Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Waddinxveen verdeeld zijn.

Afgelopen weekend verrassend lekker en enorm gezellig gegeten. We hadden een mooi plekje bij het raam, en de nieuwe kaart was gevarieerd en ontzettend lekker. De bediening is ontzettend vriendelijk, en waren meer dan bereid om vanwege een allergie samen een goed gerecht te vinden. We hebben een enorm gezellige avond gehad en komen zeker snel nog een keertje terug.

Anoniem

3. Zuid-Amerikaans Waddinxveen

Erg vriendelijke mensen en goed eten!

4. Kleine eetwaren Waddinxveen

Heerlijk eten. Dit is echt mijn chinees. Goed eten en gunstige prijs!

Een teleurstellende avond, regelmatig moeten vragen om of de reeds bestelde drankjes geserveerd konden worden, net als de 2 flessen bestelde wijn voor bij het hoofdgerecht uiteindelijk werden deze zo ongeopend op tafel gezet zonder wijnglazen men ging ervan uit dat de gebruikte glazen die reeds op tafel stonden wel gebruikt konden worden, tafel werd over het algemeen slecht bijgehouden wat betreft afruimen.
    Kwaliteit van het eten was redelijk, als viel het tapas pallet als voorgerecht tegen, maar karig en eenvoudig, bij de hertenbiefstuk wat spuitjes en aardappel.

6. Zuid-Amerikaans Waddinxveen

Super eten, super service!

H. Revoort

Vanavond weer bij Kreta gegeten! Het was weer top! We aten met een Iens kaart van het speciale Iens menu! Logisch dat het restaurant daar een apate kaart voor maakt! Eten gratis weggeven is niet zakelijk!
    We hebben heerlijk gegeten! Het was vrijdagavond en dus erg druk. Maar de bediening was fantastisch l! Ook de eigenaresse gaf ons alle aandacht! En de prijs? We begrijpen niet dat men ons daarvoor zo’n heerlijke avond kon geven! Top een tien waard!

8. Internationaal Waddinxveen

Corrie Korpelshoek

Heerlijk gegeten, gezellig sfeertje. Voor herhaling vatbaar!

9. Mediterraans Waddinxveen

4 augustus met gezin gereserveerd om te dineren.
    Bij aankomst bleek er een groot gezelschap opkomst te zijn, waardoor bediening, vriendelijkheid en service ernstig tekort schoot.

Bij ieder kontakt werd het gezelschap genoemd waardoor we de indruk kregen dat onze aanwezigheid niet telde.
    Extra brood kon niet, moest gebakken worden. Extra aanrdaooeltjes ook niet en Hoofdmaaltijd was er na 1,5 uur nog niet.
    Uiteindelijk zijn we zonder hoofdmaaltijd weggegaan. Eea wel aan eigenaresse aangegeven maar begon wederom over de grote groep en geen excuses.
    Ook een stel dat net had plaatsgenomen werd weggestuurd omdat dineren na 18.30 niet meer kon vanwege de grote groep.
    Duidelijk niet op hoge bezetting ingesteld dus.
    Nooit meer hierheen.

10. Zuid-Amerikaans Waddinxveen

Jolanda

Super gegeten daar!! Vriendelijk personeel. Was voor ons de 2de keer dat we daar gegeten hebben en zeker weer voor herhaling vatbaar.

Jo Lindhout

Je krijgt veel te weinig patat voor je geld en je kunt lullen als Brugman (portie hoort te bestaan uit 166 gram maar je krijgt slechts 140) maar ze houden voet bij stuk. Onvriendelijk personeel en klantonvriendelijke zaak!!!

Angelique van vliet

We hebben daarstraks 2 patatje Zuidplas gehaald, varkenshaassate en een loempia speciaal, was niet om te eten, te weinig patat in zo’n grote bak en teveel saus de patat zwom erin vreselijk varkenshaassate was overgaar en de loempia zwom ook in de satesaus, was best nog veel geld kwijt bijna € 17.00, Vroeger toen peet er nog zat was het perfect, nu ben ik er voor het laatst geweest.

