El Caballero in Waddinxveen

zo vanaf 17:00

Uitzonderingen

Gesloten

• Corona – 1 jan t/m 15 mrt

Iets te vieren? Ons restaurant El Caballero leent zich uitstekend voor feestelijkheden met grote aantallen mensen zoals:

bruiloften
verjaardagen
bedrijfsfeesten
Wij bieden u hoge kwaliteit Argentijnse vlees en dat wordt op het moment dat u het besteld op maat gesneden en op een houtkool grill met kennis van het vak voor u gegrild. Tevens is er de mogelijkheid om in El Caballero tapas te bestellen, Vraag eerst de beschikbaarheid aan de kok.

Onze trots is een authentiek sfeervol Argentijns Grill restaurant waar men intiem kan dineren bij kaarslicht en op de klanken van Zuid-Amerikaanse muziek een avondje uit is. Wij hebben regelmatig live muziek. Wij zijn alle dagen geopend vanaf 17 uur.

ma vanaf 17:00

1319427589 67
1356392081 77
1531973419 84
1587420157 79

1. Het eten was heerlijk, de sfeer was heel gezellig. De service was heel goed.

2. Yesper Roest

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, vriendelijk personeel. Al en al absoluut een aanrader

3. Nu een paar keer hier gegeten. Het eten is altijd super lekker, bediening goed.

4. Arjan Sonneveld

Heerlijk gegeten, prima restaurant, aardige mensen.

5. Meerdere keren geweest en het was altijd prima, zowel eten als bediening. De bediening werd dan altijd verzorgd door een ervaren mevrouw en jongeman. So far so good.

Gisteravond was het ronduit een tegenvaller. Eten was wederom goed maar om te beginnen stond het vaste voorafje stond al klaar en was niet warm meer.

Maar vooral de bediening liet deze keer erg te wensen over.
    De opname van het eten en de bediening ging in een sneltreinvaart en telkens stond er weer iemand anders aan ons tafeltje. Het gaf ons de indruk dat we maar weer snel moesten gaan of iets dergelijks.
    We weten niet of dit restaurant voor ons voor herhaling vatbaar is gebaseerd op onze ervaring van gisteravond.

6. Het eten was heerlijk en de bediening zeer vriendelijk.
    Wij waren er om 18.30 en stapten om 19.50 de deur weer uit. We hadden hier best een kater van. Doordat het eten zo snel achter elkaar kwam zaten we bomvol en voor 80 euro hadden we graag een iets uitgebreider avondje uit gehad. Na een kwartier stond ons mandje stokbrood er en zodra dit op was werd het hoofdgerecht op tafel geschoven. Dit hebben we rustig gegeten en zodra wij de laatste hap namen kwamen ze vragen of wij nog meer spare ribs wilden. Deze werden 2 minuten nadat de bestelling werd opgenomen weer op tafel gezet. Wederom toen we klaar waren werd ons gevraagd of we een dessert wilde en ook dit werd 3 minuten na bestellen weer op tafel gezet.
    Het is fijn als de bediening snel is, maar er mag best wel 20 tot 30 minuten tussen de gerechten inzitten. Hier hadden we op het moment wat van kunnen zeggen maar toen we naar buiten stapten en zagen hoe laat het was beseften we pas dat we het erg jammer vonden dat ons avondje uit om 19.50 weer klaar was.

7. Weer lekker gegeten en een fijne bediening.

8. Fam Scheele

Met familie heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant met supervriendelijke bediening!

9. Prima eten en goede bediening.

10. We hebben heerlijk gegeten. Moesten wel zelf aangeven dat we nog extra wilde bestellen. Het personeel was vriendelijk maar waren met weinig en het was best druk

11. Ontettend gezellig restaurant, met vriendelijk personeel een heerlijk eten!
    De tafelgril met diverse vleessoorten is een aanrader!

12. Al meerdere keren naar El Caballero geweest en het blijft elke keer weer genieten. Als je een vlees eter ben dan moet je naar El Caballero gaan, want het bereide vlees is overheerlijk. Daarnaast hebben ze andere lekkere gerechten en de service is heel goed.

13. Onze hoofdgerechten waren erg goed. Het vlees is smakelijk en mals.
    De voorgerechten waren een ramp: nog half bevroren en daardoor nat.... De serveerster reageerde nauwelijks toen wij dit meldden.
    Vrienden gaan hier vaker eten en vinden dit restaurant een aanrader. Voor mij hoeft het niet meer.

