Shibusa in Waalwijk

Bezorgrestaurants in de buurt van Shibusa

Online eten bestellen

1582069202 76
1591926207 72
1693781924 61

1. Mariëtte

De helft van De bediening had geen mondkapjes en hield geen afstand sterker nog iemand van de bediening ging naast mensen zitten? Hij kwam ook ongemakkelijk vaak langs voor een gek praatje totaal niet relaxt je zag het ook dat de andere 3 tafels er ongemakkelijk van werden. In 2 uur tijd hebben we maar 2x kunnen bestellen en er is ook niet gevraagd of we nog iets te drinken wilde. Om het nog helaas nog erger te maken waren allebei de leveringen en de eind bon verkeerd. Bij het zeggen dat de bestelling verkeerd was zuchte de man diep uit zijn neus en zonder iets te zeggen (Excuses, sorry oid) nam hij het mee terug om het door een collega te laten na kijken. (Meisje was wel behulpzaam!) De bon moest vervolgens worden betaald worden door middel van een tikkie omdst de pin het niet deed. Het was echt vreselijk heel de ervaring.

2. Bij aankomst werd ons op onvriendelijke toon medegedeeld dat het restaurant niet langer het all you can eat menu hanteert, alleen nog a la carte. Hierdoor was de keuze ook zeer beperkt. Personeel is onvriendelijk op het onbeschofte af en van sfeer is geen sprake. Goede sushi, dat dan weer wel.

5,5
  3. Joost Duquesnoy

Wat bijzonder was, was dat de reservering die we bij eet.nu hadden gedaan niet aan het restaurant gemeld was. Er kunnen geen reserveringen meer geplaatst worden. Maar dit soort sites als eet.nu blijven gewoon doorgaan alsof er niks aan de hand is. Waar het eerst een goede all-you-can-eat was, is het nu meer alla carte. iets wat je natuurlijk ook niet op eet.nu terug ziet.

Gelukkig konden we gewoon terecht was het eten overheerlijk en de service goed.

MAAR DIT SOORT BOOKINGSITES MOET ZIJN ZAAKJES EENS OP ORDE BRENGEN!!!

4. Altijd fijn gegeten maar zou all you can zijn. Eerst was de reservering niet doorgekomen en de website zou offline zijn wat dus niet zo is en het was all you can eat maar plots niet meer. Geen enkele consessie terwijl het toch echt het gebrek van het restaurant was dat de site niet werkt zoals zij willen

5. Diana Raaijmakers

Wij hadden gereserveerd de reservering is bevestigd en zelfs een herinnering van gekregen bij het restaurant aangekomen waren ze aan het verbouwen en ook de keuken dus ze waren gesloten verteld van de mailtjes maar helaas niks meer aan te doen werdt er verteld...

6. We hadden gereserveerd voor onze trouwdag, maar helaas geen bericht gekregen dat ze aan het verbouwen waren. Toen we aankwamen was het gesloten.
    Was ook nergens aangegeven.
    Gelukkig hebben we nog bij een hele goeie andere sushi tent kunnen eten en onze trouwdag daar kunnen vieren.

7. We kwamen voor all you can eat, toen we aankwamen bleek dat net een paar dag veranderd te zijn naar al la carte, wij vonden het erg slecht dat dit van te voren nog nergens was aangegeven want dat was niet waar we voor kwamen. Het eten was verders prima maar in verhouding een stuk duurder dan all you can eat, dat was erg jammer

8. Online gereserveerd voor all you can eat, helaas was dat ineens niet meer. Wij zijn meteen weggegaan. Konden ook geen oplossing bieden. Om 6 uur ook maar twee mensen binnen..

9. Kristel van Drunen

Het was er erg koud binnen, de ober heeft 3 x een glas drinken bij onze tafel laten vallen. De muziek stond erg hard en je betaald veel voor iets wat dat geld niet waard is.

10. Lekkere sushi, helaas weinig sfeer en matig personeel.

11. Gereserveerd bij een All You Can Eat restaurant, zoals zij ook op de site aangeven.
    Bij aankomt blijken ze opeens A La Carte te serveren.
    “Ik streep even de gerechten weg van de kaart, welke ik niet op voorraad heb.”
    Streept driekwart van de kaart weg, wat een lachertje. Meteen weggegaan. Wat een ballentent.

