't Steakhouse in Wageningen

1500191195 49
1511419817 55
1590020166 55
1668620514 55

1. Bij binnenkomst bleek het toilet zeer smerig. Personeel is slecht te verstaan. Moesten lang wachten voor iemand kwam, terwijl er maar 1 tafeltje verder bezet was. Personeel maakte onderling in hun eigen taal ruzie met elkaar, zelfs tijdens het plaatsen van de bestelling.

We kregen stokbrood kruidenboter uit magnetron. Slap, zacht, nat en oud. Er werd zelfs met vlees naar elkaar gegooid in de keuken. Dat was voor ons reden genoeg om te gaan.

Wij zijn echt geen moeilijke klanten, maar dit sloeg werkelijk alles.

1,9
  2. Spareribs die we ingebed in een arrangement hadden besteld bleken bij nader inzien niet beschikbaar. Toen we aangaven dan weer verder te kijken en aanstalten maakten om te vertrekken, bleken ze toch beschikbaar. "Ergens gevonden onder in een laadje..." volgens de nauwelijks verstaanbare serveerster.

We hadden weg moeten gaan, maar waren dan een legendarische wanprestatie misgelopen:
    Patat en aardappelen beiden gefrituurd op halve kracht en daardoor veel te vet. Sausjes zonder smaak (dus zelfs geen Remia) en van een bedenkelijke consistentie. Salade die niet is aangemaakt, en van een basis salade (besteld) op eigen initiatief van serveerster is veranderd in een Griekse salade!

Op het damestoilet ontbrak wc-papier; bij de heren was de rol handdoekpapier op. De dames waren toch beter af, want daar was om onduidelijke redenen in elk geval nog een fiets geparkeerd.

Het afwikkelen verliep in stijl. De pinmachine was door een plaatselijke storing uitgeschakeld. De serveerster had na het aanhoren van onze klachten, besloten ons een korting te geven, door een van drie sausen niet in rekening te brengen. Wel probeerde ze ons twee keer de eigenhandige geupgrade salade te laten betalen.

We hebben vast nog niet alles gemeld, maar mensen: Als je op zoek bent naar uniek cabaret, bezoek dan dit steakhouse... En zorg voor voldoende norit...

1,5
  3. Gisteren lekker gegeten, het vlees was heel goed en de bediening uitstekend. De tomatensoep was iets minder. Al met al een gezellige avond gehad.

4. Veenendaal

Jammer van het lange wachten maar verder top tent, goed eten.

5. Vroeger een top restaurant, nu bagger. Tijdens ons bezoek is er zelfs iemand van de bediening boos naar huis gegaan. Voorheen mooie chesterfield met kachel en nu vol gezet met tafels die allemaal leeg staan. Bediening was zwaar onder de maat, het eten was redelijk behalve het stokbrood, deze was gewoon hard.
    Dit was de laatste keer dat we hier hebben gegeten. De gemiddelde McDonald's is beter!

2,9
  6. Frank 30 punten

Al wat vaker gegeten bij deze onopvallende eetgelegenheid aan het marktplein in Wageningen. De ervaringen van toen waren goed. Deze keer gereserveerd voor een tafeltje buiten in verband met het mooie weer. Bij aankomst geen personeel te bekennen, dus binnen in de kelder maar eens vragen. Een vriendelijke dame excuseert zich en binnen no time enkele drankjes gescoord.

De samenvatting voor de rest van de avond: geen medium steak, maar eerder (over)well done, extra betaald voor sausje (Remia?) en opgedroogde kruidenboter (€ 2 resp. € 2,50, veel te duur dus) en absurde prijs voor een tap pilsje. Was er dan nog iets goed? Jawel, de spareribs en de frieten, oh ja, en de groenten/ rauwkost.

