My Asia in Wageningen

Op het Emmapark en de Walstraat is ruime parkeergelegenheid aanwezig. Na zes uur is het hier vrij parkeren.

Bezorgrestaurants in de buurt van My Asia

8. Betalen pin Master Card Visa

1498719372 88
1528741953 88
1568772062 79

1. Zonder te reserveren had deze restaurant gelukkig nog plek voor ons. Het terras zat lekker vol en het was een aangename sfeer. De bediening is erg vriendelijk en werkt professioneel en hard. Over het eten waren we erg verrast. De smaakcombinaties waren heerlijk en wij komen zeker vaker terug!

2. Let's start my stating that the owner tried to convince us 4 times to exchange the food, he even went as far to try and take my husbands plate. I literally had to tell him: "leave it". We didn't have time to start the dinner over, and since his response to all of our feedback was excuses we felt that it wouldn't have made a difference.

The food: terrible, beef marinated way too long then cooked in what I guess must have been water, it was insanely tender but flavourless and gave the impression it was pre-chewed.
    Pork: was so dry one could fix a shoe sole with it.
    Vegetables: leek and beans were raw. Literally raw, the rest of the vegetables were okay, crazy large chunks of onion aside.
    The rice was lukewarm and even cold in some places with dehydrated chunks combined with overcooked sticking chunks, according to the owner it is all cooked long in the rice cooker… Yeah. Duh. Learn how to cook something fresh.

Service: the waitress seems to have such severe OCD that she litteraly hung over me and the table to move back a bowl of rice that I had moved to the left side of the table.
    She didn't ask if zero was okay instead of cola light. She didn't ask for side dishes. She publicly humiliated a co-worker out loud.

All with all a horrid experience, the owner didn't bill us in the end. But I personally feel that might be solely due to fear of loss of face. Instead of being so focused on what people think, just simply make good food. It's really not that hard, just stop relying on stupid tricks and cook fresh. Actually fresh.

3. Jan snetselaar

Vandaag 18-08-2019 gegeten bij onze enige echte top thaise restaurant!
    Het was weer verrukkelijk geweldig en gezellig!
    Jullie krijgen van ons weer een dikke 10!

4. Wij vonden het weer, zoals vanouds, geweldig! Waren nu met vrienden die niet hier wonen en het restaurant niet kenden. Binnenkort worden wij weer uitgenodigd door deze vrienden, maar dan wel weer bij My Asia.

5. Lekker gegeten. Personeel, bediening zo vriendelijk, glas nog niet leeg of het werd al opgehaald, flesjes werden ongevraagd in je glas leeg geschonken. Helaas hoort bij een avondje uit eten ook vriendelijk personeel (ook vriendelijk kijkend personeel). Dus helaas zullen wij deze eetgelegenheid niet mee bezoeken.

6. Verrassend lekker gegeten op het terras. Gerechten heerlijk bereid en goed gekruid. Bediening vriendelijk en gastvrij. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding!

7. Fantastisch gegeten met een zeer gastvrije bediening, kom hier zeker terug!

8. Lekker eten, redelijke prijzen, goede sfeer. Wel was het te druk, ik heb 2 uur gewacht op mijn hoofdgerecht. Dit is gecompenseerd met een gratis kop koffie en excuses.

9. Florissen

Lekker en ruim voldoende gegeten. Vriendelijke en vlotte bediening. Alleen is er geen duidelijke tafelverdeling, waardoor wel tot vijf keer toe een bediende kwam vragen wat we wilden eten of drinken, terwijl er tevoren al een ander was geweest met dezelfde vraag.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

10. Een bovengemiddeld goed Thai restaurant. Vooraf hadden wij saté van garnalen en een Tom Kha Kai soep en vervolgens een hele gebakken vis met Thaise kruiden en gebakken noedels met groenten en ossenhaas. Als dessert kleefrijst met mango en kokosmelk en Thaise pannenkoekjes met ijs en slagroom. Alle gerechten waren van uitmuntende kwaliteit.

11. Afgelopen donderdag hier wezen eten, zeer accurate bediening en verrukkelijk eten. Complimenten voor de jonge nieuwe eigenaar, je ziet maar weinig dat er met zoveel passie gewerkt wordt, bewonderenswaardig. De Tom Yam soep was precies pittig genoeg, en niet zo heet dat er niets meer te proeven valt. Ook de hoofdgerechten voldeden aan alle verwachtingen, met z'n tweetjes voor 6 tientjes klaar, helemaal top. We wonen in Veenendaal, maar we gaan het ritje naar Wageningen zeker met regelmaat herhalen!