14. Gewoon een aanrader voor liefhebbers van vlees. De pin deed het niet omdat internet er uit lag. Helaas zelf ook niet ff snel kunnen fixen zonder gereedschap. Niks te zeuren dus.

15. Raymond Boer

Voorheen vaak gegeten hier, maar nu nooit meer! Lange wachttijden, vies binnen (vloer plakt, spinnenwebben, vettig overal). Kwaliteit is heel hard achteruit gegaan de laatste tijd. Wij gaan er niet meer eten. Tegenwoordig in Woerden bij de Argentijn, veel en veel beter!!!!

16. Bert melkert

We eten hier wel vaker en elke keer voel je je hier echt welkom bij deze warme mebsen.
    Het eten is voortreffelijk!!!

17. Gisteravond met z'n vieren gegeten en super genoten. Prettige sfeer en zeer uitgebreide kaart die ze ook waarmaken. Lekkere voorgerechten en een fantastische vleesgerechten met goed garnituur. Prettige en attente bediening. Dus een aanrader. Als je dan toch kritiek hebt dan zouden de gerechten wat mooier opgemaakt kunnen worden, met name de meloen met ham. Maar je de smaak was prima. Dus als we in de buurt zijn komen we weer.

18. We gaan er regelmatig eten het is altijd gezellig zodra je binnen komt wordt je hartelijk begroet en het eten is heerlijk.

19. Erg vriendelijke mensen en goed eten!

20. Super eten, super service!

21. Jolanda

Super gegeten daar!! Vriendelijk personeel. Was voor ons de 2de keer dat we daar gegeten hebben en zeker weer voor herhaling vatbaar.

22. Afgelopen vrijdag het begin van de zomervakantie gevierd bij El Caballero.
    We hebben op het gezellige terras genoten van het heerlijke eten en de zeer attente service.
    Aanrader!

23. Erg lekker eten. Duurde wel heel lang voordat de bediening kwam vragen wat we wilde eten. Ze waren onder bezet. Het eten was erg goed dat maakte veel goed. We vonden de rekening wel aan hoge kant.

24. Met 6 personen gegeten en allemaal tournedos medium genomen. Normaal gesproken krijg je het vlees geserveerd op een hete plaat. Deze keer niet en dat snap ik als er te weinig ruimte is. Helaas kregen we het vlees op een koud bord waardoor de tournedos binnen no time koud was. Heel erg jammer. De salade komt zo uit de koelkast waardoor er geen smaak meer aan zit zo koud is deze. Een plattere schaal zou handiger zijn om de dressing door de salade te kunnen mengen. Al met al een beetje zonde van het geld. Bediening was vriendelijk.

25. naomi becker

Het was echt super, ik ben vandaag geslaagd, het eten was echt super goed en de servies ook! Ik kom er zeker vaker!

26. Grietje

Goed advies van de bediening;
    Precies wat ze beloofd hadden;
    Goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Leuke ontspannen sfeer.

27. Een geweldige avond gehad, wij vierden met familie en vrienden ons 50 Jarig huwelijk feest, echt een aanrader.

28. Heerlijk

29. Geweldig we komen zeker weer.

30. Was heerlijk en erg gezellig!

31. C.Perdijk

Wij hebben heerlijk gegeten. We zaten in de serre, waar het goed warm was.

32. Joke Koops

Gisteren lekker gegeten met 5 personen waaronder 3 kinderen, dat was gezellig en smullen van de spareribs, leuk dat de bediening Spaans sprak.
    We komen zeker terug.

33. Dit restaurant heeft SUPER heerlijk vlees en wordt perfect klaargemaakt. Ik ken geen beter restaurant waar de biefstuk zo heerlijk mals en smaakvol is. Daarnaast is het personeel zeer goed en gezellig! We komen hier 100% terug. Absolute aanrader!

34. Yolanda Huntink-Biemans

Zaterdag 9 september gegeten en dat in ons prima bevallen. Alle gerechten waren heerlijk en de bediening was goed en iedereen was vriendelijk!

35. Fam.Wigleven

Ons jaarlijkse etentje hebben wij dit jaar bij El Cabellero in Waddinxveen gedaan, bij binnen komen werden wij vriendelijk ontvangen. En als vooraf kregen wij heerlijk eigen gemaakt brood met een heerlijk dip sausje, het eten was voortreffelijk er bleef ook niets over een echte aan rader om eens gezellig in een zeer gezellige sfeer te gaan eten.

