1262077866 89
1371119543 87
1403190625 88
1416019057 86

1. Letty Dijker

Lekkere lunch, goede service.

2. Zoals altijd was het eten heerlijk. Goede kwaliteit en alles mooi geserveerd. Zeer vriendelijke bediening. Anders dan we gewend waren, werd het een te lange zit.
    We waren met 5 personen waarvan 3 het menu du chef hadden. De tijd tussen de gerechten van het menu du chef vonden wij erg lang. D.w.z. 30 tot 45 minuten vinden wij lang. Op ons verzoek of het nagerecht wat sneller kon, werd ja geantwoord. Maar ook toen moesten we lang wachten. Al met al een lange avond waar we niet op gerekend hadden. Jammer, want op het eten zelf en de bediening is niets aan te merken. Maar voor ons is dit wel een reden om bij een eventueel volgend bezoek geen menu du chef te nemen. Helaas.

3. Vriendelijke sfeer, kwaliteit van het eten niet spectaculair.
    Uitserveren duurde het wel erg lang. Ruim een uur wachten op een koud voorgerecht, en in totaal bijna 4 uur voor een (standaard) 5 gangen diner terwijl het restaurant niet eens vol was is geen reden om nog eens terug te komen.

4. Oosterveld

We hebben heerlijk, ontspannen op het terras gegeten. Het drie-gangen verrassingsmenu was heerlijk en de bediening vriendelijk en attent. 't Gesprek vinden wij echt een aanrader!

5. Hartelijke ontvangst, sfeervolle inrichting.
    Menu van de chef genomen. Is goed bevallen.

6. In een woord geweldig!
    Heerlijk gegeten met 4 personen. Een keuze van de kaart alsmede 2× mysterie menu. Heerlijke wijnen erbij. Maar ook een dik compliment aan de keuken! Last but not least de dame die ons bediende! Geweldig! Humor, een goede kennis van de wijnen, en de mooie glimlach! Zo hoort het! Hartelijk dank voor een geweldig mooie avond bij jullie! Tot snel weer.

7. We hadden allemaal het verrassingsmenu genomen; was heel netjes verzorgt, smaakte lekker, en de service was netjes en goed getimed. We hoefden niet uren te wachten maar tegelijkertijd werden we ook niet opgejaagd.
    In de tuin gezeten. Last van het verkeer viel gelukkig mee. Alles bij elkaar een goede avond gehad.

8. Zoals gewoonlijk: heerlijk eten, goede bediening en een geweldige gastvrouw. Wat wil je nog meer?

9. Gisteren hebben we met 7 personen gegeten in dit restaurant dat al een aantal jaren onze favoriet is. We werden opnieuw verrast door heerlijke, verfijnde gerechten die mooi gepresenteerd werden. Complimenten aan de chef!
    Mooi gedekte tafels met voldoende ruimte eromheen. Zeer goede bediening!
    Het was een feest om er weer te zijn.

10. We dineren regelmatig bij restaurant 't Gesprek. Omdat het eten verrassend goed is, de bediening vriendelijk en ook kinderen zijn welkom. Het is een gezellig, klein restaurantje, met verfijnde gerechten voor een zeer schappelijke prijs!

11. Uitstekend adres. Gezellig, gemoedelijk en het eten was voortreffelijk. De kok heeft ook zeer verassende ideeën. Menu van de chef is een zeer uitgebalanceerd menu met goede hoeveelheden.
    Kortom aanrader

12. Ton van Wier

Prima eten, gezellig restaurant, goede bediening. Gerechten over het algemeen uitstekend, kalfsribeye kon wat sappiger. Voorgerechten tonijn en coquilles met gambas top.
    Zouden het niet vervelend vinden om hier snel nogmaals te dineren.

13. Een hele gezellige avond gehad. Lekker gegeten. Hele vriendelijke bediening.

14. Een geweldige ervaring! We hadden alle 4 het menu van de chef. Heerlijke gerechten, die klaargemaakt zijn door iemand die echt verstand heeft van koken en lekker eten. Vriendelijke bediening! Gezellige sfeer! Kortom, wij hebben een hele gezellige avond gehad!