12. Linda Groffen

Het eten was super lekker. Het smaakte goed en je proefde dat het vers was. Er was aandacht besteed aan de opmaak van het bord. Helaas duurde het door personeelstekort wat langer. Maar het was het wachten waard!

13. Onlangs voor het eerst bij Shibusa gegeten en het was een genot en zeker een aanrader! We waren op een doordeweekse avond en het was erg rustig. Daardoor kregen we alle aandacht en hebben we ons lekker laten verrassen door de kok. De eigenaar heeft duidelijk passie voor zijn vak en heeft ons heerlijk eten voorgeschoteld. We waren aangenaam verrast en gaan zeker nog eens terug!

14. Wij hebben heerlijke sushi gegeten alles met veel zorg bereid en verse producten.
    Vooral de special rolls zijn Super lekker.
    Zeer lekkere sushi die je op weinig plaatsen zo lekker kan eten.
    De eigenaar maakt alles met veel zorg klaar en mooi opgediend echt een TOPPER.
    Wij gaan zeker weer terug ,echt een AANRADER voor iedereen.
    Marijke en Jan en Sandra en Co

15. Stefanie pullens

Nergens zo’n perfecte sushi, vooral de specials.

16. Zoals altijd weer heerlijk gegeten! Aanrader!

17. Jacqueline

We hebben weer heerlijk gegeten. De kwaliteit is echt super. De sfeer is intiem en we gaan dan ook zeker hier weer eten.

18. J Leijtens

We hebben heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar raad het iedereen aan die van Sushi / Japans houd en je word er vriendelijk bediend.

19. In de wijde omgeving de beste sushi tent. Echt vers.

20. Hier op een vrijdagavond gegeten en we zijn echte sushi eters. De sushi was enorm lekker. Echt verse kwaliteit en de “special” rolls zijn echt een aanrader om die bij elke ronde er eentje bij te bestellen. Top!!

21. Heerlijke verse sushi! Personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Sfeer is goed, alleen was het aardig verlicht binnen tijdens het dineren.

22. Aanrader! De lekkerste sushi!
    Goede prijs kwaliteit verhouding.
    Vriendelijke bediening.

23. Wesdorp r.

Met vier personen gegeten en iedereen was verrast door de sfeer en de kwaliteit van de maaltijd.

24. Super goed gegeten. Eigenaar en personeel super vriendelijk. We hebben een fijne avond gehad. Aanrader!

25. Sushi besteld, krijg ik een mail dat ze het niet komen leveren zonder enige uitleg en werd erbij gezegd dat ik binnen nu en 10 dagen mijn bedrag terug krijg. Heb ze na het lezen van de mail gebeld, maar er werd niet opgenomen. Nu heb ik op de verjaardag van mijn dochter geen eten en moeten we nu last minute iets anders regelen.

26. Slecht!!

27. Dirk Vissers

Een van de betere restaurants waar ik ooit gegeten heb. Lekker veel kunnen proberen, want we aten all you can eat. Ook allemaal professioneel klaargemaakt.

28. Gewoon te slecht voor woorden. Slechtste Sushi restaurant ooit. Redenen:

Op een schotel was de kip niet gaar (levensgevaarlijk!!!).
    Op een andere schotel was de kip door-en-door gaar.
    Maagkanaal zal nog in de garnalen.
    Wat men ossenhaas noemt hang van pezen aan elkaar, was zeker geen ossenhaas en ook niet te eten.
    Het is onbeperkt eten, maar tempo is uber traag.
    De halve kaart heeft "extra kosten".
    Bediening slordig / vergeetachtig.
    Zelf moet je steeds vragen of je nog iets te drinken mag.
    Prijzen drank enorm hoog.
    Uitleg concept op jip&janneke niveau.

NOOIT MEER NAAR SHIBUSA WAALWIJK.