12. Toen het pas open was één keer afgehaald en één keer gegeten. Beide keren zeer lang moeten wachten en chaotische bediening. Het eten was goed maar was niet meer van plan om terug te keren.
    Woensdag 13 januari 2016 na een lange tocht toch maar weer de gok gewaagd en deze keer was het helemaal TOP. Wisseling van de wacht achter de bar, gezellig en accuraat. Eten was super en bediening was oké. Aanstaande woensdag gereserveerd met mijn zoon en schoondochter, die eigenlijk ook door slechte organisatie en bediening niet meer van plan waren om terug te komen. Heb ze overgehaald om toch het etentje hier te doen in plaats van in Oosterbeek. Dus My Asia maak mijn aanbeveling waar!!

13. Vanavond met hele gezin (2 volwassenen + 2 kinderen) gezellig wezen eten. Waren vroeg (17.00) en konden daardoor zonder reserveren terecht. Attente en vriendelijke bediening. Kindermenu ontbrak maar kon met een paar lekkere bijgerechten prima worden opgelost. Eten was echt lekker, restaurant is schoon, netjes en sfeervol. Waren met ieder twee drankjes nog geen 80 euro kwijt, zonder voor- of nagerecht maar dat was niet nodig. Buiken zaten goed vol 😉

14. Inmiddels drie keer gegeten bij dit restaurant. Alle drie de keren erg lekker gegeten, vriendelijk personeel en prima service gehad. Vriendin kon vanwege een pinda allergie een gerecht niet eten; na dit gemeld te hebben werd het gerecht geheel kosteloos opnieuw bereid zonder noten, erg netjes. Wij komen zeker terug!

15. olav en anna

Vorig jaar hier zo lekker en gezellig gegeten dat we nu, omdat we weer in de buurt waren, met vrienden hebben gedineerd. De eend in rode curry was echt ontzettend lekker! Wederom erg vriendelijke bediening.

16. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.

17. Nicole Devos

Met grote groep gegeten, was weer een echt feest! Lekker gegeten.

18. Heerlijk gegeten en erg vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!!

19. Gezellig restaurant. Heerlijk eten. Je proeft dat het met zorg en liefde is klaar gemaakt. Wij wilden graag alleen het hoofdgerecht mix van het 3 gangen menu. Was geen probleem. De bediening is ook top. Zeer vriendelijk. Gaan er zeker terug.

20. Kim 23 punten

Het eten is zo heerlijk dat we altijd terugkomen. Het personeel is ook erg vriendelijk en het restaurant heeft een sfeervolle uitstraling. Aanpassingen aan je bestelling doen ze niet moeilijk over, ze zijn erg behulpzaam. Maar het belangrijkste is dat het eten vooral erg lekker is!

21. peter maier

Zeer goed gegeten, heerlijke smaak. Bediening gestresst, sfeer hierdoor uiteraard gemiddeld.

22. Heerlijk gegeten. Heel vriendelijk personeel. We komen graag terug.

23. Een zeer gezellige avond gehad. Heerlijk gegeten met vriendelijk personeel. Wederom voor herhaling vatbaar.

24. Amazing food, good service and very good price quality/ratio.

25. Prima sfeer en heerlijk gegeten, wij komen zeker terug!

27. Pas teruggekeerd uit Thailand probeerden we de Thaise keuken uit. Geweldige smaak en enthousiaste bediening. Zeker een aanrader...

28. Zijn meerdere malen in Thailand geweest. Het eten is authentiek en zeer smakelijk. Prijs kwaliteit verhouding is erg goed. Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij.

29. Met 4 personen heerlijk en voldoende gegeten. De zaak zat goed vol en de bediening kon het goed aan. Zeker een aanrader.

30. Paar keer met een groep gegeten. Jongen van de bediening was erg vriendelijk. Tafel vol laten zetten met een variatie aan gerechten, erg lekkere smaken. Ook lekker om eens wat mee naar huis te nemen.

31. Lekker gegeten. Daar zou ik zeker voor terug komen.
    2 kleine verbeterpuntjes;

1, het licht zou voor mij persoonlijk wat gedimd mogen worden.
    2, het eten werd wel erg rap achter elkaar geserveerd. Dat zou iets rustiger mogen.