36. Afgelopen week bij El Caballero aan de Zuidkade te Waddinxveen gegeten. Bij binnenkomst worden we hartelijk welkom geheten en konden plaats nemen aan een van de tafeltjes in het gezellige restaurant. Vooraf kregen we van het huis heerlijk brood met huis gemaakte kruidenboter. Als hoofdgerecht wordt er natuurlijk voor de Spareribs gekozen! Ik heb de Mexicana spareribs gemarineerd in pittige tomatensaus besteld. Deze waren perfect pittig en goed bedekt met saus. Het vlees viel heerlijk van de botten af. Super spareribs. De bediening is vriendelijk en lekker vlot. El Caballero is al velen jaren een begrip in Waddinxveen. Een leuk restaurant om een avond heerlijk te tafelen.

37. Schrieken

Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar, top.

38. Zaterdag 1 april met een groep van 8 uit eten geweest. Heel erg lekker entrecote, spareribs, lamsrack, t-bone. Het was allemaal echt super gegrild. Bediening was uiterst vriendelijk. Alles heel snel geserveerd, zoals wij wilden.
    Wij vragen juist altijd de serre, omdat je dan prive zit en voor de rokers zo in de tuin bent.

2 vorige recensies
  39. Roland Moerkamp

Uitstekend restaurant met goddelijke spareribs, zo mals en uitstekend gemarineerd echt top!! Wij rijden een uur met de auto om daar te kunnen eten, maar het is iedere keer de moeite waard. Sfeer is gezellig, nette bediening. Of wel, we komen snel weer terug.

40. thea van dijken

Heerlijk gegeten, heel erg druk, maar goede service.

Eén vorige recensie
  41. Monique marcel mandy en lisa

Wij hebben vanavond de tweede kerstdag gegeten bij dit restaurant. Wij hebben heerlijk gegeten! De bediening was super vriendelijk en we hebben niet lang op ons eten hoeven te wachten! Nergens zulk lekker vlees gegeten als daar! Heerlijk!

42. Eerste keer hier. Prima eten, redelijk tot goede prijs/kwaliteit. Gezellige iets oubollige ambiance. Als het drukker wordt verliezen ze je een beetje uit het oog en moet je zelf wat actie ondernemen om nog iets te bestellen. Verder prima, zeker voor herhaling vatbaar.

43. We twijfelde in 1e instantie om hier te gaan eten door wat slechte recensies van paar jaar geleden.
    Toch gegaan en het was heerlijk. Goeie service, aardige bediening en lekker eten. Ook de gangen gingen lekker vlot zoals wij wenste i.v.m. een kleintje aan tafel.

Enige min puntje was dat de drankjes aan de dure kant zijn. Verder alles top.

44. Conny Boon

Gezellig druk, vriendelijk personeel

45. Heerlijk vlees en lieve bediening, we komen er regelmatig met veel plezier. Decor is wat ouderwets maar ook heel gezellig. En als de gastvrouw nog een liedje op haar gitaar speelt is de sfeer helemaal gegarandeerd.

46. Afgelopen maandag bij el caballero gegeten, het was super! Het was niet heel druk maar dat is te begrijpen op een maandag avond. Het eten is erg lekker en als laatste had mijn kind nog een ijsje genomen en vond ze helemaal leuk z'n kinder ijsje met spekjes. De bediening is helemaal top (die er die avond was), we hebben een leuke avond gehad. Komen zeker weer terug.

47. Chris van Mourik

Super Argentijns restaurant, nergens zo goed vlees gegeten. Sfeer goed, bediening goed. Prijzen redelijk

48. v.van dongen, denbosch

Het viel absoluut niet tegen. Heel erg lekker entrecootje gehad, echt super. Bediening was uiterst vriendelijk. Alles heel snel geserveerd. Paar minpuntjes maar daar moet je soms niet op letten. Ik had zeer rare recensies hier gelezen en dacht hmmm. De spinneraggen mogen inderdaad wel eens weggehaald worden, maar die zitten niet op je bord en bestek, nee dat niet. En de riolering... die ruik je wel, maar dat komt misschien omdat het een oud gebouw is en een gracht ervoor?! Nee ik zou er heus wel weer eens willen eten.

49. Pascal & Dorthy

De spareribs zijn hier heerlijk! De carpaccio was heerlijk! De rib-eye was heerlijk! De bediening was minder, vooral een dame in het bijzonder pffff... behang bladdert van de muren. Maar vooral heerlijk gegeten..

50. Mijn ervaring met El Caballero is ronduit slecht. Al is het al weer enige tijd geleden, maar ik zie aan de recensies dat het nog steeds niet veel beter is.

