Op dit adres zit nu: Yutakana

Wok Planet in Waalwijk

Wok Planet bevindt zich in het mooie centrum van Waalwijk aan het Sint Jansplein met ruime gelegenheden:

- Voor de ingang van ons restaurant
    - Bij het Unnaplein en de nabij gelegen bibliotheek
    - Aan de Wilhelminastraat

• OV

Ongeveer 5 minuten lopen vanaf het busstation Vredesplein.

• All you can eat

1542098222 69
1620764636 70
1632002695 70
1688192991 70

1. Eten en drinken: Eten smaakte goed. Internetverbinding was traag, waardoor bestelling van drankjes moeizaam ging, tussen de drankjes moest je 8 minuten wachten. Dat betekende óf allemaal tegeljjk drinken óf op elkaar wachten.
    Sfeer: Een crematie is gezelliger. Te fel licht, tafels dicht op elkaar.
    Service:ze waren vergeten lachebekjes te eten, personeel keek erg chagrijnig. Uit eten moet een feestje zijn! De mannen met de plamuurmessen (bij de bakplaten),verstonden geen Nederlands maar deze stukadoors glimlachten tenminste wel.
    Prijs/kwaliteit: ruim €5,-- voor een fles water is ronduit belachelijk.
    Dit was de eerste en gelijk de laatste keer. Ik schaamde me rot voor mijn gasten.
    Feedback gegeven aan personeel: haalde hun schouders op.

2. Koos

3. Tom Hoogdorp

4. Braspenning

Belachelijk lang moeten wachten en dat terwijl de carnaval al voorbij was. Bakplaat duurde lang, alsof de kok net nieuw was. Leek wel of er maar een of 2 personeelsleden rondliepen om af te ruimen en te bedienen. Servies bleef lang staan, stapelde zich lekker op, maar is wel ongezellig. Lang wachten op een drankje wat je via de tablet kon bestellen. Personeel riep alleen maar sorry het is een beetje druk. Zet er dan wat extra personeel bij. Het eten van de bakplaat en wok ging overigens wel, ondanks het lange wachten. Het koude buffet en warme buffet daar had ik mijn twijfels over. Sommige zaken zagen er niet echt vers meer uit. Jammer, het was een paar jaar geleden voor mij een topzaak, maar is er in de loop van de tijd niet op vooruit gegaan.

5. We hebben hier weleens beter gegeten. Koude soep, een kok achter de bakplaat die nog even moet oefenen. Overal koud en tocht in het restaurant, klachten doorgegeven maar er was niks aan te doen. Hopelijk gaat wokplanet een en ander weer verbeteren.

6. Fam. Beekmans

Wok Planet in Waalwijk vinden wij absoluut een aanrader. Goed eten, mooi restaurant en zeer vriendelijk personeel!

7. Slecht, gaan niet meer terug, is geld niet waard. Het leek wel of wij de oude meuk van de dag ervoor kregen.

1,4
  8. Bij Wok Planet in Waalwijk kun je lekker eten. Het drinken kun je bestellen via een tablet wat zeer snel werkt want als het rustig is heb je het drinken binnen 2 minuten op tafel staan. Verder is de bediening en het personeel erg aanspreekbaar en behulpzaam. Ze lopen niet te veel langs de tafels, borden worden snel opgehaald. De sfeer is zeer modern en gezellig.

Het is een zeer zekere aanrader om eens te gaan eten.

9. In de kantine "Wokplanet" hebben wij met gehele familie gegeten. Eten was vies. Saté droog en hard, warme haring en erg vieze sushi. Drinken kwam vaak niet, of niet compleet. De tafels werden niet leeg gehaald, waardoor het leek alsof er alles gratis werd weggegeven bij de mc donalds op een zondag avond.
    Ons zien ze nooit meer terug!

10. Na een dag efteling met de familie hier gaan eten dit was de eerste en gelijk de laatste keer. Ik ben geen zeikerd met eten maar dit was ronduit slecht! Drinken moest je lang op wachten of kwam gewoon niet. Eten was zout en werd niet tot nauwlijks aangevuld de spekjes bij de chocoladefontein waren zo oud dat je iemand zn hersenpan ermee in kon slaan. En dan nog maar te zwijgen over de warme haring en ronduit ranzige sushi(koud buffet). Tafels stonden te dicht bij elkaar waardoor je geen enkele privacy hebt. Tafels worden amper afgeruimd.jammer wat een leuk einde moest worden van een gezellige dag is mislukt. Wij komen hier zeker niet meer...

