Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wageningen verdeeld zijn.

Koen Janssens

Gezellig restaurantje. Vlotte en vriendelijke bediening. Super lekker.

Fijne ontspannen sfeer, beetje eenvoudig. Eten was heel lekker, goede porties. Zeer vriendelijke en correcte bediening.

Zeer goede kwaliteit vh eten en de service is top!

Goede kwaliteit vlees en lekker klaar gemaakt. Prijs-kwaliteit verhouding is prima.

Anneke Scholten

Onze zoons hebben heerlijk spareribs gegeten.
    Mijn man twijfelde over welke wijn hij wilde nemen.
    Aangezien de flessen open waren mocht hij eerst proeven voordat hij zijn wijn koos.
    Een cadeautje als je hobby wijn proeven is.
    En degene die bediende wist er ook veel van.

Het vlees was echt heerlijk mals. Je proefde dat de chef verstand had van het bakken van steaks. Dat de eiwitten in het desbetreffende stuk vlees hun optimale denaturatiegraad hadden bereikt, waardoor de smaak en textuur van het vlees tot in haar beste mate bewaard bleef. De bediening was prima en de ambiance van het restaurant was ook om naar huis over te schrijven.

Super lekker gegeten in een sfeervolle locatie met prima bediening.

Wederom weer heerlijk gegeten.
    Altijd vriendelijk en top kwaliteit.

Prima biefstukken. Ook de gegrilde dorado vis was zeer smakelijk. Met het mooie weer buiten zitten is zeer aantrekkelijk. De Molenstraat heeft een apart sfeertje. Over de bediening niets dan goeds!

Jan de Gelder

We waren met z'n tienen en maakte gebruik van het groepsmenu. Leuke sfeer. Zeer prettige bediening. Prima eten voor elk wat wils. Keuze uit vlees, vis en vegetarisch. En qua prijs? Perfect passend bij de kwaliteit.

Kortom een leuke avond uit.

Gezellige inrichting, tafeltjes wel wat dicht op elkaar. Prima gegeten. Gerechten goed op temperatuur. Vriendelijke en behulpzame bediening.

Maar goed dat we hadden gereserveerd was druk maar gezelliig, Eten was uitstekend en gezellig oude inrichting, zeer voor herhaling vatbaar

Valentijn

Heerlijk eten, vriendelijk personeel en een mooie inrichting!

van Engelen

Voor het eerst daar gegeten en waren meteen enthousiast. wat hebben wij er heerlijk gegeten en wat een vriendelijk personeel. Top restaurant. we komen zeker daar weer terug👍👍👍

Prima gegeten. Leuk restaurant. Lekker en gemakkelijk tegenover de bioscoop.

Fantastische sfeer, hele goede maar ook snelle service. Top en een aanrader!

Heerlijk gegeten voor tweede keer. Ging wel wat mis met hoofdgerecht maar prima opgelost.. zeer sfeervol restaurant... aan de prijs maar vlees is super

Een echte aanrader. Veel keuze a la carte. Wil je echt een goed stuk vlees? Dan is dit restaurant aan te bevelen. Daarvoor betaal je dan ook wel iets meer, maar dat is zeker de moeite waard.
    Een gezellige locatie binnen. Wij zaten buiten vanwege het mooie weer. Net of je op vakantie bent in het buitenland. Ook een leuke sfeer in het steegje. Bediening is uitstekend.

Super gezellig en goed eten!

Goedegebure

Hebben een heel gezellig etentje gehad met de familie in een ontspannen en ongedwongen sfeer alles heel relaxed. Super. Jammer van het toilet, bril hing er half naast bij de heren en was ook niet echt schoon te noemen.

Eten was heerlijk, miste alleen chorizo in de Spaanse kip.
    Leuk personeel, goede bediening!
    Toilet was echt niet fris, ook geen handzeep aanwezig.

Chantal

Lekker gegeten op het terras. Eten was heerlijk en spontane, vriendelijke bediening.
    Komen zeker nog eens terug.

Heerlijk gegeten en een sfeervol restaurant.

Ondanks de drukte prima gegeten, snel en erg goed/lekker👌👌

Riet Meenhorst

Gezellige avond leuk personeel en heten was top.Verrukkelijke spareribs die van de botjes vielen.

