Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wageningen verdeeld zijn.

1. Heerlijk gegeten voor een goede prijs. De locatie is erg mooi en de bediening is erg vriendelijk.

2. Als ik wil reserveren voor twee personen is er plaats. Als ik vervolgens meld dat het om een AH-actie gaat, is er geen plaats.
    Tweede Kerstdag heb ik nog bij jullie gegeten en dat is dan ook de laatste keer geweest.

m.vr.gr.!

3. Cor van den Berge

Het eten was erg lekker en de bediening was uitmuntend. Het personeel was erg vriendelijk en het uitzicht was prachtig. Alleen in de boerenpannenkoek zat waarschijnlijk iets in wat niet meer helemaal goed was. De prijzen van het eten waren oké, maar de prijzen van de drankjes waren aan de hoge kant. Over het geheel genomen toch een leuke ervaring.

4. Hebben heerlijk gegeten. Alle gerechten van het onbeperkt genieten waren lekker. Gezellig restaurant met leuke bediening. Gaan zeker nog een keer terug.

5. Al vaak gegeten met het gezin en vrienden. Altijd weer een uitdaging, maar erg goed en lekker. Echt genieten van het lekkere eten. 😃😀

6. A. Lumenta

Het eten was voortreffelijk en de bediening was top.
    Entourage was gezelllig met een huiskamer gevoel.

7. Heerlijk gegeten in leuke ambiance.

8. Elisabeth

Tegenvallend bezoek aan eetcafe De Kater in Wageningen. Bijna 3 kwartier op soep en een panini moeten wachten. De erwtensoep werd lauw opgediend, waterig soepje met welgeteld 1 spekje erin. Worst? De soep leek wel instant. De panini gerookte kip werd niet geserveerd zoals op de kaart wordt beschreven. Geen rode ui erbij en de kip was enigzins droog. Over de vijf blaadjes rucola die erop gedrapeerd waren maar niet te spreken: bruine verlepte slappe sprietjes van wat ooit rucola had moeten voorstellen.
    De bediening erg jong en onervaren overkomend. Tutoyeren ben ik niet zo van gediend. Er werd tussendoor of nadien niet gevraagd of alles naar wens was. Ooit was De Kater een super eetcafe, maar hier was vandaag weinig van te merken. Op deze manier gaat de kwaliteit hollend achteruit. Want ook als het druk is, mag dit niet te merken zijn aan de kwaliteit van het eten of de bediening. Ik denk dat ik de volgende keer eetcafé De Kater maar oversla. Erg jammer.
    Groet, een teleurgestelde klant.

9. Op mijn verzoek aan een rustig tafeltje gezetten, lekker warm naast de open haard. Wij kozen voor het steengrill 3-gangen menu. Als voorgerecht de heerlijke vis combinatie, steengrill gerechten waren prima, alleen de sausjes vielen daarbij tegen. De koffie 'extra' als nagerecht is een aanrader! Vriendelijke bediening.

10. De ontvangst en bediening waren snel en fijn ontspannend. Het stoofpannetje was erg lekker.

Prijs en kwaliteit was prima in orde.

Voor herhaling vatbaar.

11. Jeroen van Huijstte

Heerlijk gegeten in prettige sfeer en zeer plezierige bediening ‼️🍀👍🏻

12. Vorige week weer eens twee keer heerlijk gegeten bij Alexandros. Op donderdag met vrienden een driegangen diner met keus van de kaart. Heerlijk gegeten. Op zaterdag met dochter en schoonzoon mezedes gegeten. Zelf mezedes uitkiezen zoveel als je wilt. Beide keren weer een Griekse smaaksensatie. In een ongedwongen atmosfeer. De bediening onder leiding van de altijd vriendelijk Alexandra is attent. Altijd tijd voor een uitleg of een vriendelijk woord. Regelmatig Griekse muziek afgewisseld met iets oer Hollands zoals Andre Hazes.
    Kortom gezellig en lekker. En ik kom natuurlijk ook voor Alexandra het zonnetje in dit restaurant.

