Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wachtum verdeeld zijn.

1. Steakhouse Wachtum

Hopelijk zijn het nog opstartproblemen. Het was er koud, de muziek stond te hard, te weinig licht, zodat je niet goed kon zien wat er op je bord ligt. We moesten erg lang wachten op het eten en kregen het met veel tijd ertussen per persoon opgediend. Prijzen liggen flink hoog, zeker als je kijkt naar de kwaliteit van het eten. Een glas kraanwater kost 3 euro!
    Daarbij moet wel gezegd worden dat de bediening vriendelijk is.

Geweldig restaurant, maar helaas bestaat het sinds zeer kort niet meer.
    Er komt nu een steak restaurant met een andere eigenaar.

Gastvrij en het eten is super.
    Voor herhaling vatbaar.

Op 19-08 met 4 personen hier gegeten. Het was heerlijk en erg gezellig.
    Aardige bediening ook.

F. Pieters

12 februari met 6 mensen gegeten; we werden verrast door de "ober/uitbater", kregen een verrassingsmenu aangeboden, wat natuurlijk al leuk was. Zowel in voorgerecht als in hoofdgerecht waren zowel vis als vlees, gekookte als rauwe groenten aanwezig. Alles perfect van smaak; compliment waardig! Ook de prijs was erg gunstig.
    Alles perfect op één ding na; de tafels zijn te laag, de benen komen tegen de onderkant van de tafel aan, waardoor je niet gemakkelijk aan tafel zit.

Super gezellige avond gehad, via Groupon onbeperkt spareribs en kip eten. Wat een hoeveelheid, en dan ook nog veel bijgerechten. Soep en stokbrood van het huis. Echt geweldig! Gezellige avond gehad met 6 personen aan de stamtafel.

Peter vd Lind

Super goed kwaliteit en overheerlijk Eten! Vooral de spareribs zijn super! Service is ook altijd goed en porties zijn zeer goed voor 1 persoon. Heb zelfs vaak te veel hihi

Geweldig feestje. Van binnenkomen: soep stond klaar met heerlijk brood, tot een verrassingstoetje toe. We komen deze vakantie zeker nog keer weer

10. Internationaal Wachtum

De diversiteit van het aanbod, de presentatie, de vriendelijkheid en de smaak waren super. Top, zo hoort het te zijn, ga zo door.

Geweldig verrast. Het menu van de kok genomen, echt geweldig.

Goede en lekker gebakken vis uit viskraam en heerlijk in de zon op het terras. Compliment aan kok.

Geweldige locatie en catering, je weet niet wat je mist. Oude gezelligheid. Goede gastheer / kok en bediening.

Margriet Vredeveld

Dirk

Gister hebben wij hier ontzettend genoten van het verrassings-valentijnmenu! Ontzettend goede gerechten, bestaande uit goede ingrediënten. De sfeer in het restaurant is lekker huiselijk, waardoor het er hartstikke gezellig is. Mochten wij binnenkort in de buurt zijn, dan komen wij zeker weer langs!

Wat een genot om weer een no nonsens restaurant in de buurt te hebben , geweldig gegeten zaterdag

Elke keer weer verassing. Prima verhouding prijs / kwaliteit. Top! Ben blij dat ik in de buurt woon.

Henny Brandes

Anneke en Eric

Ik ken deze kok al een aantal jaren. Is een superkok en kom zeker nog eens eten.

Jack en Gerda

Wij kennen de kok al jaren. Wat je ook eet, een verrassingsmenu, menu van de dag etcetera: het is altijd super lekker. Heerlijk aan de stamtafel zitten, ongedwongen sfeer.

Voor ons Nummer 1 in Drenthe!!

Heerlijk gegeten in deze ambiance. Sinds september 2014 nieuwe eigenaars. Vooral de sliptong en warme gerookte zalm als voorgerecht waren heerlijk, werkelijk een delicatesse. Regelmatig leuke aanbiedingen, zoals Stampotbuffet, met niet alleen worst, maar heerlijk ander vlees of eigengemaakte worst erbij. Een Sublieme Kok, en een leuke gezellige bediening. Zeker de moeite waard om aan deze zaak een bezoek te brengen. Het eten is een Festijn en zeer redelijk prijzen, met leuke dagmenu"s. Laat U verrassen!

Wil van Dungen

Toevallig hier terecht gekomen, sinds begin september nieuwe eigenaar. Vooraf een salade van warm gerookte zalm (de rookton was nog warm buiten). Hoofdgerecht rose gebakken eend met roseval aardappeltjes, salade en spruitjes (beetgaar met knoflook en koriander) heel apart. Toetje hadden wij alleen nog plaats voor een drentse koffie. Echt wij komen met twee weken terug.

Orazio Ruocco