Ben er naar toe gegaan op een zaterdag met een reservering voor 8 personen. Toen we daar aankwamen werden we beneden weggestopt in een raar hoekje maar toen we gezellig aan het praten waren merkte ik ineens op dat er druppels op het witte blousje van mijn gesprekspartner kwamen. Bruine vieze druppels die ontzettend stonken, ze kwamen van boven alwaar het toilet was en de druppels drupte op de tafel en in de glazen.

Toen we dat melden en we een andere tafel wilde, merkte ze geïrriteerd op dat de koffieautomaat die boven stond lek was. Jaja, Getverdemme. En geen verontschuldigingen op nieuw drankje aanbieden of ook de stomerij kosten vergoeden. Een half uur moeten wachten op een andere tafel en aan het einde van de avond gewoon de vervangende drankjes bereken. Wat een tent is dat zeg, echt prut.

Ga naar een ander restaurant waar je wel als gast wordt behandeld

51. Wij hadden als gezin + aanhang iets belangrijks te vieren. Daarom van tevoren al langs geweest en leukste plek met meerdere tafels besproken en vastgelegd in het gastenboek. Ik had er echt zin in nu. Op de avond zelf zaten er tot onze stomme verbazing ineens een andere groep. Omdat deze iets dichter bij de wc wilden zitten. Nou moe. Wij hadden helaas geen keus meer en werden achter in de kale serre gezet. Mijn avond was verpest. Enig begrip daarvoor van de eigenaren? Reken maar van niet. Ik kom er nooit meer.

52. Hendrik Tamerus

53. Wat zonde, normaal eet je hier altijd wel aardig. Het is soms wat karig. De bediening is duidelijk het grootste probleem, zij kunnen niet met klachten of vragen overweg.

Paar punten:

- vinden het vreemd dat carpaccio op heet bord niet lekker is

- vinden 1 uur tussen iedere gang normaal

- loopt alleen hard als je van de kaart eet, zolang je een onbeperkt arrangement neemt negeren ze je volkomen.

- vieze glazen met lippenstift, heb je dat aan te merken; gieten ze het over in ander glas.

zo zijn er nog zeker 10 punten, dit waren wel de highlights.
    Ook merkte je dat de eigenaar/bedrijfsleider er niet was, die zorgt namelijk meestal voor wat meer structuur en kan leuk verkopen.
    Ons zul je hier voorlopig niet meer zien wat zonden van onze centen.

54. Verkleij

Regelmatig eten wij spareribs, diverse restauranten gegeten, maar el Caballero steekt hier zeker bovenuit. Top! Restaurant met leuke sfeer, onbeperkt spareribs.

55. Sandra

Gisteravond tapas gegeten, wat een afgang.... tapas waren niet lekker, en de bediening was ronduit slecht (een dame in het bijzonder) zonde van ons geld en van onze avond.... ook geen nagerecht en koffie genomen....

56. Zaterdagavond 16 februari 2013 heerlijk gegeten bij El Caballero. De bediening was prima en vriendelijk. Wij hebben gekozen voor het 3-gangenmenu. Het voorgerecht was redelijk snel op tafel en het wachten op het volgende gerecht was precies goed (niet te kort en niet te lang). Kortom, een heerlijk avondje uit (met 5 personen). Zeker een aanrader!

57. Wij komen regelmatig eten in dit restaurant. Altijd gezellig, wordt verwelkomd als een goede vriend, ze staan altijd voor je klaar wat je wensen ook zijn. Personeel ook altijd heel vriendelijk, je komt hier echt thuis.

58. René van Beek

Komen net terug van dit Argentijnse restaurant..... met een kater.

Tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht zat welgeteld drie kwartie tussen. Dit moet normaal zo rond de twintig minuten liggen. Eén van ons had onbeperkt spare ribs. Toen de wachttijd tussen het eerste bordje en het tweede bordje opgelopen was to 15 minuten ben ik naar de bedrijfsleider gegaan en kenbaar gemaakt dat dit niet door de beugel kan.... Wij waren al klaar terwijl de derde nog aan zijn tweede portie spare ribs moest beginnen. Ook het bestelde biertje kwam maar niet. Wel werd er maar steeds gevraagd of we iets wilde drinken....! Dat werd wel in de gaten gehouden...!

Het eten was qua aankleding erg karig. Het vlees was goed en mals. Maar een klein bakje patat en een klein schaaltje salade voor drie personen was ook aan de magere kant. Het kaarsje op de tafel werd ook niet aangedaan en toen uiteindelijk de rekening ook nog niet klopte ging bij mij het lampje uit.

