Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wadenoijen verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Wadenoijen

Prettige ervaring, eten prima en goed verzorgt.

2. Chinees-Indisch Wadenoijen

Heerlijk gegeten. Veel keus. Vriendelijk personeel.

3. Chinees-Indisch Wadenoijen

Marjan Verhagen

Heerlijk gegeten! Bediening top! Een aanbeveling voor iedereen!

4. Chinees-Indisch Wadenoijen

Berry van zwolgen

Lekker gegeten voor niet te veel geld. Leuke sfeer en behulpzaam personeel.🖒🖒🖒

5. Chinees-Indisch Wadenoijen

Ankie den Hertog

Altijd goed hier, heerlijk gegeten.
    Vriendelijke bediening en niet te massaal.
    Speciaal compliment voor de jongen die de borden steeds kwam halen, die deed echt super zijn best!

6. Chinees-Indisch Wadenoijen

joke tjeerds

Het personeel was erg vriendelijk. Toen wij begonnen met eten moest er wel e.e.a. worden aangevuld, bv. de bak met sushi was bijna leeg, ook de eendenborstbak. verder waren we niet zo tevreden over het vlees. Ik bestelde bv. een ribeye, dit was een taai stuk vlees met veel bot, de biefstuk was te doorbakken, jammer.
    De kok leek de bestelling van de kinderen niet te verstaan, tot 2 x toe vroegen ze om spareribs, en kregen een speklap. Taalprobleem of lawaai van de afzuiginstallatie? Ik betaalde voor 16 personen en dan is het wel prettig als alles naar wens is. Zelf drank kiezen vonden we prettig, all in prijs ook. Nagerecht biedt voldoende keus.

7. Chinees-Indisch Wadenoijen

Angelique Vermeulen

Lekker gegeten voor een goede prijs!

8. Chinees-Indisch Wadenoijen

Erna Hoogmoed

Ik geloof dat er wel behoefte is om iets te maken voor kinderen!! Een leuke speelhoek of zo!! Kinderen zijn zo uitgegeten en gaan dan lopen rennen!!

Het eten was heerlijk, het grillen ook en de bediening prima!!

9. Chinees-Indisch Wadenoijen

Terlouw

Binnen krijgen wij niet een gevoel van wat is de ambiance goed. Mijn dochter zei: "het is net als thuis maar dan met wokken".

10. Chinees-Indisch Wadenoijen

Wij hebben hier inmiddels al een keer of 6 gegeten. Vaak besluiten we spontaan om uiteten te gaan bij Wok de Lelie omdat we weten dat het eten lekker is. Het buffet bestaat uit een koud en warm gedeelte met verschillende vissoorten, salades, sushi, soep, stokbrood en warme eten zoals saté, warme vleessoorten, gegrilde groentes, babi pangang, friet, aardappeltjes en snacks.

Daarnaast kun je bij de koks een pannenkoek laten bakken, maar ook heerlijk wokken en grillen van vlees of vis. De koks zijn altijd erg vriendelijk en hebben ook goed in de gaten wanneer er iemand voordringt. De speklapjes van de grill zijn zeer aan te raden! Heerlijk kruidig en goed te eten met de gebakken aardappeltjes of gegrilde groenten.

Een enkele keer maken we mee dat een van de bakken uit het buffet leeg is, echter is er dan nog genoeg over om wel van te eten.

Het dessert bestaat uit 4 verschillende ijs smaken, een chocoladefontein, fruit, verschillende soorten mousse en kleine gebakjes. Uiteraard is er ook een slagroommachine. De kleine schaaltjes crème brûlée is zeer aan te raden, deze is erg lekker en de suiker wordt direct voor je gebrand.

Het drinken is inbegrepen en er is een ruime keuze. Er staat ook een sinaasappelsap apparaat. Echter komt het sap eerst in een bak terecht alvorens het in je glas komt. Dit vind ik persoonlijk niet zo fris, dit sap kan er al uren in liggen waardoor de sinaasappelsap niet meer vers aandoet.

11. Chinees-Indisch Wadenoijen

Marlijn

12. Chinees-Indisch Wadenoijen

D.J.van der Heijden

Wij zijn al meerdere keren bij De Lelie wezen wokken en daar zijn we zeer tevreden mee.

13. Chinees-Indisch Wadenoijen

Gezellig restaurant fijne bediening. Heerlijk eten. We komen hier regelmatig samen of met ons hele gezin. Aan de kleine kindjes is ook gedacht echt super.

