereen was dik tevreden en de bediening was prima!

80. Heerlijk gegeten in een prettige omgeving. De wachttijd tussen de gangen was vrij lang, maar met goed gezelschap en een prettige sfeer was dit geen probleem.

81. Laurens

Kwamen redelijk laat aan, reservering niet doorgekomen… balen. Maar na kort wachten toch een mooi plekje gekregen en de keuken een uur langer open gehouden zodat iedereen zijn eten kon bestellen. Top! Klantvriendelijkheid is boven pijl, niet stijf, maar vlot en vriendelijk. Klasse gedaan! En de mry biefstuk is echt een aanrader!

82. Heerlijk gegeten, zoveel je maar wilt!
    Top avond, prachtig weer op een heerlijk terras en zo betaalbaar! Echt een aanrader.

83. Eten was prima, beetje zout alleen.
    Groot minpunt dat het 25 Gr was supermooi weer en we absoluut niet buiten mochten eten.
    Er staat Nb een bord dat ze een terras/eettuin hebben.
    Regen kwam er niet aan, maar toch namen ze geen risico. Binnen was het warm en benauwd.
    Heeft zeker ons eten deels verpest, met zo’n mooie zomerse avond binnen te moeten blijven.

84. Het was heerlijk! Vriendelijke bediening. Lekker eten en een hele schappelijke prijs.

85. Marjolein Cohen

Super lekker gegeten ruime keuze prima bediening leuke locatie. Zeker voor herhaling vatbaar.

86. Het eten was prima, maar niet heel bijzonder. De entourage was wel heel gezellig, een leuke plek om de avond door te brengen. Het duurde echter wel heel lang voor je wat kreeg wat ervoor zorgde dat wij niet echt alles konden bestellen wat wij wilden aangezien de keuken om half 10 sloot. Al met al een prima gezellige avond gehad met ons gezelschap.

87. Anouk Keijman

Eten was lauw en sommige gerechten zelfs koud. Service was ongeregeld en soms ook erg onvriendelijk. Entourage was echter top! Leuke sfeer. Maar zeker niet voor herhaling vatbaar.

88. Heerlijk gegeten en een super goede bediening!

89. Jeannette Teunissen

Heerlijk met vrienden in de tuin gegeten. Eten was helemaal prima, goede kaart en de bediening was heel erg vriendelijk en attent!
    De rondes volgden elkaar vlot op, en borden waren mooi opgemaakt!

90. Erna de Kruyff

Voor de 2e keer bij zout & peper geweest en opnieuw genoten van de prettige ambiance en het heerlijke eten.
    Mooi is dat het ook nog prima betaalbaar is.

91. E. Wennekes

Heerlijk eten. Goede service. Een aanrader.

92. Gerrie van Binsbergen

Verrassingsdiner voor mijn broertje georganiseerd. Wij hadden zelf al eerder gegeten bij dit voortreffelijke restaurant. Alle gasten (14) waren onder de indruk van de warme aandacht, bediening, en de heerlijke gerechtjes. Echt helemaal niets op aan te merken, alle complimenten voor dit restaurant.

93. Aangetrokken door de hoge waardering toch een keer geboekt. Viel helaas tegen. De grill midden in restaurantgedeelte zorgde voor een benauwde sfeer en rooklucht. Bij uitserveren werden voor en hoofdgerechten van de verschillende tafelgenoten niet gescheiden. Mijn vrouw had alleen hoofdgerecht maar kreeg dat bij mijn voorgerecht. Dat is wellicht minor, het gaat om het eten. Dat was helaas ook niet best, Carpaccio was lauw (smaak was oke), de slakken waren bremzout (niet op alle slakken zout leggen, ik had het nog zo gezegd) en het vleesgerecht was niet sappig of smaakvol.

De rosé was wel erg lekker en de bediening deed echt haar best om met grote pepermolens en Parmezaanse kaas de smaak tot grotere hoogtes te tillen. Lukte niet helemaal en dat compenseerde de rest ook niet. Ik wist ook niet dat ze op sommige dagen een all you can eat concept hebben en dat je a la een wokrestaurant bij ieder (vlees)gerecht je eigen unieke saus mag uitkiezen.

Zout en Peper zit bijna altijd vol, ze zijn deze eerste maanden erg succesvol en bieden iets wat heel veel mensen heel erg waarderen. Gelukkig maar, want aan mij is het concept en de kwaliteit niet besteed.

94. Buurman en buurman

Mooie ambiance, zeer hartelijke bediening.

95. Prima eten en leuke inrichting. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

96. Een bijzonder concept, geweldig uitgevoerd.
    Bijzonder plezierige ontvangst, sfeervolle ambiance (binnentuin), uitstekende bediening en heerlijk eten. En dit alles voor een zeer bescheiden prijs!
    Wat wil je nog meer?!

97. Gert Timmermans

Wij hebben gisterenavond genoten van ons avondje uit. Wij werden er zeer gastvrij ontvangen en zelfs werd er aan ons hondje gedacht. Hij kreeg vanuit hun zelf water en wat botjes, top zeer klantgericht! Het concept is leuk en voor iedereen wat wils, wij kozen echter voor 2 volle gerechten en hebben voortreffelijk gegeten. Mooie kaart en leuke snufjes worden er toegepast. Zeer sfeervol restaurant. De wijnkaart is sober maar de wijnen smaken wel goed. Ik mis daarbij wel wat luxere wijnen voor de liefhebber. Wij komen zeker terug!

98. Danielle

Heerlijk vers eten! Bediening is heel behulpzaam en sfeer is top! Zeker weten een aanrader!

99. Ongedwongen sfeer, bediening erg attent, hartelijk en vlot. Goede prijs kwaliteit verhouding, leuk concept en smakelijke presentatie. Aanrader!

100. Annemieke

Super lekker gegeten! Bediening top, gezellig en kundig. Heel leuke avond gehad.

Volgende pagina