De dame van de bediening was attent en zorgzaam, maar dit keer geen fooi als waardering voor het vlees. Niet steakhouse waardig helaas

3,6
  7. Jerin Anthony

8. Ik kom al jaren hier met mijn man, het was ons eerste restaurant voor een etentje en dat is altijd zo gebleven. Heerlijk vonden we de spare ribs en de grill specials.
    Nadat ons dochtertje geboren werd konden we helaas niet zo vaak mee.
    Hoe jammer vond ik het dan ook dat ze het recept van de spare ribs vanderd hadden.
    En de laatste keer viel het vlees zo tegen, voor ons 31 Euro voor een stuk vlees betalen is voor ons al veel maar als je maar 1x per half jaar uit eten kan dan maakt me dat niet uit als je weet dat het vlees zo mals is dat je niet eens hoeft te kauwen.
    Maar nu zit het ineens vol met pezen en taaie stukken!
    Echt jammer!

9. Wij hebben hier 3 maart 2012 met 4 personen zeer gezellig en lekker gegeten. Vooral de persoonlijke aandacht was opvallend. Of mensen al dan niet de nl taal beheersen is voor ons absoluut niet belangrijk, zeker niet in Wageningen.
    Los daarvan: goede kaart, goede smaak en prettige wijnkaart.
    We hebben een fijne avond gehad en kunnen het restaurant aan iedereen aanbevelen.

10. Een weekendje in Wageningen. De menukaart van t steakhouse via het internet bekeken. Dat het in een kleder was vond ik een beetje vreemd maar we wouden het toch een kans geven. Het restaurant zag er erg oud en ongzellig uit. Aan de tafel werd snel onze bestelling opgenomen. Van het huis kregen we brood met sausjes :) een plus punt!

Wat ik persoonlijk erg vreemd vond was dat er bij bepaalde gerechten geen saus zat en dat je dat bij moest bestellen voor 2 euro per sausje. Als je groente bij je gerecht wou moest je 4,50 bij betalen en kon je gebruik maken van de salade bar.

De prijs en kwaliteit zijn niet met elkaar in verhouding. Erg weinig vlees voor een te hoge prijs. ( je moet vaak de sausje en als je salade/ groente wil dus nog extra bij betalen.

Ik vond de bediening rommelig en onzeker overkomen. Elke keer kwam er iemand anders aan onze tafel. En er werd vaak het zelfde gevraagd. Er wordt dus niet onderling overleg gepleegd wie welke tafel gaat bedienen. Een groot gedeelte van de bediening sprak erg gebrekkig nl.

Bij een steakhouse heb ik het beeld van een gezellig restaurant met een goede sfeer en royaal eten. Dit viel in dit restaurant nog al tegen. Jammer!

11. Ik ben voor de Combinatie gegaan van steak en sparerib.
    De steak was goed medium en de sparerib was lekker
    gekruid, alleen veel vel en dat leek soms net rubber(groot stuk weg gelaten). En dat voor een bedrag van €22,- was het veel te weinig.

Het personeel ziet er netjes en vriendelijk uit. De bediening was een beetje ongemakkelijk er was geen duidelijke structuur.

Het leuke vond ik zelf dat het in een kelder was, maar toen ik eenmaal beneden was viel dat tegen. Het past niet helemaal bij een steakhouse.

Kortom:

Het restaurant bijpassend aankleden. Personeel(bediening) beter opleiden (werkmanieren op papier uitwerken) kijk vooral hoe anderen het ook doen. Een beetje meer vragen mag best maar daar verwacht de klant natuurlijk wel smakelijk eten voor en goede service.

4,1
  12. Nette tent, lekker eten, goede service.
    Alleen het moeten bijbetalen voor salade en sausjes komt wat vreemd over. Ik kom niet voor de salade, maar wil wel graag wat "gezonds" erbij!

13. Rustige tent, super vriendelijk personeel en lekker eten.

14. Katja

15. Vlotte bediening en eenvoudig maar uitstekend gegeten.

Vooraf een heerlijke salade met kool en rozijnen uit de salade bar gepakt. Mijn vrouw wilde de salade maar ik houd er niet zo van. Na een hapje proeven was ik in no time ook bij de salade bar.

