Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Waddinxveen verdeeld zijn.

1. Maandagavond 17 maart 2014 heerlijk gegeten bij El Caballero. De bediening was prima en vriendelijk. Wij hebben a la carte gekozen. De beef was perfect! en redelijk snel op tafel . Kortom, een heerlijk avondje uit (met 8 personen). Er was ruim voldoende van alles. Zeker een aanrader!
    Alles was een dikke 10.

2. We hebben lekker gegeten. De koffie van de drie meiden, met geheim recept, is een echte aanrader. Het ging er bij ons in als een godendrank. Geweldig lekker.

3. Els van Maris

Met z'n zessen heerlijk genoten! Vriendelijke bediening, goede uitleg over de dranken en de gerechten.
    We hebben ons laten verrassen door een verrassingsmenu te kiezen en het was TOP! Nog nooit zo'n lekkere cappuccino, thee en vodka gedronken!

4. Sander S.

Zeer slechte ervaring gehad bij dit restaurant. Donderdag uit eten geweest, de kipsaté was niet gaar (rauw van binnen). Nadat de kipsaté teruggestuurd werd, kreeg ik nieuwe terug. Helaas was deze geheel doorgekookt en de kip was hard. Hier werd niets aan gedaan, ondanks klagen. Ik kom hier nooit meer terug. Zeker niet aan te raden. Prijs / kwaliteit was ver te zoeken. Ook de keuze aan rode wijn was zeer beperkt: slechts 1 soort rode (onbekende) wijn.

5. Eten super, bediening goed, kortom een topper! Wij komen hier zeker iedere maand (als het niet vaker is). Gaan!

6. Restaurant met een prettige sfeer, een gastvrije ontvangst en heerlijk eten. Traditioneel een lekker glaasje ouzo wordt vooraf gebracht. Dit zorgt meteen voor een warm welkom. Deze keer voor de Kreta schotel gekozen, mousaka, souflaki, gyros, souzuki, entrecote, tzatziki. Het vlees was smaakvol en zo mals als boter. Erg lekker. De schotel is redelijk groot, absoluut voor herhaling vatbaar. Een toppertje in het aanbod van Griekse restaurants in de omgeving van Gouda.

7. Jan van Wiele

Als je een gezellige avond wil met een normale leuke bediening....dan moet je hier niet zijn. De bediening is zeer slecht, het zijn robots die je niet goed willen verstaan. Daarnaast is de hoeveelheid voor je geld niet in orde. Misschien dat het afhaalgedeelte goed is, en zo ja... aan die kant blijven. De bediening een 2, prijs/kwaliteit 2, snelheid van bedienen 2, gastvrijheid 1. Helaas gaan we het niet nogmaals proberen.

8. met 5 personen gegeten.

Zeer slechte tafelbediening. Ze doen net of je er niet bent, kan ook zijn dat ze je echt niet verstaan. Als je met 2 personen gaat zal de hoeveelheid eten misschien wel goed zijn, maar als je met 5 personen gaat en er zijn 3 kleine eters en 2 normale eters, dan dien je niet elkaar aan te moeten gaan zitten kijken wie iets neemt. Uiteraard gevraagd of het voor 5 personen was en het antwoord was:"Smakelijk!".. Nee, het was een enorme tegenvaller.

9. Wij hadden als gezin + aanhang iets belangrijks te vieren. Daarom van tevoren al langs geweest en leukste plek met meerdere tafels besproken en vastgelegd in het gastenboek. Ik had er echt zin in nu. Op de avond zelf zaten er tot onze stomme verbazing ineens een andere groep. Omdat deze iets dichter bij de wc wilden zitten. Nou moe. Wij hadden helaas geen keus meer en werden achter in de kale serre gezet. Mijn avond was verpest. Enig begrip daarvoor van de eigenaren? Reken maar van niet. Ik kom er nooit meer.

3,4
  10. Bas van de Ven

Binnenkomen en je thuis voelen, dat is kort maar een juiste weergave bij binnenkomst. Schone zaak met vriendelijke bediening, eenvoudige kaart met heerlijke gerechten voor ieder wat wils. Prettig om niet weggekeken te worden, maar de tijd te krijgen om tussen de gangen door even een sigaretje te roken. Dit adres durf ik aan vrienden en familie aan te raden.

11. Hendrik Tamerus

12. Edwin Hoogwerf

13. Wij waren met 4 personen en onze ervaring bij u in het restaurant was verrassend. Super gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar. Vriendelijke bediening, goede uitleg van wat er opgediend werd. Nogmaals geweldig.