15. G.Smakman

Het was zonnig weer dus lekker buiten van het heerlijke eten en de prima service kunnen genieten, zeker een aanrader.

16. We zijn al een paar jaar fans van deze zaak. Altijd prettige en vriendelijke ontvangst. Het eten helemaal top wat ons betreft, steeds wisselende recepten dus iedere keer een verrassing. De prijs is goed in verhouding met het aangeboden eten. Een aanrader dus.

17. Alex Grashof

We hebben voor een zakelijke bespreking genoten van het etentje bij 't Gesprek in hun sfeervolle huiskamer. Alle gerechten waren smaakvol en voorzien van een bijpassende wijn. De gastvrijheid was top. Voor herhaling vatbaar.

18. Nuwenhof

Heerlijk gegeten, 5 gangen menu van de Chef was echt top! Mooie en erg lekkere gerechten en porties waren goed!
    Vriendelijke bediening, erg gastvrij en gezellige sfeer. Wij hebben genoten en vinden het echt een aanrader om te gaan eten!

19. Wij hebben met een groep van acht personen in de huiskamer van 't Gesprek gegeten. Wat een gezellige ruimte is dat! En de bediening is heel vriendelijk en goed. Het eten was heerlijk! Een absolute aanrader. Eén persoon van onze groep eet veganistisch en de kok heeft daar heel goed rekening mee gehouden.

20. Heerlijk gegeten, de verschillende gerechten waren een lust voor het oog. Een geweldige gastvrouw en goede bediening.
    Een echte aanrader!!

21. Anja Korporaal

Wij hebben gekozen voor het Menu du Chef. 5 Gangen met heerlijke gerechten. De smaken worden goed gecombineerd. De sfeer is prettig en het restaurant is ruim opgezet zodat je geen last hebt van omgevingsgeluiden. De bediening is prima. Niet opdringerig maar wel met aandacht voor lege glazen of het beëindigen van een gang. Een aanrader.

22. Leuk 5 gangen menu voor een goed prijs.
    De tafelgenote was zwanger: dat werd rekening mee gehouden (geen rauw vlees en rauwe vis).
    Alles was goed bereid en goed van smaak/textuur/hoeveelheid enz.
    Aanrader.

23. Met een grote groep genoten van het menu de chef. Iemand in ons gezelschap heeft veel intoleranties die van te voren waren doorgegeven en de chef heeft hier ontzettend goed rekening meegehouden en ook voor haar smaakvolle gerechten gecreëerd. We hebben allemaal heerlijk gegeten :)

24. Ajh bellemakers

We hebben heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar

25. In alle rust genieten van gerechten van creatieve chef met aandacht voor opmaak van de borden.

26. J. V Laarhoven

Eten is altijd erg lekker en bijzonder. Bediening is heel correct maar de gastvrijheid straalt niet om het zo te zeggen. Binnen is het een prima sfeer, de locatie is practisch maar minder gezellig.

27. Heerlijk gegeten, wel jammer dat alle extra's los afgerekend worden, brood, frietjes en water bij de wijn.

28. Joris de kort

Heerlijk verrassend gegeten. Alles klopte.

29. Heerlijke 2-gangenlunch gebruikt met 3 personen.
    Helemaal lekker en gezellig, maar dat wisten we nog van de vorige keer.

30. M. van de Blom

Heerlijk gegeten in ontspannen sfeer. Veel complimenten voor de creaitiviteit van de kok!

31. Jan Baars

Uitstekende lunch, licht en smaakvol.

32. Super gegeten bediening goed echt een aanrader.

33. W. Jouwsma

Heerlijk, ontspannen gegeten.