14. Chinees-Indisch Wadenoijen

Heerlijk gegeten met de kids

15. Chinees-Indisch Wadenoijen

Zaterdagavond... Even met z'n tweeën eten, voor het eerst bij Wokrestaurant De Lelie in Wadenoijen...

Voorgerecht, 2 pannen, maar één soort soep? Tomatensoep in dit geval, wel lekker en stokbroodje met kruidenboter. Maar wat een hompen brood, meer dan dubbele dikte...
    Verder een buffet met vis, salades enz... Alleen de sla op en werd ook niet bijgevuld.

Hoofdgerecht, buffet met Chinese gerechten. Staat helemaal nergens een kaartje bij wat het is... Het zijn wel de gangbare gerechten maar toch... De kwaliteit is redelijk, maar wel vet, heel veel dingen hebben het net niet: "krokant spek' wat niet krokant is, garnaaltjes in een gefrituurd korstje die half slap en niet knapperig zijn en ook hier heel veel schalen (bijna) leeg.
    Later word de schaal met mini loempia's en een garnaaltje in filodeeg (op) aangevuld met gebakken bananen. Alleen niet goed doorbakken... Deeg slap en half rauw.
    De grill, de kok heeft de vreemde gewoonte om de bestelde biefstuk eerst in de olie te verdrinken voor hij op de bakplaat gaat... Vreemde manier van bereiden en dat proef je. Geen geweldige smaak en gewoon vet...
    Zo ook de wok, kip met wat groenten in kerriesaus, eerst een plons olie in de wok die amper heet genoeg was... Resultaat een matig smakende, maar vooral hele vette hap....
    Een T-bone steak, goed bereid een geweldig lekker stukje vlees, werd op verzoek niet eerst onder gedompeld in de olie. Maar eerst even op de bakplaat en later op de grill, die blijkbaar ook niet meer op temperatuur was (21.15 uur dus drie kwartier voor sluiten van de keuken).
    Ook dit kom me qua bereiding en smaak niet bekoren...
    Nagerecht, naast wat vruchten, mini Tompouce (op), mini Brownie (op), mini bananensoes (op), waren er alleen nog wat chocolade soesjes. Wel goede verse aardbeien bij de chocolade fontein... Bij het schepijs staat een bak met water waar heel de avond de scheplepels al in staan, conclusie (vul maar in)... Het ijs is groothandel ijs in 10 l bakken, niet slecht maar niets bijzonders.... Wel goede slagroom uit een automaat.

Het drinken, dat is all in incl. het bier. En van goede merken, een Jup is een goed biertje en de dranken zijn van Coca Cola, Fanta en 7-up en vers geperst sinaasappelsap. Al met al prima.

Decor, strak maar niet ongezellig. Het was er koud, de airco had best een standje zachter gemogen...
    Sanitaire ruimten, 1 toilet en 2 urinoirs voor de heren en 3 toiletten voor de dames zijn voor een zaak van deze omvang absoluut onvoldoende, moet minimaal het dubbele zijn.
    Als je er dan tussentijds niet heel erg hard bovenop zit, is het gewoon niet schoon en dat was het dus ook niet, terwijl het helemaal niet overdreven druk was... Kun je nagaan als het dat wel is.
    De keuken, even toen de kok weg was over het randje gekeken. In de pot met olie waar hij het vlees voor het grillen in verdrinkt, werd ik niet vrolijk van... Van de bakplaat en alles er omheen ook niet, wordt slecht en onvoldoende schoon gemaakt. Hoe de keuken achter is met dit als voorbeeld maar niet aan denken.

Eind conclusie: het viel niet mee. Niet voor herhaling vatbaar.

16. Chinees-Indisch Wadenoijen

Mieke de Waal en Ahmed Bedir

Gisteren hebben we met een groep van 19 personen de verjaardag van mijn oudste zus gevierd. Bij het gezelschap bevonden zich 3 personen van 80+. Bij reservering aangegeven dat we beneden wilden zitten dit werd direct gehonoreerd. Ook was er in het gezelschap een persoon die vanwege zijn geloofsovertuiging (moslim) geen varkensvlees eet en ook geen kruisbesmetting wil. Dit ook aangegeven bij reservatie. Top, hier werd alles aan gedaan om geen voedsel voor deze persoon in aanraking te laten komen met ander vlees. Een extra schoonmaakbeurt van keukengerei. Een persoon vroeg een t-bone steak, wow dat was een grote. Iedereen heeft lekker gegeten en ook de 80+ in ons gezelschap hadden een geweldige avond en wat heeft iedereen genoten. Mede door dit etentje heeft mijn zus een prachtige verjaardag gehad. Wij zullen hier zeker vaker terugkomen! Goed restaurant, vriendelijke bediening en heerlijk eten en drinken!