14. Wilco vink

Tafel niet ingedekt terwijl het gerecht geserveerd werd, drinken 3 x in het zelfde glas, geen bestek bij de groente en patat, eten koud, rond uit slechte bediening , overige tafels worden niet afgeruimd, lange zit( ruim 3 uur voor een menutje) stuken ui in de salade met de schil, kroontjes van de tomaat in de salade, de baas die de klachten totaal niet serieus neemt enz enz .
    Als je een avondje irritatie wil in combinatie met slechte bediening en beroerd eten, dan is de 3 meiden prima tent!!!

2,3
  15. Hele goede service, vriendelijk personeel, waar voor het geld. Ook een heerlijk restaurant waar van alles te bestellen valt voor een mooi prijsje.

16. mw Lindhout

Wij waren met vijf dames en hebben genoten van het eten, de borden waren mooi opgemaakt en het was ook heel lekker. We gaan zeker nog eens terug.

17. Was een gezellig sfeer, niet te druk. We werden gelijk geholpen en we hebben een kwartier gewacht. Goed restaurant, ik zal zeker nog een keer gaan.

18. Wat zonde, normaal eet je hier altijd wel aardig. Het is soms wat karig. De bediening is duidelijk het grootste probleem, zij kunnen niet met klachten of vragen overweg.

Paar punten:

- vinden het vreemd dat carpaccio op heet bord niet lekker is

- vinden 1 uur tussen iedere gang normaal

- loopt alleen hard als je van de kaart eet, zolang je een onbeperkt arrangement neemt negeren ze je volkomen.

- vieze glazen met lippenstift, heb je dat aan te merken; gieten ze het over in ander glas.

zo zijn er nog zeker 10 punten, dit waren wel de highlights.
    Ook merkte je dat de eigenaar/bedrijfsleider er niet was, die zorgt namelijk meestal voor wat meer structuur en kan leuk verkopen.
    Ons zul je hier voorlopig niet meer zien wat zonden van onze centen.

4,1
  19. Gert-Jan van Bodegraven

Zeer goed eten, leuke sfeer, goede service. Met name de kwaliteit van het eten zorgt ervoor dat je snel weer terugwilt.

20. Leuke bediening, Griekse sfeer + uitstraling maar niet te druk.
    Eten was prima! 't Was leuk

21. Kort van te voren een boeking gemaakt voor 10 personen. Was totaal geen probleem. Prima geholpen en heerlijk gegeten.

22. Reyhan

23. salim smits

Goed eten tegen goede prijzen. Het enige wat ik smerig vond is dat dit restaurant honden toelaat. Er kwam een door regen natte hond binnen. En zo'n beleid vind ik anno 2013 niet kunnen en ronduit vies. Verder prima restaurant. .. groet, Salim Smits

24. Wij komen al jaren in dit restaurant en we kunnen zeggen dat het alleen maar beter is geworden. Een prettige ambiance en top kwaliteit eten. De prijs/kwaliteit is bijzonder. Waar kan je nog voor € 25,- uit eten in een top restaurant. Een aanrader voor iedereen die lekker wil eten en zich heerlijk wil laten verwennen.
    De sfeer is perfect en past bij de uitstraling van het restaurant. Een prettige bijkomstigheid is dat je voor de duur kunt parkeren en rolstoeltoegankelijk is.
    Wat mij betreft een aanrader.

25. chris visser

De service was prima, we hebben een leuke avond gehad en met name de Italiaanse witte droge wijn was
    superlekker . Prijs /kwalteit van maandmenu erg goed.

Klein minpuntje is de sfeer binnen, het kan iets gezelliger ingericht worden denk ik , en jammer dat je slecht naar buiten kunt kijken terwijl het Baarsje zo mooi in de natuur ligt.

26. Fam.s van asperen

Vandaag met een groep van 10 personen super heerlijk gegeten.
    De biefstuk is een aanrader.
    Wij komen zeer terug.
    Bedankt Easy Dinner.

27. Verkleij

Regelmatig eten wij spareribs, diverse restauranten gegeten, maar el Caballero steekt hier zeker bovenuit. Top! Restaurant met leuke sfeer, onbeperkt spareribs.

28. Sjef en Elvira

Na 24 jaar je eerste recensie plaatsen wil toch wat zeggen , wij komen al sinds de opening bij restaurant Kreta en hebben er al die jaren voortreffelijk gegeten .
    Ja zelfs de kwaliteit heeft er niet onder geleden het is iedere keer weer gezellig en goed dus op naar het het 25 jarige bestaan van restaurant Kreta

29. Sandra

Gisteravond tapas gegeten, wat een afgang.... tapas waren niet lekker, en de bediening was ronduit slecht (een dame in het bijzonder) zonde van ons geld en van onze avond.... ook geen nagerecht en koffie genomen....

1,9
  30. Bianca

Een super en zeer sfeervol restaurant.Een goede service en perfect eten.Gaan nu al voor de vijfde keer.Echt een aanrader voor wie van lekker eten en gezelligheid houd.