1,5
  29. We werden gelijk goed geholpen, de serveerster werkte er volgens mij nog niet zo lang maar probeerde ons goed te helpen. Er zit wat tijd tussen de gerechten, maar dan kun je ook rustig van je eten genieten. Sushi was erg lekker en vooral ook vers gemaakt. Prijs is naar mijn mening aan de duurdere kant, maar je krijgt wel waarde voor je geld en het is niet zo'n typische all you can eat tent. Heel fijn!

30. y leijtens

Hebben echt heerlijk gegeten alleen de kaart klopt niet qua de kaart met voorbeelden en sommige dingen die we besteld hadden niet gehad moest je echt naar vragen dus dat voor verbetering vatbaar.

31. Wij hadden gereserveerd. Een bevestiging per email en per sms gekregen. Echter toen we aankwamen stonden we aan een gesloten deur. Ze hadden de zaak gesloten vanwege de hittegolf. Het was die dag 40gr. buiten. Er hing een briefje op de deur. Erg begrijpelijk natuurlijk maar zeer slecht om je klanten die gereserveerd hebben niet te verwittigen. Ik heb de volgende dag een email gestuurd met mijn klacht maar nog geen reactie gekregen. Daarom van mij een dikke onvoldoende voor de service.

32. Belachelijke zaak. Hadden nog 2 social deal bonnen liggen, ooit gekocht en nog geldig. Spontaan na een heerlijke dag hobbyen willen we gaan eten. Werd ons gevraagd of we gereserveerd hadden. Nee. Oh dan kan het niet want dan moet je reserveren met de social deal app op speciale tijden, oa half 8. Ik zeg, eeehmm het is nu half 8? (En voor de beeldvorming totale restaurant was leeg, alleen 2-3 tafeltjes op het terras bezet) maar nee er is geen plek meer voor ons, want ze mogen maar x aantal social deal bonnen aannemen per tijdslot en zelfs na overleggen mochten we niet plaats nemen. Nou Shibusa ik kan jullie vertellen ik kom al lang bij jullie, met en zonder bon, vond het fantastisch heerlijk eten, maar na deze ervaring ga ik niet meer komen! Wat een ongelofelijke negatieve manier van mensen benaderen. Je doet mee met een actie of je doet 't niet. Heb je geen zin in de social deals? Doe dan niet mee. En wil je zelfs geen social deals in je restaurant als je zaak helemaal leeg is? Maargoed we hebben elders heerlijk gegeten zonder dat er moeilijk werd gedaan, denk dat dat m'n nieuwe vaste plek wordt. Shame on you Shibusa!

33. H. Nouwens

Eten is zeer goed van smaak, maar het duurt wel ontzettend lang voor je het bestelde krijgt. We hebben in 2 uur 3 ronde's kunnen bestellen. De 4e ronde hebben we maar 1 gerechtje besteld en zijn na 2,5 uur gegaan. Een groot minpunt was, dat men kwam zeggen dat de bestelde garnalen er niet meer waren. Dat moet toch niet mogelijk zijn, aangezien er nog een aantal mensen binnen kwamen, die dan ook bij eventuele bestelling van deze tijgergarnalen, deze dan niet zouden krijgen. (hetgeen dan ook gebeurde). Er hing ook totaal geen sfeer. We zaten met z'n twee in een gesplitst gedeelte van het restaurant en daar was verder niemand.

34. T Rietveld

Met tweepersonen Gegeten Eethen Was redelijk.
    Het zitten waar er vier tafels lans een blinde muur stonden en aan de een kant langs de meet een bank was zo dat er een naar de muur zat te kijken daar bij voelden mij ons niet op ons gemak.
    En kon de we niet van het Eethen genieten.

35. Vandaag bij shibusa mogen eten met een social deal bon. De medewerkster vertelde ons bijna beschamend wat we vooral niet mochten bestellen, waar bij betaald voor moest worden en wat er niet meer was 'bij het nieuwe concept'. Met goede trek weer vertrokken. Niet uitnodigend en de kaart is zoals bij iedere andere all you can eat sushi tent. Het lijkt er in mijn ogen op alsof ze geen gasten willen.

3,6