Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Waddinxveen verdeeld zijn.

1. Zuid-Amerikaans Waddinxveen

Geweldig we komen zeker weer.

2. Kleine eetwaren Waddinxveen

Ben heel blij met deze afhaalchinees… Vind het gewoon jammer als ze een welverdiende vakantie hebben. Dan moeten we uitwijken naar een andere chinees. Ga zo door met jullie kookkunsten!

Ze hadden mij en mijn moeder ontzettend goed geholpen in de middag. Van deur openen tot helpen met de tassen (Wij hadden een grote bestelling). Top en Top. Plus die nieuwe snack is echt een aanrader!

Ongezellig, onpersoonlijk en karig; patat wordt uit dr vak gehaald (waarschijnlijk omdat het te vol zat); burger kip bestaat volgens zij als een stukje kip tussen twee stukjes brood; mensen die ook geen ervaring hebben in zo'n vak en die ook niets om de klanten geven... genoeg om daar niet meer terug te gaan!

5. Zuid-Amerikaans Waddinxveen

Was heerlijk en erg gezellig!

Heerlijk gegeten. Bediening vriendelijk

Mark Frenken

Heerlijke patat. Uiterlijk van zaak mag wel aangepast worden. Maar heb heerlijk gegeten hier vandaag!

Cindymaria Helbers Bakx

Heerlijke pizza. Bestellen al jaren pizza, maar ook zeker de lasagna casalinga en het ijsje echt super een aanrader 👍🏼🍕

9. Zuid-Amerikaans Waddinxveen

C.Perdijk

Wij hebben heerlijk gegeten. We zaten in de serre, waar het goed warm was.

Vrijdag wezen eten hele tent stond blauw van de rook afzuiger kapot? Daardoor werd de buitendeur open gezet niet echt prettig om te eten met deze buiten temperatuur.
    2 Broodjes doner besteld doner was lauw.
    Eenmaal thuis stonk al mijn kleding verschrikkelijk.
    Was de eerste maar ook de laatste keer dat ik daar gegeten heb.

11. Zuid-Amerikaans Waddinxveen

Joke Koops

Gisteren lekker gegeten met 5 personen waaronder 3 kinderen, dat was gezellig en smullen van de spareribs, leuk dat de bediening Spaans sprak.
    We komen zeker terug.

12. Zuid-Amerikaans Waddinxveen

Dit restaurant heeft SUPER heerlijk vlees en wordt perfect klaargemaakt. Ik ken geen beter restaurant waar de biefstuk zo heerlijk mals en smaakvol is. Daarnaast is het personeel zeer goed en gezellig! We komen hier 100% terug. Absolute aanrader!

Annemieke

Het restaurant vond ik gezellig ingericht, de ontvangst was vriendelijk en gastvrij. Ook het eten smaakte heerlijk en er zaten creatieve gerechten bij!
    Wel goed de rekening checken, in het restaurant heb ik deze vluchtig bekeken, bij thuiskomst bleken er te veel kosten in rekening gebracht te zijn. Alles wat besteld was was dubbel gerekend, dat was logisch bij de gerechten, maar niet bij de drankjes natuurlijk, terwijl die ook allemaal dubbel aangeslagen waren. Hoewel we in het geheel prijzig uitkwamen, zou ik los daarvan het restaurant zeker aan anderen aanraden!

Hedenavond in Kreta gegeten. Hoeveelheid was zeer matig (twee kleine bolletjes rijst en 10 frieten bij het vlees). Verder ontbrak in ieder geval de mayonaise. Smaak was verder goed. Verder was de maaltijdsalade incompleet (Pijnboompitten op een hand te tellen en Fetakaas ontbrak) Koffie hebben we als tegoed doening gratis ontvangen. Nou, nou! Over de prijs viel verder niet te praten. OK! Never more Kreta!

15. Zuid-Amerikaans Waddinxveen

Yolanda Huntink-Biemans

Zaterdag 9 september gegeten en dat in ons prima bevallen. Alle gerechten waren heerlijk en de bediening was goed en iedereen was vriendelijk!

16. Zuid-Amerikaans Waddinxveen

Fam.Wigleven

Ons jaarlijkse etentje hebben wij dit jaar bij El Cabellero in Waddinxveen gedaan, bij binnen komen werden wij vriendelijk ontvangen. En als vooraf kregen wij heerlijk eigen gemaakt brood met een heerlijk dip sausje, het eten was voortreffelijk er bleef ook niets over een echte aan rader om eens gezellig in een zeer gezellige sfeer te gaan eten.

