Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wageningen verdeeld zijn.

1. H.M. van den Adel

Vandaag van een heerlijke lunch genoten. Scholfilet met frites en groenten. Prachtige locatie, geweldige ontvangst en stijlvolle bediening. Heerlijk ruime en smaakvolle inrichting. Dit was onze eerste bezoek maar zeker niet het laatste. De prijs- kwaliteit lijkt prima in balans. Kortom, een ritje naar de blaauwe kamer is echt de moeite waard.

2. G Stellaard

Lekker!! En een mooi uitzicht.

3. M Raaijmakers

Heerlijk gegeten, goede prijs/kwaliteit verhouding, sfeervol restaurant, en leuke/goede bediening. Voor herhaling vatbaar!

4. Marco Warmelink

Voor de eerste keer gegeten in Het Oude Pakhuis, maar zeker niet voor de laatste keer. Goede ontvangst, zaak zeer sfeervol en eten was voortreffelijk, evenals de bediening.

5. Voor de 2e keer hier het onbeperkt diner gegeten. Wederom weer erg lekker!! Waren met een grote groep, maar alles was weer keurig geregeld!! Lekker eten, vriendelijke bediening.

6. Dit was de allerlaatste keer dat we bij Alexandros Wageningen hebben gegeten. Ik heb in korte tijd zoveel zout gegeten waar ik anders wel twee jaar over doe. Bevestigd door medewerkster dat ik de eerste Gyros besteld had en dat daardoor het meeste zout in mijn menu zat. Nou jullie zijn bedankt, smerig en ongezond zou ik het noemen.

7. Top!

8. Genoten van een geweldige hightea.

9. Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance.

10. Jaap bongers

Afgelopen week ben ik en mij vrouw wezen eten bij Grieks restaurant Alexandros in Wageningen. Bij binnenkomst zijn we vriendelijk verwelkomd door een heel lief meisje van de bediening en die leidde ons naar onze tafel. Even later kwam ze aan ons vragen of we wat te drinken wouden en de dinerkaarten geven! Ze heeft ons heel goed geholpen met het uitleggen van sommige Griekse gerechten, omdat ze zelf aangaf dat ze ook Grieks was, dus dat kwam goed uit. Het eten kwam heel snel en het smaakte uitstekend. We hebben een leuke avond gehad. Een echte aanrader, wij komen snel weer terug!

11. Kraaijeveld

Goede bediening en erg lekker gegeten.

12. Greetje van de Loosdrecht

Ik kom vaker bij De Blaauwe Kamer, want woon in Opheusden.
    Gezellige sfeer met riant uitzicht. Zeer vriendelijk personeel en prijs met de diverse acties is buitengewoon goed.

Tip: Serveer bij slibtongetjes een vismes en aardappelpuree als garnering met een botersaus of witte saus. Verder zou u de wijn in grote glazen mogen serveren, dit drinkt lekkerder en staat vele malen chiquer...

Dit zijn slechts tips, opbouwende bedoeld want ik geniet iedere keer weer van een etentje bij u!!!

Vriendelijk groetend,

GvdL

13. Het was weer heerlijk en gezellig en sfeervol.

14. Super lekker gegeten, was top.

15. Goosje & Menno

Top! Heerlijk gegeten, alerte bediening voor een goede prijs!

16. Iris van Dijk

17. Joleen Gorter

Lunch op zondag. Er lag sneeuw, dus veel wandelaars - oude van dagen tot babies.
    De sfeer was roezemoezig en gezellig. Goede bediening, snel en beleefd, ondanks de drukte.
    De lunchgerechten zijn aantrekkelijk opgediend en goed van smaak. Veel keus.
    De prijs is alleszins redelijk - evenals de drankjes. Goede koffie.
    Misschien is het er in de zomer erg warm, alhoewel misschien
    dan de ramen allemaal open gaan. Parkeren was net voldoende met de drukte.
    Zeker voor herhaling vatbaar, ook met een grotere groep.

18. Wat een fantastische avond, eten moesten we wel lang op wachten, maar de entertainment maakte alles goed. De nieuwe ober (een geweldige aanwinst) die samen met Dionisis, zanger en gitaarspeler er een dolle boel van maakte. Neem een kijkje op hun Facebook. We hebben geklapt, gedanst en gezongen, zelfs onze mannen deden mee en dat zegt wat. We waanden ons op vakantie in Griekenland met buiten een laag sneeuw. We komen weer gauw terug, begint al een vaste stek te worden.

19. Heerlijk gegeten.
    Zeer schappelijke prijzen.
    Prachtig uitzicht

20. Eten was gisteren weer lekker en was gezellig. Nieuwe serveerster bediende heel goed. Komen snel weer.

21. Een van de beste Griek en vooral ook zeker top bediening. Eten was heerlijk alles kwam lekker optijd zeker een aanrader!

22. Herman en Ria Waaijenberg

We waren er 's avonds, in het donker. Waarschijnlijk hebben we onszelf daarmee te kort gedaan. Fijne avond gehad. Goed idee, die waardecoupons via de post. Anders waren we er niet zo snel "tegen aan gelopen"...

23. Ria en Kees

Het is hier heerlijk eten en de bediening uitstekend. Het ijsje toe viel wel wat tegen. De twee persoonstafels zijn wel wat klein en staan te dicht op elkaar, zeker als je naast mensen zit die nogal wat hard praten. Toch zeer de moeite waard om te herhalen.

24. Top gegeten voor een hele scherpe prijs! Verse en hele smakelijke producten. Grote (!!) porties. Vriendelijk personeel en keurige bediening. Het restaurant heeft een restyling ondergaan sinds ons vorige bezoek: erg mooi geworden!
    Kortom: zeer zeker een aanrader!
    Enige puntje van aandacht is het aantal parkeerplaatsen.

25. Ik kan alleen maar vol lof zijn over dit restaurant. Ken het al een aantal jaar en kom er altijd graag. Het eten wordt met veel liefde en ervaring bereid en dat proef je. De sfeer is persoonlijk en warm. Aanrader!

26. Super gezellig restaurant, het eten helemaal prima! Prima service gehad van Bettie vrolijke eerlijke en spontane meid. Gauw weer terug.

27. Op 8 februari hebben wij gebruik gemaakt van de aanbieding twee diners voor € 32,50. Het is voor ons een zeer aangename verrassing geworden. We mochten keuzes maken uit de gehele menukaart. Het diner was zeer goed verzorgd en het was heerlijk. Zeer vriendelijke bediening. Een echte aanrader.

28. Erica Fleuren

Leuke omgeving.
    Aardige mensen en gezellig druk. Alsof je in Griekenland eet.

29. Ruim voldoende eten voor een zeer schappelijke prijs.
    Aardige bediening, duidelijke uitleg.

Netjes aangekleed restaurant.

Voor herhaling vatbaar!

30. Fam Evers

Héérlijk geluncht!
    Mooi restaurant
    Vriendelijke bediening en niet te duur.
    En wát een prachtig uitzicht!