Zeer slecht. Niet om aan te raden voor je zuur verdiende geld.

De bediening is zeker niet berekend op grote drukte.

59. Bijzonder lekker eten. Service kan wat beter.

60. Pauline

Gisteren met ons gezin gegeten bij dit restaurant. We kwamen om 19.00u. En kregen om uiteindelijk 20.45u. te eten. Ook de kaart om te bestellen en de drankjes kregen we laat en bij navraag. Ook anderen moesten bijzonder lang wachten op eten en drinken. De bediening liep nogal chaotisch te rennen en gaf niet de indruk dat ze nog enig overzicht hadden. Het eten was bij een paar van ons ook nog aangebrand. Al met al: dit was de laatste keer in dit restaurant. We zijn na ons hoofdgerecht gelijk vertrokken.

61. Bediening zeer slecht na een uur gevraagd of we nog wat mochten drinken en of eten konden bestellen. Friet bijbesteld, wordt gewoon vergeten iedere keer weer om drinken vragen. Aankleding van het menu zeer kaal, gewoon vlees op een bord en dat was het.

Na een voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht nog niet echt gevuld. Voor ons geen herhaling. Kwaliteit van het vlees wel goed.

62. Ik ben er meerdere keren geweest. Als je van gegrild vlees houdt is het een aanrader. Moet wel eerlijk zeggen dat dat ook de specialiteit is en je niet zo snel voor de visgerechten moet kiezen. Deze vind ik erg tegenvallen.

Over de bediening ben ik minder enthousiast. Ze lopen er vaak bij met een zuur gezicht en alsof ze er eigenlijk totaal geen zin in hebben. Soms ook erg traag.

Toch blijf ik er wel regelmatig komen. Het blijft erg lekker.

63. Wij hebben vaak gegeten in deze gezellige tent.

Ja - het is soms druk. Dat zegt veel over de kwaliteit.

Als het slecht zou zijn, dan was het zeker niet zo druk.

Belangrijker is dat het eten goed is. Niet een ster, maar gewoon eerlijk, goed eten. Een aanrader voor een gezellig avondje uit.

64. Afgelopen zaterdagavond gegeten.

Sfeer, eten, bediening (niet te snel, lekker relaxt), alles was prima.

65. Wij hadden op zaterdag om 15.00 gebeld en gereserveerd om 19.30. Overal stonden de mensen tussen de tafels, niet echt plezierig als je bijna het achterwerk van iemand die staat te wachten leunend op je tafel hebt. Niemand van het personeel vroeg wie wij waren en of wij hadden gereserveerd. Na een half uur eindelijk een tafel omdat wij een beetje moeilijk deden, toen bijna een uur moeten wachten op de drank ( wij hoorden van andere gasten dat de wijnglazen op waren ). Uiteindelijk na steeds aan het personeel vragen waar de wijn bleef kregen wij de wijn in een limonadeglas met dikke bodem. Om 22.00 kwam zowaar het eten, de spareribs waren aangebrand, dus deze gingen terug en na 20 minuten kregen wij nieuwe. De ribeye was rauw ipv medium en de daarbij behorende saus kwamen ze gelijk met de spareribs brengen. Om 23.00 uur kwam het nagerecht en dat was zowaar prima in orde.

Verder geen excuses, geen korting, dus dit was de laatste keer.
    Jammer want ik dacht, leuk even eten in mijn eigen dorp.

66. Ad van der Geest

Caballero betekent heer. Dat gaat zeker niet op voor de eigenaar van dit etablissement. Wanneer je twee maal zo veel klanten toelaat als je aankunt, en opmerkingen daarover afdoet met een minzaam schouderophalen, dan begrijp je niet veel van het gastheerschap. Om 7 uur gereserveerd (binnen); geen tafel vrij. Buiten wachten. Na een half uur (en nogmaals vragen) een drankje, na een uur de kaart, na anderhalf uur een tafel binnen, na twee uur eten. Drie uur om even iets buiten de deur te eten. Veel 'wachters' liepen weg; dat hadden wij ook moeten doen want de frustratie was groot. Toezeggingen ('binnen een half uur hebt u uw eten" - werd 1 uur) werden niet nagekomen, geen verontschuldiging, geen gratis drankje, geen korting, wel de discussie aangaan en iets uitstralen van: 'waar maak je je nou druk om, wees blij dat je hier mag eten.

