1420675884 71
1461511923 74

1. Met 6personen heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, en achteraf een heel fatsoenlijke rekening.

2. Fransien van Dinklaan

Wij hebben heerlijk en top gegeten met onze groep echt een aanrader alles vers bereid. Je proeft echt het verschil alles liep gesmeerd, zeker doen zeggen wij! Bedankt voor de mooie avond.

3. Henni van Empel

Te druk en te veel grote groepen. Daardoor duurde alles te lang, na anderhalf uur pas het voorgerecht. Het eten was verder prima, weinig groente/salade. De bediening probeerde alles goed te doen maar lukte niet echt. Diverse keren zelf om dingen moeten vragen die gewoon bij het bestelde gerecht zouden moeten zitten.
    Geen aanrader om nog een keer met een groep te gaan eten.

4. Heerlijk eten. Personeel erg onervaren.

5. Jan van Andel

Helemaal TOP. Wij gaan zeker daar meer naar toe omdat het heel goed eten is tegen schappelijke prijs, in een goede ontspannende omgeving.

6. Vanavond weer gegeten super goed wederom super kwaliteit en prijsverhouding. Heel erg druk maar het was een geoliede machine. Fijn om te zien.

7. Gısteren door vrıenden uıtgenodıgd om bıj het galgenwıel voor de eerste keer te gaan eten. Enthousıast vrıendelıjk personeel, er hıng een gezellıg brabants sfeertje en het eten was echt goed! Tot snel weer.

8. Gisteren bij Galgrnwiel geweest.

Heerlijk gegeten met vijf personen
    Vlotte bediening en leuke sfeer. Echt relaxte plek voor lekkere gerechten. Komen zeker terug. Klasse!

9. L. Rekkers

Gisteravond met 6 personen heerlijk gegeten bij Het Galgenwiel in Waalwijk. Hoewel het zeer druk was, werd de bestelling snel genoteerd en stond het voorgerecht met 15 minuten op tafel. De hoofdgerechten daarna (4 verschillende) kwamen keurig gelijktijdig op tafel. Heerlijk!
    Een echte aanrader.

10. Heerlijk gegeten, top bediening, wij zijn er snel weer.

11. Erg slecht personeel. Onprofessioneel taalgebruik en sommige medewerkers praten erg slecht over collega's tegenover de gasten, wat echt niet kan. Tevens is het 5 keer opgemerkt dat onze glazen leeg waren en 5 keer is dat genegeerd, uiteindelijk hebben wij zelf binnen drinken moeten halen. Als laatste lag mijn schnitzel in een plas vet en wanneer ik er met mijn vork op drukte droop het vet eruit, erg smerig. Bij het brengen van nieuwe schalen werden de lege niet opgeruimd maar werd het gewoon op de tafel "gegooid". Een erg slechte ervaring en wij komen hier niet meer terug.

12. Willemse

We hebben het als erg goed ervaren. Prima prijs kwaliteit verhouding, gezellige entourage en erg vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar!

13. Marian de Louw

Een paar keer goed gegeten. Gastvrijheid en service liet echter elke keer te wensen over. Niet goed georganiseerd. Bestellingen zijn niet goed of komen te laat. Men reageert niet vriendelijk als je er iets van zegt.

14. Werther

Wij hebben heerlijk gegeten, service was goed en vriendelijk leuke sfeer en alles netjes aangekleed,
    wij zijn hier zeker niet voor de laatste keer geweest en zullen het ook aanraden bij onze vrienden en familie.

15. Dinsdag middag lekker geluncht, met de familie, snelle service en vriendelijke bediening. Leuke sfeer. Wij komen weer terug!!

16. Caroline

Zoo jammer, met vrienden gegeten. I.p.v. Leffe blond, donker, retour. Eerst salade daarna vlees, alles op, komen de frietjes 😱 Niet leuk, beter geweest... Daarna drinken besteld, heeft 5 minuten op de bar gestaan... Dorst... Effe wachten dus... Veel personeelsverandering, oorzaak? Porties gehalveerd 😱 Hoop dat het beter wordt i.p.v. minder...

17. Gezellig en lekker gegeten met 4 personen.
    Leuk personeel met duidelijke uitleg betreffende de menukaart.
    Eten zeker goed en erg lekker.
    Aanrader, we komen zeker terug.

18. Diny en Leo Spierings

Heel lekker eten het was druk maar.
    Wel gezellig.
    Alles prima.