Wel voor herhaling vatbaar.

32. Heerlijk gegeten! Bediening was top!

Qua sfeer een klein aandachtspuntje: we zaten voor in het restaurant aan een 2-persoons tafeltje. De verlichting d.m.v. een spotje was zo fel, dat het lastig was om mijn tafelgenoot aan te kijken. Een kleinigheid dat zo aan te passen is?

33. De eerste keer hier gegeten op basis van recensies. Gekozen voor het verrassingsmenu. Het eten smaakte prima. Maar was voor ons veel te veel. Gelukkig kwam de bediening zelf met het voorstel om het in bakjes te doen zodat we de rest thuis op konden eten, waar we dankbaar gebruik van maakten. Op die manier bleef er nog ruimte over voor twee heerlijke toetjes, namelijk gebakken banaan met ijs en gebakken ijs.
    Bediening was vlot en vriendelijk. Wij zaten voor aan in het restaurant vlak bij het raam. Tafeltjes staan inderdaad dicht op elkaar, dus niet echt mogelijk om een privé gesprek te voeren.
    Al met al heerlijk gegeten en zeker reden om nog eens weer te komen.

34. Zeer lekker gegeten in My Asia. We hadden gevraagd om de gerechten pikant te maken en ze waren perfect gekruid voor ons. Een aanrader.

35. Heerlijk gegeten. We hadden het menu. Meer dan genoeg en decoratief opgediend. De smaken waren heerlijk, de bediening erg vriendelijk. Lekker wijntje. We komen zeker weer terug.

36. Heerlijk eten, de lekkerste curries die ik heb gehad in jaren. Wij gaan zeker terug.

37. Lekker gegeten. ik raad wel aan om meerdere gerechten te nemen (zoals de mixed menu's).

38. Enige tijd geleden met een paar vrienden uit eten geweest bij dit Thaise restaurant. Wat mij gelijk opviel is het ontvangst, we werden gelijk heel vriendelijk ontvangen, naar onze tafel begeleid en onze jassen werden netjes voor ons opgehangen. De volgende bediende gaf ons toen wij zaten gelijk de menu kaart en onze drankjes werden opgenomen en zeer snel geserveerd. De eerste indruk was goed en werd alleen maar beter!

Wij kregen een tafel met inkijk op de keuken, wat in mijn beleving toch wel redelijk uniek is bij een Aziatisch restaurant. In de keuken kon je zien met welke passie, liefde en hygiëne de gerechten bereid werden.

Wij kozen voor het: 'Ching Mai' menu(verrassingsmenu) dit is echt een aanrader! We kregen 4 gangen geserveerd waar in elke gang een grote diversiteit aan gerechten geserveerd werd. De gerechten werden op het midden van de tafel opgediend, zodat we allemaal samen alle gerechten konden proeven. De velen verschillende gerechten waren een genot voor het oog en smaakten ook allemaal heerlijk. Wat ons opviel was ook dat de gerechten allemaal heel gezond waren. Ook voor onze vegetarische gasten werd een apart vegetarisch menu samengesteld. Tevens met veel diversiteit wat je ook niet vaak ziet in de meeste restaurants.

Al met al hebben wij een zeer gezellige en vooral smaakvolle avond gehad. Wij kunnen dan ook niet wachten onszelf weer met een bezoek aan dit goede restaurant te verblijden!

39. Frans en Paula

Voor de zoveelste keer erg lekker gegeten! Ook de bediening is heel goed en vriendelijk. Echt een aanrader!

40. Ik heb ondertussen drie keer gegeten bij dit Thaise restaurant. Elke keer beviel het erg goed en ik zou zeker nog eens gaan. Het kan er druk zijn, een goed teken, maar de bediening doet erg zijn best en dat merk je. Ik kan zelf alleen de groene curry aanraden, omdat ik daar toch elke keer weer voor kies. Maar mijn vrienden en familie vinden de andere gerechten ook goed. Ook voldoende keus voor vegetariërs. Je zit echt goed vol na enkel een hoofdgerecht.

41. Gisteren heeft de catering van My Asia een buffet bij mij thuis verzorgd. Ze waren precies op het afgesproken tijdstip aanwezig. Erg leuk was dat voor de hele groep werd uitgelegd wat de pot schafte.
    Het eten was voortreffelijk. Voor een redelijke prijs een gemakkelijke en hele lekkere maaltijd. Aanrader.