67. Wie van veel vlees houdt, moet hier gaan eten. Voor ieder wat wils. De bediening is gezellig en de kaart is inderdaad al een tijdlang hetzelfde. Toch geeft dat ook wel iets vertrouwds. Er staat genoeg om een jaar lang uit eten te gaan dus ik ben nog niet uitgegeten daar.

68. Jammer dat het vanaf het begin al dezelfde kaart is... mag wat aan gebeuren. Maar voor de rest is alles perfect!

69. Verschillende keren gegeten in dit tapas restaurant omdat we de tapas hier zo lekker vinden. Jammer dat je weg waait als je bij het raam zit. Ik heb met mijn sjaal om zitten eten en de bediening deed alsof ze van niets wisten toen ik zei dat het er tochtte. Jammer van de kou, maar met een dikke trui best te eten daar.

O ja, ik zou er niet met een groep gaan eten, dan zijn de tapas beduidend minder!

70. Terwijl we hier vanavond kwamen, was het personeel nog fris en enthousiast. Inmiddels is er het een en ander gebeurd waar we minder vrolijk van zijn geworden. Zo is de bediening vertraagd en heeft Tippie er duidelijk geen zin meer in en kost het glimlachen meer moeite. Het vlees lag te bloeden in de saus. Vier cola besteld, drie geleverd en dat na een lange wachttijd.

Nagerecht besteld, moe en uitgeblust blijven we wachten.
    De kinderen zijn inmiddels ook kapot, maar houden vol in hun wachten op het nagerecht - al een uur - zij zijn blij dat ze onverwacht lang op mogen blijven. Niet meer gebeurd sinds oud en nieuw 2002!

Mijn broer heeft tot zijn spijt eindeloos moeten wachten op zijn cappuccino. We hoorden het apparaat al een uur geleden ronken. Zijn humeur is wat minder en zijn alcoholpeil een stukje lager. De kinderen nog moe, maar wachten op de chocolade-fondue. Het restaurant wordt leger en de bediening valt hopeloos door de mand. Goed bedoeld, maar wat mislukt.

71. Op aanraden de spare ribs gegeten. Heerlijk goed gekruid en mals.

72. Locatie van het restaurant is leuk en het ziet er wel gezellig uit.

Het eten daarentegen is niet zo geslaagd: aangebrande soesjes als nagerecht.

Ik vind het geen aanrader.

73. Restaurant ziet er heel sfeervol uit en de kwaliteit van het eten is ook goed. Helaas, de bediening laat behoorlijk te wensen over. Zelfs een keer gehad dat aan het begin van de avond de witte wijn al op was.

74. van der Vis

Wij komen er regelmatig, het is er altijd leuk. Lekker eten, Zeer lekkere Gamba's prima bediening!

75. een uitstekende ervaring

76. We waren met een gezelschap van 10, we zaten in de serre en 1 had er haast... Geen probleem en iedereen had heerlijk eten. Bediening is wat warrig, maar wel oké. Tot de volgende keer

77. Harold van Leeuwen

Super lekker eten voor een goede prijs! En grand cafe was ook gezellig! Een echte aanrader!

78. Je waait weg als je voor het raam zit, zo enorm tocht het. Bediening kan de drukte echt niet aan. Verder best goed eten, jammer van de slechte bediening. Ik kom niet terug.

79. heerlijk eten goede prijs, gezellige bediening en live muziek leuke interactie met de gasten

80. Ron de Leeuw

Net ff duurder dan de concurenten, maar dan heb je ook wat! Super eten in een geweldige sfeer, absoluut mijn topper aan de Nesse

81. het ziet er aardig uit. het eten valt te eten. de bediening is niet zo best.

82. Super gezellig restaurant waar eten hoog in het vaandel staat!! Een aanrader voor elke liefhebber die van lekker en gezellig eten houdt.

83. Ingrid & Andrew (Rotterdam)

Het eten, de bediening, de sfeer, echt alles is GEWELDIG!!!! Een regelrechte aanrader voor iedereen die van een goed stuk vlees en/of tapas houdt.

Achter het restaurant is er een enorme parkeerplaats, dus parkeren is ook geen probleem!

84. Alexandra

m.b.t. eerdere recensie: Het eten was wel lekker, maar niet zo aangenaam door de vele rokenden om ons heen en geen ventilatie/afzuiging.

Eén vorige recensie
  85. Goed gegeten! Bijzonder vriendelijke en correcte bediening!

86. R.G. Dijkstra

lekker eten, service goed, ambiance nog beter. aanrader