Heerlijk gegeten in een goede ambiance! We komen graag een keer terug! Een fijn restaurant!

Wij hebben op zaterdag 29 voor het eerst hier gegeten. Het was fantastisch. Goede bediening, correcte timing tussen de gangen. Vriendelijk personeel en vooral niet opdringerig. Bij Het Oude Pakhuis snappen ze hoe het werkt, een avondje uit eten. Kwaliteit hoog in het vaandel. Wij komen hier zeker terug, echt een aanrader!

Lekker, gezellig, top!

Ans en Hans van Baaren

Wij hebben Kerst 2016 met zes personen hier gegeten en omdat het zo ontzettend goed was nu terug geweest. Zo ontzettend lekker gegeten, héérlijk! Het vlees zo mooi en mals. We gaan beslist binnenkort weer, je moet hier een keer gegeten hebben. Een echte aanrader!

Lydia Daniëls

Heerlijk gegeten! Een super gezellig restaurantje waar wij graag komen! Gezellig en een uitgebreide menukaart! Met heerlijke gerechten!

Cor Verschelling

Vriendelijke bediening, leuke sfeer en erg goed eten.

Fijne sfeer, vriendelijke medewerkers met hart voor de zaak en goed advies.

Alles super, het toetje kon meer basic, was te geknutseld.

m.v waaijenburg

Enorm leuke avond gehad en heerlijk gegeten. Kwaliteit van het vlees zeer goed maar niet goedkoop

M Raaijmakers

Heerlijk gegeten, goede prijs/kwaliteit verhouding, sfeervol restaurant, en leuke/goede bediening. Voor herhaling vatbaar!

Marco Warmelink

Voor de eerste keer gegeten in Het Oude Pakhuis, maar zeker niet voor de laatste keer. Goede ontvangst, zaak zeer sfeervol en eten was voortreffelijk, evenals de bediening.

Kraaijeveld

Goede bediening en erg lekker gegeten.

Super lekker gegeten, was top.

Goosje & Menno

Top! Heerlijk gegeten, alerte bediening voor een goede prijs!

Ria en Kees

Het is hier heerlijk eten en de bediening uitstekend. Het ijsje toe viel wel wat tegen. De twee persoonstafels zijn wel wat klein en staan te dicht op elkaar, zeker als je naast mensen zit die nogal wat hard praten. Toch zeer de moeite waard om te herhalen.

Tony Ferrando

Anita van Ham

Wij hebben heerlijk gegeten, maar na het dessert werd gevraagd of wij koffie wilden, dat wilden we alleen moesten we wel weg zijn om 21.00 uur. Hadden we als groep van 11 personen nog 10 minuten voor de koffie, dit kwam zeer ongastvrij en onprofessioneel over. De koffie hebben we maar laten zitten.

Eten is goed en bediening zeer vriendelijk. Alleen jammer dat de tafels een beetje dicht tegen elkaar staan.

Piet en Anneke

Gelukkig eerst even gereserveerd, want het was volle bak en dat is vaak een goed voorteken. We hebben dan ook heerlijk gegeten in dit sfeervolle restaurant waar de leuke en attente crew ons professioneel van alles voorzag. Het eten was erg lekker en de tournedos die we kregen gewoon super. Heerlijke wijn erbij maakte het compleet. We hebben een leuke avond gehad.

Al vaak gegeten met het gezin en vrienden. Altijd weer een uitdaging, maar erg goed en lekker. Echt genieten van het lekkere eten. 😃😀

A. Lumenta

Het eten was voortreffelijk en de bediening was top.
    Entourage was gezelllig met een huiskamer gevoel.

Heerlijk gegeten in leuke ambiance.

Jeroen van Huijstte

Heerlijk gegeten in prettige sfeer en zeer plezierige bediening ‼️🍀👍🏻

De eerste keer dat wij daar geweest zijn maar echt geweldig. Super aardige bediening, leuke sfeer en het eten echt perfect, biefstuk wow super mals, salade lekker, groenten lekker. Wij komen zeker terug.

Heerlijk eten en vriendelijke bediening.

Onwijs lekker gegeten. Het vlees was zo lekker klaar gemaakt, complimenten! Zeker een aanrader!