Mijn vrouw had een Zalm Forel genomen die zeer goed in de smaak viel. Ik zelf had een Rib-Eye peper steak medium gebakken. Het vlees mals en de smaak was zeer goed. Heerlijke pepersaus. Vlaamse frieten en aardappel blokjes waren mooi goud-geel zoals het hoort.

16. Onlangs met 4 personen wezen eten bij dit restaurant, op een zaterdagavond. Na een vriendelijk welkom door een redelijk Nederlands sprekende ober naar onze tafel gebracht.

Vlot kregen we de menukaart en de bestelde drankjes. Na wat uitleg gevraagd te hebben over sommige gerechten (netjes beantwoord door de ober) hebben we alle 4 verschillende gerechten uitgekozen.

Mixed grill - Varkenshaas - Haasbiefstuk - Entrecote.

De kwaliteit van het eten is het best samen te vatten als:

- Lekker sappig vlees met goede grill smaak.

- Bijbetalen voor sausjes die kant en klaar uit een potje lijken te komen, niet lekker dus.

- Patat en aardappelblokjes, waar ieder 1 schaaltje van werd geserveerd, waren lekker maar geen groenten erbij. Hiervoor moest E 4,50 voor de saladebar worden betaald.

- Hoge drankprijzen, bv 2,50 voor ice tea.

Alles bij elkaar gelegd is de prijs/kwaliteit verhouding behoorlijk zoek. Met betere sauzen en groenten erbij wordt het al veel beter.
    De sfeer in het restaurant moet je van houden, niet modern, wel redelijk schoon.

17. nino

18. Marie-Noelle

Dit restaurant was sowieso al niet onze eerste keus, maar omdat we er eigenlijk nog nooit waren geweest wilden we het wel uitproberen. De bediening was ok, een beetje zenuwachtig en beheersde de taal niet goed. Op al het vlees zat dezelfde kruiden en voor een klein bakje aparte saus moest je ook al 2 euro betalen. En het was ook nog eens alles behalve vers. Ook werd het geserveerd zonder groente, maar salade van de saladebar was 4,50 p.p.!

Kortom, eens maar nooit weer.

19. Hmmm...een grote teleurstelling..
    Droge spareribs, oud donker interieur (krijg ik niet echt honger van ofzo). All you can eat....jaja als je ervanaf wilt..

3,9
  20. Helemaal toppie! Echt leuk ook hoe de bediening in mexicaanse kleren rondloopt, erg origineel. Als ik weer in de buurt ben ga ik er met mijn gezin zekers weer heen. Lekker eten trouwens voor een gemiddelde prijs.

21. Het restaurant is gevestigd in een kelder, wat een ietwat uitgeleefde indruk maakt! De Dame die ons bediende was erg attent en vriendelijk! Het eten was goed! Als ik weer eens in de buurt ben en ik wil wat eten behoort dit restaurant ook tot de opties.

22. Leuk restaurant, alleen de prijzen zijn redelijk hoog voorde rest helemaal prima

6,1
  23. eten is er goed maar wel een beetje weinig en dat voor de prijs wat je er voor betaald verder goed

24. Eten was ok, maar vrij weinig en er zat geen groente bij. De prijs was hoog in verhouding tot de kwaliteit.

25. Slecht vlees, aangebrand en taai. De bediening was geirriteerd en reageerde op de vraag of het gesmaakt had met 'oh, dat is dan jammer'.

1,9
  26. Hoewel de kwaliteit van de bediening nogal kan varieeren is deze toch over het algemeen wel goed; over het eten valt ook weinig te klagen, en de wachttijden zijn meestal goed te verdragen. Alleen de ondergrondse locatie valt tegen, maar is gezellig aangekleed.