19. Byorick

20. D Machielsen

Gisteren op 17-02 met kinderen en kleinkinderen wezen eten i.v.m. ons 40-jarig huwelijk. Het was in een woord fantastisch, we hebben lekker gegeten en gedronken. Het eten was heerlijk daarom bedieningspersoneel... Bedankt voor de goede zorgen!! We komen vast gauw terug.
    M.v.g. Fam Machielsen

21. Heerlijk eten gezellige sfeer en goede bediening in een woord geweldig

22. Weer super lekker gegeten. Leuke bediening, goede sfeer, mooie prijs en het eten was weer voortreffelijk.

23. Qua eten was het niet slecht; maar de bediening was waardeloos!! Blijkbaar was de reservering niet echt aan gekomen terwijl wij die 2 maanden geleden al verstuurd hadden. Anderhalf uur wachten op het voorgerecht, en tot 2 maal toe verkeerde bestelling gekregen. Tussendoor werd er zelden gevraagd of er nog iemand wat te drinken wilde. Na het eten zijn we om de rekening gaan vragen en hebben ons beklag gedaan bij de leidinggevenden, die was het totaal niet met onze beschuldigingen eens en er werd niet eens een verontschuldiging aangeboden. Wij en ook onze familie gaat hier nooit meer naar toe. Echt schande dit!

24. Vanavond weer, net zoals andere voorgaande bezoeken, overheerlijk gegeten en gedronken dankzij de voortreffelijke koks en het bedienend personeel. TOPPERS, ga vooral zo door. Vrolijk Kerstfeest en een Voorspoedig 2017

25. Beste mensen dit kan gewoon niet. Bij binnenkomst zag ik dat heel de bar volstond met gebruikt bestek, schaaltjes, borden, glazen enz. Glühwein besteld. Duurde 15 minuten voordat de glühwein in een klein wijnglas geserveerd werd. Glühwein hoort zoals op de piste in porseleinen toepasselijke bekers geserveerd te worden. Nadat ik de glühwein had besteld zijn er drie serveersters langs geweest met de opmerking; ik zie dat u nog niets te drinken heeft wat kan ik voor u inschenken. Totaal niet op elkaar ingespeeld, iedereen doet maar wat. Ik lees zo de reacties eens en dan is het toch zo langzamerhand tijd dat het galgenwiel wat met die lijst van negatieve reacties gaat doen.

26. henny , nog 1 x schnitzel die

Slechte ervaring, nooit meer. Waren hier voor de eerste keer. Hadden 2x uiensoep, geen smaak aan, leek meer water dan soep... 1x erwtensoep, die was goed. 1x kipsaté, was droog, 1 x schnitzel, die was redelijk en de andere schnitzel was niet te eten, was een dik stukje en veel te rauw van binnen en taai. Opnieuw laten bakken, maar het wordt er dan niet lekkerder op, 2 personen hadden al gegeten, toen kwam eindelijk de opnieuw gebakken schnitzel. Ondertussen van 2 personen werden de borden al weggehaald en de glazen die nog halfvol waren ook. Allemaal beetje kaal op de borden en op tafel een schaaltje sla en een schaaltje frites,
    IJs was redelijk, de koffie was goed, moesten wel een lepeltje vragen, dat vinden we makkelijker om in de koffie te roeren.
    Misschien een tip... Laat het personeel een horeca-cursus volgen.

27. Wij hebben heerlijk gegeten en het was gezellig, goede bediening en de prijs is heel redelijk.

28. carina kemmeren

met 6 personen gaan eten en zo weinig hoeve te betalen voor herhaling super gegeten.

29. Slechte ervaring, Bij het serveren van de drankjes waren de glazen warm, net uit de vaatwasser.
    Hadden snitzel besteld, deze was heel slap geen krokant korstje erop. Kipsaté was droog. Sla stond al kwartier op tafel en friet, de andere borden met enige tussen pauzes geserveerd. Daarna crème brulee besteld. Deze was klonterig en dik. Toen we de bediening dit melde werden de borden van tafel gehaald zonder iets te zeggen. Kregen daarna een andere, maar op heel warm bord geserveerd zodat het ijs en slagroom meteen smolt. Er werden deze avond bij verschillende tafels borden teruggegeven naar de keuken. Niet voor herhaling vatbaar.

30. Van velzen

We dachten even lekker zeetong te eten. Helaas die was op. Kan gebeuren. Toen maar tonijn besteld. Was eigenlijk best lekker, totdat we ontdekten dat er iets ongepasts tussen het eten zaten. Bij het teruggeven van het eten wordt er doodleuk gezegd: kan gebeuren. Nou niet dus. Dit mag en kan gewoon niet. Wel een nagerecht aangeboden gekregen, maar daar heb je dan ook geen zin meer in. Bovendien moesten we vragen of het tafeltje afgenomen kon worden. De sla stond al een kwartier op tafel, gevolgd door de frietjes en daarna maar eens gevraagd waar de tonijn bleef. We kwamen daar graag, maar bij zo'n reactie van kan gebeuren: nooit meer.

