Op dit adres zit nu: Robuust

't Carillon in Wageningen

1420536535 65
1431220382 63
1441904229 74
1463271924 73

1. Afgelopen maandag hebben we genoten van het proeverij menu bestaande uit 6 kleine gerechtjes.
    Het was heerlijk. We hebben echt genoten. Tartaar van rivierkreeftstaartjes, loempia van kip, geitenkaas en pestomayonaise, soepje van courgette en gerookte zalm, varkenshaasmedaillon, tompouce van bladerdeeg, monchou crème en zomerfruit en als laatste gerechtje de bavarois van mango met gelei van passievrucht en sorbetijs van passievrucht. Voor mij was het meer dan genoeg. Lekker glaasje wijn erbij, heerlijk.

De bediening is erg vriendelijk en gastvrij. Ik ga hier altijd graag naar toe.

2. Vorige week heerlijk gegeten op het terras. Het verassing menu genomen en ervan genoten. Goede prijs en leuke plek, niet zo massaal als aan de andere kant van de kerk. Ik kom zeker nog eens terug

3. Heb nog nooit zo slecht gegeten, was eigenlijk bij het belachelijke af. Vroeg of ze iets van een steak of iets hadden, werd door de bediening voorgesteld varkenshaas met rode wijn saus. Zei er nog bij dat het ook een (simpel) sausje mocht zijn, krijg ik uit eindelijk een groot diep bord met helder bouillon met venkel, waar drie totaal smaakloos wat stukjes varkenshaas in drijven, een minuscuul bakje aardappels en een minuscuul bakje verlepte sla. De asperges van mijn fam waren wel goed te eten, ben zelf horeca onderneemster jaren lang geweest en best wel verwend misschien. Mijn zoon is kok, maar dit heb ik maar zelden zo slecht meegemaakt.

4. De portie was erg klein, het smaakte flauw en bij het eten, zonder saus, werd droge rijst geserveerd. De bediening was erg onbeschoft.

5. Bij het Carillon hebben we ons een avond vermaakt in een nette en warme setting. Het welkom was hartelijk. De gerechten op de kaart deden ons watertanden, we hebben alle vier een ander voor- en hoofdgerecht gekozen. Het waren combinaties die je zelf niet snel zou maken en ze vielen allemaal goed uit! Ook een ruime keuze voor de vegetariërs, lekkere drankjes erbij, zowel de wijnen als de biertjes. De prijs viel ons erg mee, vergelijkbaar met elders in Wageningen en je krijg hier echt iets speciaals voor. De bediening was vriendelijk, hartelijk en altijd alert en op de achtergrond aanwezig. We hebben genoten en we raden dit aan!

6. 20 juli met 10 personen gegeten bij "t Carillon. Door het mooie weer konden we buiten op het terras zitten. We hadden een groepsdiner. De leeftijden varieerden van 83 tot 15 jaar. Iedereen kon op de menukaart iets van zijn of haar gading vinden. Het eten was prima. Ook de twee mensen met koemelk allergie kwamen niets te kort. De bediening was correct en vriendelijk. Er is maar één minpuntje in het restaurant en dat is de toegankelijkheid van het toilet voor rolstoelgebruikers. Misschien kan daar in de toekomst toch nog iets aan worden gedaan. Overigens: een 10 met een griffel.

7. Twee weken geleden met 6 man wezen eten bij 't Carillon. Vriendelijke ontvangst waarbij de jassen ook werden opgehangen. We hadden gekozen voor het 6-gangen proeverijmenu van seizoen- en streekgerechten. In één woord te omschrijven: heerlijk! Ook voor twee mensen met speciale dieetwensen konden twee gerechtjes worden aangepast zodat ook zij van het 6-gangen diner konden genieten. Het hoofdgerecht, de zwijnshaasmedialion met geitenkaas was echt verrukkelijk. Het dessert met de huisgemaakte chocolade brownie, advocaat en vanille ijs viel vooral bij de dames goed in de smaak. Kortom, erg lekker gegeten en attente bediening, we komen zeker nog eens terug.

8. Op zaterdag 1 juni jl dachten we met een gezelschap van 6 per sonen gezellig te gaan lunchen in het restaurant 't Carillon in Wageningen. Het restaurant heeft een gezellige entourage maar dat is dan ook de enigste positieve ervaring.
    Bij gebrek aan ontvangst van een gastvrouw/heer en de aanwezigheid van meer tafels voor meer dan 4 personen streken we neer bij de enige 6 persoonstafel. Deze was niet voorzien van een reservering in tegensteling tot de 4 pers. tafel die ernaast stond. Na enige tijd werden we dan toch aangesproken en werd ons zonder pardon verteld dat deze tafel gereserveerd was,er geen andere tafel beschikbaar was en dat we onze heil maar ergens anders moesten zoeken. Geen woord van excuus omdat de tafel niet gereserveerd was, geen alternatieve oplossing in de vorm van wachten oid. Maw onbenullig en ongeïnteresseerd personeel. Op deze manier is dit ons nog nooit overkomen. Voor ons was dit eens, maar nooit meer! Een afrader! Gelukkig werden we elders wel goed ontvangen

