Nieuwste foto's in Wageningen

Gerwin Dierkes heeft gereageerd op een recensie van Restaurant 't Gesprek

Dank voor je recensie

2. Familie Smul's profielfoto
    Familie Smul heeft een recensie geschreven voor Colors World Food

We zijn vaker met plezier bij Colors gaan eten en het vegetarisch Indiaas menu voor de maand augustus sprak ons aan. Helaas was het een teleurstelling: het leek wel of alles in de magnetron was opgewarmd en er zat vrijwel geen smaak aan de gerechtjes. We waren wat anders gewend van de- anders- smaakvolle gerechtjes van de kaart. Op de bediening, de sfeer en de sympathieke prijzen is niks aan te merken maar er was geen sprake van enige smaakbeleving (enige noot; 6 euro voor een simpel witbiertje is wel over de top). Jammer!

3. Alize's profielfoto
    Alize heeft een recensie geschreven voor Zout & Peper

Voor de zesde keer hier gegeten. Het was weer fantastisch. Omdat het mooi weer was, hebben we lekker buiten kunnen eten op een gezellig binnenplaatsje.

4. Hannie's profielfoto
    Hannie heeft een recensie geschreven voor Alexandros

Via een bon van groupon gekomen met de onbeperkte mixedgrill. Personeel zeer vriendelijk en duidelijk alleen diegene die nederlands spreken. Veder het eten zelf was wel redelijk te doen, het is niet meer zoals het eerst was. Werden goed bedient door de bediening ondanks de drukte en mislukkingen. Alleen bij het afrekenen heel gedoe met engelstalige man, hij wist niet wat die deed en is ongeduldig.

5. Rene's profielfoto
    Rene heeft een recensie geschreven voor Zout & Peper

Prima eten in goede ambiance. zeker geen al you can eat sfeer wat er prettig was.

6. Yvette's profielfoto
    Yvette heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Kater

Verheugd op een lekkere katerlunch kwamen we van een koude kermis thuis. Eerst lang gewacht om een drankje te bestellen. Uiteindelijk naar de bar gelopen om te vragen of we zouden kunnen bestellen. Direct onze lunch besteld. Op de nieuwe kaart stond de katerlunch niet meer op de kaart. Dus wat anders besteld. Na 42 minuten te hebben gewacht op 2 broodjes hebben we onze drankjes betaald en de bestelde lunch geannuleerd. Aan de bediening lag het niet, die waren aan het rennen. Wel aan de personeelsbezetting. Geen respect voor personeel, geen respect voor de klanten. De eerste kennismaking een aantal jaren geleden met de kater was prima. Na deze ervaring hebben we er een kater van. Geen kater meer voor ons.

7. Y.H. Gerritsen's profielfoto
    Y.H. Gerritsen heeft een recensie geschreven voor Zout & Peper

Y.H. Gerritsen

Weer heerlijk gegeten met weer een 0ntzettend vriendelijke en goede bediening

8. Coenders's profielfoto
    Coenders heeft een recensie geschreven voor De Blaauwe Kamer

Ambiance prima, restaurant ligt aan hertenweide, handig tijdverdrijf zo ook de kinderkamer, i.v.m. erg lang wachten op de gerechten. Voorgerechten waren van prima kwaliteit, hoofdgerechten te lang doorgebakken. Nagerechten doorsnee.

9. Mariska van Asselt's profielfoto
    Mariska van Asselt heeft een recensie geschreven voor De Blaauwe Kamer

Erg lekker en goed eten. Uitzicht was fantastisch. Sfeer ook goed. Hebben genoten van alles.

10. Annette's profielfoto
    Annette heeft een recensie geschreven voor Restaurant 't Gesprek

Hartelijke ontvangst, sfeervolle inrichting.
    Menu van de chef genomen. Is goed bevallen.

11. Petra Blankenstijn's profielfoto
    Petra Blankenstijn heeft een recensie geschreven voor Zout & Peper

Petra Blankenstijn

Het was echt top. Goed eten voor een aantrekkelijke prijs. Vriendelijke bediening en een gezellige sfeer!
    We hebben een hele fijne avond gehad!
    Hartelijk bedankt!

12. Ingrid's profielfoto
    Ingrid heeft een recensie geschreven voor Zout & Peper

Heel lekker gegeten.
    Leuk concept.
    Vriendelijk personeel.
    Klein minpuntje: zaak staat erg vol dus wat krappe zitruimte.

13. Florissen's profielfoto
    Florissen heeft een recensie geschreven voor Zout & Peper

Florissen

Leuk concept, onbeperkt voor € 25,50 3-gangenmenu. Het eten smaakte goed! Kwamen dan ook voor de derde keer. Helaas was bij de tweede ronde GEROOKTE ZALM VAN DE BBQ de zalm nog iets bevroren. Reactie: kon gebeuren dat het een beetje koud was. Het terras zat vol, het duurde dan ook even voor er eten en drinken geserveerd werd. Vriendelijk personeel!
    Tegenvaller was de rekening: bij aankomst werd gevraagd of we vooraf een heerlijk zomers drankje wilden, hiermee werd de indruk gewekt dat dit een drankje van het huis was. Geeft op zich niet dat je hiervoor moet betalen, maar dit drankje kostte € 6,- pp, totaal € 24,-

14. Herman van Aggelen's profielfoto
    Herman van Aggelen heeft een recensie geschreven voor Zout & Peper

Herman van Aggelen

Wij zijn er nu voor de 2e keer geweest, en het is buiten net zo leuk als binnen.
    Super aardige bediening, de mensen zijn relaxed, en hebben alle tijd voor uitleg van het eten.
    Wat een voortreffelijke gerechten hebben jullie zeg, petje af voor zo'n concept.
    Als je voor max 35 € p/p kunt eten en drinken wat je wilt, dan hebben wij zeker niets te klagen, en wij zullen ook zeker nog een paar x verschijnen.