34. Heerlijk gegeten!

35. Al heel wat jaren komen we hier af en toe eten en de sfeer en kwaliteit blijven heel goed.

36. Jan van dongen

Afgelopen zaterdag na lange tijd weer eens bij 't Gesprek gegeten. De kwaliteit van het eten was weer super. Zeer smaakvol, mooi opgemaakt, mooie combinaties. Slechts een klein minpuntje. Je moet wel de tijd hebben. De tijd tussen de gerechten duurt namelijk wel lang. Niet zo heel erg als je toch een avondje uit wilt en in goed gezelschap bent maar ik vind 3 uur voor een 3 gangen diner wel wat aan de lange kant

37. f.eijsvogel

Na een geruime tijd weer eens bij het gesprek gegeten een prima restaurant met een goede sfeer het diner van de chef was een geweldige keuze, een goeden bediening en voldoende tijd tussen de gerechten, aanbeveling om er nog eens te dineren.

38. Martine Keur

39. Hein de Kloet

Uitstekend gegeten voor een hele nette prijs. Stuk voor stuk prima gerechten in het chef's menu met een prima portionering. Perfecte frieten als 'bijlage'. Minpunt was dat het allemaal heel langzaam op gang kwam. Na 20 min. stond het eerste drankje op tafel en na 35 min. konden we bestellen. Vlak voordat we besloten de drankjes af te rekenen en een andere eetgelegenheid te zoeken, kwam het eerste voorgerecht (60 min. na binnenkomst) op tafel en dat zou beter moeten en kunnen (het was zekere niet druk in het restaurant). Op zich zeer vriendelijke bediening die zich excuseerde dat het in het begin dus wat lang duurde maar dat maakt de valse start wat ons betreft niet helemaal goed. Toch zullen we hier zeker nog een keer terugkomen, al is het maar om te testen of het de volgende keer beter gaat...

40. Cor Koops

Heerlijk gegeten. Hert was lekker mals en het Nougatdessert smaakte ook heerlijk.

41. De halve kreeft, met EUR 22,50 p.p een duur voorgerecht, was koud en kennelijk vooraf geprepareerd. Het kreeftenvlees was verwijderd uit de schaal van de kreeft en los met groenten gemengd. Het mengsel was in de uitgekrabde schaal van het halve dier gelegd. De smaak van kreeft kwam totaal niet tot zijn recht. Stukjes brood vooraf werden apart inrekening gebracht, evenals een portie friet, die de hoofdgerechten begeleidde. De smaak van de hoofdgerechten was goed. De prijs van een goede portie tong was met EUR 37,50 wel pittig. Nagerechten werden met grote vertraging geserveerd

42. Uitstekende keuken, fijne ontspannen sfeer, goede timing en service

43. Eten was erg goed! Bediening vriendelijk! Voor herhaling vatbaar....

44. Bediening zeer matig. Je moet continue vragen om drinken enzv. Niet erg hartelijk.

45. Prima gelegenheid om in een gezellige atmosfeer te kunnen lunchen. Eten was eerlijk en de bediening bijzonder vriendelijk.

46. Gastvrij, goede keuken met lekkere combinaties. Prima wijnen.
    Gezellige ongedwongen sfeer.
    Kortom voor herhaling vatbaar en een aanrader.

47. Hermann Zenner

Onze onderlinge sfeer aan tafel was prima echter past de huidige uitstraling/sfeer van het restaurant niet bij de zeer goede kwaliteit van het eten.

48. Marcelita de Bruijn

Een erg gezellige avond was het daar met heerlijk eten waar je in alle rust van kunt genieten.

49. Martin van den Brink

Menu du Chef, 5 gangen genieten van heerlijke gerechten. Smakelijke en smaakvolle composities. Attente bediening. Kortom: " t Gesprek is een aanrader. "

50. Fijne avond gehad, heerlijk gegeten!

51. W van Doorn

Was erg lekker en speciaal eten.
    Leuke plek.
    Huiskamer gevoel.
    Speciale gerechten.

52. De Lekkerbekken

Wij waren, op twee tafels buiten na, de enige twee in het restaurant. Een gesprek, wat je toch wilt voeren in Het Gesprek, was bijna kansloos door het te harde geluid van een oude box boven ons hoofd.

