Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Waddinxveen verdeeld zijn.

Vrijdag wezen eten hele tent stond blauw van de rook afzuiger kapot? Daardoor werd de buitendeur open gezet niet echt prettig om te eten met deze buiten temperatuur.
    2 Broodjes doner besteld doner was lauw.
    Eenmaal thuis stonk al mijn kleding verschrikkelijk.
    Was de eerste maar ook de laatste keer dat ik daar gegeten heb.

2. Zuid-Amerikaans Waddinxveen

Joke Koops

Gisteren lekker gegeten met 5 personen waaronder 3 kinderen, dat was gezellig en smullen van de spareribs, leuk dat de bediening Spaans sprak.
    We komen zeker terug.

3. Zuid-Amerikaans Waddinxveen

Dit restaurant heeft SUPER heerlijk vlees en wordt perfect klaargemaakt. Ik ken geen beter restaurant waar de biefstuk zo heerlijk mals en smaakvol is. Daarnaast is het personeel zeer goed en gezellig! We komen hier 100% terug. Absolute aanrader!

Annemieke

Het restaurant vond ik gezellig ingericht, de ontvangst was vriendelijk en gastvrij. Ook het eten smaakte heerlijk en er zaten creatieve gerechten bij!
    Wel goed de rekening checken, in het restaurant heb ik deze vluchtig bekeken, bij thuiskomst bleken er te veel kosten in rekening gebracht te zijn. Alles wat besteld was was dubbel gerekend, dat was logisch bij de gerechten, maar niet bij de drankjes natuurlijk, terwijl die ook allemaal dubbel aangeslagen waren. Hoewel we in het geheel prijzig uitkwamen, zou ik los daarvan het restaurant zeker aan anderen aanraden!

Hedenavond in Kreta gegeten. Hoeveelheid was zeer matig (twee kleine bolletjes rijst en 10 frieten bij het vlees). Verder ontbrak in ieder geval de mayonaise. Smaak was verder goed. Verder was de maaltijdsalade incompleet (Pijnboompitten op een hand te tellen en Fetakaas ontbrak) Koffie hebben we als tegoed doening gratis ontvangen. Nou, nou! Over de prijs viel verder niet te praten. OK! Never more Kreta!

6. Zuid-Amerikaans Waddinxveen

Yolanda Huntink-Biemans

Zaterdag 9 september gegeten en dat in ons prima bevallen. Alle gerechten waren heerlijk en de bediening was goed en iedereen was vriendelijk!

7. Zuid-Amerikaans Waddinxveen

Fam.Wigleven

Ons jaarlijkse etentje hebben wij dit jaar bij El Cabellero in Waddinxveen gedaan, bij binnen komen werden wij vriendelijk ontvangen. En als vooraf kregen wij heerlijk eigen gemaakt brood met een heerlijk dip sausje, het eten was voortreffelijk er bleef ook niets over een echte aan rader om eens gezellig in een zeer gezellige sfeer te gaan eten.

Kwaliteit de laatste jaren zo-zo… Sinds een paar maanden weer nieuw personeel en daardoor de patat in de verkeerde bakjes (dus veel te weinig), maar goed, foutje moet kunnen. Gisteren weer 2 patat vlees mayo pinda, weer in een klein patatbakje, minimaal vlees erop. Mijn man is terug gegaan, nee hoor meneer, dat hoort zo. Tot er een ander personeelslid langsliep en zei dat het inderdaad in een grotere bak moest. Nieuw meegekregen, en thuisgekomen bleek de pindasaus er niet op te zitten. Klaar! Genoeg betere snackbars in de buurt.

Sinds dat de tent is overgenomen door de onbeleefde en arrogante nieuwe eigenaar… waardeloos. Kwaliteit en kwantiteit is ver te zoeken. Met klachten doet mevr niets… ze sluiten voor KLANTEN om 20.00 Uur maar de tent is al leeg en schoon om 19.35 Uur! Lekker klantvriendelijk! En dan die onvriendelijke werknemers… pff zeker bij madame in de "leer" geweest. Totaal geen verstand van HCCP en klantvriendelijk zijn. Mensen… doe je mond open… tegen de juiste persoon!

10. Zuid-Amerikaans Waddinxveen

Afgelopen week bij El Caballero aan de Zuidkade te Waddinxveen gegeten. Bij binnenkomst worden we hartelijk welkom geheten en konden plaats nemen aan een van de tafeltjes in het gezellige restaurant. Vooraf kregen we van het huis heerlijk brood met huis gemaakte kruidenboter. Als hoofdgerecht wordt er natuurlijk voor de Spareribs gekozen! Ik heb de Mexicana spareribs gemarineerd in pittige tomatensaus besteld. Deze waren perfect pittig en goed bedekt met saus. Het vlees viel heerlijk van de botten af. Super spareribs. De bediening is vriendelijk en lekker vlot. El Caballero is al velen jaren een begrip in Waddinxveen. Een leuk restaurant om een avond heerlijk te tafelen.