Marja vanAggelen

Gezellig, knus restaurant, hebben er met z'n tienen gegeten. Waren het erover eens: voortreffelijk vlees. Minpuntje: biefstuk doorbakken, maar nadat er wat over gezegd was binnen 5 minuten een nieuwe, deze was erg goed!!

Leuk, klein, gezellig, restaurant. Heerlijk gegeten. Het vlees was werkelijk perfect gebakken!

De bediening kon het duidelijk niet aan en dan gaan ze ook nog eerst de tafels van vertrokken gasten afruimen ipv de lege borden voor onze neuzen. Er was vrijwel geen groente bij het gerecht (een paar verpieterde paprikaatjes en bij de kids vrijwel rauw stukje broccoli) en voor kinderen was er verder weinig bijzonders. Kortom veel te duur en een mislukt kerstdiner.

Heel lekker en goed gegeten! Service was super! Aardig personeel. Enige minpuntje was dat we tegenover de toiletten zaten..

J.G. Botterman

Met zijn vieren gegeten in een bijzondere ambiance. Het eten was voortreffelijk en de bediening adequaat, vriendelijk en voorzien van een gezonde dosis humor. Een aanrader. Jammer dat wij niet in Wageningen wonen.

Heerlijk gegeten op een donderdagavond om 19:00. Het was er niet te druk maar hadden van te voren wel gereserveerd voor het geval dat. Als voorgerecht hadden we een tapas proeverijtje. Het hamburgertje en het worstje waren lekker warm, mals en goed gekruid. Wat broodjes erbij met parmaham en tonijnsalade. Olijfjes waren ook lekker en er was nog een klein frituurmandje met calamaris en wat frieten. Allemaal erg lekker maar voor een niet zo'n grote eter behoorlijk veel als je daarna nog een hoofdgerecht wilt.

Het hoofdgerecht (wij lusten wel een beetje) had ik de proeverij van het huis. Een mixed grill van de blauwrund, black angus steak, varkenshaas, en vrije uitloop kip. De bijbehorende salade was ok maar de dikke boerenfrieten waren erg lekker. Ook de sausjes waren erg lekker op smaak. Met name de truffelsaus.

Mijn vrouw had het wild zwijn genomen die niet op de normale kaart staat. Ik heb hem even geproefd en die was ook erg lekker. Heel erg mals vlees en een echt heerlijke portsaus. Het vlees had een wildsmaak maar niet te overheersend maar juist subtiel.

Een toetje hebben we maar niet genomen want daar was geen plek meer voor in onze buikjes ;-).

Erg leuk en fijn restaurant. Enige minpuntjes zijn misschien dat het wat krap is met niet zulke grote tafels die ook wat vol staan met bijvoorbeeld een fles water met glazen die we niet hebben gebruikt en allemaal maar in de weg staan. Maar goed, een kniesoor die daar op let....

Voortreffelijk eten en snel/deskundig personeel.

Sfeervol ingericht en warme belichting. Zeer leuk detail is de zwart-wit foto's in de vorm van een raam. Heeft een ruim effect.

Als het bij het restaurant erg druk is kan het nogal krap zijn. Niet te min een zeer geslaagde avond.

Super lekker gegeten!
    Vlees is inderdaad fantastisch en dat vind je niet vaak bij zulke gemoedelijke tentjes.

Ik vond de carpaccio persoonlijk iets te karig (in vergelijking met wat wij gewend zijn bij een aantal andere restaurants) voor 10,- maar prima qua smaak, mooi vlees en op temperatuur.
    Mijn vriend had een soepje, dit was dan wel weer best veel en vulde ook goed door de romigheid.

Als hoofd had ik de tartufo biefstuk en mijn vriend de ribeye. Beide echt fantastisch en wij zijn zeer kritisch als het om vlees gaat. Goed bereid, mooi vlees, onvergelijkbaar met de doorsnee biefstuk die je elders krijgt.
    Daarbij kregen we ook super lekkere dikke frieten die perfect waren! Oven gegaard en afgebakken in olijfolie vermoed ik, echt heel erg lekker.
    Groenten mag altijd meer maar met de salade en stukjes op het bord prima te doen.
    Al met al heerlijk gegeten en wij komen zeker terug!

Zeer goed gegeten, vlees supermals en heerlijke truffelsaus! Helaas kreeg ik niet de wijn die ik besteld had, maar eten maakte alles goed!