11. Heerlijk gegeten. Ik vind het wel wat hebben die mooie nieuwe moderne uitstraling. Ik kan me voorstellen dat als het echt druk wordt, je gevoel van privacy aan je tafeltje in het gedrang komt. Vanavond geen last van gehad. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

12. Het eten is lekker en vers! Je drinken bestel je via een tablet! Dit is handig! Gezellig sfeertje en vriendelijk personeel! Ook voor een goede prijs! Ga zo door ik kom zeker terug!

13. Het eten was heerlijk, de service was goed. En de sfeer lekker hip en modern enzo.

14. Ik kom hier al jarenlang, was een van mijn favoriete restaurants door goed eten en leuke sfeer. Ben er na de verbouwing geweest. Eten is nog steeds goed maar de sfeer totaal weg. Tafels zo dicht mogelijk op elkaar, fel licht iedereen kan bij elkaar op het bord kijken. Is wel te zien dat de verbouwing vooral gedaan is om meer mensen erin te kunnen stampen. De kookcapaciteit is hetzelfde waardoor de wachtrijen langer zijn...

6,5
  15. Voor de verbouwing waren we al 13 jaar regelmatig te gast bij deze wok. Zo'n eens in de twee weken.
    Er was sfeer en het eten was redelijk.

Afgelopen zaterdag geweest, de sfeer is weg. Ander (onvriendelijk) personeel, open buffet voor de bakplaat, waar iedereen overheen kucht en hangt. "slabuffet" een aanfluiting. Soep was koud.

Gewoon kraanwater wordt niet meer geschonken (karaf) je mag nu meer dan 5 euro(!!) betalen voor 3/4 liter. Er zijn banken gecreëerd waarbij de gasten zo dicht op het eten zitten met de rug... dat gasten met lang haar met hun haar in het vlees en de groenten zitten. Het toetjes buffet zag er vies uit, kinderen graaien en leggen het eten weer terug. En nu was het niet eens druk!!

Helaas zien ze ons nooit meer.

3,1
  16. Na de verbouwing een erg moderne sfeer. Nieuw personeel en een frisse omgeving

Eten smaakte erg goed de bediening ging vlot. Toen we om een paracetamol gingen ging er gelijk iemand naar de winkel om die te halen. Dat is klantgerichtheid

Tot de volgende keer!

17. Kristijana

Jaar geleden kwam ik voor het eerst en ik was verrast hoe alles sfeervol en lekker en goed geregeld was. Deze verbouwing is alleen maar bewijs dat verandering niet altijd verbetering is. Ik mis sfeer van vroeger, ik had het gevoel net alsof ik ergens bij een centraal station restaurantje zit. Zo fel verlicht, tafels helemaal volgepropt zodat ik iedere keer als iemand langs wilde gaan op moest staan. Jammer...

2,8
  18. Mantios Damasos

Het koude buffet is gewoonweg ontzettend slecht, alles leeg en eten niet lekker, geen smaak!!

Eén kok achter de wok is niet genoeg, zorgt voor grote rij met mensen die wachten om te eten en sommige gerechten missen op het buffet.

Restaurant zit slecht in elkaar wat betreft organisatie en decoratie, je krijg niet het gevoel dat je in Aziatisch restaurant zit te eten.

Ik vond de prijs hoog in vergelijking met smaak/kwaliteit. Wel een plus punt is dat de weinige bediening behulpzaam was.

Ik ga nooit meer terug.

1,3
  19. Sjouke Schaafstra

20. Dit is mijn favoriete Wok restaurant in de omgeving! Het eten smaakt heerlijk, personeel is vriendelijk en de keuze in het soort eten is uitgebreid. Vaak zijn wij er al als ze net open zijn, het personeel is dan nog druk bezig met alles klaar maken maar verteld wel vriendelijk dat je al een voorgerecht (soep) kunt nemen.

Ik ga hier zeker weten vaker heen want het is er erg gezellig, ook op drukke tijden is het goed te doen.

21. Al jaren bezoeken we ons favoriete wok in Waalwijk.
    Buffet is altijd netjes en schoon, leuke bediening en de smaak van de sauzen zijn heerlijk. Vooral wok planet saus is top! Vorige week weer eens bezocht met mijn man en kids. We zaten gezellig op de verhoging bij het raam. We hebben heerlijk gegeten zoals altijd.

Ik zal zeggen; tot snel

22. Tonny en Jo

25-01-2013 Slechte bediening, weinig keuze van de wok, alles wat in de bakken zat was lauw, wij waren de eerste klant waren al 2 bakken ijs leeg. Goedkoop was het ook niet voor een vrijdagmiddag.Slechte bediening van drank. Wokken duurde ook erg lang. Beslist geen aanrader.

23. Slechte bediening, komen laat vragen of je iets wilt drinken. Vertellen niets over de prijs/arrangement. Klaarmaken van wokgerecht duurde erg lang, was wel lekker. We voelden ons wat verloren en er kwam ook geen tweede consumptie vanzelf, toch maar weer serveerster opgezocht. Teleurstellend!