17. Chinees-Indisch Wadenoijen

Gewoon goed wokken. Van alles wat voor iedereen zit er wat bij.

18. Chinees-Indisch Wadenoijen

Gisterenavond om 7 uur met onze familie wezen wokken bij de lelie. Het eten was goed, de bediening ook. Maar wel een paar zwaar wegende punten.

Na een uur of 8 heel veel schalen leeg en werden niet of nauwelijks bij gevuld, bij binnen komst waren de glazen op, werden pas na 25 minuten aangevuld. De opmerking van de bediening was "het is erg druk". Daar kan ik als betalende klant niet zo veel mee zeker omdat dit de 2e keer is dat het gebeurde. Toetjes die op waren werden aangevuld vanuit de koeling en waren half bevroren. Wij waren zeer teleurgesteld. Wij hadden het idee dat we op het eind de kliekjes mochten opeten. Let op dit is alleen als je na 7 uur reserveert. Helaas is dit voor mij de laatste keer geweest.

19. Chinees-Indisch Wadenoijen

Wij hebben gisteravond met onze vier zonen bij de Lelie gegeten. Wat een feest:
    - bijzonder vriendelijke ontvangst bij binnenkomst
    - heerlijke verse voorgerechten
    - geweldige hoofdgerechten, voor iedereen wat wils
    - super aardige en kundige koks
    - lekker dessert
    - gratis drinken
    - vuile borden worden heel vaak weggehaald

Al met al één groot feest voor een nette prijs. Mensen van de Lelie, hartelijk dank voor deze geweldige avond.

20. Chinees-Indisch Wadenoijen
  21. Chinees-Indisch Wadenoijen

Op de laatste nippertje gereserveerd zaterdagavond 31 januari.

Een mooie 6 persoonstafel. Niet opdringerig, maar juist vriendelijk bejegend. Werd gevraagd of we uitleg wensten, dit hoefde van ons niet en was prima zo.

Heerlijk verse producten vis, vlees en sushi uitgeprobeerd, lekkerder dan elders. Ben een visfan, daar was voldoende keuze in. Heerlijk gebakken en klaargemaakt. Veel keuze uit toetjes, ijs gebakjes en fruit. Ook de verse sinaasappelsap was prima.

Al met al een prima avond

22. Chinees-Indisch Wadenoijen

Parkeergelegenheid is onder de maat, weinig parkeerplaatsen voor het restaurant waardoor we ver moesten parkeren en extra meters moesten maken. Bij binnenkomst goede ontvangst door gastheer, hij gaf tekst en uitleg over het concept, mijn vrouw is zwanger en de kok heeft op verzoek de vlees goed doorgebakken. Overige personeel praat geen nederlands, nadat ik vroeg waar de sla lag, wees hij de mayonaise aan. Toen ik voor de gein het chineese scheldwoord "pUk gai" zei (= klootzak), wees hij de overige sauzen aan. Verder was het eten lekker en goed. Onbeperkte coke cola was ook top alleen wel jammer dat we voor de koffie en thee een toeslag moesten betalen. Al met al een prima wokrestaurant.

23. Chinees-Indisch Wadenoijen

Op aanraden van een goede kennis bij de lelie binnengevallen. Het eerste wat opvalt is dat hier het concept van wokken en bakken niet is uitgelopen op een vreetschuur met 1500 plaatsen, maar gewoon een persoonlijk restaurant.

De sushi was heerlijk vers en er was meer dan voldoende keus. Zelfs heel veel verse en gerookte vis, ook paling was ruim voorhanden.

Bij de wok is de keuze niet zo heel erg groot, maar ook hier weer ontzettend verse producten. De kundigheid van de wokkok is echt bijzonder. Niet teveel saus waardoor het vlees en vis smaak houden en dan blijkt dat de kwaliteit gewoon goed is (maak je nog wel eens anders mee).

Het buffet was een beetje laag van temperatuur wat wel jammer is, vooral omdat de lekkernijen die er in zitten gewoon beter verdienen. Lekker knapperig vlees, vers gebakken vis etc.

Tot slot nog even een paar items als toetje genomen, ook lekker.

Nog een klein dingetje. Vraag even naar een hertog jan biertje, jupiler is leuk voor de kroeg.

24. Chinees-Indisch Wadenoijen

Op hemelvaartsdag gereserveerd voor 19.30 uur. Aldaar een volle entreehal met mopperende (potentiële) klanten. Er bleken géén vrije tafels meer te zijn, in het restaurant lange rijen voor de wok.

