Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wageningen verdeeld zijn.

1. Internationaal Wageningen

Ik kwam hier vroeger toen het nog een café was en er zand op de grond gestrooid was. Met een wat nostalgisch gevoel kwam ik binnen. Alles was uitstekend. De spareribs en kipsaté waren prima. De bediening was attent, enthousiast en had er blijkbaar plezier in mensen een leuke avond te bezorgen. Dat enthousiasme bij personeel zie je niet vaak weer. Naast het zalige eten maakte de service de avond compleet.

2. Internationaal Wageningen

We hebben de proeverij genomen. Dit voor 4 personen. Heerlijke gerechten geserveerd voor het hoofdgerecht.
    Brood met diverse smeersel, Carpaccio, saté, soep, garnalen als voorgerechten. Het hoofdgerecht bestond uit diverse soorten vlees aangevuld met groeten en friet.
    Dan nog een heerlijk toetje. Keuze uit wafels met fruit. Of ijs met chocoladesaus.
    3 uur heerlijk buiten gezeten. Tevens van de zaak nog een cappuccino en als klap op de vuurpijl nog een limochello.
    Kortom een echte aanrader.
    Het was top.

3. Joke Kaauw

Het eten was prima, de bediening was heel vriendelijk. Door een groep van 8 mensen was het erg luidruchtig waardoor ik met hoofdpijn weg ben gegaan. Het is moeilijk om daar iets aan te doen, maar erg hinderlijk.

4. Saskia de Klein

Heerlijk gegeten, maar jammer dat we zo dichtbij het toilet zaten. Dat vonden we niet zo fris om de hele tijd als de deur open ging de toiletspray te ruiken. Service was prima, echter gasten aanspreken met ‘Hé’ is niet echt netjes… Verder echt heerlijk gegeten!

5. Internationaal Wageningen

Nina Niemeijer

Wij hebben heerlijk gegeten in Het Poorthuis, goede kok, sfeervol opgediend! Erg vriendelijke, relaxte eigenaar en bediening in een leuke omgeving ♡.

6. van Leeuwen

Eten was zeer goed, het vlees zorgvuldig en heerlijk bereid, de bijgerechten was niks op aan te merken, goed advies over de wijnkeuze door onze ober, top.
    Zeer vriendelijke en hulpvaardige bediening, we werden regelmatig "gecontroleerd" :) of alles naar wens was en of er nog wensen waren. Het was heel druk, maar we kwamen niks te kort.
    Superplek en dit wordt een vaste plek voor ons om te gaan eten!

7. Het was lekker, echter kregen we niet de gehele inhoud van onze voorgerecht plank. We hebben dit gemeld, we zouden het erbij krijgen bij het hoofdgerecht. Het hoofdgerecht arriveerde... zonder de missende items van het voorgerecht. Wij opnieuw melding gemaakt, kregen we een excuus.. ja het was zo druk, het restaurant was nog niet half vol. Daarnaast liet de serveerster de saus vallen op tafel, geen probleem natuurlijk kan gebeuren.. maar de saus was niet meer voorradig. Vonden we wat vreemd. Uiteindelijk de rekening gevraagd, geen compensatie of niks. Dat vonden we niet zo netjes. . Wij hebben ons niet laten kennen en hebben zelfs nog een fooi neergelegd.

6,1
  8. Internationaal Wageningen

Chris

9. B. De Bruin

Zeer goed eten en er heerst een relaxte ongedwongen sfeer.
    De bediening is vriendelijk.
    Een aanrader om te gaan eten.

10. Internationaal Wageningen

Lia Dikkenberg

Wat een gezellig eettentje. Het is niet groot, maar dat maakt het juist knus. En wat ik altijd prettig vind is dat er toch voldoende ruimte tussen de tafels onderling is, zodat je jouw eigen gesprek kunt voeren. Het geheel is heel sfeervol ingericht en het eten was ook nog heel erg lekker. Kortom, wij hebben een heerlijke avond gehad.

11. Internationaal Wageningen

Tineke v. Bruggen

Heerlijk gegeten met onze familie en gezellige sfeer in restaurant.

12. Lekker echt Afrikaans familierestaurant.

13. Internationaal Wageningen

Wij kozen voor een proeverij. Met een vegetariër in ons midden en nog wat andere allergieën misschien niet zo makkelijk om te maken. Toch maakte de kok de ene na de andere lekkere maaltijd voor ons. De bediening was ook erg behulpzaam en dacht met ons mee.
    Kortom, we hebben een heerlijke avond gehad!

