Op dit adres zit nu: Novello

1195638058 61
1203064744 78
1240198174 79
1411011952 80
1433292010 81
1455572068 78

1. Hier met 6 volwassenen en 5 kinderen gegeten. Het eten was voortreffelijk. Niets op aan te merken.
    Alleen mag de "ijsverrassing" bij het kindermenu wel wat creatiever zijn! Bolletje ijs, kloddertje slagroom met spikkels is lekker maar niet echt verrassend.
    Ik vind het vreemd dat je hier geen kraanwater kunt krijgen. Het is toch ook gewoon een stukje service.
    Verder beslist aan te raden als je goed en lekker wilt eten.

2. Gereserveerd voor 4 personen, waarvan 2 hoog bejaard. Alles rustig en uitgeserveerd, geen haast, waar vindt dit nog. Gewoon een lekkere avond gehad, was toch perfect?

3. Diny Radix

Heel lekker gegeten, mooi opgemaakte borden. Een vlotte en vriendelijk bediening. Voor een goede prijs. Komen hier zeker nog eens terug.

4. Heerlijk gegeten, we waren met vier personen, allemaal verschillende gerechten, alles heerlijk en mooi opgediend, compliment voor de kok! Mooie locatie en gezellige bediening, een aannrader

5. Heerlijk gegeten, we waren met vier personen, allemaal verschillende gerechten, alles heerlijk en mooi opgediend, compliment voor de kok! Mooie locatie en gezellige bediening, een aanrader.

6. We hebben lekker gegeten. De koffie van de drie meiden, met geheim recept, is een echte aanrader. Het ging er bij ons in als een godendrank. Geweldig lekker.

7. Sander S.

Zeer slechte ervaring gehad bij dit restaurant. Donderdag uit eten geweest, de kipsaté was niet gaar (rauw van binnen). Nadat de kipsaté teruggestuurd werd, kreeg ik nieuwe terug. Helaas was deze geheel doorgekookt en de kip was hard. Hier werd niets aan gedaan, ondanks klagen. Ik kom hier nooit meer terug. Zeker niet aan te raden. Prijs / kwaliteit was ver te zoeken. Ook de keuze aan rode wijn was zeer beperkt: slechts 1 soort rode (onbekende) wijn.

8. Binnenkomen en je thuis voelen, dat is kort maar een juiste weergave bij binnenkomst. Schone zaak met vriendelijke bediening, eenvoudige kaart met heerlijke gerechten voor ieder wat wils. Prettig om niet weggekeken te worden, maar de tijd te krijgen om tussen de gangen door even een sigaretje te roken. Dit adres durf ik aan vrienden en familie aan te raden.

9. Wilco vink

Tafel niet ingedekt terwijl het gerecht geserveerd werd, drinken 3 x in het zelfde glas, geen bestek bij de groente en patat, eten koud, rond uit slechte bediening , overige tafels worden niet afgeruimd, lange zit( ruim 3 uur voor een menutje) stuken ui in de salade met de schil, kroontjes van de tomaat in de salade, de baas die de klachten totaal niet serieus neemt enz enz .
    Als je een avondje irritatie wil in combinatie met slechte bediening en beroerd eten, dan is de 3 meiden prima tent!!!

10. Kort van te voren een boeking gemaakt voor 10 personen. Was totaal geen probleem. Prima geholpen en heerlijk gegeten.

11. gisteren met vier personen gegeten. Het was erg gezellig en sfeervol ingericht. De bediening is vriendelijk en spontaan. Er zat teveel tijd tussen de gangen, maar dit was niet zeer storend.
    Eten was goed, zeker voor de prijs. Saltimbocca was echter taai wat een tegenvaller was. De drie meiden is wel een aanrader.

12. Gisteren met 10 personen heerlijk gegeten.
    Bediening vlot en vriendelijk.
    Prijs/kwaliteit verhouding erg goed.
    Het voorgerecht liet wel even op zich wachten maar zag er prachtig uit en smaakte prima.

13. Hadden hier 2 jaar geleden gegeten. Wonen niet echt in de buurt, maar waren vandaag in Waddinxveen. En besloten hier weer te gaan eten na de goede ervaring van toen.
    De patat en bakje sla werden opgediend toen we de biefstuk bijna op hadden. Er werd gezegd: "Beter laat dan nooit". De patat was te hard gebakken. Niet lekker dus.
    Toe bestelden we citroentaart en koffie. De koffie hadden we al op, toen de taart gebracht werd. Dat hoeft toch niet zo lang te duren? De taart hebben we maar laten zitten.

Dit soort zaken hoeven helemaal niet fout te gaan. Dus de volgende keer in Waddinxveen: geen Drie meiden meer.

14. Afgelopen zaterdag met ze tweetjes gegeten bij de 3 meiden.
    Was erg lekker en ook erg gezellig.
    3 gangenmenu is betaalbaar en je krijgt er genoeg voor.