Op de vraag of de kabeljauw glacee gebakken kon worden was het nogal zeer botte antwoord: De vis wordt hier maar op één manier gebakken. En ja hoor, die was dus bijna doorgeslagen en extreem zout.
    Doodzonde voor een stukje vis van 5 x 6 cm.

Het eten was netjes opgemaakt maar heel heel erg weinig en wij zijn zeer kleine eters. Dat je voor groenten (sla) € 4,00 toeslag moet betalen is absurd.
    Ook visgerechten krijgen een toeslag van € 5,50.

Waar wij helemaal niet blij mee waren was de enorme lange wachttijden - meer dan en uur - tussen de gangen, terwijl wij aangegeven hadden dat het wel door mocht komen.

Na het dessert kwam er niemand meer.
    Na herhaaldelijk geprobeerd oogcontact, hebben we maar gevraagd om de rekening.
    Ook nadat wij het geld in het mapje hadden gedaan en goed in het zicht hadden gelegd, reageerde niemand.

Tot opeens iemand vroeg of wij wilde pinnen, maar dat was 45 minuten later.

Het restaurant is hard aan een opknapbeurt toe, erg oud.
    De toiletten, kapotte reservoirs, oude vale verwassen handdoekjes.
    Tafelkleden onderste boven.
    Akoestiek was enorm, je hoorde precies wat er in de keuken etc. gezegd werd.

Erg tegen gevallen op onze trouwdag.
    Wij hadden gereserveerd maar dat was niet nodig.

53. Holmaatschap

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, goede akoestiek, voor herhaling vatbaar.

54. Prima eten. Er waren 2 gerechten buiten de kaart kreeftsalade en lamsvlees. Erg lekker, kostte wel wat: € 13,50 bovenop de menuprijs. Naar ons idee nogal hoog.
    Verder is de entourage aan een opfrisbeurt toe.

55. Gert-Jan Roodbeen

We hebben super lekker gegeten en gedronken bij Wilma en Gerwin. Zoals gewoonlijk zeer gastvrij ontvangen en alles goed verzorgd. Veel aandacht voor de klant in een ongedwongen sfeer. Wij komen gauw weer.

56. van Dijkj

Fantastisch! Gezellig, goede service, klantvriendelijk en heerlijk eten.

57. Ik heb vaker gegeten bij Het Gesprek. Altijd zeer goed (9/10). Deze keer helaas niet. Het leek alsof het eten niet vers was. Jammer.

58. Heerlijk gegeten, prettige service, prijs-kwaliteit is top!

59. Enorm lekker gegeten, zeer waar voor je geld. Bediening is onopvallend aanwezig, werd als prettig ervaren.

60. J.A.Slotman

Zie de beoordeling hiernaast. Helaas moeten we de service wat lager waarderen.
    Oorzaak: De wachttijd voor 3 van de 4 gasten, was tussen voorgerecht en hoofdgerecht anderhalf uur, mede veroorzaakt, daar ondergetekende het Menu du Chef had. Dit vraagt om een oplossing. Bovendien roken enkele gasten het schoonmaakmiddel Halamid (hint).
    Met vriendelijke groet,
    Jan A. Slotman.

61. Broekema

Geen sfeer, oubollig, een restaurant welke niet met zijn tijd is meegegaan.
    De hoge prijs voor het diner wordt niet waargemaakt.

62. Kasper Hettinga

Na circa 10 jaar hier weer een keer gegeten. Lekker buiten op het terras gezeten de hele avond (ondanks verkeer vond ik drukte meevallen). Het eten was heerlijk, leuke originele mooi opgemaakte gerechten. De bediening was ook prima, vriendelijk personeel en goed advies over bijpassende wijnen. Alles bij elkaar een hele fijne avond gehad.

63. Astrid Haverkamp

Heerlijk gegeten, mooi geserveerd, uitstekende bediening, vriendelijk en netjes.
    Buiten gezeten op het terras, wel ietwat gehorig door het vele verkeer bij de grote kruising.