11. Chinees-Indisch Waddinxveen

Slechtste service ooit! Het duurt 1 uur voor dat je je eten hebt.

Heerlijk gegeten bij easy diner zoals altijd. Super. Hartelijke ontvangst, gezellige sfeer, en goede bediening.

Dit was de derde keer voor mij, dot was zeker de slechtste!
    Ik ben zeker beter gewend, of de kok was met vakantie of zo!
    De sushi was rommelig en de rijst was niet goed (droog) erg jammer want verder deden ze echt hun best.

14. Zuid-Amerikaans Waddinxveen

Schrieken

Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar, top.

Ja lekker

M. J. Bijl -van Rossum

Het was van het begin tot het einde 'genieten '.
    Van de bediening, de spijzen en vooral de opmaak van de borden. Ware kunstwerkjes.

A.Dorsman

Lekker gegeten, goede service . Had van te voren gebeld of ze ook met een glutten en lactose dieet wat voor me konden doen.
    Toen wij daar aan kwamen en wilde bestellen , had de eigenaresse een briefje met eten wat ik wel mocht eten. Ze had het van te voren allemaal uitgezocht!! Prima service

Van nuland

Vele malen geweest. Steeds heeerlijk gegeten, vriendelijke ontvangst. Komen zeer zeker terug 😎😛 Complimenten.

Vreselijke tent. Ziet er al 20 jaar hetzelfde uit. Nu sinds een tijdje weer nieuwe eigenaar. Eten is slecht. Patat slap en half gevulde bakjes. Nu tot 2x toe zo ziek geweest na het eten daar! En dan bel je krijg je als antwoord ja er kan wel eens een slechte snack tussen zitten! Mij zie je er niet meer en mensen in mijn omgeving al overtuigd niet meer te gaan. Vreselijk slecht!

20. Chinees-Indisch Waddinxveen

Prima eten elke keer weer!! Prima service, goede prijs kwaliteit verhouding.

21. Kleine eetwaren Waddinxveen

Duur betaald, de kwaliteit de smaak en de hoeveelheid waren slecht. Gaan er nooit meer heen.

Voor het eerst bij het nieuwe kookteam/eigenaar. Nette ontvangst. De gérant gaf prima toelichting op wijnen en gerechten. De dames maakten wat (beginners?) foutjes (verkeerde rode wijn en inschenken witte wijn zonder het etiket te laten zien). Het gekozen verrassingsmenu was voortreffelijk. Een aanrader. De drankjes waren prijstechnisch aan de stevige kant.

Het was weer geweldig lekker gegeten en gedronken,service was weer uit de kunst wordt altijd wel een praatje met je gemaakt.
    Wij komen hier erg graag zeker als het mooi weer is, lekker op het terras zitten,met een hapje en een drankje.

24. Snackbar Waddinxveen

CB

Kwaliteit van de bediening holt achteruit. Vorige keer de drankjes vergeten te brengen, Deze keer een berklauw besteld en afgerekend. Medewerkster komt 10 minuten later aan tafel dat die er niet meer zijn. Dan maar een menu bal gehakt genomen. Na een half uur staat het op tafel. Moest het verschil in prijs zelf terug vragen en medewerkster snapte na drie keer uitleggen en na het tonen van het bonnetje niet waar ik het over had (geld terug vragen dus). Schreeuwt vervolgens door de zaak dat IK haar niet netjes behandelen zou. Een meisje van 18 tegen een ouwe vent van 62. Over respect gesproken... Voor mij nooit meer !

25. Kleine eetwaren Waddinxveen

heerlijk eten, ruim voldoende, en voor redelijke prijs.
    beste chinese eten van waddinxveen

26. Zuid-Amerikaans Waddinxveen

Zaterdag 1 april met een groep van 8 uit eten geweest. Heel erg lekker entrecote, spareribs, lamsrack, t-bone. Het was allemaal echt super gegrild. Bediening was uiterst vriendelijk. Alles heel snel geserveerd, zoals wij wilden.
    Wij vragen juist altijd de serre, omdat je dan prive zit en voor de rokers zo in de tuin bent.

27. Zuid-Amerikaans Waddinxveen

Roland Moerkamp

Uitstekend restaurant met goddelijke spareribs, zo mals en uitstekend gemarineerd echt top!! Wij rijden een uur met de auto om daar te kunnen eten, maar het is iedere keer de moeite waard. Sfeer is gezellig, nette bediening. Of wel, we komen snel weer terug.

Vanmiddag heerlijk op het terras bij Easy Dinner wat gegeten en gedronken.
    Bediening en kwaliteit van het eten is top!
    Wij komen hier zeker terug!

Het eten is altijd lekker en we zitten er altijd op ons gemak.

Super verzorgde valentijnsavond gehad. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en goed ingespeeld op de dag, roos voor de dames mee naar huis 😀.