24. Leuke tent goed eten voor een lage prijs. Kom hier altijd met vrienden meestal zit ik op de eerste verdieping. Goede ervaring, alleen sinds kort veel nieuw personeel, denk onervaren. Jammer dat het lieve meisje dat achter de bar stond er niet meer staat, verder echt een aanrader lekker!

3,5
  25. Helaas, ongeveer jaar geleden besloten om hier niet meer naar toe te gaan ivm darmkanalen in de garnalen en alles wat voorgebakken was en in warmhoudbakken zat lauw of koud was. Vanavond toch maar weer een poging gewaagd en helaas, van de 9 tijgergarnalen waren er 5 nog voorzien van het darmkanaal, bij 3 daarvan zelf darmkanaal verwijderd en 2 terug gegeven aan serveerster. En ook vanavond weer lauwe tot koude voorgebakken gerechten. Zonde van onze centen en ik baalde flink waardoor helaas mijn eetlust ook snel verdwenen was. Hier wil ik echt niet mee zeggen dat alles slecht was, beslist niet hoor maar ik had zo'n zin in garnalen met dat lekkere sausje!!!

26. Gewoon lekker, zowel wokken als de bakplaat. Personeel is super, jammer dat de wokkok engels spreekt.Muziek kan beter..

27. Eline en Erik

28. Goed en lekker en een gastvrije bediening, boven verwachting!

29. PJ 17 punten

Hierbij wil ik mijn dank betuigen aan het heel gezellige personeel van dit restaurant. Ik heb mijn verjaardag daar gevierd. Het was mijn 1e bezoek en met de dienstdoende hostess had ik een goede en heel belangrijk een enthousiaste service ervaren. Het buffet zag er gezond uit, regelmatig bijgevuld en als er iets van afweek, vraag er gewoon naar. Niets is hun te veel. Ook de inrichting was heel gezellig, schoon en heel Feng Shui. Mijn 9-jarige dochter kon zich daar ook goed vermaken. Aan de manager Andy, tot u het woord. Ga zo door. Wees open, blijf aandacht geven aan de klanten en houd alles tactvol bespreekbaar. Want gezelligheid Doet eten! Nogmaals mijn hartelijke dank. Een herinnering waard. In Liefde en Licht, PJ.

30. Ik eet hier enkele malen per jaar, naar tevredenheid. Het eten is altijd vers en wordt prima bereid. Er is ook altijd volop keuze.

Ik heb nog nooit langer dan 5 minuten hoeven wachten om een tafel toegewezen te krijgen. Zelfs niet op drukke dagen. Het is er netjes en schoon.

Inrichting vind ik ook prima, zo'n beetje wat je verwacht in een wokrestaurant, al heb ik een kleine tip: de lichten mogen best wat gedimd worden voor net wat meer sfeer en gezelligheid ;-)

31. Heel leuk eettentje, relaxte sfeer, veel ruime zitplaatsen en vriendelijke bediening.

Ook de teppanyaki plaat is een goed onderdeel in dit restaurant.

Ik ben zeker van plan om hier vaker te komen en voor het geld hoef je het niet te laten, want de prijs is erg goed.

32. Beste mensen,

Ik lees niet elke dag de recensies op internet van mijn wok restaurant die geschreven zijn door mensen.

Een vaste klant zei tegen mij dat ik op eet.nu eens moet gaan kijken over de recensie van ene Mariska en dat doe ik nu.

Ik wil verder ook niet verdedigen, ieder zijn eigen mening maar ik moet toch even iets uitleggen want aan de recensie van Mariska op 21/09/2009, kloppen heleboel dingen niet, die ze verteld.

Ze noemt Wok Planet een vreetschuur?

Wok planet beschikt over ongeveer 400 zitplaatsen, zoals alle wok restaurants uit de omgeving, maar is in 2 verdiepingen verdeeld, ieder met een eigen keuken en dus per verdieping veel kleiner dan andere wok restaurants uit de omgeving.

Verder zei Mariska dat ze om kwart 8 binnen was en ander half uur later een tafel kreeg?

Dat is echt onmogelijk!

Ten eerste :

Wok Planet bestaat nu al bijna 6 jaar en ik kan me nog geen 1 keer herinneren dat er mensen zijn die langer dan 30 minuten willen wachten en aan onze kant willen wij dat uiteraard ook niet. Want meestal zeggen we gewoon dat het vol is als de nieuwe gasten langer dan 30 minuten moeten wachten. Dus mensen die gereserveerd hebben kunnen gelijk aan tafel en anders uiterlijk 10 minuten met een drankje van de zaak.