42. Lekker gegeten. Goed gevarieerd eten. Aardige bediening!

43. Bart van Oirschot

Werkelijk heerlijk gegeten hier gisteren. Zeer vriendelijke en vlotte service. Absoluut voor herhaling vatbaar

44. Liero002

Met vier personen heerlijk gegeten, echter was het Menu te veel van het goede en kwamen we niet aan het dessert toe. Voorgerecht prima gevarieerde snoeperijen, soep was heerlijk, doch iets te veel kool en hoofdgerecht de vis en vlees prima van smaak. Gastheer houdt het prima in de gaten en stuurt waar nodig. Dit was onze vierde keer dat we er gegeten hebben en komen zeker weer.

45. marieke

Blij verrast, een restaurant om zeker naar terug te keren in Wageningen. Heerlijk gegeten in rustige en gezellige sfeer. Bediening is zeer klantvriendelijk!

46. Was eerder geweest en vond toen dat er (voor mij) teveel koriander werd gebruikt. Afgelopen zaterdag weer geweest met echtgenoot en nu viel mij op, dat er minder koriander werd gebruikt. Heerlijk! Komen zeker weer terug!

47. johan Bouwwman

We hebben hier op een zaterdagavond gegeten. Een zeer uitnodigende kaart met heerlijke gerechten. Komen hier zeker nog een keer terug, als we in de buurt zijn. Aanrader dit adres.

48. Bij My Asia hebben wij met 7 personen gegeten i.v.m. het afscheid van de 'oud'-ORleden. De bediening was erg aardig, het eten heerlijk en een gezellige sfeer! Kortom als het alleen zou gaan om een prima avond met goed eten, dan mag er wat mij betreft iedere week een afscheidsetentje bij My Asia zijn! Ik kom hier zeker nog eens terug.

49. Zeer vriendelijke bediening, die heerlijk niet te vaak langskwam om te vragen of alles naar wens was! Heerlijk gegeten. Moeilijk kiezen omdat alles op de kaart zo heerlijk is (heb er vaker gegeten). Een echte aanrader!

50. Het eten was voortreffelijk! Wij waren met zijn vieren en bestelden 1 menu voor 2 pers. en de andere twee ieder een hoofdgerecht met salade. Eigenlijk was de tafel te klein voor de vele gerechten en de borden te groot voor de kleine tafel. Een tweede tafel werd aangeschoven en toen was het goed.
    We bestelden 'nam prik' maar kregen een saus. Uiteindelijk toch het bestelde gekregen.
    De bediening soms wat traag.
    Erg goed dat jullie een persoonlijke info mail sturen!

Graag tot een volgende keer!

51. Zeer smakelijk eten, vriendelijke bediening. Wie van Thais eten houdt moet hier komen eten!
    Kortom, heerlijk eten in sfeervolle omgeving.

52. Zeer vriendelijke bediening, heerlijk eten. Zou inderdaad iets pittiger mogen, maar zeer goede smaak met verse producten.

Komen zeker nog een keer terug als we in de buurt zijn.

53. Heerlijk eten, prettige bediening, snel op tafel ook al was het druk, aanrader voor wie van Thais houdt.

54. Ja, Thais eten. We hebben 2 jaar gewerkt in Thailand, en alleen Thaien kunnen zo koken. Wat een goede keuken heeft dit restaurant. Het eten zou pittiger mogen, maar dat is een kwestie van smaak en gewenning.

Dus gewoon lekker eten. En achteraan zit je heel gezellig, als je van Thais geklets uit de keuken houdt.

55. Familie Remmerde

Gisteravond heerlijk gegeten bij My Asia. We komen zeker nog een keer terug.

56. Tanja dulmers

Beste mensen,
    Alleen al het feit dat jullie zo alert zijn met een persoonlijke info mail toe te sturen, laat zien hoe de sfeer was. Heel fijn dus. En dan nog niet gesproken over het eten zelf. Heerlijk, echt we hebben genoten. Vier verschillende gerechten alle 4 hun eigen unieke smaak. Wij komen weer.
    Groeten,
    Tanja

57. M. Roseboom

We hadden een verrassingsmenu en dat was echt heerlijk. De bediening was zeer vriendelijk. Wij gaan hier zeker vaker eten.