14. Nadia Impens

We hebben erg genoten, het was ons eerste bezoek aan Het Oude Pakhuis maar zeker niet de laatste. Het eten was luxe en goed bereid. Vooral complimenten aan de bediening, die naast een gezellig praatje ook goed advies konden geven over de menukaart.

15. Vanavond bij Bisou gegeten. Wat een super gave plek, huiselijk en gezellig! Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk geholpen. Dat verdient toch echt een 10

16. Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk gastheer tot gauw.

17. Internationaal Wageningen

Martijn Aalbers

We zijn er bij toeval uit gekomen om hier te gaan eten, omdat op loopafstand Theater De Junushoff zit en we daar gisteravond een voorstelling van Richard Groenendijk hadden. En wat is het op alle fronten een aanrader! Een supervriendelijke gastheer en bediening; een heerlijk ontspannen sfeer in een klein restaurantje en lekker eten en drinken tegen een goede prijs. We gaan er in de toekomst zeker nog een keer langs.

18. Haal hier al jaren en altijd een goede ervaring gehad. Turkse pizzas en kapsalons zijn super hier, fijne schone plek om te zitten en service is altijd vriendelijk en gefocust bezig. Ook is er meestal een kastje met een paar leuke turkse bijgerechtjes, wat mij ook erg aanspreekt.

19. Erg vriendelijke bediening, we voelde ons direct welkom. Mooie uitgebreide kaart, aangevuld met dagspecialiteiten en specialiteiten van het huis. Bij Het Oude Pakhuis weten ze wat biefstuk is en hoe je dat klaar moet maken. Fantastisch!

20. Carolien Geertsma

Heerlijk gegeten, prima stuk vlees. Echt een aanrader.

21. Echt heerlijk gegeten! Voor, hoofd en nagerecht, alles was verrukkelijk! Aardige bediening.

22. B. De Bruin

Het is een klein restaurant, maar een super relaxte sfeer.
    Het eten is heel erg lekker.
    Wat ons betreft een aanrader.

23. Marion van Riet

Gezellig restaurant en heerlijk gegeten. Bediening was zeer attent. Kortom een aanrader!

24. Internationaal Wageningen

Gerald Vos

We hebben, eigenlijk als altijd, weer érg lekker gegeten bij Het Poorthuis!
    De sfeer is goed, uitstekende keus in eten en drinken - en hun spareribs zijn volkomen terecht legendarisch... :)
    Uiteraard zijn ook hier de prijzen gestegen de afgelopen tijd, maar het is een bezoekje nog steeds meer dan waard.
    Wèl vooraf reserveren, want ook het terras zit rap vol.

25. Internationaal Wageningen

J.Tuinstra

Lekker 'ongedwongen' sfeer, goed eten en iedereen welkom. Alleen de keuze uit 1 soort rode wijn is wat mager, maar de eigenaar is dan ook een bierfan. Wel keuze uit 3 soorten wit.

26. Gerdien

Niet aan te raden. Zoooo lang moeten wachten op elk gerecht, niet normaal. Ook echt niet fijn voor de kinderen. Na anderhalf uur pas het voorgerecht. Om 17.30 gereserveerd, pas 20.45 aan het dessert. Personeel ging al stofzuigen terwijl we aan het eten waren. Speelruimte was wel leuk voor de kinderen en het eten zelf was goed.

27. Mary baan

We vierden samen met onze kinderen en kleinkinderen de 65e verjaardag van mijn man. De kinderen mochten ook versieren met ballonnen en vlaggetjes.
    Ideaal de speelruimte voor de kinderen. Zo kun je als volwassenen rustig zitten want de kinderen vermaken zich wel
    Eten is goed en veel.
    Bediening is zeer vriendelijk. De ipad waar je de bestelling op kan doen werkt perfect.
    Gr mary

28. Fam van Ee

Gastvrij welkom, leuk vriendelijk personeel. En geweldig lekker gegeten. En heel relaxt allemaal. Kortom een aanrader.

29. is bekend

Ontvangst was goed. Er waren geen kapstokken?
    Menukaart voldoende keus. De door ons gekozen maaltijd smaakte prima.

30. Internationaal Wageningen

Evert Jansen

Het was gezellig en goede service met zeer vriendelijk personeel, TOP.