Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Waalwijk verdeeld zijn.

1. Internationaal Waalwijk

C. van Balen

We hebben hier voortreffelijk gegeten. Het was erg druk waardoor niet alles gelijk op tafel verscheen maar het deed niets aan het eten af. Komen zeker nog eens terug om met vrienden te eten!!

2. M. van Loon

Heerlijk gegeten. Goede prijs /kwaliteit.

3. Een mooie kaart, helaas was ons favoriete gerecht uitverkocht. Uitstekende bediening. Het wijnadvies viel tegen. Prima gerechten, flink aan de prijs, maar dat was het ook waard.

4. Al meerdere malen bij ichizai geweest, een ruim opgezet restaurant met veel keus en lekker eten, vriendelijk personeel en wij vinden het zeker voor herhaling vatbaar.

5. West-Europees Waalwijk

Vriendelijke bediening, maar soms wat langzaam. Het water kwam bijv pas na het eten. De sfeer is sober, maar wel verzorgd. De porties eten waren nogal klein in verhouding met de prijs. De smaak was wel erg goed, maar we hadden wel meer gelust...

6. Sandra & Cor

Vriendelijke bediening en goede service. Heerlijk gegeten met mooie dame aan mijn zijde. Keuze genoeg en het was super. Bedankt!!

7. Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten. Ik vind de service juist erg goed. De eigenaar loopt zelf rond in de zaak, maakt een praatje met zijn gasten en ziet continu wat er gaande is. Het eten is erg smaakvol en wordt ook warm geserveerd. Erg mooie en nette tent. Heb vorige maand een keer bij een ander restaurant gegeten, maar vond dat helemaal niets!

8. Internationaal Waalwijk

We waren met z'n vieren (waarvan 2 kinderen). We kwamen voor een diner. Eten was lekker maar salade had te veel dressing. Verder was de bediening bar slecht, heb daar 2 keer wat van gezegd. We hebben zelf om al onze drankjes moeten vragen en om de kaart! Na ruim een uur zitten kregen we pas ons gerecht, ondertussen werden de kinderen ongeduldig. Toen 2 maaltijden werden uitgeserveerd en de andere twee nog niks hadden, hebben we daar wat van gezegd want het duurde veel te lang om te kunnen beginnen met eten. Echt drama. Nadat we duidelijk hadden aangegeven dat de bediening veel te wensen overliet, merkten we weinig verandering dat er wat mee gedaan werd. Zonde.

9. marleen

Lekker gegeten. Beetje kale aankleding.

10. West-Europees Waalwijk

Heerlijk gegeten en gedronken. Gestart met oesters. Verschillende voorgerechtjes op. Hoofdgerecht en een verrassing van dessert. De borden zijn heel erg mooi en smaakvol opgemaakt. De smaak van het eten was zeer goed. De hoeveelheid per gerecht was meer dan voldoende. De sfeer bij MINT is goed. De bediening is kundig, vriendelijk en attent. Een echte aanrader.

11. Chantal

Het eten is heerlijk en de bediening is razendsnel. De bediening is zo snel dat er continue mensen voorbij vliegen en bordjes weggehaald worden terwijl je het gerecht nog niet eens op hebt. Dit doet volledig afbreuk aan gezellig en ontspannen een avondje uit.

12. Casa Miquell

13. Afgelopen zaterdag met onze vrienden heerlijk gegeten. Men had een verassing menu gemaakt die alle stoutste verwachtingen overtrof. De sfeer is zeer gemoedelijk en de bediening is echt top. We komen weer vaker terug.

14. Bij binnenkomst warm ontvangen en naar de tafel begeleid door een net meisje. Ze wilde ook onze jassen aannemen wat ik zeer verrassend vond, waar zie je dat tegenwoordig nog. Eenmaal aan tafel werd er gelijk wasabi en gember op de tafel gezet voor de sushi. En werden onze drankjes binnen 2 min op tafel gezet.
    Het eten was verrassend lekker, met veel variatie. Van japans tot aan westers, daarnaast hadden ze ook vietnamese gerechten! Het vlees was van goede kwaliteit, zeer mals en de sauzen simpel maar lekker. Niet te veel poes pas. Als dessert hadden we een bolletje witte sesam en groene thee ijs. Allebei ook nog een mini crème brûlée en een schaaltje fruit. Er stond ook nog een dessert bar met vers fruit en gebak en een chocolade fontein, maar we waren goed vol. De dessert bar bewaren we voor volgende keer. Bediening was vlot, netjes en vriendelijk.
    Al met al een leuke avond gehad met lekker eten! We komen zeker terug!!

15. Helma Schreuders

16. Met mijn zus heb ik van een heerlijke high tea genoten bij De Gulle Lach. De ontvangst, de thee, de ambiance en het eten waren zeer de moeite waard. Alles heerlijk vers en vol van smaak.

We hebben op de kaart gekeken voor een volgend bezoek aan De Gulle Lach.

Een echte aanrader...

17. Patricia

Heerlijk eten. Het wisselende 3 gangen menu is zeker een aanrader.

18. Chinees-Indisch Waalwijk

Kurt Agius

19. Martine

Een gezellige avond gehad in een prachtige woonboerderij met uitstekende bediening en heerlijk eten! De vitello tonato was subliem. Erg mals vlees en heerlijk tonijn. Het hoofdgerecht, een trio van vis, was erg smakelijk! Ook het dessert was super. Mijn vader kreeg een prima vegetarisch menu. Ik mocht het hoofdgerecht proeven. Deze couscous was de lekkerste ooit. Dit restaurant vind ik een aanrader!

20. A. Daniels

Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening, er werd rekening gehouden met glutenvrij dieet. Gezellige, ongedwongen sfeer op een leuke plek in Waalwijk!

21. Afhaal en bezorg Waalwijk

We hebben al verschillende malen eten gehaald in dit restaurant. Zeer vriendelijk personeel, authentiek Thais! De smaak is wat je van het Thaise eten verwacht, een caleidoscoop aan smaken, elk gerecht is weer een belevenis. Aanrader!

22. Het eten is heerlijk! De keuze is zeer ruim en absoluut van toegevoegde waarde zijn de Vietnamese gerechten. Wat bij dit type restaurant hoort is de onrust en het rumoer, dat blijf ik jammer vinden. Ik kom zeker terug, daarvoor is het te lekker. Misschien een volgende keer niet in het weekend.
    Dus al bij al een echte aanrader!

23. Tijdens weekend bij de Efteling hebben hier gegeten nav goede recensies. Niets is gelogen we hebben echt genoten van de mooie entourage en de vriendelijke bediening. Het eten was zeer goed voor een zeer vriendelijke prijs. Als klap op de vuurpijl kregen wij als Efteling gast nog eens 15% korting op de gehele rekening!

24. Daniek

25. Erg lekker! Goede bediening en veel variatie qua gerechten. Echt een aanrader.

Het personeel was zeer vriendelijk. Ook een erg mooie interieur.

26. Super lekker gegeten daar, nette bediening. Komen zeker terug.

27. Vanavond gegeten bij Imroz via VakantieVeilingen. Heerlijk gegeten voor bijna geen geld. Super vriendelijk en net personeel!

Ik vind het een aanrader! Ga er zeker nog een keer terug!

28. van de Griendt

12 april j.l. geweest. Tot 2x toe moeten vragen waar besteld drinken bleef. Warme gerechten zijn koud en gehalveerd.

1,9
  29. Snelle service, aardig personeel, eten van top kwaliteit.

30. Ruime keuze en heerlijke sushi!