64. Van den berk

De start was stroef. In tegenstelling tot het einde, waarbij we netjes uit werden gelaten, was er geen ontvangst. Eenmaal aan tafel duurde het 20 minuten voordat een biertje voor ons op tafel stond. De tafel was kaal, geen bloempje, geen kaars, geen bestek tafellaken of servet, niets. Pas vanaf het eerste gerecht verliep alles prima. Een mooi menu, mooi geserveerd en goede kwaliteit. Een wijnadvies had zo maar gepast, maar we hebben zelf een wijn gekozen.
    Kortom: jammer van de start, maar verder was het prima.

65. Hans Verboon.

Het vijf gangen diner was goed, de ambiance is gezellig ( enigszins vintage ), goede stoelen trouwens; de bediening was niet onprettig, een beetje amateuristische indruk makend ( low profile ).
    Al met al een prettige ervaring.

66. Vanavond weer heerlijk gegeten bij het Gesprek. Zeer vriendelijke en behulpzame bediening. Zeker een aanrader!

67. Erg lekker gegeten, menu van de chef. Zeer goede samenstelling.

68. Wij hebben weer een prettige avond gehad bij Het Gesprek. Eten was weer heerlijk, alleen was de bediening minder goed dan anders.

69. Glenn 53 punten

Ontzettend lekker gegeten.

Het is een ontzettend lekker restaurant, maar wel met wat meer vaste gasten en chique lui. We voelden ons hierdoor absoluut niet minder bedient of iets dergelijks, maar merkte dat gastvrouw en bediening iets sneller hier naar toe liep.
    We zijn niks te kort gekomen, alleen afrekenen duurde iets langer, maar voor de rest is er subliem aandacht aan ons besteed door het personeel.

Wij waren er vroeger op de avond, dus het restaurant was zo goed als leeg. Serveerster heeft ons netjes het idee van de menu's uitgelegd en de specialiteiten van de dag verteld. Echter na 1 uur kwamen wij erachter (door het gesprek naast onze 2 kanten op te vangen van de serveerster) dat er ook een Salade met kreeft die avond was. Hier hadden wij echter niks over gehoord en had ik graag gekozen.

Ook een puntje van verbetering is dat er ons eerst gevraagd werd om iets te drinken en pas hierna gevraagd werd of we de wijnkaart wouden zien. Het is een puntje van verbetering, omdat ik ook zelf direct om de wijnkaart had kunnen vragen.

Toen onze avond begon kregen we na bestelling een heerlijke amuse aangeboden. Het voorgerecht echt subliem! We hebben van elk hapje genoten en elk hapje was overnieuw een ontdekking. Het hoofdgerecht was ook echt lekker, maar iets neutraler qua opmaak. De opmaak van zowel mijn partner als mijzelf was hetzelfde, ondanks dat wij 2 verschillende gerechten hadden besteld. Maar dit zal ook mede komen doordat het garnituur bij de gerechten exact hetzelfde was. (Want de gehele avond een zeer groot scala aan borden en opmaken de keuken zien verlaten.)

Toetje opnieuw subliem. We hadden gevraagd om eventjes te wachten tussen het hoofdgerecht en het nagerecht, gezien de porties snel genoeg na elkaar kwamen en best vullend waren. Hier werd keurig rekening mee gehouden zonder enkel probleem.

Tussendoor nog brood met huisgemaakte tapenade genomen en boter met eigen kruidenmix, ook werkelijk een genot.

Top avond, en de verjaardag waardig. Enige reden dat sfeer en service geen 10 krijgen is dus vanwege dat we de kreeftsalade gemist hebben en de sfeer iets meer iets chic en lokaal had.

70. I.Wubbels

We hebben super gegeten, heerlijk gezeten in een sfeervol restaurant. We komen zeker terug.

71. Christien

Erg lekker gegeten, drank aan de prijs, de kids misten een aardappeltje.