Kwaliteit de laatste jaren zo-zo… Sinds een paar maanden weer nieuw personeel en daardoor de patat in de verkeerde bakjes (dus veel te weinig), maar goed, foutje moet kunnen. Gisteren weer 2 patat vlees mayo pinda, weer in een klein patatbakje, minimaal vlees erop. Mijn man is terug gegaan, nee hoor meneer, dat hoort zo. Tot er een ander personeelslid langsliep en zei dat het inderdaad in een grotere bak moest. Nieuw meegekregen, en thuisgekomen bleek de pindasaus er niet op te zitten. Klaar! Genoeg betere snackbars in de buurt.

Sinds dat de tent is overgenomen door de onbeleefde en arrogante nieuwe eigenaar… waardeloos. Kwaliteit en kwantiteit is ver te zoeken. Met klachten doet mevr niets… ze sluiten voor KLANTEN om 20.00 Uur maar de tent is al leeg en schoon om 19.35 Uur! Lekker klantvriendelijk! En dan die onvriendelijke werknemers… pff zeker bij madame in de "leer" geweest. Totaal geen verstand van HCCP en klantvriendelijk zijn. Mensen… doe je mond open… tegen de juiste persoon!

19. Zuid-Amerikaans Waddinxveen

Afgelopen week bij El Caballero aan de Zuidkade te Waddinxveen gegeten. Bij binnenkomst worden we hartelijk welkom geheten en konden plaats nemen aan een van de tafeltjes in het gezellige restaurant. Vooraf kregen we van het huis heerlijk brood met huis gemaakte kruidenboter. Als hoofdgerecht wordt er natuurlijk voor de Spareribs gekozen! Ik heb de Mexicana spareribs gemarineerd in pittige tomatensaus besteld. Deze waren perfect pittig en goed bedekt met saus. Het vlees viel heerlijk van de botten af. Super spareribs. De bediening is vriendelijk en lekker vlot. El Caballero is al velen jaren een begrip in Waddinxveen. Een leuk restaurant om een avond heerlijk te tafelen.

20. Chinees-Indisch Waddinxveen

Slechtste service ooit! Het duurt 1 uur voor dat je je eten hebt.

Heerlijk gegeten bij easy diner zoals altijd. Super. Hartelijke ontvangst, gezellige sfeer, en goede bediening.

Dit was de derde keer voor mij, dot was zeker de slechtste!
    Ik ben zeker beter gewend, of de kok was met vakantie of zo!
    De sushi was rommelig en de rijst was niet goed (droog) erg jammer want verder deden ze echt hun best.

23. Zuid-Amerikaans Waddinxveen

Schrieken

Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar, top.

Ja lekker

M. J. Bijl -van Rossum

Het was van het begin tot het einde 'genieten '.
    Van de bediening, de spijzen en vooral de opmaak van de borden. Ware kunstwerkjes.

A.Dorsman

Lekker gegeten, goede service . Had van te voren gebeld of ze ook met een glutten en lactose dieet wat voor me konden doen.
    Toen wij daar aan kwamen en wilde bestellen , had de eigenaresse een briefje met eten wat ik wel mocht eten. Ze had het van te voren allemaal uitgezocht!! Prima service

Van nuland

Vele malen geweest. Steeds heeerlijk gegeten, vriendelijke ontvangst. Komen zeer zeker terug 😎😛 Complimenten.

Vreselijke tent. Ziet er al 20 jaar hetzelfde uit. Nu sinds een tijdje weer nieuwe eigenaar. Eten is slecht. Patat slap en half gevulde bakjes. Nu tot 2x toe zo ziek geweest na het eten daar! En dan bel je krijg je als antwoord ja er kan wel eens een slechte snack tussen zitten! Mij zie je er niet meer en mensen in mijn omgeving al overtuigd niet meer te gaan. Vreselijk slecht!

29. Chinees-Indisch Waddinxveen

Prima eten elke keer weer!! Prima service, goede prijs kwaliteit verhouding.

30. Kleine eetwaren Waddinxveen

Duur betaald, de kwaliteit de smaak en de hoeveelheid waren slecht. Gaan er nooit meer heen.