31. De ervaring in het restaurant was naar verwachting; het eten was lekker, de prijs/kwaliteit navenant. Dus we waren heel content.

Wat minder was, was de snelheid waarmee Eet Nu Butler onze reservering behandelde. Ik had de avond ervoor de reservering gedaan, maar toen ik om half twee de volgende dag nog geen antwoord had gehad, heb ik zelf toch maar het Galgenwiel gebeld om alsnog de reservering te maken. Daar vertelde men ons dat ze wel meer slechte ervaringen met Eet Nu Butler hadden gehad en dat het dus altijd beter is om het restaurant zelf te bellen.

32. Wij hebben heerlijk gegeten, had sla met hete kip, het mag echt wat minder kip. De paprika en sla waren er heerlijk bij. We hebben lekker buiten kunnen zitten. Bediening heel vriendelijk wij komen zeker nog eens terug!

33. de weert

Slechte ervaring. Wordt niet gereageerd op reservering via email, varkenshaas was net een kauwgombal, gebakken paling waren 3 zielige stukjes, varkenshaas terug gestuurd naar de keuken en was toen wel goed... Zou volgens de serveerster aan het mes hebben gelegen. Voor mijn geen Galgenwiel meer, want na de klachten te hebben gemeld, wringt men zich in allerlei bochten i.p.v. er wat aan te doen.

34. Leuk en sfeervol restaurant! Lekker eten en vriendelijk personeel. Zeker een aanrader om een middagje te genieten van de zon met een kopje koffie of een avondje te dineren.

35. Marijke

Wat een slechte ervaring. Bediening was bedroevend slecht. Half uur gewacht, kwam niemand, dus maar naar binnen en daar zelf de kaart gehaald.
    Weer niemand, zelf iemand gehaald om de bestelling op te nemen. Kwam een jongen aan die de bestelling tot 3 keer toe niet snapte ( 3 keer koffie met gebak en 1 cassis is toch zo moeilijk niet ) en steeds opnieuw vroeg wat het ook alweer moest zijn en het steeds verkeerd invoerde.
    Uiteindelijk kwam de koffie, piepklein kopje, 1 slok en op, zonder koekje of wat dan ook. De appeltaart was mierzoet en viel uit elkaar, meer een plak gelei.
    Ongezellige sfeer en uitzicht op drukke weg en parkeer plaats, nee geen aanrader!

36. Gisteren gegeten bij de nieuwe zaak in Drunen (Duinrand).
    Bij binnenkomst heel rommelig, chaotisch en zeer rumoerig Een lange tijd moeten wachten voor we aangesproken werden. Het personeel was totaal de weg kwijt en wisten dikwijls de tafels niet te vinden. Bediening was zeer slecht en ver onder de maat (amateuristisch). Ze waren gewoon erg jong en nooit in de bediening gelopen, ze waren totaal nog niet klaar voor de opening.
    Hier ga ik nooit meer naar toe.

37. A.Schalken

Drie personen uit eten, tafeltje bij het raam, erg druk en rommelig. Ik bestelde saté met satésaus, vlees was lauw en de buiten randen waren koud. Hier een opmerking over gemaakt, eten terug. Kreeg het opnieuw terug met als opmerking dat volgens de kok de temperatuur goed was! Tweede ronde: eten is gewoon koud, opnieuw hier melding van gemaakt en aangegeven dat ik het gevoel had dat mijn eten gewoon is overgeschept met nieuwe saus. Heb het laten staan en verder niets gegeten.

Verzoek om een karaf met water ging niet lukken, daar jullie een nieuwe zaak in Drunen aan het openen waren en dat daar alle karaffen heen waren, vervolgens ook geen water aangeboden gekregen. Bediening matig tot slecht, jongen uit de afwaskeuken hielp mee in de bediening. Vervolgens gaf ik aan dat bij de afrekening maar reductie op de prijs moest plaats vinden. Dit was niet mogelijk.

Ik had het idee dat gisteren alles gericht was op de opening van de nieuwe zaak in Drunen en dat Waalwijk aan zijn lot werd overgelaten, dat is niet professioneel en het heeft meer weg van graaizucht. Kies er anders voor om bij een gelegenheid van openen nieuwe zaak de andere zaak te sluiten. Doe hier je voordeel mee!