72. Gastvrije ontvangst. Gemoedelijke sfeer. Bediening in aangenaam rustig tempo.
    Schilderachtige borden met verrassend lekkere gerechten. Vis en vlees voert de boventoon, iets meer groente (& wat minder vis/vlees) zouden wij prettig vinden.
    Extra's als brood en water zouden aanzienlijk minder duur moeten zijn.
    Al met al heerlijk gegeten, maar wel een nasmaak van de (te?) hoge rekening.
    We komen beslist nog eens terug!

73. Restaurant 't Gesprek is een aanrader. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en prima sfeer.

74. Heerlijk gegeten, ambiance mag iets minder rommelig, service erg vriendelijk. Bij deze prijs verwacht ik echter wel dat men groene thee heeft, die had men niet.

75. Herman en Karin

Alle vier waren we verrast door het heerlijke eten! Een echte verrassing was de heerlijke kleine amuse die we vooraf kregen. Daarna had ikzelf de lekkerste hertenbiefstuk ooit!
    Zeker voor herhaling vatbaar.

76. M. Ossewaarde

Wij hebben een avond culinair genot gehad. Heerlijk gegeten met lekkere bijpassende wijnen en een zeer vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

77. Bijzonder goed gegeten. Heerlijke gerechten die goed van smaak waren. Minpunt is de bediening. Heel aardige jonge mensen die echter geen idee hebben wat ze uitserveren en op geen enkele vraag een antwoord wisten te geven. Jammer, ik kom zeker terug maar hoop dat de eigenaar hier aandacht aan geeft.

78. We ate at 't Gesprek last night (27 Dec) to celebrate our marriage with family. They had set us a nice square table so that everyone was close to everyone and allowed us to choose a la carte even though we were 8 people. It was surprisingly busy just after Christmas (a good sign!) and in the end the entire table chose the chef's menu. Which we all very much enjoyed.

Food quality was excellent, quality of wines also, and we particularly appreciated how they catered for one of our party who needed special plating and glasses due to a disability. They really went above and beyond with that and made what can be an embarassing chore for that person (eating out) into a really nice evening.

If I am picky I could mention that at the start they could have done with another waiter as things were a bit slow with one person doing most of the work, however, considering all the above (esp. food quality) in comparison with the very reasonable prices, I think this is five stars for me.

79. Fam. Bexkens

Gezellig restaurant. Klein, knus. Rustige bediening. Geen gehaast.
    Kortom: een aanrader!

80. Fantastisch eten. Jammer dat naast een menu bijbetaald moet worden voor groente of frites. Kwaliteit bediening is ver onder de maat en ondeskundig; doet afbreuk aan de klasse van het eten. Ook nonchalante kleding bediening voelt als minachting voor de gasten. Wijnkaart niet in evenwicht met de heerlijke gerechten.

81. Ook twee van ons hadden het menu de chef. Misschien beste compliment dat alle vijf gangen van hoge kwaliteit waren - goed in smaak en hoeveelheid op elkaar aangepast. En voor die prijs ! En ook a la carte was prima en origineel (ook de vegetarische keuze). Weinig pretenties; sfeer en bediening gewoon prettig. Een plek om terug te komen.

82. Fantastisch lekker eten!
    Gebalanceerd menu du chef met prachtige smaakcombinaties.
    Dat de vriendelijke bediening wat stijfjes overkomt door onervarenheid namen we op de koop toe.

PS: Het decor is zo langzamerhand aan wat meer "kleur" toe!

83. Kuan-Ju Lu

Excellent food and nice atmosphere, highly recommend.

84. Als Amuse-bouche een stuk ossenworst - Geen goed idee!!
    Verder was het eten in orde. Alleen, als ik 36,50 voor een menu betaal, dan verwacht ik niet dat ik voor een bakje friet nog 4 euro extra moet betalen. Prijs/kwaliteit klopt dus niet helemaal.

85. K. Rijkeboer

We kozen beide het "menu du chef". Alle gerechten hadden verrassende combinaties van smaken. Heerlijk!

86. Willemstein

We hebben ontzettend genoten. Eten was super! Bediening was goed, attent op de allergieën. Zeker de moeite waard! Top!

