Nieuwste foto's in Wageningen

Laatste updates in Wageningen

1. J.Tersmette's profielfoto
    J.Tersmette heeft een recensie geschreven voor Restaurant 't Gesprek

J.Tersmette

Het eten was heerlijk maar helaas kon de ober niets extra's vertellen over de wijn bij de gerechten. Ook was de tafel niet zorgvuldig gedekt. Gedeelte van het bestek ontbrak en werd niet direct aangevuld na een opmerking. Rokers staan buiten voor de ingang wat onprettig is bij binnenkomst en vertrek. Er was ook niemand om de jassen aan te nemen. De service kan dus beter en loopt nog achter bij het niveau van de keuken.

2. Bas Schrijver's profielfoto
    Bas Schrijver heeft een recensie geschreven voor Het Oude Pakhuis

Bas Schrijver

Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant met zeer vriendelijk en correct personeel. Top !!

3. B. Hooijer's profielfoto
    B. Hooijer heeft een recensie geschreven voor Restaurant 't Gesprek

B. Hooijer

Nadat wij online geboekt hadden kregen wij 2!!!! dagen later een telefoontje van restaurant
    't Gesprek dat de reservering niet door kon gaan omdat het gehele restaurant afgehuurd was voor een feestje. Zoiets moet toch niet kunnen. Wanneer een restaurant volgeboekt is moet er toch geen gelegenheid zijn een reservering te plaatsen. Enkele dagen later kregen we ook nog een herinnering dat we op zaterdag 15 december verwacht werden!! Blijkbaar verloopt de communicatie tussen Eet.nu en de restaurants niet altijd even correct.

4. re van rhijn's profielfoto
    re van rhijn heeft een recensie geschreven voor Alexandros

15-12-2018 hier met mijn vrouw weer lekker tapas gegeten keurige bediening en perfect eten heerlijk vlees toppie blijven hier echt terugkomen jammer van de personeels wisseling iedere keer maar verder top zaak komen zeker weer snel terug alexandros

5. j roekel's profielfoto
    j roekel heeft een recensie geschreven voor Het Oude Pakhuis

Wederom heerlijk gegeten!

6. Sabine's profielfoto
    Sabine heeft een recensie geschreven voor De Blaauwe Kamer

Met een groep collega's wezen eten.
    Heerlijk gegeten we hadden gekozen voor al in.
    Super lekker en automatisch teveel😉.
    Heerlijke garnalen, saté, gebakken champignons.
    En een voortreffelijk dessert.

7. Suzan's profielfoto
    Suzan heeft een recensie geschreven voor Het Oude Pakhuis

Op Sinterklaasavond gezellig gegeten bij het Oude Pakhuis. Het eten was van voorgerecht tot en met nagerecht heerlijk. Ik wil u vooral het wild duo aanbevelen. Mooie ambiance en zeer vriendelijke serveerster. Een klein puntje van kritiek: we zaten aan een tafel bij de deur en daar hadden we last van de tocht. De serveerster reageerde hier goed op door meteen het warmte gordijn aan te zetten en de deur op een bepaalde manier dicht te maken, maar dat hielp onvoldoende.

8. Dr W. Hofstee, Den Haag's profielfoto
    Dr W. Hofstee, Den Haag heeft een recensie geschreven voor Het Oude Pakhuis

Dr W. Hofstee, Den Haag

Oergezellig ingericht restaurant met eersteklas bediening, mensen dus die weten wat ze op tafel zetten en daar ook achter staan. Gerechten zijn perfect opgediend, goed uitgebalanceerd en uitstekend bereid. Mooie wijnen en spannende speciaalbiertjes van de tap. Onze hert/zwijn combi was supermals en ook de vis was heerlijk. Wij waren hier al vaker geweest en het is elke keer opnieuw een feest!

9. Wg de boer's profielfoto
    Wg de boer heeft een recensie geschreven voor Het Oude Pakhuis

Wg de boer

We hebben samen een romantische avond gehad.
    Het eten was top.
    Bediening goed en met aandacht.
    Interieur verouderd.
    Maar daarvoor zouden we nooit wegblijven.
    Thanks voor de fijne avond.

10. Hubert's profielfoto
    Hubert heeft een recensie geschreven voor Restaurant 't Gesprek

Uitstekend vijfgangen menu voor zeer redelijke prijs.

11. Tieneke's profielfoto
    Tieneke heeft een recensie geschreven voor Alexandros

Tapas gegeten via social deal...
    Slechte kwaliteit en over aanwezige eigenaar.
    Foto is van kip... Rook als zalm...en smaakte als Whiskas.

12. Dhr. J. Koedam.'s profielfoto
    Dhr. J. Koedam. heeft een recensie geschreven voor De Blaauwe Kamer

Dhr. J. Koedam.

Vandaag een heerlijke vissalade gegeten.
    In een mooi opgemaakt royaal diepbord met O. A. Rucola sla en andere knapperige fijngesneden sla soorten aangemaakt met een lekkere dressing. Heerlijke grote roze garnalen. Gerookte zalm. Stukjes forel filets.
    Dit alles met een knapperig vierkant broodje.

13. Sandra's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor Het Poorthuis
    Internationaal Wageningen

Het is een leuk restaurantje met lekker eten, maar ik vond de service niet helemaal ok. De meiden waren erg vriendelijk en professioneel, maar er was een dame die niet erg vriendelijk was, kwam vrij geirriteerd over. Niet professioneel. Jammer, want voor de rest is het zeker aan de raden.