58. We hebben hier, wederom, heerlijk gegeten. Dit keer hadden we gekozen voor uitsluitend een aantal voorgerechtjes en bijgerechten. Zeker een aanrader als je vanwege alle heerlijke gerechten geen keuze kan maken. Dus met 2 personen hebben wij samen genoten van 4 voorgerechtjes en 2 bijgerechten. We hebben alles tegelijkertijd laten serveren. Echt een aanrader!

59. My Asia is nu ruim een jaar in Wageningen. Ik ben hier al vaak geweest. Met echtgenote, met vrienden, met jongere en met oudere mensen. Het is hier altijd goed bevallen. Ja, vaak is het druk. Soms heel druk. Kies je tijdstip buiten de "spitstijd", is mijn advies. Het eten is altijd erg goed. Het is nauwelijks mogelijk beter te krijgen. Nu ben ik aardig bevoor(oor)deeld met een Vietnamese ega ... dat wel. Maar toch. De kwaliteit is constant, druk of niet. De prijzen zijn heel netjes. Ik kan praktisch nergens in Nederland met genoegen eten (en eten is heel, heel belangrijk voor ons; wij spenderen 100€ per week hiervoor, voornamelijk bij Toko's.

60. We hebben hier heerlijk gegeten! Een echte aanbeveling, we komen zeker nog eens terug!

61. steve

62. Rik Timms

63. B Kleijer

Heerlijk gegeten. Knapperig vers, biefstuk met knoflook en peper; was heerlijk zacht en goed van smaak. Ik hou niet van pittig(heet) eten en dit is gewoon lekker. We hadden een afspraak dus dienden binnen bepaalde tijd gegeten te hebben en dat konden ze ook realiseren. Erg nette en vriendelijke bediening. Was zonnig weer dus op t terras - leek het net of we een beetje op vakantie waren! Dank!

64. Ik heb hier nu twee keer gegeten en ik ben erg enthousiast. Het eten is enorm lekker en heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding.
    De bediening in de drukte soms iets chaotisch, maar maakt dit helemaal goed met de vriendelijk- en gastvrijheid. Dit is zeker een aanrader voor wie redelijk goedkoop lekker wil eten en drinken.

65. We hadden gereserveerd maar toen we daar kwamen mochten we niet a la carte bestellen omdat we anders niet allemaal tegelijk eten kregen. Het enige wat we mochte kiezen was kippen soep of garnalen soep. Overgens was de soep het zelfde, enige verschil was de kleine stukjes kip en garnaal. Bij je hoofdgerecht kregen we ieder 3 hele kleine stukjes vlees. Dat was lekker maar zeer weinig.

66. Ik had al meerdere goede reacties gehoord en die zijn gisteren bevestigd. Eten is lekker, goed en zeer specifiek, mooi aangekleed en veel kruiden, ruim voldoende grote porties en (ZEER) snel (dat is een plus). Ook de prijzen zijn wat mij betreft goed.

Kortom een grote aanwinst voor de stad en een aanrader. Zat ook propvol op een donderdag, wat volgens mij teken genoeg is.

chapeau

67. Ggegeten met 4 personen. Vol menu met wijn etc. Was wel eens iets anders maar de gemiddelde betere chinees biedt meer waar voor je geld. Water 4,50 per fles. Bij het menu zat ook een dessert. Wij hadden genoeg en wilden dit eigenlijk niet. Toch moest de volle mep worden betaald. (niet redelijk) Wij komen hier in ieder geval niet meer terug ! Ga zo door en deze hype is zo weer voorbij ! Ik heb voor de komende jaren weer genoeg Thai gehad ! Als je goedkoop wilt eten dan bestel je 1 hoofdmenu. Dan krijg je 1 bakje met spul en een bakje rijst. Dan zit je ook vol maar dat lukt bij een Chinees ook wel.

68. Inmiddels 3 x hier gegeten. Elke keer zat het restaurant afgeladen vol. Ondanks die drukte presteert de keuken buitengewoon goed. Het eten is erg lekker. Authentiek. De bediening is zeer vriendelijk maar door de drukte willen ze je nog wel eens even vergeten. Maar dat zijn vast opstartprobleempjes. Echt een aanrader!

69. Heerlijk thais gegeten bij my asia. Het eten is echt top! De service is wel wat chaotisch en traag, maar laten we het er op houden dat ze nog moeten oefenen;)