38. Fam. Franken

Lekker gegeten in een gezellige bourgondische omgeving.
    Ongedwongen sfeer en zeer beleefd en prettig personeel.

Heerlijk eten voor een redelijke prijs.

39. Ondanks reserveren was het een puinhoop, veel en veelste druk. Tussen de tafels zit ongeveer 20cm ruimte. Lange rijen wachtende mensen, tip reserveer NIET tussen 6 en half 8. Lekker op je gemak tafelen zit er niet in. Eten is wel goed.

40. Heerlijk gegeten, lekker op ons gemak. Oké het is niet groot binnen, maar voor de rest is het top! Zeker een aanrader.

41. Eten is redelijk, bediening is slecht. Als je reserveert sta je toch nog gerust een half uur te wachten! Wachtende mensen staan rond tafels waar mensen zitten te eten en als het einde werktijd is voor personeel, komt het bestelde nagerecht nooit meer.

42. Carla Brands

Bij Het Galgenwiel kun je heerlijk eten voor een leuke prijs.

43. mvr Kimenai

Het was top het eten was heerlijk en de bediening was uitstekend. Ga zo door! Wij hebben een leuke avond gehad.
    Bedankt daar voor en het is ook nog betaalbaar.

44. Snelle service, goed eten en goede prijs.

45. Bij binnenkomst is er totale paniek. Iedereen rent rond en doet zijn best geen oogcontact te maken met de wachtrij die inmiddels tot buiten staat. Gereserveerd onder de naam XXX, 4 personen, dit hebben we 4 keer moeten herhalen en er werd medegedeeld dat de tafel nog bezet was. Kan altijd gebeuren, maar hoe kan het dat dit het geval is voor 5 tafels? Waarschijnlijk geen of een slecht boekingssysteem.

Na 20 minuten is er een tafel vrij. De tafel wordt schoongeveegd: De kruimels werden zo in mijn schoot geveegd... Ondanks dat ze het op de grond wilde vegen, kan dit niet anders?

De bediening was razend snel in het weghalen van lege borden en het bijvullen van de frietjes, niks op aan te merken.

Binnen een uur hadden we een hoofd en na gerecht er door heen geperst gekregen. Vanuit het niks verschijnt er een medewerker die de placemats en ander leeggoed van de tafel trekt. We hadden nog niet eens om de rekening gevraagd.. maar de boodschap was duidelijk: We hebben deze tafel nodig...

Het eten is lekker, de meiden in de bediening ontzettend lief en behulpzaam, de eigenaar / manager altijd chagrijnig.

46. Heerlijk gegeten in een fijne sfeer. Prima, vriendelijke bediening.

47. Rheia Obsines

1 punt
  48. Lizet de Weert

Super goed, komen regelmatig, zo blijven houden hoe het nu is... Personeel goed, service goed, eten goed, gewoon zo doorgaan. Toppie restaurant.

49. Op 5 maart een familie bijeenkomst gehad in het zaaltje. Prima verlopen en goede bediening. Eten was ruim voldoende, lekker en tegen een gunstige prijs. Eigenlijk niets op aan te merken. Afrekenen was een dingetje omdat we met 7 gezinnen waren. De medewerkster die ons de hele middag geholpen had, deed prima haar best en alles verliep goed. Volledig onnodig dat de eigenaar haar afsnauwde waar iedereen bij was. Hoe onprofessioneel. Vandaar een 1 voor de sfeer

50. Monique Damen

Het eten was goed. Maar bij binnenkomst wilden ze ons naast vreemde mensen zetten. Nadat we aangegeven hadden dat we dat niet wilden konden we aan een andere 4 persoons tafel gaan zitten. Nadat we besteld hadden schoven ze het 2de tafeltje 8 cm van onze tafel af en moesten daar 2 vreemde mensen naast ons (op 8 cm na) gaan zitten. Die waren hier ook niet van gediend en nadat we dit kenbaar gemaakt hadden (wij zaten al aan ons voorgerecht) ging een stel die dit aanhoorden voor onze "buren" eerder weg zodat zij daar konden plaats nemen. Dit was volgens het personeel normaal dat ze de mensen zo dicht tegen elkaar zetten. Als ik gereserveerd heb dan wil ik tijdens mijn diner een klein beetje prive met mijn partner kunnen praten maar dat is echt niet mogelijk met mensen op 8 cm. Als ze dit nou aangeven bij de reservering dan kan je ergens anders naar toe gaan maar ze zetten de mensen naast je neer als je al besteld hebt.
    Zo jammer want het eten was zo lekker!! Maar de sfeer was al lang verpest toen!!