Omdat er niemand was om ons te woord te staan zijn we weer vertrokken.

Nooit meer!

25. Chinees-Indisch Wadenoijen

Op donderdag 16 januari zijn wij bij De Lelie wezen eten. We zijn al bij veel verschillende wokrestaurants geweest maar deze is voor ons erg dichtbij en wilden we graag eens proberen.
    Prettige binnenkomst waar we werden ontvangen door de gastvrouw. Wat ons meteen opviel is de moderne, maar toch warme, inrichting. Het zag er spik en span uit.
    We kregen een tafel toegewezen en mevrouw legde het principe van All-you-can-eat-wokken uit.
    Drinken zit inbegrepen maar koffie moet apart voor worden bijbetaald.
    Al het eten zag er kakelvers uit (zowel de koude als warme gerechten) en waren mooi gepresenteerd.
    Als eerste heb ik sushi genomen en deze was van sublieme kwaliteit! Ze zouden misschien iets kleiner geserveerd mogen worden omdat dat net even wat makkelijker eet.
    Daarna heb ik van het warme buffet het een en ander geproefd en dat smaakte ook heerlijk. Gerechten werden goed warm gehouden. Tomatensoep was ook goed van smaak en gelukkig niet zo zoet dat je glazuur er vanaf springt. Ook leuk dat je spare-ribs kon eten. Dit heb ik in andere wokrestaurants niet eerder gezien en vind ik origineel.
    Wok was lekker en fijn dat de kok niet teveel saus toevoegde (meestal proef je alleen de saus die je kiest maar hier proef je gelukkig je ingredienten).
    Bij teppanyaki heb ik gekozen voor eendenborst en kangoeroe. Wederom subliem. Smaak was goed en het vlees lekker mals!
    Bij wok en teppanyaki hoefden we niet te wachten omdat er donderdag weinig gasten waren (tip voor als je niet van wachten houdt: ga doordeweeks)!
    Drinken: wijn, bier en verse jus hebben we van genoten. Alleen zouden we graag de koffie inclusief willen zien.. Dit vonden wij persoonlijk een gemis en hadden geen zin om bij te betalen (voor 25,50 kan er best een koffie vanaf toch)..
    Als laatste de toetjes. Hier helaas niet heel veel te kiezen. Het gebak (2 soorten) leek me te machtig en sprak me niet aan. Het ijs dat ik koos was van prima kwaliteit.

De bediening: was snel, spraken goed Nederlands en maakten een gezellig praatje. Ga zo door!

Al met al een super fijne avond gehad maar ik kan ze geen 10 geven.
    Voor mij een paar verbeterpuntjes:
    - Koffie inclusief maken
    - Meer keuze bij toetjes
    - 2,5 uur voor 25,50 is wat vriendelijker dan 2uur.. Na tafelen zit er niet in (en wil je wel rustig een koffie moet je je koffie apart betalen en nog 3 euro p/p voor een half uur extra)..

26. Chinees-Indisch Wadenoijen

Ik kom hier al vele jaren en kan iedereen verzekeren dat je hier uitstekend kan eten en drinken voor een uiterst betaalbare prijs. Een zeer gevarieerd buffet in combinatie met wok en grill gerechten. Of het nu carpaccio is of een stukje kangeroe, het is allemaal even lekker. Ook prettig dat je daarbij net zoveel kan drinken (bier, fris, wijn) als je maar wil voor een vaste prijs. Kortom, een aanrader!

27. Chinees-Indisch Wadenoijen

Heerlijk gegeten vanavond(zondag). Ons enige minpunt was dat het eten a.d. warmhoudkant (kant en klaar), niet warm was; voornamelijk nasi/bami/mihoen. Verder heerlijk en gezellig!

28. Chinees-Indisch Wadenoijen

Léonie Langius

29. Chinees-Indisch Wadenoijen

Het was een zeer goed restaurant, maar het te groot en te druk geworden. te veel lege schalen, bevroren taarten, onvoldoende menskracht. Kortom een managementprobleem. Jammer. Voorlopig wat anders gaan zoeken.

30. Chinees-Indisch Wadenoijen

Dit is de derde recentie die ik over dit restaurant schrijf. Wat een verbetering na de verbouwing! Het is een prachtig net en fris restaurant geworden. Het eten is ontzettend lekker en zeker vooruit gegaan sinds de laatste keer. De koks zijn erg vriendelijk en het personeel is er ook op vooruit gegaan. Complimenten.