14. J. Kok's profielfoto
    J. Kok heeft een recensie geschreven voor Het Oude Pakhuis

Geweldig lekker gegeten

15. Lena's profielfoto
    Lena heeft een recensie geschreven voor Bij Blauw
    Internationaal Wageningen

Very nice waitress. We got the student menu, which was very nice for the price we paid. The restaurant created a nice three course menu to serve students. So you didn't get to chose from the menu, but we got very nice courses for the price. I would definitely come back!

16. Hella's profielfoto
    Hella heeft een recensie geschreven voor Bij Blauw
    Internationaal Wageningen

Zeer gastvrij en warm ontvangen door de gastvrouw Het studentenmenu was een vast menu, wat voor een zeer aangenaam en verassend diner zorgde. We konden ook eventuele allergieën en andere wensen doorgeven. Zeker voor herhaling vatbaar!

17. Eline's profielfoto
    Eline heeft een recensie geschreven voor Bij Blauw
    Internationaal Wageningen

Erg enthousiast en vriendelijk ontvangen. Het studentenmenu gegeten, was heerlijk en goede prijs kwaliteit verhouding en snelle bediening.

18. N. van de Weerd.'s profielfoto
    N. van de Weerd. heeft een recensie geschreven voor DrinksandBites

N. van de Weerd.

Ontvangst was uiterst, je voelde je heel welkom. En het eten was heel goed bereid en erg lekker. Top! De prijs was er wel naar, maar alle waar naar zijn geld, nietwaar? Prima.

19. Edwin's profielfoto
    Edwin heeft een recensie geschreven voor Het Oude Pakhuis

Echt heerlijk gegeten hier. Super bediening!

20. Robin L's profielfoto
    Robin L heeft een recensie geschreven voor Het Oude Pakhuis

Prima gegeten bij het Oude Pakhuijs! Het restaurant zat vol, maar toch had dit geen negatieve gevolgen voor de bediening, de snelheid van het uitserveren of het geluidsniveau. Goede advisering over het vlees en de bijbehorende wijn. Lekker eten en drinken voor een goede prijs! We zullen hier zeker vaker komen!

21. joris klaassen's profielfoto
    joris klaassen heeft een recensie geschreven voor Het Poorthuis

joris klaassen

Een aantal keer geweest en Paul zet elke keer een feestje op tafel. Loopt zelf gezellig door de zaak en maakt met iedereen een praatje. Bediening prima, goede prijs/kwaliteit verhouding…

22. a.boshoven's profielfoto
    a.boshoven heeft een recensie geschreven voor Asia Plaza
    Chinees-Indisch Wageningen

a.boshoven

Wij hebben woensdag 28 november de verjaardag van mijn man daar gevierd door er heerlijk aan een ronde tafel met 7 personen te genieten van hun gastvrijheid, maar vooral door het heerlijke eten wat ons werd voorgezet!
    Tafel versierd met ballonnen, we hebben heerlijk genoten dus nogmaals dank!

23. Bas's profielfoto
    Bas heeft een recensie geschreven voor Colors World Food

Divers lekker eten waar je je vingers bij af likt.

24. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Bij Blauw
    Internationaal Wageningen

Eergisteren bij Bij Blauw gegeten voor de 2e keer. Ik was hier eerder geweest voor de studenten deal, dat was prima. Nu met groep van 12 mensen teruggekomen om iets te vieren en het was uitermate gênant.

Ten eerste werd ons gevraagd: "willen jullie alvast wat brood", de vorige keer kregen we dit bij de deal erbij, dus wij zeiden "ja prima", er werd niet gevraagd hoeveel plankjes wij wilden. Ze gaven ons 4 planken met simpel plukbrood. Op de bon stond opeens 26,- voor brood, wij zijn de dag erna teruggegaan om dit te melden. Er was totaal geen begrip van de gastvrouw, er was ook niks mee te overleggen.

Met een voorgerecht van totaal niet bijzondere champignonsoep van ±3 eetlepels waren wij al meteen een beetje teleurgesteld, maar hè er komen nog 2 gangen. Toen wij als hoofdgerecht op het bord gepleurde boerenkool met worst kregen, werd het een beetje onrustig aan onze tafel. Want goed, boerenkool met worst hadden we voor 2,- pp. ook gewoon lekker zelf kunnen maken. Wij hebben hier meteen wat van gezegd en er was ook hier totaal geen begrip voor. Als toetje kregen we een minuscuul chocolade cakeje. We dachten aan het einde, nou dan bestellen we koffie dat gaat vaak goed. De koffiemelk was de ranzigste die ik ooit heb gedronken: mierzoet en met een smaak alsof je 3 grote slokken koffiemelk drinkt. Wat ook fijn was: 2 vliegen in iemands wijn, aan fruitvliegjes doen ze daar ook niks.

Ik ga uiteten voor een leuke en lekkere ervaring. Ik snap dat er dingen mis kunnen gaan, maar volgens mij denken ze bij Bij Blauw dat studenten alleen maar dr oetker pizza eten en nooit uiteten gaan: nou dat is niet waar en ik heb zelden zoiets in een restaurant meegemaakt. Het ontzettend slechte eten en het onbegrip is wat mij (en mijn vriendinnen) hier nooit meer naar toe laat gaan.

25. van Asselt's profielfoto
    van Asselt heeft een recensie geschreven voor De Blaauwe Kamer

Wij hebben een gezellige avond gehad. Het eten was erg lekker en goed. Sfeer is ook goed en sfeervol. Prijs is prima en niet te duur voor wat je qua eten kreeg. Kortom een geslaagde avond en wij blijven regelmatig komen.