51. Even lekker eten bij het Galgenwiel. Erwtensoep is zeer slecht van kwaliteit. Slechts niets meer dan gekookte erwten tot een melige massa. Je vertelt dat vriendelijk. Je geeft de soep retour met de mededeling zet hem maar wel op de rekening en doe maar een tomatensoep.
    Na 10 minuten verschijnt de bedrijfsleider volledig uit zijn dak met valse insinuaties en verhoogd adrenaline gehalte. Totaal niet voor reden vatbaar om vervolgens zijn normen van fatsoen te etaleren dat je niet mag klagen of reageren op zijn eten. Zeer onprofessioneel. Dus nooit meer.
    Jammer, want ik kwam hier regelmatig en heb nooit geen klachten gehad. Je zou zo maar ondernemer willen zijn.

2,1
  52. j.proveniers

Het eten is voortreffelijk, bediening goed. Wij waren zondag met carnaval wezen eten. Het was ons zo goed bevallen dat we maandags daar weer zijn gaan eten.

53. Zeer lekker gegeten vanavond. Nette correcte bediening. De gerechten kwamen lekker vlot door en mooie porties van uitstekende kwaliteit. Ruim genoeg plaats en als de rekening dan ook nog zo meevalt is de avond bijzonder geslaagd. Wij komen hier zeker terug.

54. Mevr. I. van Gestel

Als je snel, betaalbaar, veel en tegen dicht tegen anderen aan zittend wilt gaan eten is dit een prima gelegenheid.

Laat je jas in de auto want anders moet hij aan je stoel gehangen worden en daar is geen ruimte voor, er is maar 1 kleine kapstok bij de buitendeur aanwezig waar ongeveer 10 jassen aan kunnen.

Ook moet je het niet vreemd vinden om als je een garnalencocktail besteld een garnalensalade te krijgen.

Om aan een andere tafel soep te serveren moesten mensen aan onze tafel opstaan zodat de serveerster bij de andere tafel de soep neer kon zetten, zo weinig ruimte is er tussen de tafels. Het voorgerecht werd op dezelfde diepe borden geserveerd als het nagerecht??

Het eten werd zo snel achter elkaar gebracht dat je soep nog niet op was en het voorgerecht er al stond, je krijgt het gevoel dat je snel weer weg moet. De porties zijn voor normaal etende mensen veel te groot. Betaalbaarheid ten koste van sfeer en kwaliteit. Al met al was dit eens maar nooit meer!!

55. Net jubileum van collega gehad. Nog nooit zoiets belachelijks meegemaakt. Receptie was van 5 tot 7 met ongeveer 30 personen. Was 10 over 5 binnen en kwart voor 6 had ik mijn eerste drankje. Zaaltje was besproken en rond 6 uur moest iedereen inschikken en werden er gewoon mensen aan tafels geplaatst in zaaltje om te eten. Ons eten kwam om iets voor half 7 en daar heeft collega zelf om moeten vragen. Toen het feestvarken om een drankje vroeg werd er gewoon gezegd: nu even niet... Om kwart voor 7 kregen we eindelijk het 2e drankje en om 5 over 7 werden we vriendelijk maar zeer dringend verzocht om te gaan want er waren eters die op een tafeltje stonden te wachten. Ze werden meteen tussen ons in geplaatst! Heb 20 jaar horeca ervaring en ben op veel plaatsen geweest maar zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Zeer teleurstellend voor ons maar zeker voor jubilaris die dacht dat ze een leuk feestje had geregeld. Eten was gelukkig lekker.

56. Mw. C. Kirsenstein

Via Eet.nu dit restaurant gevonden in verband met goede recensies gelijk opgebeld om te reserveren. Zij konden regelen dat wij met 13 personen bij hun konden eten. Aardige ontvangst, zeer goede bediening, zowel voor-, hoofd- en nagerecht zeer goed, verrukkelijk! Zeker een aanrader!

57. Zeer tevreden gast!

Van de week heerlijk wezen eten bij Het Galgenwiel in Waalwijk, met zijn 4en. Daarvan was 1 persoon die een gluten allergie heeft. Ze hadden zoveel keus voor mensen die een gluten allergie hebben.

Voor de rest was het allemaal super. Bediening was top, eten was heerlijk (zeer ruime keuze) en de rekening daarna viel reuze mee. Prijs kwaliteit zeker goed. Een echte aanrader!!