87. Het is niet echt heel gezellig te noemen aan zo'n druk kruispunt. Verder is alles prima.

88. Gisteravond hier gegeten. We hadden het Menu du Chef. Was weer geweldig. Echt een aanrader.

89. Sjaak Wolfert

Eten was gewoon topkwaliteit en ook de bediening was vriendelijk en goed. Was gewoon allemaal heel goed!

90. Anja Molenaar

Met 3 personen gekozen voor verschillende gerechten uit het keuze-menu van de maand oktober. Bij binnenkomst een warm welkom in de vorm van een overheerlijke pompoensoep amuse (die later niet terug te vinden was op de rekening). Vervolgens werden alle gerechten heel mooi opgediend en waren ze ook allemaal even smaakvol. De Bavette van het Black Angus Rund sprong er voor twee eters echt uit: hij smolt op je tong. Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding en voor ons zeker een plekje waar we nog vaak terug zullen komen.

91. Gisteren hier bij 't gesprek gegeten. Het eten was erg lekker, helemaal goed. De bediening vriendelijk, echter onervaren en daardoor wat onhandig.

92. Ik heb samen met mijn kinderen erg genoten van het menu du chef. Ook was het mogelijk af te wijken van het menu. De bediening ging soepel om met de wensen van het gezelschap. Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding en vriendelijke bediening.

93. Het menu du chef was heerlijk, zowel qua smaak als hoeveelheid prima. De witte en rode huiswijn was voortreffelijk. Hele goede prijs/kwaliteit verhouding.

94. Lidy de Vreede

Met vier secretaresses even wezen lunchen bij "Het Gesprek". Veel keuze, hele goede prijs kwaliteit verhouding en erg gastvrij! Een aanrader voor de Wageningen University & Research om te gaan lunchen als collegae maar zeker ook met gasten!
    Bedankt en tot de volgende keer,
    Lidy Management Assistente Toxicology division

95. Peter Draisma

Warme ontvangst, uitgebreide extra's buiten de kaart, beperkte wijnkaart. De bereiding van de gerechten (Oesters, zwezerik met Black Angus, de coquilles, de ganzenlever) was modern en culinair. Heel goed!
    De rekening was wel puzzelen, erg ingewikkeld.
    Prima ervaring al met al!

96. Ben recent in de regio komen werken en was op zoek naar een "huisrestaurant" voor zakelijke lunches en diners.
    En dat restaurant heb ik gevonden in 't Gesprek. Zeer prettige ambiance, vriendelijk personeel en heerlijk eten. Afgelopen dinsdag (17-05) geluncht waarbij we zonder probleem konden combineren tussen lunch en grote kaart. Kalfstartaar en ossehaas waren van uitzonderlijke kwaliteit, pure verwennerij. Zeker een aanrader, kijk nu al uit naar mijn volgende bezoek.

97. Esther & Arno

Op 13 mei '16 gegeten. Prettige ontvangst, vriendelijke bediening. Voordat de kaart kwam, kregen we een amuse, die was voortreffelijk en schiep hoge verwachtingen voor de rest. Het was een prachtig kleurenpalet, ook qua smaken, met heerlijke wijn. Top genoten.

98. g. hilte

Prima eten, waarbij ook de speciale wensen als koolhydraat arm en diabetici goed ingevuld worden.

99. Lekker gegeten alleen paar mindere punten. Erg jammer dat je pas op de rekening ziet dat je voor een aantal gerechten die buiten de kaart worden geserveerd, extra moet betalen. Daarnaast was de bediening erg onervaren. Domper dat je voor thee ipv van koffie bij het koffieservies ook extra moet betalen.

100. bjdeinum

ontvangst was opgewekt, daarna werden we vergeten. eten was uitstekend, hoewel prijzig voor het gebodene
    (asperges op zijn Vlaams). omdat er weinig bezoekers waren, weinig sfeer, de vreselijke gordijnen hielpen ook niet. Het parkeerterrein is derde wereld.

Volgende pagina