9. Een high tea van Pickwick gedaan, nu voor 20 euro, normaal dus 2 keer 20.
    Prima geholpen, alles zag er mooi uit en smaakte heerlijk!
    Alleen, op de site staat dat je scones krijgt, dit is er 1 per persoon. De etagere met bonbons, fudge en nougat is in werkelijkheid een schoteltje met 1 stuk voor ieder. Ik zou het dan ook zo op de site zetten, om verkeerde verwachtingen voor te zijn.
    Nu zou ik 20 euro per persoon wat veel hebben gevonden, maar omdat ik nu op 10 euro per persoon uitkwam was dit zeker een mooie aanbieding.

10. Van een heerlijke high tea genoten op 28 februari 2013. Heerlijk verse scones, brownies, quiche en vele andere heerlijke hartige en zoete hapjesen niet te vergeten het dessert van stoofperenmousse met een krokantje van speculaas. Vriendelijke bediening. Dit gedaan met de pickwick high tea actie

11. Zaterdag weer heerlijk en gezellig gegeten bij ' t Carillon! Nieuwe dingen op de kaart. Vooral de reekroketjes en de dadel-walnotencake met caramelijs waren erg lekker. En de wijn niet te vergeten. Dat alles tegen een zeer goede prijs.

12. Van een heerlijke high tea genoten eind december 12. Heerlijk verse scones, quiche en vele andere heerlijke hartige en zoete hapjes. Vriendelijke bediening, met uitzicht op de markt. Een aanrader! Vooral als je nu met de pickwick actie een high tea reserveert (2 voor 1).

13. S.C.C.Beumer-Stoffer

L.S.,
    Graag wil ik het volgende onder uw aandacht brengen.
    Vorige week een heerlijke high tea bij u genuttigd. Alles lekker en een goede bediening. Ik zou het alleen wel prettig vinden als er twee bordjes en twee bestekjes gegeven werden. Het is niet lekker om een heerlijke scone met room en jam te eten van een bordje waar net een sandwich met zalm op gelegen heeft, dat geldt ook voor het bestek.
    Ik hoop dat u met mijn opmerking iets doet.
    Vriendelijke groet,
    S.C.C.Beumer-Stoffer

14. Leuk restaurant, Juiste sfeer.
    Wij hebben genoten van het van het 6 gangen menu.
    Het was behoorlijk druk, maar hebben niet lang gewacht op ons eten, zo hoort het. De gerechten waren heerlijk!
    We zaten aan een tafeltje voor het terras, zo kun je ook de sfeer daar mee krijgen.

In een woord geweldig!

Ben door Bongobon hier terecht gekomen, zeker voor herhaling vatbaar!

15. Verlouw

Afgelopen week weer eens heerlijk gegeten bij 't Carillon. We komen er regelmatig, altijd heerlijk eten, en nu met het vernieuwde interieur is de sfeer echt goed! Het hele restaurant heeft een wat moderne uitstraling, en de nieuwe stoelen zijn echt een verbetering.
    We kwamen er al regelmatig terug voor het lekkere eten en de goede service, maar nu is het plaatje helemaal compleet.
    Echt een aanrader!

16. Wij hebben voor het eerst en ook voor het laatst bij de carillon gegeten. Het restaurant oogt gezellig en heeft voor ieder wat wils, ook voor de vegetariër. Echter was het eten lauw, smaakloos, plakkerig en groente overgaar. Het eten wordt mooi opgemaakt, maar er kan beter (veel) meer aandacht worden besteed aan de smaaksensatie en de inhoudelijke kwaliteit van de te bestellen gerechten. Voor wat betreft de wijn, hebben ze maar één rode wijn beschikbaar per glas, maar deze is net zoals het eten erg smaakloos. Voor wat betreft de bediening zijn wij door 2 dames geholpen, de één was mensgericht en vriendelijk, de ander ongeïnteresseerd en liep alles af volgens protocol, echter toen wij te kennen gaven dat wij het eten smakeloos vonden, wist ze niet hoe zij hierop moest reageren of hoe zij zichzelf een houding moest geven. Voor ons was dit eens, maar nooit meer! Het was lang geleden dat wij zo slecht hebben gegeten! Een afrader!

17. Filmkeuzemenu geeft zeeeer weinig te kiezen. Eten vlak en laf van smaak, tomaten uit blik, parelhoen droog, gebakken aardappelen slap en vet. Stoelen zitten slecht door rare losse hoezen, tafels te hoog. Alleen het toetje was lekker...