58. Met afstand het slechtste restaurant waar we ooit gegeten hebben. We waren volgens afspraak precies om half zeven aanwezig. Ons werd verzocht buiten een plaatsje te zoeken totdat er in het restaurant een tafel vrij zou komen. Die tafel kwam vrij, zo rond tien voor zeven. Bijna anderhalf uur later, om tien over acht kregen we ons hoofdmenu. De "verse salade" werd geserveerd in een kom met sla, daaroverheen knoflooksaus uit een potje en daarop weer één kluit uitgebakken spekjes. Ruim twintig minuten later, toen de salade inmiddels verlept en ingezakt was, kwam het hoofdgerecht: Hééél veel vlees en frietjes, die waarschijnlijk warm zijn gehouden onder een warmtelamp. Zacht, week, klef. En dat was het dan. Toegegeven, het was niet echt duur, maar in verhouding tot de kwaliteit betaal je beslist teveel.

59. Tevreden Gast

Leuk eetcafé met bijzonder prettige prijzen. De prijs-kwaliteit verhouding is goed. Het is niet voor niets dat deze gelegenheid keer op keer goed wordt bezocht. Klachten over service niet serieus nemen. Het personeel werkt hard. Bovendien wordt alles voor een zeer schappelijke prijs aangeboden. Waar betaal je tegenwoordig nog EUR 1,75 voor bier/fris en EUR 2,25 voor wijn?!

60. C. van Balen

We hebben hier voortreffelijk gegeten. Het was erg druk waardoor niet alles gelijk op tafel verscheen maar het deed niets aan het eten af. Komen zeker nog eens terug om met vrienden te eten!!

61. We waren met z'n vieren (waarvan 2 kinderen). We kwamen voor een diner. Eten was lekker maar salade had te veel dressing. Verder was de bediening bar slecht, heb daar 2 keer wat van gezegd. We hebben zelf om al onze drankjes moeten vragen en om de kaart! Na ruim een uur zitten kregen we pas ons gerecht, ondertussen werden de kinderen ongeduldig. Toen 2 maaltijden werden uitgeserveerd en de andere twee nog niks hadden, hebben we daar wat van gezegd want het duurde veel te lang om te kunnen beginnen met eten. Echt drama. Nadat we duidelijk hadden aangegeven dat de bediening veel te wensen overliet, merkten we weinig verandering dat er wat mee gedaan werd. Zonde.

62. Edwin van den Broek

Op dinsdag 31 maart een zakelijk overleg gehad In het Galgenwiel. We werden goed ontvangen en er hing een ontspannen sfeer. De kaart werd vrijwel direct aangeboden en er werd gevraagd of we iets wilde drinken. Toen het drinken kwam werd gevraagd of we een keuze hadden kunnen maken, maar te diep in het gesprek nog niet in de kaart gekeken. Daarop werd aangegeven dat we maar even moesten seinen als we de keuken gemaakt hadden. Daarop werd een afwachtende houding aangenomen en hadden wij niet het gevoel dat we op een schopstoel zaten.

Uiteindelijk een keuze gemaakt en moet toegeven dat ik zelden zo'n lekkere kip saté gegeten heb. Nog lang na getafeld en uiteindelijk de rekening gevraagd. Toen smaakte de kip saté mij nog beter. €63,- voor 3 personen. Al met al dus een geslaagde avond, zowel op zakelijk vlak als het diner. Ik zeg, tot de volgende keer.

63. E van Noije

Heerlijk gegeten. Hoorde van allerlei kanten positieve verhalen en wilde het zelf ook eens proberen. Kan niets anders zeggen dan dat het heel goed was. Vooral prijs en kwaliteitverhouding.

64. Jaap de Jong

Met vier personen heerlijk gedineerd, het was druk, dus dat zegt wel wat over het restaurant. Bediening was uitstekend, tijden tussen de gangen ook prima. Het eten is qua prijs-kwaliteitsverhouding goed. Er zou een extra aardappel- en/of groentegerchtje bij kunnen, maar voor de prijs die men nu rekent is het uitsteknd. Porties zijn ook aan de ruime kant. Kortom wat mij betreft zeker een aanrader!