13. We hebben gebruik gemaakt van het onbeperkt menu. Onbeperkt spareribs, biefstuk, gamba's en saté.

Eten was allemaal prima in orde. Alleen spareribs had wel iets minder kunnen zijn. Dan had ik daar voor in de plaats nog een portie gamba's kunnen nemen.

Restaurant is sfeervol ingericht en bediening was vriendelijk en correct.

Prijs/kwaliteit is uitstekend.

We gaan dit zeker nog een keer doen

14. A. Looijen

Wij hadden het onbeperkt eten menu genomen. Alles was prima in orde. Alleen de spare-ribs waren te gaar en niet zo lekker meer (te lang warm gehouden?).

Prijs kwaliteit was zeer dik in orde! En heel aardig personeel!

15. Lekker en goed eten! Zeker een aanrader.

Vriendelijke bediening.

16. Lekker en goed eten voor een betaalbare prijs.

17. Nathalie Elsenaar

Wij hebben een enorm leuke avond gehad... Aardig personeel & heerlijk eten... Ook de zanger was erg gezellig... Ga zo door.

18. Met z'n vieren heerlijk gegeten in een zeer relaxte omgeving met een top vriendelijke en leuke bediening. Een aanrader voor een echt uit-etentje!

19. Super fijne ervaring gehad, het personeel was heel vriendelijk en maakte ook een praatje. Gaaf uitzicht met herten / reeën die vlak bij het raam lagen. Af en toe moesten we alleen wel lang wachten voordat we gevraagd werden of we wat wilden drinken of een nieuwe ronde eten. Maar verder echt top!

20. De eerste keer dat wij daar geweest zijn maar echt geweldig. Super aardige bediening, leuke sfeer en het eten echt perfect, biefstuk wow super mals, salade lekker, groenten lekker. Wij komen zeker terug.

21. Erg rumoerig doordat het 1 grote ruimte is.
    Bij serveren 2 hoofdgerechten vergeten, zelf moeten vragen waar het bleef en was fout gegaan, er ging bij meer tafels wat fout deze avond.
    Wel rondje drinken van het huis gehad, maar het is toch fijn als iedereen tegelijk kan eten als je uit eten gaat.

22. Heerlijk eten en vriendelijke bediening.

23. Onwijs lekker gegeten. Het vlees was zo lekker klaar gemaakt, complimenten! Zeker een aanrader!

24. Sophia vd Weerdhof

Heerlijk gegeten en fijne gastvrije bediening

25. We hadden kipfilet met ossehaasfilet en champignons en babi pangang afgehaald (maandmenu). Dit was erg lekker. Personeel erg vriendelijk. Niet lang gewacht. Goede prijs/kwaliteit.

26. Marja vanAggelen

Gezellig, knus restaurant, hebben er met z'n tienen gegeten. Waren het erover eens: voortreffelijk vlees. Minpuntje: biefstuk doorbakken, maar nadat er wat over gezegd was binnen 5 minuten een nieuwe, deze was erg goed!!

27. Erg lekker vlees en er hangt een erg leuke sfeer

28. Jan Hoolwerf

Met 4 personen uitstekend gegeten. Volop keuze in de gerechten incl. wild en een goede prijs / kwaliteit. Porties zijn ruim zonder idioot groot te worden. Keurig dus. Bediening vriendelijk en zorgzaam zonder hinderlijk aanwezig te zijn.
    Minpuntje: een ander gezelschap ging steengrillen en dat geeft een nogal onaangename geur af voor andere gasten in dezelfde ruimte.

29. Internationaal Wageningen

Ontzettend lekker gegeten, lekker relaxed sfeertje.

30. Heerlijk gegeten, goede prijs/kwaliteit. Aardige mensen. Wat wil je nog meer?