Ten tweede:

Op de 2e verdieping zitten al mensen rond 16:45 uur.

En de 1e verdieping gaat om 18:30 uur open.

Dus als zij om 20:00 uur binnen komen dan zijn er al genoeg plaatsen vrij op de 2e verdieping dus onmogelijk dat er op dat moment geen plekken zijn en 1,5 uur moet wachten.

En als laatste:

Ze kwamen 19:45 uur binnen.

Minimaal 1,5 uur gewacht.

Dat betekent dus dat ze rond 21:30 uur aan tafel gingen.

Ons keuken is tot 22:00 uur open en uiterlijk 22:30 uur en echter niet later.

Dat houdt dus in dat ze tussen het half uur en 1 uur hebben gegeten?

Dus jullie mogen de conclusie trekken over het verhaal van mevrouw Mariska.

Als mevrouw Mariska dit verhaal van mij leest dan nodig ik haar graag uit voor een gesprek.

Met vriendelijke groet,

Andy.

33. Zijn hier een paar keer gaan eten, is erg rommelig, soms druk en niet echt overzichtelijk.

Eten was wel goed. Verder niet echt iets bijzonders om hier vaker naar toe te gaan.

34. De 1ste en de laatste keer dat wij zijn wezen wokken in Waalwijk! Wat dat betreft zijn wij echte wok liefhebbers en doen dit ook zeer regelmatig.
    Veel verschillende wokrestaurants gehad waarbij Waalwijk wat betreft sfeer, service en klantvriendelijkheid achteraan staat. Wij hadden om acht uur gereserveerd bij Wok Planet in Waalwijk. Om kwart voor 8 waren wij netjes aanwezig om, om 8 uur aan ons tafeltje te kunnen zitten. Ander half uur! later kregen wij eindelijk een tafel toegewezen, nadat we met regelmaat personeel hadden aan geklampt ( een echte receptie is namelijk niet te vinden en dat wat er voor door moest gaan was onbemand) en nadrukkelijk hebben gezegd dat er een diabeet in ons midden was die uiteraard al gespoten had omdat ze rond 8 uur had verwacht aan het eten te zijn.
    Na eindelijk een tafel te hebben konden er nog geen excuses af en werd er gedaan alsof dit de normale gang van zaken is.
    Los van deze service en klantvriendelijkheid die geboden wordt, is het net een grote vreetschuur en moet je erg lang wachten op bediening.

Nee zeker geen aanrader! In de buurt van waalwijk zijn er genoeg anderen en vele malen betere wokrestaurants te vinden!

35. Echt super!

Eten altijd vers.

Een aanrader!

36. Ik kom er regelmatig eten. Meestal zit ik op een goede plek.

Helaas zat ik de laatste keer op een plek waar ik het toch best koud had. En daar zat ik ook naast het eten.

Verder is het erg lekker en ik blijf gewoon terug komen :D.

37. Fam Akbuga

Wij kunnen bijna zeggen dat we hier vaste klanten zijn!
    We komen er met het gezin best vaak..

Lekker eten.. leuke bediening!

38. Nee, geen tweede keer, een gekrioel van mensen, en erg rumoerig. Het ergste is te weinig personeel, welke niet correct behandeld wordt.

6,3
  39. je kunt er gezellig zitten,het eten is erg lekker en vers.
    de bediening netjes en de koks vriendelijk ,ook voor de kinderen is er een speelhoek zodat je zelf rustig kunt eten.
    we gaan er vaak naartoe echt aan te raden

40. Je kunt er voor weinig geld eten, maar als je weet dat de fooien door de baas worden achter gehouden, krijg je een vieze smaak,. Je moet ook niet onder een rooster zitten, dan is het koud en dan weer warm. GEEN AANRAADER

4,5
  41. Je kunt hier geweldig lekker eten! Wij zijn echte wokliefhebbers en hebben verschillende wokrestaurants bezocht, maar wokplanet waalwijk blijft toch de beste!

42. Marion Stakenburg

Leuk sfeer en ziet er tenminste niet uit als een vreetschuur.Werkt ook zeer verslavend. Alles is lekker en vriendelijk bediening ook de koks zijn heel aardig. Zeker een aanrader.

43. Heerlijk, makkelijk en voor ieder wat wils. Alleen is soms de bediening wat traag en af en toe is het zo ongelooflijk druk dat je lang moet wachten. Maar als je dan eenmaal je eten hebt, top !

44. Geweldig restaurant dat bij mij hoog in het vaandel staat. Onbeperkt lekker eten, goed klaargemaakt

45. Niet mokken, lekker wokken. En dat kun je echt hier. Een aanrader als je wokken lekker vindt. Wel reserveren, anders geen tafel. Meestal erg druk en helaas niet rookvrij.