18. Komen hier meerdere keren per jaar eten, en het is altijd voortreffelijk. De kaart is niet standaard hetzelfde en wordt regelmatig aangepast. Prijs/kwaliteit is ook goed. Ook mijn vriendin die vegetariër is, eet hier altijd met smaak. Voor ons een topper!

19. Zaterdagavond na een fikse wandeling vanuit Ede met vijven bij 't Carillon gegeten. Gekozen voor het 5-gangen verrassingsmenu en bijbehorend wijnarrangement. Iedere gang was verrassend goed! De wijnen idem dito. Speciale wensen geen probleem. Wij komen zeker terug!

20. Marleen

Vorige week vrijdag hier heerlijk op het terras gezeten en gegeten. Een leuke afwisselende kaart met daarnaast ook nog een keuze uit verschillende aspergegerechten. Mijn vriendin en ik bestelden allebei voorgerecht 't Carillon (3 kleine voorgerechtjes, uitgekozen door de kok). Wij houden allebei niet van vis en dat was ook totaal geen probleem. Als hoofdgerecht hebben we de varkenshaasmedaillons gehad en als afsluiter samen een grand dessert gedeeld. Het was allemaal erg lekker! De bediening was zeer vriendelijk en attent.

Al met al een zeer leuke avond gehad, lekker gegeten, goede service en zeker voor herhaling vatbaar.

21. Gewoonweg uitstekend. Iedere keer weer.

De bediening maakt gezellig een praatje met je en hebben goed in de gaten welke gasten dit wel, en welke dit niet op prijs stellen. Duur? Nee totaal niet, kijk eens wat je bij een eetcafe betaalt, dit is een restaurant dat goed weet om te gaan met verse en seizoensgebonden producten!

22. Vorige week heerlijk gegeten bij 't Carillon. Zelf koos ik voor aspergekroketjes met zongedroogde tomaat en daarna een entrecote. Mijn tafelgenoten lieten zich verassen met een surprise-menu. Was echt heel erg goed. Wijnen ook prima. Wij komen zeker terug.

23. Frederique

Net terug van het uiteten bij Carillon. Nog nooit zo slecht gegeten! Toen we er kwamen zaten er 2 stelletjes meer, op een gegeven moment waren we alleen, dus van gezelligheid was geen sprake! Dit is echt geen aanrader... We hebben er nu spijt van dat we er net gegeten hebben, aangezien we geen waar voor ons geld hebben gekregen.

1,1
  24. de Winter

We eten hier een keer of twee per jaar. Het is niet goedkoop, maar daar krijg je dan wel goede kwaliteit voor. Het is dan ook het lekkere eten waar we steeds voor terugkomen.

De bediening is prima. De ruimte is helaas wat klein en wordt lawaaiig als het volzit met eters.

25. De Beijer

Na een tijdje niet meer in Wageningen gegeten te hebben, zijn we weer eens in Wageningen geweest. Uiteraard zijn we weer bij 't Carillon geweest!

Gewoon omdat het zo gezellig is!

Vlotte bediening die de tijd nemen voor een praatje en die geïnteresseerd zijn. Helemaal top!

Het eten was zeer smakelijk!

Met een nieuwe kaart met winterse gerechten hadden we keuze genoeg. En alsof het nog nog moeilijk genoeg was bieden ze er ook een weekmenu aan waar je alle kanten mee op kunt!

We hebben heerlijk gegeten en genoten van de gastvrijheid van dit bedrijf!

26. Wij eten regelmatig bij het Carillon.

Je kan er heel goed en lekker eten, de sfeer is ook goed.

De bediening is zeer vriendelijk. Als alles zo blijft, dan zullen wij er nog vaak gaan eten.

27. Wij hebben 2 weken geleden hier gegeten...Wat gezellig!

We hebben heerlijk genoten van ons 4-gangen diner die we met z'n achten hebben genuttigd.

De bediening was vriendelijk, attent en netjes.

Vroegen op tijd of we tevreden waren, en of we voldoende hadden en dit bij elke gang.

Ook konden we een heerlijk wijnarrangement krijgen die goed bij alle gerechten paste, heerlijk!

Het eten was ook heel goed van smaak, konden eruit opmaken dat er veel zelf gemaakt was...super!

Wij waren zeer tevreden en gaan binnenkort zeker terug om de uitgebreide high-tea te proberen!

I van Brandenburg.

28. Vorige week met een stel vriendinnen ons jaarlijks uitje gedaan. Genoten van de heerlijke High-tea. Er is een keuze uit 3 verschillende varianten. Van gewoon tot luxe. Een grote selectie aan huisgemaakte taarten, sandwiches en muffins. Erg lekker en zeker voor herhaling vatbaar.

Vanavond gelijk gereserveerd voor het diner:)

29. Ik heb nog nooit zo'n slechte high tea gegeten als hier: behalve de thee was alles van een erbarmelijk slechte kwaliteit. Niets vers, rommelig en armoedig!