13. IJssalon Waddinxveen

Mijn vrouw en ik hebben vanmiddag ijs gehaald bij Merino. Dat doen we dus nooit meer. Wat we kregen was koud. Dat dan weer wel. Maar daar was dan ook alles mee gezegd.
    Het was waterig en de smaak was ver te zoeken. De vanille leek er al niet op, maar de pistache heb ik weggegooid. Niet te eten.

Charlène

Vanavond heerlijk gegeten bij Paddles!

Wat leuk om je laten te verrassen met gerechtjes. Zeer lekker en wat een fijne sfeer.

Uitstekende bediening en patat kwam precies op tijd!

Al met al zeker een aanrader!

Shared dining. Over smaak valt te twisten maar wij vonden de combinaties niet geweldig. Bij de laatste gang zouden frietjes komen maar die kwamen pas toen de bordjes al leeg waren. Geen excuses of een koffie van het huis als tegemoet koming. Als de baas niet aanwezig is het sfeerloos te jonge bediening die het nog niet in de vingers hebben.
    Wij waren erg teleurgesteld over ons "avondje uit".

16. Zuid-Amerikaans Waddinxveen

Afgelopen vrijdag het begin van de zomervakantie gevierd bij El Caballero.
    We hebben op het gezellige terras genoten van het heerlijke eten en de zeer attente service.
    Aanrader!

17. Zuid-Amerikaans Waddinxveen

Erg lekker eten. Duurde wel heel lang voordat de bediening kwam vragen wat we wilde eten. Ze waren onder bezet. Het eten was erg goed dat maakte veel goed. We vonden de rekening wel aan hoge kant.

18. Zuid-Amerikaans Waddinxveen

Met 6 personen gegeten en allemaal tournedos medium genomen. Normaal gesproken krijg je het vlees geserveerd op een hete plaat. Deze keer niet en dat snap ik als er te weinig ruimte is. Helaas kregen we het vlees op een koud bord waardoor de tournedos binnen no time koud was. Heel erg jammer. De salade komt zo uit de koelkast waardoor er geen smaak meer aan zit zo koud is deze. Een plattere schaal zou handiger zijn om de dressing door de salade te kunnen mengen. Al met al een beetje zonde van het geld. Bediening was vriendelijk.

Reeds meerdere keren probeert er te bestellen maar ondanks adverteren met bezorging en catering is er nooit iemand aanwezig om daadwerkelijk te bezorgen....

20. Zuid-Amerikaans Waddinxveen

naomi becker

Het was echt super, ik ben vandaag geslaagd, het eten was echt super goed en de servies ook! Ik kom er zeker vaker!

Bernard

Eten was perfect in goed kwaliteit.

22. Zuid-Amerikaans Waddinxveen

Grietje

Goed advies van de bediening;
    Precies wat ze beloofd hadden;
    Goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Leuke ontspannen sfeer.

Wat een slechte zaak. 2 tafels in de zaak, een intelligentie van 0 (ze begrijpen de kassa niet en ontvangen de bestelling niet duidelijk), na het bestellen zijn er bij thuiskomst dingen vergeten en bij nabestelling is er bij het bezorgen weer de helft niet aanwezig.

24. Zuid-Amerikaans Waddinxveen

Een geweldige avond gehad, wij vierden met familie en vrienden ons 50 Jarig huwelijk feest, echt een aanrader.

Erg duur, weinig eten. Kwaliteit wel goed, maar de service is echt belabberd!

Noddy

27. Zuid-Amerikaans Waddinxveen

Heerlijk

28. Chinees-Indisch Waddinxveen

Super lekker voor herhaling vatbaar.
    Nette prijs en ruime keuze.

29. Kleine eetwaren Waddinxveen
  30. Zuid-Amerikaans Waddinxveen

Geweldig we komen zeker weer.