15. Matthijs Vette's profielfoto
    Matthijs Vette heeft een recensie geschreven voor Restaurant 't Gesprek

In een woord geweldig!
    Heerlijk gegeten met 4 personen. Een keuze van de kaart alsmede 2× mysterie menu. Heerlijke wijnen erbij. Maar ook een dik compliment aan de keuken! Last but not least de dame die ons bediende! Geweldig! Humor, een goede kennis van de wijnen, en de mooie glimlach! Zo hoort het! Hartelijk dank voor een geweldig mooie avond bij jullie! Tot snel weer.

16. Yvv's profielfoto
    Yvv heeft een recensie geschreven voor Zout & Peper

Eten was goed, duurde allemaal wel wat lang. Personeel kwam dat zelf oplossen door een drankje van het huis aan te bieden, prima!

17. Willy's profielfoto
    Willy heeft een recensie geschreven voor De Blaauwe Kamer

Super gezellig op terras gezeten. De lunch gerechten waren heerlijk. De bediening vlot.

18. Sarah1964's profielfoto
    Sarah1964 heeft een recensie geschreven voor Zout & Peper

Sarah1964

Hebben een hele gezellige avond gehad. Heerlijk gegeten en super aardig personeel. Voor ons geldt dat we hier zeker nog eens terug komen.
    Groetjes Sarah.

19. Sa Lolla heeft een nieuwe foto
  20. Sa Lolla heeft een nieuwe foto
  21. Sa Lolla heeft een nieuwe foto
  22. Carla's profielfoto
    Carla heeft een recensie geschreven voor De Blaauwe Kamer

Prima gegeten op een mooie plek. Het was alleen erg warm en een deel van de tafel stond in de zon.

23. Heleen's profielfoto
    Heleen heeft een recensie geschreven voor Zout & Peper

Heerlijk gegeten in een ongedwongen gezellige sfeer.
    Fijne bediening, zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.

24. Joyce van Eeuwijk - Vermeer's profielfoto
    Joyce van Eeuwijk - Vermeer heeft een recensie geschreven voor De Blaauwe Kamer

Joyce van Eeuwijk - Vermeer

Wat onwijs heerlijk gegeten. Mooi uitzicht vanaf het terras in de serre.
    Vriendelijk personeel en eten voor een leuke prijs.
    Komen hier zeker nog eens terug.

25. Wil's profielfoto
    Wil heeft een recensie geschreven voor Zout & Peper

Het concept is erg leuk, je kunt van van alle gangen verschillende gerechten proeven. De sfeer was erg goed, heel ongedwongen en gezellig. Ondanks de hitte kun je buiten heerlijk zitten in de schaduw van de bomen. Erg vriendelijk personeel. Leuke presentatie van de warme gerechten: die krijg je op een klein soort bbq-tje op tafel. Gerechten worden geserveerd met heerlijke saledes en friet. Kortom: een heel gezellig restaurant met zeer vriendelijk personeel en uitstekende gerechten! Wij wensen de nieuwe eigenaar heel veel succes en komen zeker vaker eten!

26. Uulke van Meeteren's profielfoto
    Uulke van Meeteren heeft een recensie geschreven voor De Blaauwe Kamer

Uulke van Meeteren

We hebben donderdag 2 augustus voortreffelijk gegeten bij de Blaauwe Kamer. De smaak van de verschillende gerechten (we waren met ons 4-en) was heerlijk. Een van ons was vegetariër, 2 anderen wilden lactose- en gluten vrij; dat was allemaal geen enkel probleem. De bediening was uitermate vriendelijk en attent; de plaats op het buitenterras was heerlijk.

27. Frank's profielfoto
    Frank heeft een recensie geschreven voor Zout & Peper

Leuk concept. Lekker eten op mooi terras achter het restaurant. Prima bediening.

28. re van rhijn's profielfoto
    re van rhijn heeft een recensie geschreven voor Alexandros

Samen met mijn vrouw lekker tapas gegeten via grouponbon eten was perfect leuke bediening was gezellig alexandros was er ook de eigenaar maakt het toch nog iets gezelliger komen hier al jaren en blijven dit doen komen snel weer terug.

29. Angela's profielfoto
    Angela heeft een recensie geschreven voor Zout & Peper

Met 5 personen daar buiten gegeten. Mooie ambiance; alleen de beukennootjes van de boom erboven kletterden steeds op onze borden/ hoofden. De bediening was reuze aardig, maar een aantal nog in het pre-start stadium van hun horeca carrière; heb 25 minuten met een leeg glas gezeten nadat ik om een rosé had gevraagd; glas kwam de drank niet. Gebruikte borden werden niet weggehaald, waardoor de bediening de volgende gang niet neer kon zetten. Toen wij aankwamen liep een van de mdw 3 keer langs onze tafel, zonder ook maar iets te vragen of te zeggen en wij waren toen nog de enige gasten…
    Het eten verder was prima, maar betere uitleg over kleinere porties bij onbeperkt had op zn plaats geweest.