Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Waddinxveen verdeeld zijn.

1. Witte Snaauw

Het is een erg gezellig restaurant en de bediening is erg vriendelijk. Het eten was fantastisch. We gaan er zeker terug komen. 👍🏻👍🏻👍🏻

2. Fred van Dijken

Lekker eten en een fijne bediening. Ik kom er graag.

3. Ik heb waanzinnig gegeten voor een goeie prijs.

4. Goede sfeer, heerlijk gegeten.
    Zeer vriendelijk personeel.
    Top kom hier zeker terug.

5. A. van Rijswijk

Het eten, drinken en de sfeer is altijd goed. Ik kom hier al vanaf het begin en het is nog nooit tegengevallen.

6. Het eten was zoals we gewend zijn heerlijk. Altijd genieten om hier te eten, met fijn personeel en goed eten. Echt een avondje uit!

7. Heerlijk gegeten van de pizza stagioni en balsamica salade.
    Voor herhaling, bedankt

8. Ernst-Jan Bregman

Hebben heerlijk gegeten. Enige nadeel was dat je niet met een creditcard kon betalen.
    Voor de rest prima.

9. Gisteren hier voor het eerst en laatst gegeten. We waren half 6 binnen en om 9 uur hadden we eindelijk een voor en hoofdgerecht gehad. Hele slechte service. Wordt niet meer gevraagd om extra drinken. We hadden all you can eat spareribs maar zo langzaam dat je na een 3e portie niet meer durft te bestellen. 2e porties was ook restjes. Mijn dochter had hele taaie spareribs. 2e porties spareribs waren ook restjes. Biefstuk was ook te ver en heel veel vet. Patat was erg weinig voor 4 pers. Ik ging echt met honger naar huis.

2,4
  10. Niels

Wat een puinhoop. Bediening heeft echt geen idee over hetgeen ze aan het doen zijn. Lopen steeds met lege handen, geen oog voor de gasten. Zeer lang wachten om contact te krijgen. Pizza was vooral zwart. Kansloos. Jammer, maar met dit personeel kun je geen zaak runnen.

11. Eten besteld en betaald terwijl die gesloten is, telefonisch niet bereikbaar.

12. Het eten was heerlijk, de sfeer was heel gezellig. De service was heel goed.

13. Yesper Roest

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, vriendelijk personeel. Al en al absoluut een aanrader

14. Eten best redelijk, frites slap, carpaccio veel te nat, diepvriesmeuk. Dieptepunt is de bediening, heel erg slecht. Geen oog voor de gast, je moet heel erg lang wachten, steeds weer opnieuw vragen. Nogal chaotisch allemaal.

15. Nu een paar keer hier gegeten. Het eten is altijd super lekker, bediening goed.

16. Mijndert Doorn

Eten geweldig, zo veel smaken in het verrassingsmenu.
    Serveertiming perfect.
    Bediening leuk en correct.
    Top avond gehad!

17. Arjan Sonneveld

Heerlijk gegeten, prima restaurant, aardige mensen.

18. Elk product is op kwaliteit uitgekozen door eigenaar van uiteenlopende merken. Lekkere dunne patat. Pindasaus, gehakt en saté naar eigen recept.

19. Nikos De Haer

20. Op 19 mei 2020 5 rijsttafels besteld voor 10 personen.
    Het was van heerlijk, iedereen van groot tot klein heeft zitten smullen.
    Bedankt Diana en Paul.

21. Meerdere keren geweest en het was altijd prima, zowel eten als bediening. De bediening werd dan altijd verzorgd door een ervaren mevrouw en jongeman. So far so good.

Gisteravond was het ronduit een tegenvaller. Eten was wederom goed maar om te beginnen stond het vaste voorafje stond al klaar en was niet warm meer.

Maar vooral de bediening liet deze keer erg te wensen over.
    De opname van het eten en de bediening ging in een sneltreinvaart en telkens stond er weer iemand anders aan ons tafeltje. Het gaf ons de indruk dat we maar weer snel moesten gaan of iets dergelijks.
    We weten niet of dit restaurant voor ons voor herhaling vatbaar is gebaseerd op onze ervaring van gisteravond.

4,7
  22. Het eten was heerlijk en de bediening zeer vriendelijk.
    Wij waren er om 18.30 en stapten om 19.50 de deur weer uit. We hadden hier best een kater van. Doordat het eten zo snel achter elkaar kwam zaten we bomvol en voor 80 euro hadden we graag een iets uitgebreider avondje uit gehad. Na een kwartier stond ons mandje stokbrood er en zodra dit op was werd het hoofdgerecht op tafel geschoven. Dit hebben we rustig gegeten en zodra wij de laatste hap namen kwamen ze vragen of wij nog meer spare ribs wilden. Deze werden 2 minuten nadat de bestelling werd opgenomen weer op tafel gezet. Wederom toen we klaar waren werd ons gevraagd of we een dessert wilde en ook dit werd 3 minuten na bestellen weer op tafel gezet.
    Het is fijn als de bediening snel is, maar er mag best wel 20 tot 30 minuten tussen de gerechten inzitten. Hier hadden we op het moment wat van kunnen zeggen maar toen we naar buiten stapten en zagen hoe laat het was beseften we pas dat we het erg jammer vonden dat ons avondje uit om 19.50 weer klaar was.

23. Gerda Stolk

Prima, snel en vriendelijk personeel, eten was heerlijk.

24. Weer lekker gegeten en een fijne bediening.

25. Fam Scheele

Met familie heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant met supervriendelijke bediening!

26. Prima eten en goede bediening.

27. We hebben heerlijk gegeten. Moesten wel zelf aangeven dat we nog extra wilde bestellen. Het personeel was vriendelijk maar waren met weinig en het was best druk

28. Ontettend gezellig restaurant, met vriendelijk personeel een heerlijk eten!
    De tafelgril met diverse vleessoorten is een aanrader!

29. Al meerdere keren naar El Caballero geweest en het blijft elke keer weer genieten. Als je een vlees eter ben dan moet je naar El Caballero gaan, want het bereide vlees is overheerlijk. Daarnaast hebben ze andere lekkere gerechten en de service is heel goed.

30. Onze hoofdgerechten waren erg goed. Het vlees is smakelijk en mals.
    De voorgerechten waren een ramp: nog half bevroren en daardoor nat.... De serveerster reageerde nauwelijks toen wij dit meldden.
    Vrienden gaan hier vaker eten en vinden dit restaurant een aanrader. Voor mij hoeft het niet meer.