65. van der vlist

Twee weken geleden hier komen eten voor de lunch. We zijn op het terras gaan zitten en na 10 minuten werden wij pas geholpen en hebben wij meteen zelf om de lunchkaart gevraagd. Toen we eenmaal onze keuze hadden doorgegeven werd het vervolgens door de baas doorgegeven aan een bediende. Mensen die later kwamen zitten en later hadden besteld kregen eerder eten. Na drie kwartier ben ik toch maar gaan vragen waar onze twee broodjes bleven. Toen ik dat eenmaal had gevraagd hadden we binnen 10 minuten het eten op tafel. Het eten was lekker. Daarna wilde we nog iets te drinken bestellen alleen was al het personeel druk bezig behalve met de klanten. We hoorden zelfs een personeelslid vertellen tegen een tafel dat de baas naar de winkel was omdat een product op was! Kan gebeuren alleen dan hoort je personeel dat niet op een terras te vertellen. Daarna nog een half uur gewacht op ons drinken, betaald en gegaan. Lekker gegeten maar belachelijk om geen excuses te krijgen en vergeten te worden!

66. Toen wij er rond 12en binnenliepen, werden wij niet (vriendelijk) ontvangen. Mijn vriendin moest aan iemand achter de bar vragen of we plaats konden nemen en er werd ongeïnspireerd geantwoord dat het mogelijk was.
    Na even gewacht te hebben, werden we dan eindelijk opgemerkt en vroeg een serversteer of we wat wilden drinken, maar er werd geen kaart aangeboden wat erg slecht is rond het lunchuur.
    Na de bestelling ongeïnteresseerd en onvriendelijk opgenomen te hebben, liep bovengenoemde zonder wat te zeggen weer weg. Mijn vriendin had thee besteld en ook de bak met soorten thee werd zomaar neergegooid op tafel.
    Nog steeds werd er geen lunchkaart aangeboden en werden we ongeduldig. Mensen die later binnenkwamen werd wel een lunchkaart aangeboden. We besloten om dan maar zelf om de kaart te gaan vragen wanneer een serveerster de theebak op zou komen halen. Echter liet niemand zich echt zien en leek het of ons tafeltje werd vermeden.
    We besloten om maar ergens anders te gaan lunchen. We waren nog maar net van onze stoelen verrezen of ze haalden de lege glazen op daar waar we daarvoor niet eens waren opgemerkt.
    Kortom, een erg onprofessioneel en onvriendelijk team dat ons niet op ons gemak deed voelen. Helaas hebben we het eten niet kunnen proeven om te beoordelen en dat zegt genoeg.

67. Op het moment dat wij er waren was de bediening slecht en het eten was ook niet goed. Eerst bleven we lange tijd onopgemerkt door de ober, hij zag alle tafels behalve de onze.

Ik had een salade met tonijn besteld die erg fantasieloos werd gepresenteerd en ook zo smaakte. Tevens zat er veel rotte sla tussen. Dit heb ik gemeld maar dat werd meteen weerlegd met de opmerking dat het geen rotte sla was maar dat het kwam door de dressing. Ook de kok deelde die mening. Nou sorry hoor, maar ik weet het verschil wel tussen rotte sla en sla die slap is geworden door een dressing.

Geen excuses, niks. Erg slecht. Ik heb zelf lang in de horeca gewerkt en mij is altijd geleerd om een klant niet tegen te spreken en zeker niet bij de eerste zin al!

Voor mij geen herhaling vatbaar!

68. Laatst hier gegeten op een zaterdag. Helaas de verkeerde dag denk ik. Voorgerecht werd eerst gebracht, en nadat we deze al op hadden, kregen we de frietjes en de salade pas. Eten wel goed, maar helaas geen echte persoonlijke bedieding, wegens de drukte.
    Jammer, maar voor de sfeer en het eten zoek ik voortaan iets anders.

69. m.v. Venrooij

De eerste ervaring: de bediening moet nog veel leren, eten over het hoofd van een gast doorgeven. Honden rondom de tafel. Tweede ervaring: helaas het vreetschuureffect, alleen friet en sla.
    Galgenwiel, loop niet te hard van stapel, alleen omdat het vaak 'vol zit', daarom moet je niet alleen gewaardeerd worden toch? Hou alle gasten in de gaten, excuseer op tijd en probeer altijd oplossend te werken, de klant heeft er niets aan dat een boeking b.v. niet geregistreerd staat, maar wel hoe klantvriendelijk u alles oplost. Wakker blijven, zou ik zeggen.

70. thea 563 punten

Afgelopen zondag hier geluncht tijdens onze fietstocht van 35 km. We waren net op de helft toen we het Galgenwiel voorbij fietsten. Omgedraaid en naar binnen. Het was er druk maar er waren tafeltjes vrij. Bediening was vlot en netjes, werden vrij snel geholpen, er kwam tussendoor nog een serveerster vragen of alles naar wens was; dat was het. Dus misschien hebben ze geleerd van de reacties hieronder. Ik kon er niks van terugvinden de gehele lunch. We werden behandeld zoals het hoort en er werd aan tafel afgerekend. Kortom voor ons was het een positieve ervaring.