Heerlijk gegeten zoals altijd en bediend door 2 leuke heren die hun vak verstaan... mis alleen de tapas van vroeger.. toen was er ook een keuze uit vlees, vis en vegetarisch volgens mij. Maar komen zeker terug om a la carte te eten.

Het eten was erg lekker, de sfeer was gezellig en het personeel was vriendelijk. De huiswijn (Montado Tempranillo) was erg lekker. Ook de sauzen zijn een aparte vermelding waard. Erg lekker. Vooral de kaassaus. De tafeltjes stonden wat te dicht bij elkaar naar onze smaak en de prijs is aan de hoge kant.

De tent zat vol, dus reserveren is niet overbodig.

Francesco

Afgelopen zaterdag met een groep van 11 personen heerlijk gegeten. We hebben a la carte gegeten. Zowel de voorgerechten als hoofdgerechten waren van zeer hoge kwaliteit en super lekker. Het vlees was heel mals en zeer smaakvol, de gerechten waren voorzien van heerlijke sauzen die een extra lekkere smaak aan het gerecht gaven. Sauzen worden standaard apart geserveerd, wat ik zelf heel fijn vind. We hadden enkele flessen van de rode huiswijn die tevens erg lekker was. Het restaurant zelf heeft een zeer warme en gezellige sfeer met een goede prijs/ kwaliteit verhouding! We komen zeker terug! Complimenten!!

Carola de Beer

We hadden tapas de lux en daarna de chateauxbriand met een heerlijke wijn, wit en rood en een goed toetje en van het huis nog een super kersenlikeur. Het was helemaal af. Ook zeker chapeau voor de bediening en de chef-kok. We komen zeker terug👍👍☺️😄

Heidi Geelen

Ontzettend lekker gegeten! Personeel ook correct en heel snel. Zeker een aanrader!

Ben van der Swaluw

Afgelopen vrijdag weer heerlijk gegeten in dit restaurant, zelden zo een lekker stukje vlees gegeten, chateau Briant

Prima gegeten was erg lekker. Prima bediening en de sfeer was goed

De vleeseters hebben erg genoten maar voor mij als vegetariër was het toch een vrij oninteressante maaltijd.

Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving!

Familie. Verbrugge

In één woord TOP! Bediening vriendelijk en eten was heerlijk. Het is dat we te ver uit de buurt wonen. Maar bij een volgende bezoek aan Wageningen zullen we er zeker weer eten.

Really good we spent a good evening.

Heerlijk gegeten in leuke sfeer met prettige bediening. Tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar, maar dat maakt het wel meer mogelijk dat meer mensen terecht kunnen voor de heerlijke vleesgerechten. Voorgerecht met verschillende gerechtjes is overigens een aanrader!

Lekker gegeten, vriendelijk en correct bediend, ondanks dat het behoorlijk druk was. Een extra sausje gevraagd werd zonder morren geserveerd. Aanrader!

Eten was top. Bediening was top. Prettige ambiance. We komen zeker terug.

Na met enig argwaan de recensies op de de website (enorm veel tienen) te hebben gelezen, waren mijn verwachtingen torenhoog, maar ik kan zeggen dat ik ben ingepakt ;-).
    Na een vriendelijke ontvangst, kon het eetspektakel beginnen. Allereerst een vriendelijke bediening, die echter soms wel de indruk gaf het allemaal te gehaast te willen doen. Heerlijk gegeten!

Op zich waren het voorgerecht en hoofdgerecht prima en echt wel lekker. Alleen heb ik helaas kunnen zien dat de koks alles met de handen op het bord leggen en positioneren door de doorgeef opening. Vlees, sla... alles met de handen. Als ik dat niet gezien had was het eten lekkerder geweest denk ik, dus dat zal aan mezelf liggen.
    Bedankt in ieder geval voor de leuke avond.

Het was, we waren er twee jaar eerder voor de laatste keer, weer hartstikke goed en gezellig! Pluim voor de bediening, maar zeker ook voor de keuken die, ondanks de drukte voortreffelijk werk leverde.

Het eten was superieur... van grote klasse. Daarnaast is de sfeer super gezellig en relaxed, en is de gastheer Sasa enorm gastvrij, komt zelfs bij de gasten langs om te vragen of alles goed is. Grote klasse, echt een aanrader..