15. JohnBeukers

Laatst gegeten in deze sfeertent. Het was ook echt voor’ t laatst, want weer was er het gesteggel over kraanwater. Eigenlijk wil je er graag een hapje eten omdat het er overwegend goed is. Maar de ware beleidsaard wordt gepresenteerd als je om kraanwater vraagt. Opeens moet je bij jezelf te rade gaan. Want je gaat je door het betoog van de enige man onder het personeel afvragen of je toch niet die verwerpelijke broodroofaard hebt die hij je tracht voor te houden. Hoewel iedereen weet dat er geen positief proefbaar verschil bestaat tussen kraan- of flessenwater, moet je dus kiezen tussen: hou ik het vol om hem sympathiek te vinden en vanwege nonsens een hoge prijs te betalen voor wat thuis vrijwel gratis uit de kraan stroomt, of stappen we gelijk op. Volgens ons moet je als ondernemer bereid zijn om naar je klanten te luisteren en ze niet door dit soort gedoe voor de toekomst buiten de deur te houden.

16. 2 x zijn we er wezen eten 1x met zijn tweeën en 1x met zijn zessen.

Beide keren was het niet echt bijzonder:

1e keer met zijn tweeën was lekker maar erg rommelig bediend en de temperatuur van het eten was eigenlijk niet zo heel erg warm. Maar ach het was druk dachten we toen.

2e keer was waardeloos; eten was nu echt koud en 2 van ons hadden een lauw bord, weer was de bediening rommelig en kwamen ze aan de verkeerde tafel bedienen.

Voor ons géén 3 meiden meer...

17. Martine

Wat hebben we hier heerlijk gegeten afgelopen zaterdag! Erg gezellig en vriendelijk personeel. Drie gangen menu is zeer betaalbaar, zeker als je ziet wat je krijgt. Zeker voor herhaling vatbaar!

18. Al diverse malen zeer gezellig gegegeten; zowel met collega's van kantoor, familie, vriendinnen en echtgenoot. Menu zeer goed van smaak; leuke opgestelde menukaart en gezellige bediening.

19. Ben 139 punten

Aardig restaurant aan de Gouwe. Service is sterk afhankelijk van wie er staat. We hebben het al uitstekend meegemaakt maar ook meegemaakt dat het om te huilen was.
    De driegangen diners zijn meer dan betaalbaar en prima van kwaliteit. Want ja, het koken is niet verkeerd hier.

20. Jolanda Poth

Heerlijk gegeten. Prima bediening, en goed verzorgd. Binnenkort gaan we er weer eten.

21. Joke van vliet

Prima restaurant waar je lekker kunt eten. Duur is het ook niet en daarom wordt er geen gratis glaasje water geserveerd, aldus de eigenaar! Jammer, want wij hadden wel een fles wijn. Voor de eigenaar is dat geen reden om gratis water te geven.

Als je benzine tankt krijg je er ook geen gratis olie bij, aldus de eigenaar!

Voor ons aanleiding om De Drie Meiden even te mijden.

22. Erg gezellig restaurant met uitzicht op de Gouwe. 3 gangen keuzemenu is heel gevarieerd en de gerechten zijn heerlijk. De menukaart is erg leuk, met al die aparte benamingen.

Ook de bediening doet zijn best. Vooraf reserveren is meestal wel handig, omdat het vrij vaak vol zit.

23. j.neeleman

Met zijn vieren heerlijk gegeten.

24. catharina

25. Jaap van Onselen, Kwintsheul

Klasgenoten van de Eindexamenklas 1963 van de Tarcisiusschool, Kritzingerstraat in Den Haag bedanken de Drie Meiden, die op een fantastische wijze hebben meegeholpen aan de geslaagde reünie.

26. Wij hebben een geweldige avond op 14 februari 2009 gehad bij de Drie Meiden. Op die avond hebben wij voor familie en vrienden ons 25 jr. huw. feest gevierd. Eerst een gezellig ontvangst met een drankje en daarna een prima 3-gangen keuze- menu (voor elk wat wils) en tot slot een heerlijk kopje koffie of thee toe.

27. Ruud en Peter

Laatst naar de meiden geweest en na een eerdere 1e uitstkende keer viel het nu toch wel erg tegen.De keuken is open tot 21.30.wij waren er om 20.30 en volgens de bediening was het voorgerecht niet meer te krijgen omdat de kok alles had opgeruimd en weggegooid.Nou dat was dus niet waar.Dit bleek bij navraag aan de baas.We kregen als excuus dat het na het in het weeknd zo druk was geweest wat niet wasverwacht en daarom er dus niet voldoende voorraad was.Ok dat kan maar toch jammer dat er verder niet veel aandacht aan werd besteed.Verder was het eten aardig maar niet zo goed als de 1e keer en met veel frites maak je het echt niet goed.Helaas een jammerlijke ervaring maar we geven ze nog een kans.

28. Kees Albeda

hartstikke lekker eten en heel gezellig restaurant.

29. Peter en Miranda

Restauratn heeft een zeer goede prijs- kwaliteits verhouding. Ook de bediening is altijd netjes en correct en ook belangrijk, goed verzorgd. Straalt een goede sfeer uit en ook met kinderen kan men hier het hart ophalen in de aparte speelkelder.

Ik noem het een Zeer Goed Restaurant waard ( na onze meerdere bezoeken).

30. Eten echt niet bijzonder, prijs is niet hoog, maar kwaliteit is er naar.

31. bert verhoef

Prijs, kwaliteit prima. Voor die prijs zo'n kwaliteit eten serveren is geweldig.