71. We hadden gereserveerd voor zaterdag 9 november om 5 uur voor 5 personen, waarvan een persoon in rolstoel die met een taxi uit Oisterwijk kwam. Onze reservering stond nergens in de boeken dus "mochten" wij aan een tafel maar dan maar tot 7 uur ! Aangezien we allen niet uit Waalwijk kwamen en de mevrouw in de rolstoel een tijd later dan 7 uur met de taxi had afgesproken om op te halen zijn we daar gebleven om een hapje te eten. We kregen geen enkel excuus en moesten om 7 uur voor in het halletje op de taxi wachten omdat het binnen overvol was ! Een advies, als je een goed restaurant wilt houden, neem elke reservering heel serieus en heb je geen tafel meer geef het dan gewoon aan ! Wij kregen het idee dat we B keus waren en zullen dus nooit meer komen eten. Dit moesten wij even kwijt.

72. We hebben er gisteravond weer heerlijk gegeten. Het eten was echt heel lekker evenals de bediening. Echt een aanrader, wel is het verstandig om van te voren te reserveren aangezien de tent (bijna) altijd vol zit. Al met al een zeer goed restaurant.

73. Via een vriendin kennis gemaakt met de heerlijke, zeer goed betaalbare, lunch van het Galgewiel. Als afsluiting van het seizoen met de aquarelclub wezen dineren.
    En ook dit is tot ieders tevredenheid verlopen. Zeer vriendelijke bediening, goede gerechten zowel vis als vlees. Een aanrader voor de mens met de kleinere beurs.
    Wij hebben genoten!

74. Vanmiddag de lunch genuttigd hier. Ruim een half uur moeten wachten op 2 uitsmijters.
    Toen ik daar iemand op aansprak kreeg ik als enige reden dat het druk was.
    Toen ik zei dat ik nog 5 minuten wilde wachten maar niet langer riep ze een andere medewerker en zei n.b.. waar ik bij stond: "zij wil niet langer wachten"Kan me vergissen maar volgens mij ben ik nog altijd "de Klant"en heb ik niet met betreffende medewerker in de klas gezeten. Ook kreeg ik de boodschap dat ze niet iedereen boven aan de lijst konden zetten.
    Uiteindelijk i.d. binnen de 5 minuten onze uitsmijters die letterlijk op het brood gekwakt waren, uitgelopen eieren. Er kon geen enkel excuus af, ook niet toen ik uiteindelijk bij het afrekenen, wat ik zelf aan de bar moest gaan doen trouwens, er nogmaals wat van zei.
    Ben bang dat het Galgenwiel zijn eigen succes gaat overstijgen wat ten koste gaat van de kwaliteit en de klantvriendelijkheid, erg jammer, kwamen hier vaak en graag. Helaas is de liefde nu toch echt over!
    Jammer, jammer Jammer

75. Het eten was heerlijk! Voor een betaalbare prijs.
    Bediening en omgang met de klant was niet optimaal!
    Beetje onpersoonlijk.

76. Robert Verhoeven

Erg lekker eten (voor een mooie prijs), helaas mist het wat sfeer.
    Het is meer een eet fabriek dan een restaurant..

77. Ik ben met vriendinnen wezen eten en vond het voortreffelijk weer. Dat kunnen ze hoor bij het Galgenwiel echt in een woord geweldig! Ga zo door

78. Een tijdje geleden hier voor het eerst een diner genuttigd, in verband met het 25-jarig jubileum van een collega.
    En ik moet zeggen: het was zeer goed, ondanks dat we met een hele groep waren, toch allemaal netjes verzorgd. We hadden ons voorgenomen om hier snel eens met het gezin te gaan eten, maar helaas...... op Goede Vrijdag hoorden we het trieste nieuws dat het restaurant afgebrand was. We hopen dat het snel weer opgebouwd mag worden en dan mogelijk weer een goed restaurant mag worden. Voor de eigenaar en/of uitbater: Sterkte.

79. Ben 5244 punten

In verband met een 25-jarig jubileum van een collega hier met een man of dertig gegeten.

Een keurig 3 gangen menu : keuze uit groenten of tomatensoep, daarnaast prima zalm of satévlees met frites en salade en heerlijk ijs met of chocolade of kersen met slagroom.

Ondertussen zat het restaurant met ongeveer 50 a 60 personen vol ( donderdagavond).

Voldoende parkeerplaatsen.

Wijn; en heel smakelijk cuvee van Merlot met Cabernet Sauvignon gedronken.