Een restaurant waar ik me vanaf binnenkomst tot vertrek zeer welkom en verwend voelde. Attent personeel dat goed op elkaar ingespeeld is en rust en aandacht wist te bewaren, ook toen alle tafeltjes bezet waren. Echt goed klaargemaakt vlees, prima wijnadvies, passend garnituur. Kortom, heerlijke avond gehad.

De beste tounedos (tartufo) in tijden gegeten!

Thomas Muijsert

Goede, prettige en gemotiveerde bediening die op een ingetogen wijze aanwezig is. Dit alles in een prettige ambiance. Het eten is ronduit goed!

Leo Breukel

Leuke sfeer, eten was perfect, leuke bediening. Komen graag terug!

Goed eten, fijne bediening. Leuke sfeer! Één advies: dunne kussentjes voor op de stoelen, beetje plakkerig.

Sijpersma

Zeer hartelijk ontvangen, gezellige sfeer, eten bijzonder lekker. Veelvuldig gevraagd of alles naar wens was.
    Toprestaurant

Bij ontvangst stonden de bubbels zoals gevraagd klaar. Mijn moeder kreeg voor haar 75e verjaardag ook een extra leuk uitgerust dessert. Vriendelijke en vlotte bediening. Zeker de moeite waard om nogmaals naar toe te gaan.

Met 8 collega's een hele plezierige avond gehad. Voorstel gekregen om groepsmenu te nemen, zodat iedereen evenveel gangen had en dus ook gelijktijdig at. Dat liep erg goed en was heel geslaagd! Heerlijke tapas vooraf onder het genot van een drankje. Konden we even heerlijk bijkletsen en daarna genieten van de rest van het menu. Vriendelijke bediening, we waren echt een avondje uit. Komen zeker nog een keer terug!

Overheerlijk gegeten, enorm van genoten in een gezellige en sfeervolle omgeving. Mals vlees, bijzonder smaakvol voorbereid, erg lekker en leuk gepresenteerd. Petje af voor de chef kok! Heel aardige bediening en redelijke prijzen. Al lang niet zo goed gegeten. Een echte aanrader!

Jack Jacobs Veelzijdig fotograaf

Geweldig eten, en hele mooie sfeervolle gelegenheid. En geen gedram van personeel om nog iets te drinken, wat op veel plaatsen tegenwoordig wel gebeurt!

Coopers

Een prima ervaring om te eten bij het Oude Pakhuis. Relaxed en fijne mensen in de bediening. Eten voortreffelijk. Steak Angus had wat mij betreft dus ook groter mogen zijn.

Hans Both

Lekker gegeten, goede bediening, redelijke prijzen en kraanwater.

John Beentjes

Prima gegeten. Service gerichte bediening. Graag nog een keer!

Het meest malse heerlijke vlees dat ik in lange tijd heb gegeten.

Vriendelijke bediening, heerlijk eten! Gewoon erg genoten!

Heerlijk gegeten, vlees was bijzonder mals. Zalm met truffelsaus ook super lekker. Komen zeker terug!

Heerlijk gegeten. Goede en snelle bediening. Aanrader!!!

Femke Fleur

Afgelopen donderdag at ik met collega's bij Het Pakhuis. Gezellig, vriendelijk en de vleeseters hebben heerlijk gegeten. De vegetariër echter niet: prima risotto met broccoli maar zonder smaakmaker- echt gemaakt door een kok die niet gewend is zonder vlees te koken.

Vegetarische verrassing viel erg tegen. Heb dus niet lekker gegeten. Witte rijst wat totaal niet op rissotto leek. Smaakloos en klef. Ook de qourgette was nog veel te rauw/ hard en koud. Tip: er is zoveel lekkers te maken met meer groente, kaas, noten, quinoa, zilvervliesrijst, bonenen, etc. Pas het aan en doe er a.u.b wat aan voor alle vegetariers die ook lekker willen eten. De drie andere gasten waren blij met hunvleesgerecht.

Heerlijk eten, goede service!

Johan meurs

Het eten was heerlijk

Goede sfeer, lekker gegeten en zeker een correcte bediening. Zorg wel voor betere mogelijkheden om je jas kwijt te raken.

Vorige pagina

Volgende pagina