Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wagenberg verdeeld zijn.

1. Nederlands Wagenberg

16 juni . Vandaag met de bus naar Leuven in België , een lange rit , maar gelukkig stopten we in Wagenberg voor de koffie . Het werd koffie met slagroom gebak . Niet goed voor de lijn , maar wel erg lekker . We waren hier al eerder geweest en zijn vol lof over de bediening . Een half uurtje later reden we richting Leuven .

Helaas geen foto's

2. Nederlands Wagenberg

Vreselijk lang moeten wachten tot je werd geholpen. Echt veruit het slechtste café waar ik de laatste 30 jaar ben geweest.

3. Nederlands Wagenberg

everts

Gezellige tent . Geweldig gegeten. Ons goed vermaakt samen met de medereizigers van
    Triomf-tours.

4. Nederlands Wagenberg

03/05. We zijn er twee maal geweest, s' morgens koffie met gebak en op de terugweg hebben wij er met een groep heerlijk gegeten. We begonnen met een soepje. Ondertussen werd er live muziek gespeeld. Vervolgens diverse groenten, patat en gebakken krieltjes. Zelfs de appelmoes kwam voorbij. Aan het eind van het diner kregen we een lekker ijsje met slagroom. De bediening was vriendelijk en netjes. Waarschijnlijk is dit een nuttige beoordeling ?

5. Nederlands Wagenberg

rijgersberg

De dames club uit Den Haag hebben zich goed vermaakt. Goede bedienging en lekker eten en live muziek was ook goed. Ook een goede sfeer, het is het aanraden waard!

6. Nederlands Wagenberg

Aangenaam verrast na een busreisje. Gezellige tent, ingericht op grotere gezelschappen. Vlotte en vriendelijke bediening. En natuurlijk het eten, keurig verzorgd.

7. Nederlands Wagenberg

h.wijnants, voorzitter woongroep teunisbloem-den haag

Vrijdag 17 juni jl. Waren wij met 27 personen te gast in dit gezellige restaurant. We werden heel leuk ontvangen door de eigenaresse, tevens chef-kok.

Tevens werden wij getracteerd op levende muziek. De stemming zat er dan ook snel in. Wij genoten van een heerlijk diner. Zelfs de beentjes gingen van de vloer. Brabantse gezelligheid in optima forma. Toen we weer in de bus zaten werden we door het voltallige personeel nagewuifd. Een aanrader voor onze doelgroep.

Geweldige ervaring, heel klein maar gezellig als je met een groepje van 8 mensen bent.
    Het eten is heerlijk.

Wat een geweldige ervaring!!! Dit is top!!

geweldig, lees eens op de site